konkurs Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Ten sam Eurogamer dał zabugowanemu CoD BO 8/10, więc oceny recenzentów jak dla mnie już przestały się liczyć. Gdyby Cod BO nazywał się Chrome 3 to by dostał 4/10 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) DICE raczej nie robiło Burnouta ;-) a co do gry, to dla mnie (po filmikach i recenzjach) nadal Burnout :P Burnouta nie, ale wspomagalo Criterion przy tworzeniu NFSa i bodajze odpowiadali wlasnie za tla. Gdyby nie bylo tego traficznego nitro a w zamian pojawil sie widok zza kierownicy byloby ciekawiej. Edytowane 15 Listopada 2010 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 a to mnie zaskoczyłeś. Dziwne, że EA tego nie promowała "Nowy NFS od twórców Burnouta i Battefileda" ;-) Graficznie gra mi się podoba, ale nitro mogłoby nie być tak jak mówisz i dać srodek tak jak w starych HP. Poza tym dopóki nie sprawdzę dema na PC to nie kupie, bo model jazdy zbyt podobny do Burnoutowego jest, poza tym fizyka jak dla mnie do bani jest - trzaśnięcie w tylek przeciwnika, a ten twardo jedzie dalej, albo odbicie się od bandy i zero reakcji na prędkość. Pewnie mam zbyt wygórowane wymagania, bo w sumie to chciałbym remake'a NFS3/4/HP1, z naprawianiem wozów włącznie. Ktoś w ogóle jeszcze pamięta czasy, gdy trzeba było o samochody dbać w NFS? ;] Zobacz początek Need for Speed: Hot Pursuit - gram.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Maksymalny arcade, ale jak dla mnie gra daje sporo funu, a przynajmniej demo. Trasy są super, i bardzo długie, w wolnym trybie widać jak można jeździć gdzie sie chce. Skończyłem WRC 2010 na klocku, to może za 30 zł wymienie na to, a jak nie to w przyszłym roku zagram na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesos Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 ten wodospad jakiś kwadratowy :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=tgrDKaU7ULI&feature=mfu_in_order&list=UL Kurcze wyscig w burzowa noc swietnie wyglada :) Az mi sie przypomnialo smiganie w high stakes w nocy :) to bylo cos (jak na tamte lata). W ogole oprawa audio/video robi wrazenie. Tylko te kilkuset metrowe drifty mnie przerazaja... Liczylem na bardzie "stonowane" arcade Edytowane 16 Listopada 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Recka na gametrailers napawa optymizmem. Dawno już nie kupowałem wyścigówek (Flatout1/2, TDU) ale ta część wygląda na udany powrót do starych NFSów sprzed ery Undergrounda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Właśnie miałem napisać że po recce z GT bardzo ciekawi mnie multi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) filmikSystem rankingowy jest chyba przesadzony, koleś ma 232k bounty i dopiero rank 5, a jest 20 (osobno dla obu trybów). Przy 10-20k na wyścig to chyba baaaardzo długo zajmie osiągnięcie max, nie mówiąc o multi. Edytowane 16 Listopada 2010 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 A można wyłączyć te powtórki/przybliżenia podczas "crashów"? Bo o ile w Burnoucie to było fajne, to po kilku takich filmikach miałem dość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Musze powiedziec ze gra sie calkiem przyjemnie ale model jazdy niszczy cale dobre wrazenie. Tak jak przypuszczalem, ze arcadeowy model jaki zaserwuje ea nie bedzie mi odpowiadal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 EA tylko wyłożyło kasę. Powiedz lepiej czy modelowi bliżej do Burnout'a, Blur'a czy Spit Second. tudzież daleko od Shifta, Dirt 2 etc [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) Grając nie mam 'feelingu' Burnouta, ale tak naprawdę przyjemność z gry tylko po multi; W trybie SP nie ma co szukać wrażeń bo gra... jest jałowa; No - wiadomo, 10 lat temu trasa, auto i to wystarczyło ale dzisiaj... Na + napewno optymalizacja, krótkie czasy ładowania, miła dla oka oprawa wizualna; Model jazdy to zero trudności, kwestia wyczucia i odpalania w odpowiednim momencie nitro/hamulca/strzałek od skręcania; Dirt 2 to to nie jest, Shift to to nie jest, GRiD też nie, NFS Undercover/Undegroundy/Most Wanted też nie... Celowałbym w model od Burnout Paradise; Może coś z Blur'a; Ogólnie ma się wrażenie, że auto nie skręca; Tak jakby ważyło 5 ton; Za to jak się dobrze wejdzie poślizgiem w zakręt to mamy wrażenie jakby auto ważyło 50kg Ciężko opisać w sumie; 10/10 czy 9/10 to dla mnie przesadzona ocena, 8... 8.5/10 owszem; Edytowane 17 Listopada 2010 przez serwal4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 (...) Krw :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) Wgłębiając się bardziej - ręcznym mocno zarzuca ale można lekkimi i długimi driftami pokonywać łuki operując zwykłym hamulcem... i kurczę ale to naprawdę działa i sprawdza się wyśmienicie; Podejrzewam, że na analogowym padzie byłoby lepiej niż na klawiaturze; Ogólnie trzeba w to zagrać żeby ocenić; Bo naprawdę ciężko opisać wrażenia z modelu jazdy w tej grze; edit: Chyba zaczynam pojmować skąd takie entuzjastyczne recenzje; Ta gra mimo że prosta do bólu... wciąga; To naprawdę daje radę; Trasy są długie, poziom trudności w SP coś prezentuje (próby czasowe ciężko za 1. razem na złoto przejechać jak nie znamy trasy); Nie ma też efektu, że zostawiamy kierowców cpu w tyle, co chwilę siedzą nam na zderzaku... edit2: Wydajność: Trasa w deszcz Porsche GT3 RS, kamer zza auta, komp z podpisu (8800GT się trochę grzeje, ma w 3d 85-100'C): W grze cienie medium, opcje wszystkie on, rozdzielczość 1920x1200, brak wymuszonego aa/anizo; W panelu sterowania nvidii ustawienia zaawansowane, domyślne; System XP Sp3, stery do grafy 261.00; Min 16fps, max 54fps, średnio 36fps; Edytowane 17 Listopada 2010 przez serwal4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Czy komuś udało się wymusić AA? Bo przez panel NVidii oraz nHancer u mnie nie zaskakuje – generalnie to kpina, że brakuje takiej opcji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 EA tylko wyłożyło kasę. Powiedz lepiej czy modelowi bliżej do Burnout'a, Blur'a czy Spit Second. tudzież daleko od Shifta, Dirt 2 etc [; Model jazdy to polaczenie ciezaru zelbetonu z elastycznoscia gumy :lol: Gdyby model jazdy byl ze split second to bylbym w 7 niebie bo tam smigalo sie genialnie. Czuc bylo ze fura ma kontakt z podlozem i odpowiednio reaguje na skret kol. Tutaj mam wrazenie ze kazda fura prowadzi sie bardzo podobnie, jesli nie tak samo. No mogli nad tym popracowac bo to zdecydowanie najslabszy element gry. Oprawa audio/video jest genialna chociaz mam wrazenie ze na filmikach w 480p na yt wygladala lepiej :lol: Podejrzewam ze to przez nienajlepsza jakosc filmikow, moze jakis delikatny blur by sie przydal w grze. Kolejna rzecz ktora mi przeszkadza to wrazenie ze AI w wyscigach (bez policji) jest strasznie oskryptowane. Czyli: na poczatku wyscigu wszycy jada prawie ze rowno, bez znaczenia jakim wozem, ciagle przetasowania. Zwalniaja, daja sie wyprzedzac, sami wyprzedzaja. Jak zostaje niewiele m do mety to nagle wszytkim dretwieje noga na gazie i zaczynaja zwalniac. Jesli nie jedziemy pierwsi to ich doganiamy i dojezdzamy 1. Jesli jedziemy pierwsi to robi sie jeszcze wieksza przewaga. No moze to tylko moje odczucia ale ja tu wyraznie widze znienawidzony "catchup". No i ten strasznie zaniedbany tryb freeride, w ktorym nie ma kompletnie zadnych atrakcji typu poscigi policyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 No kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(u) Czyżby ostatnią miło wspominaną częścią będzie Shift a przed nią Most Wanted? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 No kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(u)Czyżby ostatnią miło wspominaną częścią będzie Shift a przed nią Most Wanted? Napisze tak, najlepiej sprawdz sobie sam :) Moze model jazdy bedzie Ci odpowiadal, a tak kolo nosa przejdzie Ci gra ktora moglaby Cie wciagnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 W sumie racja. Jak znajdę chwilę, ochotę i emulator pada od x0 dla Rumblepad II to sprawdzę. A później znów będzie wyczekiwanie na ME3 i DA2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Szkoda czasu, smierdzi marnym portem slabej gry ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Wgłębiając się bardziej - ręcznym mocno zarzuca ale można lekkimi i długimi driftami pokonywać łuki operując zwykłym hamulcem... i kurczę ale to naprawdę działa i sprawdza się wyśmienicie;Podejrzewam, że na analogowym padzie byłoby lepiej niż na klawiaturze;Ogólnie trzeba w to zagrać żeby ocenić; Bo naprawdę ciężko opisać wrażenia z modelu jazdy w tej grze;edit:Chyba zaczynam pojmować skąd takie entuzjastyczne recenzje;Ta gra mimo że prosta do bólu... wciąga;To naprawdę daje radę;Trasy są długie, poziom trudności w SP coś prezentuje (próby czasowe ciężko za 1. razem na złoto przejechać jak nie znamy trasy);Nie ma też efektu, że zostawiamy kierowców cpu w tyle, co chwilę siedzą nam na zderzaku...edit2:Wydajność:Trasa w deszcz Porsche GT3 RS, kamer zza auta, komp z podpisu (8800GT się trochę grzeje, ma w 3d 85-100'C):W grze cienie medium, opcje wszystkie on, rozdzielczość 1920x1200, brak wymuszonego aa/anizo;W panelu sterowania nvidii ustawienia zaawansowane, domyślne; System XP Sp3, stery do grafy 261.00;Min 16fps, max 54fps, średnio 36fps; Nie muli Ci przy wypadkach? Bo u mnie jak tylko zalicze dzwona i zmienia sie kamera to komp wariuje, przeskakuja klatki i dzwiek sie wali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) Byłem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, lecz się zawiodłem - zawiodłem się tym, że wersja na pc to strasznie słaby port z konsoli. 1/3 efektów graficznych z gry poszła sie wietrzyć, wystarczy zobaczyć filmiki na youtube - w wersje konsolową grałem (demo) więc mam porównanie. Dema na pc nie było bo twórcy chcieli dopracować wersję na pc - a raczej skonwertować jak najszybciej aby zdążyć na premierę. I do tego brak możliwości wrzucenia własnej muzyki (na xbox jest taka opcja), oraz fakt że nie można wyłączyć cutscenek z wypadków -dobijanie leżącego. szkoda... update : oczywiście grałem na wymuszonym aa x16 Edytowane 17 Listopada 2010 przez -Wader- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Zamula przy wypadkach, a owszem; Dźwięk się sypie itd itd jak opisałeś; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Byłem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, lecz się zawiodłem - zawiodłem się tym, że wersja na pc to strasznie słaby port z konsoli. 1/3 efektów graficznych z gry poszła sie wietrzyć, wystarczy zobaczyć filmiki na youtube - w wersje konsolową grałem (demo) więc mam porównanie. Dema na pc nie było bo twórcy chcieli dopracować wersję na pc - a raczej skonwertować jak najszybciej aby zdążyć na premierę.I do tego brak możliwości wrzucenia własnej muzyki (na xbox jest taka opcja), oraz fakt że nie można wyłączyć cutscenek z wypadków -dobijanie leżącego.szkoda...update : oczywiście grałem na wymuszonym aa x16 Hahah to juz wiem skad moje zdziwienie ze grafika w grze wyglada gorzej niz na yt :lol: Fajne walki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Hahah to juz wiem skad moje zdziwienie ze grafika w grze wyglada gorzej niz na yt :lol: Fajne walki A może ktoś natkał się na informacje, czy grzebanie w plikach pomoże poprawić grafę lub przynajmniej wymusić AA? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Czyżby ostatnią miło wspominaną częścią będzie Shift a przed nią Most Wanted? Chill out, już jest filmik zapowiadający Shift 2 Unleashed. ;) Co do HP, cóż, taka odmóżdżająca gierka na popołudnia, pod żadnym względem nie podpinać do tego kierownicy, bo szkoda łożysk, ale na "jedną rękę" na klawiaturce można pograć. Traktuję tą gierkę jak taki przerywnik jak np. Icy Tower. :P Realizmu całkowicie brak, obijanie sztuczne, ale za to bajery z kolczatkami i impulsem mi się podobają. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 A może ktoś natkał się na informacje, czy grzebanie w plikach pomoże poprawić grafę lub przynajmniej wymusić AA? :> Mi udalo sie wymusic jedynie AF ;) A i fajnie ze jestem zmuszany do ustawiania analogow za kazdym wlaczeniem gry (pad od ps2). Tylko ja tak mam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Kurczę, im dłużej gram w NFS'a tym... bardziej oderwać się nie mogę; Ta gra naprawdę sprawa mnóstwo radości; Kilometrowy ciągły drift na 'ślimaku' Reventonem w rytm Pendulum - Watercolour... Czyżby faktycznie w prostocie siła? W sumie na chwilę obecną to NFS nowy ma najładniej wymodelowane auta wśród samochodówek na PC; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Naprawde chce wam sie jeszcze grac w te same odgrzewane nudne kotlety ? Nie wiem, czy ja sie starzeje, czy coraz wieksza ilosc gier robiona jest pod okreslony target wiekowy - czytaj gimbusy. Ten NFS pod taki wlasnie nalezy. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...