Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

A ty przynajmniej raz dziennie czytaj http://worldoftanks.eu/ i ze 2x http://forum.worldoftanks.eu/ to nie będziesz zadawać durnych pytań.

Oba nowe ruskie czołgi ciężkie tieru 9 były prezentowane (ST-1 i IS-8 )

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kocham was :D

 

Z jednej strony sami nie czytacie o czym piszecie:

Warto cisnąć na IS-4 by zrobić elite i odblokować IS-7 bo jak się rozdzielą na dwa drzewka heavy to znów będzie tzreba na nowym 9 tierze expić do IS-7

Oczywiście to nieprawda, exp zostaje na IS-8 (Ob. 252).

 

Z drugiej strony jeździcie po innych jak po łysej kobyle, że nie czytali wieści na portalu:

 

A ty przynajmniej raz dziennie czytaj World of Tanks — Free Online Game i ze 2x World of Tanks official forum to nie będziesz zadawać durnych pytań.

Oba nowe ruskie czołgi ciężkie tieru 9 były prezentowane (ST-1 i IS-8 )

:blink:

 

Pozostaje mi posłużyć się cytatem z filmu "Fight Club":

"Dystans do siebie jest najważniejszym dystansem do pokonania."

:lol:

 

@radiergummi

jak żyć ? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przestan mi kolejny raz sugerowac cos pod pretekstem, ze tego nie robie. zadalem proste pytanie. co dostanie osoba posiadajaca is4 skoro idzie on do innej galezi. nie pytalem co bedzie w miejscu is4 w nowej galezi. bo pelne drzewka sa znane od bardzo dlugiego czasu.

 

zamist sugerowac ze wiesz lepiej wystarczylalby prosta odpowiedz.

 

 

czepiajmy sie dalej.

Edytowane przez Sarkazm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zamian IS-4 dostaniesz dwa czołgi:

Ob. 252 czyli prawdopodobnie IS-8, no i IS-4 ale na X tierze.

 

Jest to napisane w linku, który podałem na poprzedniej stronie i pół roku temu też, nie w obrazkach, ale w tekście pod nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to nieprawda, exp zostaje na IS-8 (Ob. 252).

 

Owszem zostaje ale i tak brakujący exp pomimo tego ile ci zostanie free expa z IS-4 będziesz musiał dostukać. Ja miałem na myśli pójście za ciosem. IS-4 sam w sobie to super czołg + załoga z z minimum 2 perkami + 3 w drodze + moduły to = łatwiejsze dojście do IS-7.

IS-8 to jedna wielka niewiadoma w warunkach bojowych + załogę dostaniemy owszem ale tylko świeżaków na 100% bez perków + kupno modułów.

 

Poza tym wpisowi na blogu OL niedługo stuknie roczek, a on sam pisał, że szczegółami rewizji tam podanymi nie można już się w chwili obecnej sugerować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy T29 ma jakiś czuły punkt z przodu w który mogę walić z mojego KV3 z 122mm i VK3001P z 88mm?. Nie mam na niego pomysłu :mur: .

Może umieścilibyście swoje replay z ciekawych walk –musze zacząć się uczyć od najlepszych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- uszy myszki miki

- korpus

- dolna płyta i niemal cały kadłub (słabo opancerzony w porównaniu z wieża i sporo wchodzi)

- śmietnik (właz na wieży)

 

Nie wal w wieżę bo jest pancerna chyba, że w weak spoty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z przodu masz:

1. obudowa km, jak trafisz wejdzie.

2. spod wanny - jak trafisz powinno wejść na 80%

3. srodek wanny(tu już spekuluję...ogółem gram tera wyzszymi tierami...) na wprost, bokiem odbija.

4. na wieży środek-wizjery dowódcy. Jak masz enface walke to wizjer kierowcy w budzie celuj.

 

 

Weź kogoś kto to ma(skyline_pl zdaje sie ma) na trening, 10min, postrzelasz i bedziesz wiedział co i jak...

 

do up - uszy są wzmocnione już, tak łatwo już nie łykają pestek..

 

Ogółem znaczenie ma też czy jest on w ruchu czy nie, jak jedzie do przodu to większa szansa ze wejdzie w wannę od spodu, jak przyhamuje mniejsza/większa na wejście w górną część wanny.

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T29 to good maszina uszy nie są już słabym punktem przekonałem się ostatnio jak się T29 przykleiłem przodem do LWA i wymiana uprzejmości. Dla LWA skończyło się zgonem a ja oberwałem ok 300hp i nie jestem pewien czy to nie jakiś przyczajony tygrys mnie nie ugryzł. Po pojedynku zauważyłem że obydwa ucha mam dziurawe jak radzieckie kamasze widocznie myślał że dalej T29 wchłania tam co tylko podleci.

Kumpel w swoim tygrysie p jak widzi T29 zaczyna panikować bo nie raz już T29 zbezczeszczało jego zwłoki.

Nie pozwól aby się do ciebie zbliżył przodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego mam wrażenie, że zbieranie ostatnich paru k expa do wyelitowania to na każdym czołgu cholerna orka?

 

Od przedwczoraj mam na tygrysie P same przegrane bitwy (wygrane z bólem, gdzie exp = 200/500). Właśnie przed chwilą wtopiłem piątą bitwę (zrobiłem remis vs. maus i JT), a teraz szóstą (stan 4vs4, przejęli bazę 100:70, bo naszego ferdka zablokował pershing i nie miał jak zresetować).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś zrobiłem coś co zawsze mi się wydawało niemożliwe ;D , zdjełęm is'em 100mm - typa59 który miał 70hp 1 hitem :D

 

edit:

a może jednocześnie ktoś w niego tez walił ?

Edytowane przez dzik86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkąd 140mm widnieje z przodu tego pojazdu stal się tak miętki ze szkoda gadać ;) ale czekamy do 7.3 a w tedy posiadacze 105'tek zapłacą za to co nam robili xD

BTW dzisiaj odbiłem bokiem 19 pestek od E75,IS4 i Lowa :D ale przegraliśmy bo sam zostałem i nie zdążyłem wszystkich zniszczyć na czas i nam bazę zajęli ;p

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wot-news.com - Главная страница wpakujcie sobie w translatora bo wiele ciekawego info można wyczytać.

Publik test ma ruszyć za kilka dni.

 

- Fixed or refined visual models of tanks: IP, IP-7, T34, Panther II, A-20, T-127, IS-3, A-20, ISU-152, AMX 40, B1, M3 Stuart, VK 1602, AMX 13 90, JagdTiger, JagdPanther.

- Dimensions of these tanks are in line with historical: IP-3 IP-4 IP-7, ISU-152, Object 704, C-51.

 

- Fixed the damage model or recycled tanks:

- USSR IP, IP-3 IP-4 IP-7, Object 704, T-50-2, SS-5, T-26, SU-100, SW-1C, SD-85, A-32 BT-2.

- Germany: VK 3601H, Hetzer, Pz V Panther, Grille, Marder II, PanzerJager I, Tiger P, Pz IV, Pz 38NA, Pz V / IV, StuG III, Pz II Luchs, VK3001H, VK 4502A, Pz VI Tiger, Pz 38H735 (f).

- USA: M3 Stuart, M3 Lee, T20, M4A2E4.

- France: B1.

 

- Reworked balancing algorithm for teams of tanks in random battles. Posted interrupt the long series (more than 3 fights) fights hits the maximum level for the tank.

- The majority of tanks processed: yield, cost, cost of pumping, the cost of repairs, the cost of the modules, the cost of pumping units.

- Rebalanced settings for French tanks, introduced in version 0.7.1.

- All tanks are renormalized parameters (decreased) by 100% of the crew without enhancing the skills of the crew of the factors (the commander's skill, "consumables" and other factors). The real options gambling tanks remained unchanged.

- Fixed incorrect display of the settings in the booking interface for ICS-152.

- Fixed a mismatch of sound for guns 75mm SA32 tank AMX 40.

- Fixed some effects shots of guns tanks.

- Booking of the frontal part of the second tower of the T-50-2 decreased from 60 to 45 mm.

- The range of the radio FuG37 changed to 290 meters.

- The tank KV-220 module is optional equipment "rammer caliber" changed to "rammer medium caliber."

- Introduced a mechanism to adjust the angle of declination different tools for front and rear (deployed) position of the tower.

- Added a new camouflage for tanks of all nations.

- Added display clan emblems on the tank. Commander of the clan is available for the appointment of a special clan logo to be displayed on the tanks.

 

- Changed the angle of declination French tanks following tools:

- AMX 12t: 4 to 12 degrees down.

- AMX 13 75 from 6 to 9 degrees down, and from 8 to 6 degrees up.

- AMX 13 90: from 8 to 9 degrees down, and from 9 am to 6 degrees upward.

- Bat Chatillon 25t: 9 am to 6 degrees upward.

- B1: from 10 to 18 degrees up.

- AMX 50,120 from 7 to 6 degrees up.

- AMX 50B: from 8 to 6 degrees up.

 

- Now displays reduce the damage of land mines, taking into account its thickness and location (in version 0.7.1 it only postpones the point of explosion, and did not reduce the projectile explosive damage).

- Absorption (blocking) armor explosive damage reduced by 20%.

- Fixed frequent non-penetration of the tank in contact with a weapon after breaking through the screen (mask tools or instruments of booking).

- Fixed "lit up" enemies destroyed the tank at the time the final statistics of the window.

 

- Added beginners learning the basic principles of the hangar interface (available only for new accounts that come into play for the first time).

- Added 22 new skills and skill tank (details can be seen in the personal file of each tanker.)

- Skills of all tank, learned to the release of version 0.7.2 "reset" and the whole experience spent on their study, given the tanks as "free." This experience can be re-learn any of the skills - both new and old.

- Added ability to "reset" of learned skills tanker for the gold (100% retention of experience), loans (90% retention of experience) and free (80% retention of experience).

- Added display of records in the experience obtained in this tank (so-called "signs klassnosti").

- The "Explore" for the elite tank renamed to "transfer". By pressing this button opens the transfer of experience from the current in the tank is free.

- For the "wide" mode added to the lists of commands platoons markers and tags clans.

- Substrate lists the commands made more transparent.

- The width of the lists of commands in the "wide" mode is now adjusted to the most comprehensive player nickname in the list (before the width of the list was always the maximum).

- Added a switch to animation "wide" mode list in the "narrow" at the beginning of the battle.

- Added a new state of the list of teams in a battle: [Number of frags] [Name of the tank] [icon of the tank].

- Pressing the "TAB" now instead of a table with a list of commands displayed "wide" mode list of commands.

- The design of the window buying a premium account.

- If vibronakidka Gametrix not connected, then the options are not displayed to its setting.

- Reworked the color and geometry of some German camouflage to better fit the real historical camouflage.

- Reworked the design of a "carousel" tanks in the hangar. Reworked the button display filters in the tanks, "Carousel."

- Added advanced tooltips for the tanks in a "carousel" tanks in the hangar.

- In the context menu, a crew member added the possibility of landing the entire crew of the tank.

- Now, if a module is broken or wounded only one crew member, the repair module or crew member is treated with a single click without having to select the module or crew member.

- Added display of the input language on login screen.

- Added an extended set of markers on the tanks in the normal and expanded (when you press Alt) mode.

- Added advanced configuration of sight in the sniper mode.

- The sight added to the indicator remaining in the drum (or cassette / tape) shells.

- Minor improvements in the settings of sight.

- The howitzer sight is now permanently displayed distance to the marker gun.

- Count the number of players now displays the number of players in the entire region, not just on one server.

- Buttons dismantling and removal of equipment moved into the slot of the equipment.

- "Fixed" extras tank renamed to "Complicated".

- Added additional text and voice messages to detect the enemy, damage to the enemy "lit up" the player to destroy the enemy "lit up" player.

- Changed the format of the record fights. Records from version 7.1 will not play in version 7.2.

- Fixed the "twitching" when viewing the tank battle.

- Fixed a desync when watching a sight record of battle paused.

- In the shutdown mode interface (by pressing "V") removed unnecessary display of messages and markers tanks.

- In the battle menu item was added to the "Help", which causes the display of the page by management in the battle.

- Fixes in screen battle with, caused by pressing F1.

- Improved mechanism for automatic selection of the server at login.

- Fixed the message of withdrawal of additional equipment for the gold.

- Reworked some of the effects of falling into the landscape.

- Improved the effects of burning tanks.

- Improved the effect of "waves" moving through the water tank.

- Reworked the effects of shells falling in the snow and sand.

- Some special effects added levels of detail depending on distance.

- Menu item hangar "Statistics" renamed to "Achievements".

- Introduced the "freeze" to send messages to chat with frequent pressing buttons in a battle with the teams F4 (Follow me!) And F7 (Need Help!).

- When the "fog of war" added display information about the enemy team kills.

- Fixed setting "afterlife effects" on the low graphics settings.

- Redesigned frame framing the minimap.

- Fixed "sticky" marker on the minimap view.

- Changed the color of the flags on the bases. Now the color of the flag of its base is always green, and the enemy - always red.

- Fixed the activation of cryptic icons, network, and the telescope before the battle and after battle.

- Increased space for text messages on the minimap so that messages from the players nicknames are not displayed in three or more lines.

- Added a bird on some old maps.

- Fixed a conflict with some tanks, objects and buildings.

- Fixed a bug when loading a basic set of shells when you buy a tank and fielding tick "Load basic ammunition" for tanks with a drum loader.

- Fixed the display of messages in the recruitment of a new tanker.

- Changed the format of the message on the outcome of the battle in the case of participation in the action (for example, to gain experience x5, etc.).

- Fixed discrepancy between the amount of fights in all types of vehicles to the general result in the "battles" in the case of participation in the battles that were not counted (eg, in case of failure on the server).

- Fixed minor bugs in the interface box with camouflage.

- Fixed bug with displaying the text "Last time was in the 1970 battle" in the profile of the player if the player never went into battle.

- Corrected the description of achievements, "Shooter," "anti-tank riflemen," "Support," "tenacious," "Unbreakable," "Spit death", "Invader", "Kamikaze".

- Corrected the description of medals and Burda Biyota.

- In the Russian names of the crew added the name "Elijah."

- Fixed some incorrect text messages when working with additional equipment.

- Adjusted the volume of certain sounds of destruction of objects.

- From the voice alerts on critical hit removed the word "Yes" and "getting there". For this case, there is only one message: "Contact".

- Removed the audio playback when switching tracks knocked in "poslesmertiya" to destroy a tank with caterpillar knocked.

- Fixed rare incorrect display tank at large distances with offset vertically and horizontally.

- Fixed some bugs in the algorithm display dynamic shadows.

Sporo jest o wrażeniach z Supertestu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat Francuzy wg. statystyk europejskiego serwera (Win ratio w %) są przekozaczone i nerf im się jak najbardziej należy. Przede wszystkim dostaną po [gluteus maximus] medy i lekkie.

 

Lorraine 40 t 57.95 % Bat Chatillon 25 t 56.31 % AMX 13 90 53.97 % AMX 50B 53.42 % AMX 50 120 53.12 % AMX 13 75 52.99 % AMX 50 100 52.96 %

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu porządki z żabojadami... Dobrze :twisted2:

 

hm a juz myslalem ze spotkalem gold ammo usera jak mi wcisnął w t29 ze 105 2 pestki od przodu...

 

A nie spotkałeś jeszcze 88L71 albo 75L100, który robi to samo? :lol:

 

Odkąd 140mm widnieje z przodu tego pojazdu stal się tak miętki ze szkoda gadać ;) ale czekamy do 7.3 a w tedy posiadacze 105'tek zapłacą za to co nam robili xD

 

Moment, bo czegoś nie kojarzę. To nie było tak, że tylko poprawili wyświetlaną wartość w statystykach czołgu, a realny pancerz od jakiegoś czasu już miał taki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

średnia ładna...ja mam pecha niestety do teamów i co wsiadam w lorerein to podobnie jak z is7....głąby padające w 4 minucie(pół składu), samobójcy, lub strzelający na oślep i można kupe zrobić.

Od momentu zakupu mam na tym czołgu 40-52% win ratio, jak troche powygrywam, to zaś druzyna zrąbie...

BTW ostatnio widziałem WG_courier w lorereine własnie, pierwsze co napisałem (dont suicide plz) no i było suicide, padł w 2 minucie, jako pierwszy, a tłumaczył się tym że mu zdjeli gąski. Wpadł na 1 czołg(amx 13 90) i on go załatwił zanim zdązyłem dojechać is7...oczywiście dalej było tylko gorzej....Zaś kolo w lorerein sprzedał 1 celny strzał tylko temu amx 13 90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź w niemców ich już nie ruszają :P

 

Edyta: Jak wprowadzą nową fizykę to E100 i Mouse wezmą wszystko taranem. Dwa najcięższe czołgi w grze. I niech wtedy IS-7 wyskoczy na solo na urwisk! I niech weźmie przyjaciół do 150t :P

Edytowane przez Ram1rez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...