Skocz do zawartości
m_lesiu

Zakupy U Użytkownika Xtreme Addict

Rekomendowane odpowiedzi

Ustalmy jedno - chlodzenie moze nie chlodzic, albo chlodzic slabo. Ale nie ma mozliwosci, zeby cooler podgrzewal procka, bo to stoi w sprzecznosci z prawami fizyki (zakladam, ze nikt nie jest tak perfidny, zeby podlaczyc pod niego grzalke

 

co do "podgrzewania" proca juz sie wypowiedziałem - to był skrót myslowy, po prostu tempy były dużo wyzsze niz na boxie. Problem dotyczył tego że sprzedane mi chłodzenie, które jest zdecydowanie lepsze niz intelowski cooler chłodziło gorzej-wrecz beznadziejnie, (komp w stresie się wyłączał z przegrzania)- z powodu wady na stopce.

 

tak i 1mm niedociśnięcia aż tak wpływa na temp

hmm to chyba oczywiste że jeżeli cooler nie dotyka procesora-->nie ma przeplywu ciepła bo powietrze izoluje-->procesor nie jest chłodzony. Cuda typu pasty termoprzewodzące istnieją wlasnie po to by umozliwić jak najscislejsze przyleganie coolera do grzejącego sie elementu, bo to jest wogóle podstawowym warunkiem chłodzenia.

Spróbuj zdjąć twoje chłodzenie z procka, i przytrzymać je tylko palcem przy ihsie, tak luźno.

 

A XA zachowal sie jak kazdy normalny sprzedawca - nie dziala? To prosze przyslac, oddamy do serwisu. Kazdy sklep tak robi, z kadym sprzetem w zasadzie. Nie rozumiem, czego oczekiwales?

Nie... w normalny sprzedawcarobi raczej tak:

nie dziala? To prosze przyslac, odeslemy nowy lub oddamy pieniądze

To jest tak że kupujesz cos co ma być działające, potrzebujesz tego... i po zakupie wychodzi na to że ktos Ci wepchnąl uszkodzony shit i każe Ci teraz albo to zaakaceptowac, albo wysyłać do serwisu.

Wyobraź sobie że kupujesz w sklepie tel komórkowy, wychodzisz i chcesz zadzwonić... nie działa? To chyba nie idziesz do sklepu z prośbą o naprawe towaru kupionego 5 min temu, tylko ządasz innego modelu/kasy?

Czy nie było ucziwe to co ja proponowałem? ja uparcie twierdze ze cooler jest uszkodzony, XA że wręcz przeciwnie więc oddaje mu cooler, on mi odsyła kase ? I wszyscy są szczesliwi? Jak dla mnie to że on jak diabeł święconej wody bał sie takiej sytuacji jest kolejnym argumentem że na gware by mu go nie przyjęli.

 

ale w to, ze w podstawie bylo wglebienie po IHSie, to nie uwierze.

Tak jak mówiłem wczesniej - wglebienie nie bylo na cały ihs, jesli to cos wnosi do sprawy, lecz tylko na ok 1/3 powierzchni IHS. mimo to, powodowało ono niemożność zamontowania chłodzenia tak, aby radiator całycz czas przylegał

 

 

Czy możemy juz pogodzić te dywagacje? Ustalić że na coolerze mógł być odcisniety ihs, co ja stwierdzam własnym słowem, co potwierdził XA, oraz cooling.pl?

 

Co do odebrania prawa do dyskusji... może i odebrałem sobie prawo do dochodzenia sprawy w na drodze prawnej, lecz

primo: szlifowanie było moją inicjatywą, na którą XA sie zgodził, nie informując że to spowoduje utrate gwary...

secundo: jestem oszukany, wiec chyba mam moralne prawo wesprzeć lesia, który teraz jest w identycznej sytuacji jak ja kilka miesięcy temu?

Edytowane przez Shakell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

primo: szlifowanie było moją inicjatywą, na którą XA sie zgodził, nie informując że to spowoduje utrate gwary...

Sorry, ale chyba mozg Ci sie chwilowo wylaczyl, skoro uwazales, ze mechaniczna ingerencja w chlodzenie nie spowoduje utraty gwarancji...

 

Ja sie w tym momencie wylaczam z dyskusji - rzadzcie sie sami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaaban

Shakell oczekujesz od XA który sprzedaje pojedyncze sprzęty, że będziesz miał full serwis jak w sklepie - nie ma tak. I jak napisał ktoś wyżej, jak rzecz jest używana to nie będzie wyglądała 100% tak samo jak twoje widzimisie o tej rzeczy. Jak tego nie rozumiesz to po co kupujesz używane rzeczy? zresztą stwierdzenie "nie działa" jest tutaj bardzo mocno naciągane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shakell oczekujesz od XA który sprzedaje pojedyncze sprzęty, że będziesz miał full serwis jak w sklepie - nie ma tak. I jak napisał ktoś wyżej, jak rzecz jest używana to nie będzie wyglądała 100% tak samo jak twoje widzimisie o tej rzeczy. Jak tego nie rozumiesz to po co kupujesz używane rzeczy? zresztą stwierdzenie "nie działa" jest tutaj bardzo mocno naciągane.

Z całym szacunkiem ale nie oczekiwałem coolera funkiel nowka sztuka, i nigdy tak nie twierdziłem... Porównanie do sklepu który daje nowa sztuke albo oddaje kase było w celu pokazania jak powinny działać relacje kupujący-sprzedawca.

 

Co do Freezera. Chciałem jedynie żeby działał... a stwierdzenie nie działa jest jak najbardziej na miejscu - skoro niemożliwe jest użytkowanie komputera przy założonym coolerze od XA to chyba nie spełnia on swojej roli prawda?

Wsadziłbys do kompa cooler przy którym ryzykowałbys uszkodzenie procesora?

 

Sorry, ale chyba mozg Ci sie chwilowo wylaczyl, skoro uwazales, ze mechaniczna ingerencja w chlodzenie nie spowoduje utraty gwarancji...

Myslisz ze sam sobie nie plułem w brode... po prostu cholernie chciałem rozwiazać tą sytuację.

 

 

tak btw to:

Raz w życiu zdarzyło mi sie że sprzedałem na allegro procka (stary tualatin na fc-pga2) który nie dział. Koleś zaraz po dojściu paczki zadzwonił że proc nie działa... Poprosiłem go jeszcze zeby sprawdził na innym kompie, napisał że sprawdzał i nie działa... Wiec po 2 dniach kasa była u niego na koncie a do mnie leciał uwalony pentak.

Też mógłbym stwierdzić wtedy - panie upieprzyłeś go sam, odeslij se pan do intela - ale miałem sumienie i poczucie odpowiedzialności.

 

 

@ Kaaban

Tak od dłuższej chwili kwestionujesz moje pretensje do XA. Kilka osób sie wypowiedziało ze jednak odkształcenie jest mozliwe. Masz prawo sie wypowiadać i ok. Ale powiedz mi teraz szczerze i otwarcie, po przeczytaniu jak wyglądała zarówno sprawa moja jak i lesia - czy my, chcac tylko odzyskać kasę nie mamy racji? Uważasz ze postepowanie addicta którego mysla przewodnia jest "Jeśli sprzedałem Ci niesprawny sprzęt choc obiecywałem sprawny to go sobie reklamuj" jest właściwe?

Gdyby zdażyła Ci sie taka sytuacja że kupiec twierdzi ze cos co mu sprzedałeś nie działa, to zrobiłbys to samo co on?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaaban

tak btw to:

Raz w życiu zdarzyło mi sie że sprzedałem na allegro procka (stary tualatin na fc-pga2) który nie dział. Koleś zaraz po dojściu paczki zadzwonił że proc nie działa... Poprosiłem go jeszcze zeby sprawdził na innym kompie, napisał że sprawdzał i nie działa... Wiec po 2 dniach kasa była u niego na koncie a do mnie leciał uwalony pentak.

Też mógłbym stwierdzić wtedy - panie upieprzyłeś go sam, odeslij se pan do intela - ale miałem sumienie i poczucie odpowiedzialności.

Jakby kwota transakcji była wyższa to szczerze wątpię, czy byś tak zrobił. Poza tym jak tak łatwo ulegasz w takich sytuacjach to współczuję, ale to Twoja sprawa że dajesz sobą manipulować. Ja bym tak nie zrobił.

 

 

@ Kaaban

Tak od dłuższej chwili kwestionujesz moje pretensje do XA. Kilka osób sie wypowiedziało ze jednak odkształcenie jest mozliwe. Masz prawo sie wypowiadać i ok. Ale powiedz mi teraz szczerze i otwarcie, po przeczytaniu jak wyglądała zarówno sprawa moja jak i lesia - czy my, chcac tylko odzyskać kasę nie mamy racji? Uważasz ze postepowanie addicta którego mysla przewodnia jest "Jeśli sprzedałem Ci niesprawny sprzęt choc obiecywałem sprawny to go sobie reklamuj" jest właściwe?

Gdyby zdażyła Ci sie taka sytuacja że kupiec twierdzi ze cos co mu sprzedałeś nie działa, to zrobiłbys to samo co on?

lesio to co innego, za to w twojej sytuacji uważam, że nie masz racji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używany to się rozumie ale jeśli niesprawny i nie dotykając tematu świadomości tego faktu u EA powinien być odebrany a pieniążki zwrócone.

Jak freezer 7 pro może byc niesprawny? Jeśli doszedł cały i fizycznie zdrowy? Ale oferowałem oddanie na serwis - kupujący nie zgodził się, a później ingerował w stan fabryczny. Na własne życzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak freezer 7 pro może byc niesprawny? Jeśli doszedł cały i fizycznie zdrowy? Ale oferowałem oddanie na serwis - kupujący nie zgodził się, a później ingerował w stan fabryczny. Na własne życzenie.

Nie rób z siebie człowieka, do którego nic nie dochodzi. Niesprawność polegała na odciśnięciu IHS na stopce, przez co po założeniu innego proca z innymi wymiarami IHS ciepło nie mogło zostać odprowadzone z powodu złego dopasowania coolera do nowego procka. Przecież to uszkodzenie fizyczne, sam mam Ninje w drugim PC co to tylko na mojego Athlona x2 pasuje bo się IHS ładnie poodciskał.

 

Nie chce się mieszać w to, kto kogo zrobił w konia, bo to nie moja sprawa. Wkurzyło mnie gadanie XA o tym, że Freezer nie był uszkodzony jak miał odbity IHS i zarazem spowodowaną tym odbiciem krzywą stopkę.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże wreszcie ktoś zrozumiał że to jest możliwe, że to jest wada, i że uniemożliwia korzystanie z chłodzenia na innym procku niż odciśnięty!

 

 

Wysłałem procek... okazało sie że nie działa, zaraz po przyjsciu paczki do kupującego... I wg. Ciebie mam go oskarżać że to on na złość mi go rozwalił, tylko po to żeby płacić za wysyłkę w jedną stronę i narobić sobie trochę zachodu?

Poza tym nie znasz mnie, gdyby kwota była wyższa zrobiłbym to samoo... Zresztą gdyby kwota była wyższa, to koles po prostu moglby doniesc na mnie policji, i miałbym sie z pyszna. Mogłem sie zachować ja XA - lecieć sobie w kulki i wszystko zwalać na drugą strone... ale mam cos takiego sumienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz pewnie i tak usłyszysz, że proponował oddanie na gwarancję ale gość nie skorzystał i zrobił szlif. Jedna osoba chwyta się jednej części sprawy (miał odcisnięty ihs) a druga - drugiej (mogłeś oddać na gwarancję, jeśli coś nie działało, ja sprzedałem Ci dobry i sprawny, jak może nie działać). W ten sposób to się można spierać sto lat.

 

Zachodzi pytanie - ile z oferowanych urządzeń spzedający sprawdzał, albo w stosunku do ilu jest pewny, że były takie, jak je reklamował. Bo mówić "był sprawny, tylko Ty za dużo śrubokretem/młotkiem/imadłem/wiertarką/dłutem działałeś" to można cały czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co , dziwię się XA że handlując min. mobasami high end za kilkaset złotych robi problem ze zwrotem (reklamacją) rzeczy

w koszcie paru piw w pubie jak ktoś wspomniał wcześniej.

Do tego kręci i kombinuje tak że już się sam w tym zagubił. Trochę więcej pokory wobec kupujących.

Takim postępowaniem robi tylko sobie antyreklamę bo niejeden dobrze się zastanowi zanim coś od niego kupi.

Tym bardziej że dość wyraźnie widać kto ma tu rację.

Tyle ode mnie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaaban

Nie rób z siebie człowieka, do którego nic nie dochodzi. Niesprawność polegała na odciśnięciu IHS na stopce, przez co po założeniu innego proca z innymi wymiarami IHS ciepło nie mogło zostać odprowadzone z powodu złego dopasowania coolera do nowego procka. Przecież to uszkodzenie fizyczne, sam mam Ninje w drugim PC co to tylko na mojego Athlona x2 pasuje bo się IHS ładnie poodciskał.

 

Nie chce się mieszać w to, kto kogo zrobił w konia, bo to nie moja sprawa. Wkurzyło mnie gadanie XA o tym, że Freezer nie był uszkodzony jak miał odbity IHS i zarazem spowodowaną tym odbiciem krzywą stopkę.

Tak i na innych ta ninja jest nie do użycia? przecież różnicę między wgnieceniem można zniwelować pastą. Piszesz, jakby to wgniecenie miało 2cm głębokości (o ile faktycznie jest, pokaż zdjęcie).

 

Wiecie co , dziwię się XA że handlując min. mobasami high end za kilkaset złotych robi problem ze zwrotem (reklamacją) rzeczy

w koszcie paru piw w pubie jak ktoś wspomniał wcześniej.

Do tego kręci i kombinuje tak że już się sam w tym zagubił. Trochę więcej pokory wobec kupujących.

Takim postępowaniem robi tylko sobie antyreklamę bo niejeden dobrze się zastanowi zanim coś od niego kupi.

Tym bardziej że dość wyraźnie widać kto ma tu rację.

Tyle ode mnie.

Pozdrawiam

gdzie widać wyraźnie kto ma rację? :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

gdzie widać wyraźnie kto ma rację? :blink:

W tym temacie... Kto? Np. Lesiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak i na innych ta ninja jest nie do użycia? przecież różnicę między wgnieceniem można zniwelować pastą. Piszesz, jakby to wgniecenie miało 2cm głębokości (o ile faktycznie jest, pokaż zdjęcie).

Na innych to mam obiawy jak przy krzywej stopce na coolerze, albo czapie na CPU (czytaj: chłodzi bo chłodzi, ale mogłoby chłodzić dużo lepiej).

 

Co do zdjęcia, to po jakiego "CH" mam ci je pokazywać? Musze udowadniać? Ja nie mam w tym przypadku niczego do udowadniania, nie wierzysz to twoja sprawa. [ciach!]o mnie obchodzi, że chcesz zdjęcie skoro sprawa i tak mnie nie dotyczy... W tym kraju to już ludzie nawet na słowo nie wierzą...

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co , dziwię się XA że handlując min. mobasami high end za kilkaset złotych robi problem ze zwrotem (reklamacją) rzeczy

w koszcie paru piw w pubie jak ktoś wspomniał wcześniej.

Do tego kręci i kombinuje tak że już się sam w tym zagubił. Trochę więcej pokory wobec kupujących.

Takim postępowaniem robi tylko sobie antyreklamę bo niejeden dobrze się zastanowi zanim coś od niego kupi.

Tym bardziej że dość wyraźnie widać kto ma tu rację.

Tyle ode mnie.

Pozdrawiam

Moje stanowisko jest cały czas takie samo i nie zmieniałem zdania ani nie zmieniałem argumentów, więc pisząc, że się pogubiłem chyba nie przeczytałeś postów albo niedokładnie albo pomyliłeś użytkowników.

 

Gdy jest uszkodzenie mechaniczne - nie ma żadnej możliwości zwrotu, zostaje tylko serwis ewentualnie polubowne załatwienie sprawy, już nie mówiąc o zwrocie tylko jednej części w zawyżonych cenach.

 

W przypadku Freezera odciśnięty IHS wyszedł jakoś dopiero po dwóch tygodniach z tego co pamiętam (kupujący od Freezera), wcześniej było, że podstawa krzywa czy coś w ten deseń (wymiana argumentów trwała ok. 2 miesięcy). Był serwis - kupujący nie skorzystał - więc pretensje może mieć tylko do siebie, już nie mówiąc, że później ingerował w cooler mechanicznie. Nie można też wykluczyć tego, że kupujący albo nie umiał zamontować chłodzenia albo miał procesor z bardzo krzywą czapką. Sprawę Freezera można zakończyć, wszystko w tym temacie zostało napisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Freezera odciśnięty IHS wyszedł jakoś dopiero po dwóch tygodniach z tego co pamiętam (kupujący od Freezera), wcześniej było, że podstawa krzywa czy coś w ten deseń (wymiana argumentów trwała ok. 2 miesięcy).

Ojjj chyba raczej dwóch dniach nie tygodniach... nie wspominając o powiadomieniu że cooler nie chłodzi od razu po przyjsciu paczki.

 

Ja byłem głupi że chciałem sprawe załatwic bez odysłania i zdecydowałem sie na szlif... co nie zmienia faktu że towar który kupiłem u Ciebie miał być sprawny, a dostałem uszkodzony... Proste?

 

 

 

I tak jeszcze jedno pytanie Addict... proponowałeś mi cały czas odesłanie freezera na gwarancje - i albo mi ją uznąją i naprawią, albo nie i będe musiał zapłacić 50 zł za ekspertyze - takie było Twoje stanowisko w tej sprawie. Doszliśmy już wspólnie ze wszystkimi w tym temacie ze problemem byl krzywy IHS - co ja stwierdziłem naocznie, opisałem jak to wyglądało, forumowicze, w tym również Ty potwierdzili ze takie rzeczy sie zdarząją.

 

Teraz mi powiedz... Czy wgniecenie ihsa przypadkiem nie jest uszkodzeniem mechanicznym niepodlegającym gwarancji?

 

Wyciąg z regulaminu gwarancji cooling.pl

Gwarancji nie podlegają:

uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania klienta.

Podsumowując - sprzedałeś mi cooler, który z racji nierównej stopki nie miał prawa chlodzić mojego procesora, a następnie proponowałeś mi wysłanie go na gwarancję - która jak widzimy, nie zostałaby uznana, i wydaje mi sie że Ty dobrze o tym wiedziałeś.

Czyli tak czy siak, zainkasowałeś kasę, a ja jestem oszukany.

 

 

Widzi ktos jakies luki w moim rozumowaniu? Bo mi wydaje sie ono jak najbardziej klarowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieniu daj spokój. tylko nabijasz bezsensowne posty. oszczędź sobie palców. kup papier ścierny, przyklej go do szyby i przejedz pare razy i podstawa będzie jak nowa [tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa]. o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odniosłem wrażenie, że od dłuższego czasu to rozmowa nie dotyczy 30-40zł tylko samego faktu obsługi i tego, jak zachowuje się XA. Kilak razy było to wzmiankowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieniu daj spokój. tylko nabijasz bezsensowne posty. oszczędź sobie palców. kup papier ścierny, przyklej go do szyby i przejedz pare razy i podstawa będzie jak nowa [tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa]. o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Co się tak burzysz? adwokatem XA jesteś czy co? Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieniu daj spokój. tylko nabijasz bezsensowne posty. oszczędź sobie palców. kup papier ścierny, przyklej go do szyby i przejedz pare razy i podstawa będzie jak nowa [tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa]. o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Jest takie fajne powiedzenie, mianowicie: dasz palec a weźmie całą rękę. Nie ma znaczenia kwota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

człowieniu daj spokój. tylko nabijasz bezsensowne posty. oszczędź sobie palców. kup papier ścierny, przyklej go do szyby i przejedz pare razy i podstawa będzie jak nowa [tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa]. o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Moze nastepnym razem przed zabraniem glosu zorientuj sie bardziej w czym lezy problem , bo na pewno nie w 40 zl , a w podejsciu sprzedajacego do tych "sprawnych" towarow oraz "gwarancji przeze mnie".

 

Cos jeszcze - pewnie , gdyby sprawa tyczyla sie 100 zl to pisalbys , ze nie 1000. Gdyby 1000 to , ze nie 5000...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Nie wnoszą?? Jak dla mnie, mój poprzedni post jest taką ewidentną demaskacją tego jak addict robi interesy. Jeśli masz jakis sensowny argument na obalenie tego co napisałem wyżej - prosze, napisz. Ja tylko pokazałem że czego bym nie zrobił, to po zakupie u XA i tak dostałbym niesprawny cooler - czy bym go reklamował, czy tez nie.

 

tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa

Więc i tak nie bedzie działał... i oszczędź sobie textów typu - dokup backplate itd.

 

40 zł to dla Ciebie kwota nie warta zachodu... Z jednej strony-moze nie jest to wiele... Ale XA na przykładzie moim i lesia zarobił już 2*40 = 80 zł.

 

Ps. Jeśli ta kwota faktycznie jest według Ciebie tak nieistotna... to jestem gotow podać Ci nr. konta na które możesz wpłacić cztery dychy... Ja przestanę nadawać na addicta, bo bede miał spowrotem pieniądze, przestane pisać "bezsensowne" posty itp. Ja będe szczesliwy, Ty bedziesz szczesliwy, addict będzie mógł dalej robić interesy... Tylko kurcze, co z 4 dychami lesia? Może jemu tez moglbys zwrocic taką nieistotną kwotę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieniu daj spokój. tylko nabijasz bezsensowne posty. oszczędź sobie palców. kup papier ścierny, przyklej go do szyby i przejedz pare razy i podstawa będzie jak nowa [tylko oryginalne kolki mogą nie dociskać coolera do cepa]. o 40 zl robic taki dym? rozumiem gdyby to było tysiąc a nie 40zl. naprawdę szkoda twoich palcow na pisanie nowych postów, które i tak de facto nie wnoszą nic nowego do dyskusji.

Nie każdemu tato daje na lizaki przez całe życie... Niektórzy muszą na te 40zł ciężko zapracować... Więc oszczędź sobie tych swoich wzniosłych tekstów... Dopóki sam nie zarobisz raczej ciężko będzie Ci to zrozumieć...

Edytowane przez kwiacynty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Xtreme Addict masz zarejestrowaną DG?

Uwazasz , ze koles , ktory niedawno ukonczyl 18 lat ma juz DG?

 

Edit - mam do niego zwracac sie per Pan?

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze nie wniose za wiele do tematu, gdyz nie jestem poszkodowany ale :

 

Moze to tylko ja mam taki dar - nie wiem, a moze inni tez to od razu widza...

 

EA EWIDENTNIE, swiadomie czy nie swiadomie oszukal ich ( nie wiem ilu ) i krecil cytujac jakies formulki o uszk. mechanicznych...

 

Po pierwszym jego zdaniu z tego tematu wiedzialem ze zachowal sie on nieuczciwie... :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rób z siebie człowieka, do którego nic nie dochodzi. Niesprawność polegała na odciśnięciu IHS na stopce, przez co po założeniu innego proca z innymi wymiarami IHS ciepło nie mogło zostać odprowadzone z powodu złego dopasowania coolera do nowego procka. Przecież to uszkodzenie fizyczne, sam mam Ninje w drugim PC co to tylko na mojego Athlona x2 pasuje bo się IHS ładnie poodciskał.

 

Nie chce się mieszać w to, kto kogo zrobił w konia, bo to nie moja sprawa. Wkurzyło mnie gadanie XA o tym, że Freezer nie był uszkodzony jak miał odbity IHS i zarazem spowodowaną tym odbiciem krzywą stopkę.

Możesz mi wytłumaczyć jak w takim kawale "żelastwa" Dołączona grafika

może odbić się IHS który jest z blaszki i ma podobny wymiar jak podstawa(czyli nie ma 5x5mm) które to mogły by spowodować małe zużycie w miejscu styku gdyby mocowanie nie było sztywne ale nie IHS który ma 3x3 czy tam 4x4cm?

Młotem chłodzenie wbijał na proca czy jak?

Tak mnie to tylko ciekawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwazasz , ze koles , ktory niedawno ukonczyl 18 lat ma juz DG?

 

Edit - mam do niego zwracac sie per Pan?

A co ma wiek do rzeczy? Zdziwilbys sie, jakie mozliwosci prawne ma 16-latek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...