Jump to content
Dziobak

World of Tanks

Recommended Posts

W naliczaniu expa chyba jednak liczą się "puste" fragi bardziej niż dmg. Trzymaliśmy się razem, waliliśmy w te same cele i tak dalej. 2x mniej dmg a ma więcej expa po bitwie.


 

A dlaczego nie ma dźwięków silników? :(

post-120684-0-23654000-1371828800_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dopiero teraz zobaczyłem jaki nerf dostały arty, fajny M7 Priest z ~7sek przeładowaniem teraz ma 19sek :D Do tego trafić w cokolwiek bo celownik schodzi jak na dawnym 6 tierze.. to już widzę że nie ma sensu trzymać tej arty bo kiedyś dawała fun, a teraz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzieliście jakie bonusy maja na RU ?

 

My ich nie dostaliśmy bo zbyt mocno psuja ekonomie....

 

http://www.dziewiata-centuria.eu/upload/images/1370181971.jpg

 

http://www.dziewiata-centuria.eu/upload/images/1370181974.jpg

 

http://www.dziewiata-centuria.eu/upload/images/1370181987.jpg

 

Przy okazji Ru dostały dzień premki za milion subow ich czanelu na YT

 

edit. M4R Proszę Pana :P wejdź na Ru i przeczytaj o ich bonusach weekendowych

 

Test Serwer nadal działa (sprawdzałem dzisiaj rano) i załapał sie tez na te bonusy

 

By google:

 

"Równolegle z działaniem będzie cykl imprez gier pod tytułem "Misja", które można wykonać nieograniczoną liczbę razy od czerwca 21, 10:00 (GMT) do czerwca 24, 09:30 (GMT). Jeśli gracz spełnił warunki obu problemów, premie wynikające dodaje.

Dołączona grafika Zwalczać szereg misji 1. Maksymalne obrażenia

Trzech zawodników z każdej drużyny, która spowodowała największe szkody dla przeciwnika do walki, dwukrotnie więcej kredytów na koniec cel walki. Weź udział w misji bojowej może być w dowolnej technologii.

Dołączona grafika Zwalczać szereg misji 2. Doświadczony gracz

Cysterny, strzelił zwycięską bitwę o 500 lub więcej jednostek "czystego" doświadczenia, będzie dwa razy więcej doświadczenia na zbiorniku by ostateczny cel walki. Aby wziąć udział w tej misji bojowej może być następny krok w ewolucji:"

Edited by Ns5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że chodzi o wannę ? ;> Bo są dwie V-ki o tym samym oznaczeniu tylko inną końcówką.

Ja to myślałem, że jak znerfią standardową penę to więcej osób będzie używało prem ammo. ;> Ostatnio jak miałem jeszcze premkę to np. takim E-75 spokojnie można było wychodzić na plus waląc samymi "złotkami", więc ta delikatna podwyżka tego typu pocisków nie powinna być barierą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio wkręciłem dwóch kumpli w WoT'a i żeby z nimi pograć zakupiłem sobie KV-1. Załogę jakąś z KV-2 na 100% znalazłem , więc po przeszkoleniu jest od czego zaczynać. Do tego po garażu gdzieś pałętały się wentylacja i dosyłacz, więc od początku jest ostre karanie.

 

Dziś na przykład 7 wygranych z rzędu. Mnóstwo Top gunów, stalowych ścian i snajperów. Eh przyjemnie się stuka w te 3 tiery jak przy losowaniu się poszczęści.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wgrałem HRMOD i gnoma i poznikały powiadomienia załogi i odgłos odliczania do bitwy. ;>


W sumie kiedyś myślałem, żeby wywalić te wszystkie komunikaty głosowe i wgrać jakiegoś moda, który będzie wyświetlał na ekranie uszkodzenia modułów, załogi tylko w bardziej przystępnym miejscu niż domyślna konfiguracja, jakoś na środku itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridmi się nie czyta nigdy i stąd problemy. ;> tx

 

Co do modzika to znalazłem takie coś -> http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/89516-damage-panel-134-int-86-centered-and-vanilla/

Chcę wywalić komunikaty "tym go nie przebijemy" itp. bo chyba widzę kiedy wszedł dmg a kiedy nie, one tylko irytują. :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze? To mi by starczylo jakby wlaczyli tylko ograniczenie ilosci art na jedna strone: 2 sztugi bylyby bardzo optymalne...

Wczoraj np gralem z 5 artami... I jakos duzo nie zmienilo to ze wolniej przeladowuja.

7 killi padlo wlasnie od art z naszej strony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym, że kiedyś grając wysokimi tierami np VIII lub IX to jak sie trafiło na jakiegoś kloca tieru X przed sobą i miało trochę oleju w głowie to można go było łatwo wystawić arcie i miec problem z głowy. Masę razy jakiś GW tiger czy inny taki uratował mi tyłek bo sam w życiu bym się nie przebił.

Ja własnie znowu po długiej przerwie zacząłem grać i jakoś tak dziwnie jest. Pozmieniali tekstury map trochę, mam wrażenie, że fizyka też się zmieniła bo nawet małe górki stanowią przeszkodę nie do pokonania no i celownik nie lata jak kryka w kiblu podczas jazdy. :V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...