Kicha Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wim ,że mam qwert'y ale tak jak Zły napisał nie lubie walić 20 klawiszy naraz i nie mieć rozwiniętych skilli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cesone Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2013 jeśli ktoś ma na trade chętnie przyjmę gemy faster casting, discipline nik w grze kim_dzong_un (33lv) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2013 Grałem na początku bow rangerem ale znalazłem gdzieś na forum build na dual wield rangera, powiem, że jak na razie na 26 lvlu gra się świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja grałem sc templar melee 2h, sweep i glacial hammer. Ale ogólnie melee jest dużo słabsze, szczególnie na merciless, zaczynają się problemy. Nie można unikać trafień od różnego rodzaju łuczników itp, tak jak ranger albo jakiś caster, wchodzi w nas wszystko. Jest dość duże exp penalty jak się zginie, więc tak się nie da grać, trzeba mieć postać które prawie nie ginie, żeby w ogóle levelować. Trochę mnie to zniechęciło, jak widzę casterów, ze słabszym gearem, robią co chcą w tym samym miejscu gdzie melee się męczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak tak czytam wasze wypowiedzi to sie chyba pokusze by znowu odpalic te gierke. Gralem w pierwsza wersje beta testowa i juz wtedy bylo niezle. Ciekawi mnie jak wiele poprawek wniesiono i co zostalo zmienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ja chcialbym shadowem znów pociąć ale czytałem ze CI znieśli bufa +50% do ES, więc lekka lipa...tak to sie zawaniało z tarczą 2-4k i 1hp i sie zlewało wszelki chaos dmg....Bez bonusu to lipa będzie dobry set ułozyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 A mi cos takiego polecialo na HC (na dodatek w miare pasowalo do buildu bo gralem Spark/Fork Shadowem) Are pare leveli pozniej zginalem chyba czas zaczac od nowa bo nie chce mi sie na normalu grac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 jak to jest, jak się zginie na hardcorze, to przenosi postać do default league i można grać nią dalej normalnie? also, poison arrow miażdży :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 jak to jest, jak się zginie na hardcorze, to przenosi postać do default league i można grać nią dalej normalnie? Dokladnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 I już nie ma sposobu wrócić tą samą postacią na hc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 I już nie ma sposobu wrócić tą samą postacią na hc? Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Coz to byl za HC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animaes Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Straszny jest handel w PoE. Nie jest łatwo zorientować jak stoją gemy/orby. Tęsknię za prostym goldem z D3... Może ktoś napisze jakiś tutorial nt. tradingu ? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Spamujesz chat.. To działało w closed becie jak mało ludzi grało, a przy takiej ilości teraz to porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animaes Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Spamujesz chat.. To działało w closed becie jak mało ludzi grało, a przy takiej ilości teraz to porażka. Bardziej chodzi mi o to, że nie wiem jak wyceniać przedmioty/gemy. I jaką wartość mają poszczególne orby. Może ktoś coś napisze na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 brak golda to wg mnie największy minus PoE do tej pory ;) Gram Witchem, 10 lvl i nie mogę się zdecydować czy iść na castera czy summony, na razie zombie trochę słabe są, potem jest lepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pwael Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Akurat brak typowej waluty to ciekawe rozwiązanie, podstawowy podział wartości itemów można sobie sprawdzic u vendora, zeby kupic jeden orb trzeba zaplacic czterema innymi to może dać jakieś pojęcie które są bardziej wartościowe. Wczesniej pisałem że nie da sie cofnąć skila z głownej ścieżki, myliłem sie. Można je cofnąć pod warunkiem że nie przerwiemy ścieżki. Ja gram Witchem i najlepiej gra mi sie ze szkieletami które bardzo dobrze sobie radzą w tankowaniu. Dodatkowo wystarczy postawić dwa takie przed sobą i działają jak tarcza na strzały/spell'e Istnieje cos takiego jak mana leech support gem? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Pwael Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jest mana leech, pelna lista support gemow: http://www.pathofexile.com/skills/supportgems Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Zagrałem chwilkę i narazie wygląda przyjemnie, troche nie podoba mi się brak złota, ale zobaczymy jak to będzie później wyglądać. To prawda, że PoE najbardziej przypomina Diablo 1? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiisiio Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Poradźcie coś na Witchkę, doszedłem do 35 poziomu opierając się na samych czarach ofensywnych ale zaczyna być słabo. Jest jakiś sposób na to, żeby samemu blokować stworki czy trzeba się jednak opierać na przyzwańcach? Co radzicie? Co to jest ten Spell Totem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) ale wiecie ze jest wiki? http://en.pathofexil...h_of_Exile_Wiki Spell Totem Summons a totem that can cast the attached skill. Edytowane 1 Lutego 2013 przez Gregu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Spell totem + skeletons to podstawowa ściana na przeciwnika w hardcore. Sam używam i sprawdza się dobrze. Dodałem im nawet bonus do damage (minions life i speed nie mają sensu na totemie, bo on ich czaruje non stop). Jako inne rozwiązanie (ofensywne) proponuję spell totem + arc + lightning penetration + cast speed oraz wybrany w drzewku skilli bonus do shock (static blows) oraz jeden poniżej. Dodatkowo jakby ktoś chciał na totemach oprzeć postać (passive Ancestral Bond - dodatkowy totem, ale brak aktywnego czarowania) to mając 5-linked armor można dorzucić elemental proliferation. Jako uzupełnienie powinno się przy 2 totemach używać 2x bear traps - wyrzucić ich 6 w jedno miejsce i obserwować :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruzyk Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Gra jest wyśmienita ale ogrom możliwości i full różnych nazw torche komplikuje Na prawdę można się pogubić ale przynajmniej jest ciekawie Stawiam pierwsze kroki, 10 lvl shadowem na daggerach z teleportem do celu , 10 lvl witchem - chyba pójdę w ICE + crit. Rangerka mi nie przypadła, tak samo Marouder. Zaczął ktoś grę i chce grać razem? A może ktoś kto już oblatał grę chce trochę pomóc nowemu? Będę dziś po 20:00 online więc chętnie się umówię :) Edytowane 8 Lutego 2013 przez kruzyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Trochę wyjaśnień odnośnie co warto zbierać i jak codzienna ekonomia w PoE działa: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Uk8XWOPoek8&list=UUeBMccz-PDZf6OB4aV6a3eA Orb of alteration - aby je dostać trzeba zbierać niebieskie i żółte przedmioty, identyfikować i sprzedawać jeśli są niepotrzebne. Trzeba mieć ich każdą ilość. Osobiście już mam ponad 100 i jak zaczynam modyfikować buteleczki lub inne niebieskie przedmioty to pozbywam się nawet do 30 sztuk jednorazowo. Scroll of wisdom - trzeba mieć tego sporo do identyfikacji niebieskich i żółtych. Można uzyskać fragmenty sprzedając białe przedmioty (warto zbierać tylko pierścienie, pasy i buteleczki bo są małe). Chromatic orb - aby je uzyskać trzeba sprzedawać białe przedmioty z 3 połączonymi socketami różnych kolorów. Warto mieć ich dużo - można modyfikować przedmioty z połączonymi socketami dla uzyskania odpowieniej kombinacji na potrzeby support gemów. Jeweller's orb - osobiście je tylko zbieram podczas gry, ale jak widać są przepisy handlowe i na nie (patrz film). Podobno aby uzyskać 6 socketów ktoś zużył ich aż 280 jednorazowo! Orb of fusing - jeden z najcenniejszych, łączy (a raczej losuje połączenia) sockety. Uzyskanie wartościowej zbroi z 5 lub 6 połączeniami graniczy z cudem. Zdarza się że znajduje się białe przedmioty z takimi połączeniami i mają one ogromną wartość w end game. 4 sockety połączone to za mało w większości przypadków. Gemcutter's prism (GCP) - podstawowa waluta end game. Nie warto modyfikować gemów aby uzyskać 20%, bo zebranie 20 GCP podczas gry to wiele tygodni farmienia end game. Zamiast tego typową transakcją handlową jest 2-3 GCP za dobry gem ok 10-15% quality. Orb of alchemy - warto je kolekcjonować, bo są bardziej przydatne później niż na początku. Używanie ich na przedmiotach o wyższym itemlevel daje znacznie lepsze rezultaty (ale też zwiększa minimalny poziom wymagany). Chaos orb - kolejna waluta, mniejszej wartości niż GCP. Można za kilka chaosów kupić ciekawe przedmioty. Regal, Exalted, Divine - waluta najwyższej wartości wymieniana za dobre przedmioty, lub białe z bardzo wysokim itemlevel. Kilka takich orbów może być wymagane do kupna 5 lub 6 połączonych socketów na armorze/broni. Najcenniejsze gemy: Chain - biały kruk, niektórzy dają za niego pół zawartości schowka GMP (Greater multiple projectiles) - przydatne w end game dla mocnych klas/buildów LMP (Lesser multiple projectiles) - cenne dla klas nie mających zielonych gemów jako nagrody np. witch Reduced Mana - niezbętnik templara, który używa nawet do 7 aur jednocześnie w end game Life leech - jedyny sposób na life leech dla czarów Attack speed Cast speed Weapon elemental damage Typowy przykład połączenia przy użyciu wand/bow: Power siphon/Lightning arrow LMP Chain/Fork Weapon elemental damage Life leech Attack speed dla 6 połączeń Dla czarów: Freezing pulse/Fireball LMP Chain/Fork Life leech Cast speed Iron Will dla niektórych buildów z dużym STR Dla melee (najlepiej z blood magic): Lightning strike Life leech Weapon elemental damage Attack speed Lightning penetration Chaos/Fire/Lightning damage Tylko niektóre gemy odnoszą korzyści z dodatkowego quality. Tej listy jeszcze nie znam, ale na pewno dam jakieś info jak będę wiedział więcej. Edytowane 8 Lutego 2013 przez Kikas 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 Ja jakiś czas temu przestałem grać, doszedłem do "endgame" i nie za bardzo leży mi balans jaki tam panuje. Wbiłem level 71 zanim doszedłem do ostatniego bossa w a3 merciless. Z całej gry miałem 4 level 66 mapy. Jak przypuszczałem, exp w mapach vs exp w a3 (pierwszy wp albo doki, czy ostatni level przed bossem) jest minimalnie większy. Mapy są znacznie trudniejsze niż a3, przynajmniej dla postaci melee. Mapy, mimo że miałem rolle na każdej ze zwiększonym rozmiarem, maze, quantity itp (niektóre z quality), nie rzuciły mi żadnej mapy, więc żeby grać dalej - powrót do farmy a3.. Podobny problem jak sprawdziłem na forum gry ma sporo osób. Trzeba przełamać pewien breakpoint, gdzie mamy dostatecznie dużo map, tak żeby nigdy się nam nie skończyły. Problem niestety powraca kiedy levelujemy kilka poziomów wyżej, i żeby znowu dostawać jakiś sensowniejszy exp, musimy robić mapy wyższe niż 66, a nic innego nie wypada. Druga sprawa, to brak inicjatywy do robienia trudnych map. Wszystko sprowadza się do losowania konkretnych łatwych affixów, i jak największej ilości przeciwników, żeby zmaksymalizować ilość dropa z mapy. Nie ma żadnego sensu robienie jakichś rzadkich map z wyjątkowo trudnymi modami. Ogólnie jeżeli chodzi o grę, tak zachwalany endgame, nie jest aż takim mocnym punktem tej gry, robienie nowych postaci wydaje się ciekawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Zgadzam się. Szukanie nowych buildów jest niezłe. Obecnie katuję wariację rangera na temat builda Nugiyen, nr 1 na hardcore obecnie (chociaż on gra mocno zachowawczo i wybrał najprostszą drogę). Edytowane 12 Lutego 2013 przez Kikas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Jakby ktoś chciał wspólnie popykać (najlepiej mapy), to oferuję lvl 72 ele bow maraudera. IGN: TehBowzor. Grywam głównie wieczorami, na tygodniu. Edytowane 10 Marca 2013 przez blasphemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night_Bird Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2013 Coś ruch zamarł w temacie... :-) Z nudów i troche bez przekonania (bo D3 sprzedane dawno temu, a D2 jednak troche starawe) ściągnąłem PoE, zainstalowałem, odpaliłem i ... wsiąkłem na dobre Ta gierka to (przynajmniej na razie, jestem na początku 2 aktu) super-miłe zaskoczenie. Design poziomów, stworów, głosy i muzyka, sporo fajnych rzeczy żywcem przeniesionych z Diablo, ale też sporo swoich, ciekawych patentów (gemy, brak pieniędzy - to mi akurat pasuje, ogromne drzewko skilli nad którym trzeba troche posiedzieć , itp), dodatkowo gra śmiga bez najmniejszych problemów na bylejakim sprzęcie. Na razie gram sobie testowo melee (z reguły moja pierwsza postać w każdym h'n'slash) i po małym dopakowaniu życia/dmg idzie gładko. Jak na darmową grę (ok, są mikropłatności) to naprawde kopie tyłek - tutaj miałem trochę ponarzekać na D3, ale po co mi te minusy Blizz powinien uczyć sie od tych gości jak to sie robi. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2013 Poczekaj sobie na wyższe poziomy trudności, to już nie będzie tak łatwo, chociaż mój maruder w miarę daje radę na 70lvl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WicekWRO Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Heja, przepraszam, że pytam - pewnie już padła odpowiedź na to pytanie. Czy beta jest zamknięta czy otwarta? Dawno nie śledziłem rynku gier a pamiętam, że ten tytuł był godzien uwagi:) Z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...