Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy na filmie naprawdę tak trudno zauważyć, że czołg opada w dół, a nie wznosi się w górę w przeciwieństwie do filmików z WoT.

 

Jak mu wyprofilujesz górkę tak, żeby skoczył w górę, to skoczy. Spokojna Twoja rozczochrana.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale teraz ma znaczenie masa czolgu i jego predkosc. zeby nie bylo kuriozalnych sytuacji w skokach. podobnie z przepychajacymi sie czolgami. dzis wypierdek pokroju T-50/2 potrafi sie przykleic do tylka JagdE100 i blokowac jego obrot. choc kiedys i tak bylo gorzej w tek kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale teraz ma znaczenie masa czolgu i jego predkosc. zeby nie bylo kuriozalnych sytuacji w skokach. podobnie z przepychajacymi sie czolgami. dzis wypierdek pokroju T-50/2 potrafi sie przykleic do tylka JagdE100 i blokowac jego obrot. choc kiedys i tak bylo gorzej w tek kwestii.

 

I myślisz, że fizyka to zmieni? Mam nadzieję, że nie, bo akurat obrót w miejscu zablokować jest bardzo łatwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak bo dwoch bitwach. malo kto do siebie strzela. kazdy cos testuje Dołączona grafika bo bitwy treningowe podobno wylaczyli.

zjechac mozna ze wszystkiego na co da sie wjechac. czy to most czy wzgorze. w zasadzie nie da sie podjechac pod wzniesienia ktore nie byly do tego przystosowane. tutaj nic sie nie zmienilo. czolg wjezdza na swoją dlugosc a potem mieli w miejscu. dawno nie trafilem na smocza gran, ciekawe jak tam to wyglada.

szybki zeslizg ze wzgorza powoduje zniszczenie gasienic i dmg czolgu. mozna niezle sie uszkodzic po takich wyczynach. z hamowaniem sie ciezko bo czolg doslownie sie zeslizguje miejscami. wychodzi brak tarcia i hamowania przez glebe. czy to przodem do spadku czy bokiem, czolg zsuwa sie tak samo.

mapy chyba troche ze jasne, oswietlenie o wiele ladniejsze.

czolg mozna utopic, masz 10s na wydostanie sie z bajora, ale przy takich nachyleniach zbocza jest to w zasadzie niemozliwe. w plytkiej wodzie pojawia sie jakas ikonka z czolgiem w wodzie ktorej jeszcze nie rozszyfrowalem. tak jakby byla dla owego modelu za gleboka.

fizyka moze zmienic duzo w rozgrywce. czolg raczej po upadku z mostu nie wyladuje na wiezy badz boku. spada na 4 lapy Dołączona grafika

ogolnie duzy + ode mnie.

grane ferdasem i elc.

 

jeszcze cos odnosnie moich poprzednich postow na tej stronie. teraz masa ma znaczenie. mozesz zostac zepchniety wszedzie i pod kazdym katem.

na mapie cliffs da sie sie wjechac na wzgorze pod sama latarnie.

szok ile miejsc na mapach jest dostepnych teraz. bardzo duzo nowych punktow obserwacyjnych dla scoutow i td.

Edytowane przez Sarkazm
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy wszystkie tanki IX tieru zarabiają tak tragicznie, czy to tylko kolejna "zaleta" JgTigera? Screenshot pod spodem. Dodam, że to z kontem premium...

http://zapodaj.net/d...2a087f.jpg.html

 

13 trafień, wszystkie z penetracją... Toż to kpina z kasą. Ferdynand za taką bitwę miał grubo ponad 50k sreberek.

Edytowane przez Blade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza gra na testowym. Dołączona grafika (swoja droga ciekawostka = przy wymaxowanych ustawieniach graficznych ta gra zzera ponad 1.2GB VRAM'u w rozdzialce 1680x1050 oO)

Musze powiedziec ze narazie mi sie bardzo podoba, najlepsze jest to ze mozna "przepchnac" zablokowanych sojusznikow, wiec generalnie nie powinno byc problemu z zablokowanymi czolgami no chyba ze ktos wpadnie do jeziora.

 

Dołączona grafika

 

Edit:

Wlasnie zabilem AMX 12T na Mountain Pass ktory stal przy moscie, wskakujac na niego z gory. :D

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety wraki nadal ciezko sie przepycha. moga zablokowac na amen w powyzszej sytuacji. skoki z duzych wysokosci koncza sie zgonem na miejscu. jak w zyciu

wyjscie z rogu i lot. predkosc oszukana bo rozpedzalem sie od rogu mapy.ladowanie to crash totalny.

Dołączona grafika

pomoc Tigerowi P w opuszczeniu krawiedzi.proba sie nie udala. 1` powazny glitch.

Dołączona grafika

triumf zakonczony zwisem miedzy bunkrem a ziemią. t-54 mi pomogl :)

Dołączona grafika

Edytowane przez Sarkazm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porażka

Bitwa: Karelia 21 sierpnia 2012 22:27:00

Czołg: Löwe

Doświadczenia: 1 261

Kredytów: 127 689

Dobra porażka nie jest zła...

 

Aczkolwiek brakowało mi jakieś 2s do reloadu, po którym sprzątnąłbym ISU i pewnie byśmy wygrali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie moj screen ale ludzie na forum WoTa pisza ze predkosci urywaja zadek czasem. Mi sie srednio podoba. Ciezkie czolgi sa wg mnie bardziej mulowate. A graficznie.. coz mam slaby sprzet i majac ustawienia na Med mialem ok 60fps. Na tescie mam wszystko off a i tak powyzej 20 nie wchodze... No ale to przeciez pierwszy test :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem neutralnie nastawiony, ale po kilkunastu bitwach stwierdzam, że fizyka jest całkiem fajna, no i może odblokować kilka ciekawych metod objechania przeciwnika, co czasami nie było możliwe przez głupi kamień. No i ciekawi mnie czy ograniczą prędkość, bo miło się wyciąga 70km/h na PzIII:) Szkoda, że nie mam T-50-2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodałem testa,

-grafika dla mnie za bardzo świeci,

-czołgi jadą tak jak by mułowato (nie licząc zjazdu z górki.

+Skoki i wjazdy na wszelkie wzniesienia są zarąbiste, bardzo duży plus

+wygląd tekstur poza tym świeceniem spoko, nawet może tak być.

 

Gram na niskich tierach kontem syna bo moje ma odpowiednik na RU i nie da się włączyć konta EU :P szkoda, że na testy nie dali złota bo bym sobie kupił jakiś prem tank.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz napisać do supportu, żeby wywalili konto z .ru?

Jak opiszesz sytuację (pomyliłem się i założyłem na .ru, teraz nie mogę niczego testować, bo... bla bla bla), to jest duża szansa, że coś wskurasz.

 

 

____

Miałem ochotę wczoraj potestować, ale jak mi wywaliło ponad 2 giga do pobrania, to odpuściłem. W sumie, to nawet nie to mi przeszkodziło, tylko fakt, że po rozpoczęciu pobierania szło jak krew z nosa (po 10 minutach miałem 30 mega :lol: ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodałem testa,

-grafika dla mnie za bardzo świeci,

-czołgi jadą tak jak by mułowato (nie licząc zjazdu z górki.

+Skoki i wjazdy na wszelkie wzniesienia są zarąbiste, bardzo duży plus

+wygląd tekstur poza tym świeceniem spoko, nawet może tak być.

 

Gram na niskich tierach kontem syna bo moje ma odpowiednik na RU i nie da się włączyć konta EU Dołączona grafika szkoda, że na testy nie dali złota bo bym sobie kupił jakiś prem tank.

 

Kazdy na tescie dostaje 15000 golda moze twoj syn juz je wydal :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sciągnałem w nocy, nie testowałem, nie ukrywam ze ze screenów grafa mi sie podoba(nie bedę musiał się bawić gammą w grze by coś widzieć/włączać trybu game w dell'u) i mam tylko pytanie:

 

Jak z obciążeniem proca? Działa toto w końcu na więcej niż jednym rdzeniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...