Skocz do zawartości
Gość Harry Lloyd

Need for Speed: Hot Pursuit

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm nie wyglada to zle, ale nie macie wrazenia, ze od lat nie maja juz pomyslu na serie NFS? Albo odgrzewany kotlet w stylu poprzednich czesci albo "niby" powrot do korzeni i restart serii....tylko, ze czym to sie obecnie rozni od Burnouta? Fury sa prawdziwe i mamy trasy zamiast otwartego miasta, a poza tym ten filmik to jakby kolejna czesc po Paradise. Wiadomo, ze to i tak krok w dobra strone, ale IMO to jeszcze nie jest to na co wszyscy czekali. Tak czy inaczej, czekam na fulla, bo po latach mam nadzieje w koncu kupic ponownie pudelko z logo NFS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinni pojsc droga jaka przetarlo TDU, jedna ogromna mapa z kazdym rodzajem tras - autostrady, miasto, gory, wybrzeze. Do tego grafika i troche bardziej dopracowana fizyka z Shifta, MP i maja moje pieniadze w kieszeni. Szkoda ze EA w dalszym ciagu opiera sie na "fanach" w USA czyli dzieciakach z X czy PS3 lubicych blyskotki i prostote prowadzenia. Moze moze kiedys zrozumia czego my w Europie od nich oczekujemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No lepszą fizykę i zachowanie samochodu mogli by dać (to z shift'a mi się nawet podobało bez wspomagaczy). Jeśli już dają do NFS już same takie szybkie wózki jak bugatti veyron czy inne to liczę bardzo na dobre czucie prędkości, bo jak jechałem 400km/h w undercoverze to ja czułem, że to jest ledwo 80km/h. I właśnie pod tym względem bardzo liczę na criterion, ponieważ ostatni burnout był bardzo dynamiczny.

Edytowane przez matiass777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym podtlenkiem trochę przesadzają. To w końcu super sporty, a nie dmuchane gti po 200km. Cała otoczka wydaje mi się niestety, nawet jak na standardy ostatnich (z wyjątkiem Shifta) NFS'ów, zbyt arcade'owa. Dla mnie czuć tu ostatniego Burnouta na kilometr, a to oznacza, że seria po raz kolejny nie wróci do korzeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pościgi policyjne w dzień i w nocy :

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=XQKkehoxjxI&feature=related

 

I teaser z gametrailers :

 

Gametrailers TV with Geoff Keighley

 

Grafa ładna, podsterowność w autach jest, cykl dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe (na którymś z trailerów widziałem burzę) - criterion jest pewien tej gry i 26 października dają demo.

 

ps. tylko trochę to EMP w oczy kłuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Spoko, czysty arcade, ale fun może być niezły. Ja osobiście lubie rożnego rodzaju power-upy (Blur mi sie bardzo podobał, choć już się raczej znudził).

 

Trasy się wydają dość długie.

 

Zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poscig w nocy wyglada zacnie. Wkurza mnie tylko HUD - tyle tego badziewia napchali na ekran, ze glowa boli. Mam nadzieje, ze bedzie mozna to wszystko usunac i zostawic tylko lusterko wsteczne, ewentualnie zegary. Edycja limitowana już zamówiona - tym razem mają u mnie kredyt zaufania, przynajmniej filmiki napawaja optymizmem.

 

@up: dwa posty wcześniej - demo 26.10.10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak chce im się wracać do korzeni to niech wypuszczą Porsche Unleashed w nowej oprawie z tą extra fizyką która była w pierwowzorze.

Roboty mniej niż przy tych ich nowościach a świat graczy okrzyknąłby EA mistrzami.

A ta gra ?

Po filmikach to stary NFS: HP2 z nowymi furami i debilnymi poślizgami.

Edytowane przez Kaeres
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Zagrałem w demo na klocku, i przyznam że pozytywnie się rozczarowałem, choć wiele to demo nie pokazuje. Są dwa wyścigi (jeden glinami jeden normalny), ale ten drugi póki co zablokowany bo nie da sie połączyć z serwerami EA.

 

 

Bez używania hamulca ręcznego auta wcale sie nie ślizgają i są wręcz podsterowne, ogólnie bardzo przyjemnie sie jechało obydwoma policyjnymi wozami (jednym jest Nissan 350Z).

 

 

Czekam na drugi wyścig, i być może sie zainteresuje pełną, zależy jeszcze w jakiej formie będzie kariera itd.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem w demo na klocku, i przyznam że pozytywnie się rozczarowałem, choć wiele to demo nie pokazuje. Są dwa wyścigi (jeden glinami jeden normalny), ale ten drugi póki co zablokowany bo nie da sie połączyć z serwerami EA.Bez używania hamulca ręcznego auta wcale sie nie ślizgają i są wręcz podsterowne, ogólnie bardzo przyjemnie sie jechało obydwoma policyjnymi wozami (jednym jest Nissan 350Z).Czekam na drugi wyścig, i być może sie zainteresuje pełną, zależy jeszcze w jakiej formie będzie kariera itd.

 

Nie ma czegos takiego jak pozytywne rozczarowanie ;) A odnosnie demka nfs'a to szkoda ze pctowcy zostali olani cieplym moczem.

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem zniesmaczony jednak. Obejrzałem gameplay z dema i sorry, ale dla mnie to mod do Burnouta a nie NFS. Takie coś to powinno być za darmo rozdawane. Choć może jak wydadzą demo na PC lub u kogoś zagram w fulla to zmienie zdanie... a tak to brak słów na to co zobaczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem wyżej, nie grałem a oceniam tylko filmik z dema. Demo pokazuje, że graficznie to klon Burnouta, a i nad animacjami wypadku się nie postarali, bo praktycznie takie same są. Co do modelu jazdy, to się nie wypowiem, bo nie grałem w to - proste chyba... dopóki nie zagram będę twierdzić, że to tylko zwykły mod/dodatek do B., a wątpie, abym kupił to bez dema na pieca.

 

Poza tym brakuje chociaż imitacji wpływu uszkodzeń na jazdę, aby nie grać jak szalony i nie zważać na nic uwagi, tylko dbać o samochód, albo chociaż za naprawy płacić tak jak to było w starych NFS.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądając filmiki widziałem jeden wielki poślizg;

Tu czytam 1. opinię, że auto non-stop się nie ślizga...

 

Przestałem ufać filmom;

 

Graficzny klon?

A bardzo dobrze, Burnout ładnie wyglądał i jako tako nie wymagał za mocnego kompa;

Animacje takie same są? A po co pracować nad nowymi? Co to zmieni w jakości rozgrywki?

 

Dla mnie to takie szukanie dziury w całym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie szukanie dziury w całym, dla mnie wyciąganie pieniędzy i iście na łatwizne przez twórców.

 

Nie mówię, że Burnout jest zły, bo to jedna z lepszych ścigałek jakie ostatnio grałem, ale ile można oglądać identyczne wypadki (Burnout i NFS). Nowe animacje (wypadków) zmieni tyle rozgrywkę, że nie będę się za przeproszeniem wciach!iać na n-tą sekwencję wypadku, który wygląda tak samo, choć wybaczyłbym to gdy dodali opcje naprawy samochodu po wyścigu i zmniejszania osiągów im bardziej zniszczony.

Grafika jest na wysokim poziomie, ale chociaż tekstury by pozmieniali, bo moim zdaniem trasy są mocno podobne do Burnoutowych.

 

W ogóle brakuje mi takich ładnych widoczków jakie były w NFS: HP2, no i wyścigi były za dnia. Teraz wszystko takie ungergroundowe jest, co mi się już przejadło, bo ile można się jarać nitro, nocnymi wyścigami i tuningiem.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gier pokroju NFS3 juz sie nie robi a szkoda bo to byla jedna z najlepszych czesci - swietna muzyka, zrobiona pod gre a nie jakies kupienie w itunsie 20 kawalkow i wladowanie ich na gotowo do gry. Swietne i przede wszystkim klimatyczne trasy jak Hometown, Canyon, the Summit, paczka samochodow w ktorych jedynym tuningiem byla zmiana koloru. Nastepnie czysty fun w postaci wyscigu.

 

Teraz te gry sa jakies takie zje bane po prostu. Jakies undergroundy w ktorych dostaje sie tym wiecej punktow im bardziej zwiesniaczymy nasza fure, wtf co to ma byc k**wa ? Nowy Hot Pursuit, ktory niby ma wrocic do korzeni a tu mamy nowu jakies smaczki rodem ze star treka - juz powoli zaczyna sie wylapywac klimat cyny rodem z undergrounda lub burnouta.

 

 

Ostatnio zmienilem kompa na to co mam w podpisie i pomyslalem sobie, ze pogram moze w jakies wyscigi na pc, wlaczylem jakas ostatnia gre ktora wyszla niedawno, wszystko fajnie, licencyjne fury, biore audi, chce sie poscigac a tam k**wa jakies power upy, strzelanie jakimis laserami, normalnie Wipeout tylko o wiele gorzej bo za duzo cukierkow i niestety normalne samochody. Autentycznie sie przerazilem. Boje sie wlaczyc jakiegos ostatniego Colina bo sie zatrzymalem na 2 czesci, teraz pewnie wciskaja jakies nitro i wszedobylski motion blur. Ja tego nie trawie.

Edytowane przez CLAU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CLAU, tacy gracze jak my są na wymarciu.

 

Nie mówię, aby robić ciągle "rimejki" starych gier, ale Underground był i jego czas minął, a nie ciągnął ten klimat od paru lat. Zmiany w grach mogą zachodzić, ale żeby nazwa do czegoś zobowiązywała. Natomiast Creation czy jak tam oni się zwią powinni wykazać się inwencją twórczą, a nie tworzyć NFS na engine Burnouta (poza tym NFS jako mod do GRIDa lepiej by się sprawdził :]). Po filmikach (podkreślam po filmikach) to NFS ma się do Burnouta jak nowy MoH do Battlefielda BC2 (patrząc na opinie innych, bo w MoHa nie grałem).

 

Glina trzaska z boku tyłek samochodu i ten zero rekacji, normalnie jak UAZ z nitro.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CLAU, tacy gracze jak my są na wymarciu.

 

Nie mówię, aby robić ciągle "rimejki" starych gier, ale Underground był i jego czas minął, a nie ciągnął ten klimat od paru lat. Zmiany w grach mogą zachodzić, ale żeby nazwa do czegoś zobowiązywała. Natomiast Creation czy jak tam oni się zwią powinni wykazać się inwencją twórczą, a nie tworzyć NFS na engine Burnouta (poza tym NFS jako mod do GRIDa lepiej by się sprawdził :]). Po filmikach (podkreślam po filmikach) to NFS ma się do Burnouta jak nowy MoH do Battlefielda BC2 (patrząc na opinie innych, bo w MoHa nie grałem).

 

Glina trzaska z boku tyłek samochodu i ten zero rekacji, normalnie jak UAZ z nitro.

 

Psikus, ze EA robi nas w konia bo wszyscy dostana demo tylko nie PC. Coraz czesciej mozna zawazyc, ze gry powstaja w mysl schematu:

 

- Ej Mike przejrzyj szuflade zobacz co tam mamy aby zrobic nowa gierke

- No mamy Unreal Engine na plycie, jakies toolsy od Dice, silnik z Burnouta, kartidze do pegasusa

- Dobra to robimy Medal of Honor, kiedys gralem w to na psx wiec tylko podmienimy tekstury z kosmicznych na te bardziej cywilizowane i ludzie beda sie jarac

- Ok juz sie robi, multiplayer pozyczymy z battlefielda i pozmieniamy troche config.ini aby inaczej sie gralo, do tego mysle, ze jak podmienimy teksturki w burnoucie to opekamy w tym roku z nowa czescia NFSa i bedziemy ludziom pociskac, ze wypuszczamy kolejny "klassik" jak z medal of honor. Hajsu zarobimy a sie nie narobimy. Fuck yeah.

 

 

I tak to wlasnie wyglada. Drewniany Medal of Honor ktory w zasadzie moglby robic jako dodatkowa plyta dvd z ciekawostkami do Bad Company 2 albo Modern Warfare a nie jako osobna gra. To samo z NFSem, Oblivionowym Falloutem ktory rownie dobrze mozna by zrobic na podrasowanym silniku z Company of Heroes albo World in Conflict i zostawic system turowy.

 

 

Moze za stary jestem na te wszystkie nowosci i cukierki ale marzy mi sie NFS ze starym dobrym i surowym arcadem ktory przynosil mase funu. Po filmiku i demku na xboxie niestety ale jest widoczna kalka z Burnouta ktory tez wydaje mi sie, ze sie ludziom przejadl, a przynajmniej ostatnia czesc ktory IMO byla dziwna.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojutrze premiera (za oceanem, u nas w piątek), na sieci pojawiło się wiele recenzji, bardzo pochlebnych więc albo EA przekupiło wszystkich albo gra daje radę:

 

3DJuegos: 8.9/10

CVG: 9/10

Cynamite: 8.5/10

Destructoid: 9.5/10

Eurogamer : 9/10 | Eurogamer.it: 9/10

G4tv : 4/5

Gameinformer: 8.75/10

Gamingxp: 86/100

GamePro.de: 87/100

Gamereactor: 8/10

Gamesradar: 10/10

Gametrailers: 9/10

HardGame2 : 9/10

IGN : 9/10

Joystiq: 5/5

Meristation: 8.5/10

Spaziogames: 8.7/10

Vandal: 9/10

Videogamer: 8/10

Videogameszone: 85/100

Official Playstation Magazine US : 10/10

GameMaster UK: 93/100

 

Gameplay z free ride :

 

http://www.youtube.com/watch?v=LHDCHIMQgY0

 

Grafika tras powala - scenerie prezentują się wyśmienicie, w końcu były robione przez DICE.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...