szaraczek Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 hej kupilem rowerek Kelly's Radius i jestem bardzo zadowolony:) wybieralem pomiedzy merida kalahari 500 ale jak sie przejechalem to przezutki wydawaly sie duuuzo gorsze wogole wydawał sie mniej dopracowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 Mam pytanie jak wybić miski łożyskowe w tylnim kole górala? Z jednej storny jest dodatkowo tuleja dystansujaca od strony wolnobiegu. A sciągacza nie mam.. Próba wybicia misek długim prętem raczej się nie powiedzie bo w piascie koła wewnatrz sa wytłoczenia i zasłaniaja miski od wewnątrz. Albo zostanie mi podgrzanie piasty i wyciagniecie ich albo ich fizyczne unicestwienie młotkiem i wyciągnięcie połamanych misek... ale dalej jest problem tej tuleji. Jak bezpiecznie w warunkach amatorskich wyciagnąć miski.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 nie latwiej kupic nowa piaste ?:| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 nie bo trzeba cale kolo zaplatac na nowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 to akurat mniejszy problem niz wybjanie lozysk (a dla mnie juz zaden problem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 Mam pytanie jak wybić miski łożyskowe w tylnim kole górala? Z jednej storny jest dodatkowo tuleja dystansujaca od strony wolnobiegu. A sciągacza nie mam.. Próba wybicia misek długim prętem raczej się nie powiedzie bo w piascie koła wewnatrz sa wytłoczenia i zasłaniaja miski od wewnątrz. Albo zostanie mi podgrzanie piasty i wyciagniecie ich albo ich fizyczne unicestwienie młotkiem i wyciągnięcie połamanych misek... ale dalej jest problem tej tuleji. Jak bezpiecznie w warunkach amatorskich wyciagnąć miski.? 1492756[/snapback] Namordujesz sie niepotrzebnie a piaste i tak zniszczysz, lozyska wymienia sie tylko w piastach ktore maja lozyska maszynowe, w standardowych (takich jak shimano) mozesz wymienic kulki i konusy, bieznie sa na stale. Nawet jesli taka operacja by sie powiodla to nigdy nie pojechalbym z takim kolem w gory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 Imo lepiej wymienic piaste tak jak mowili wyzej a zaplatanie kola to nic trudnego ja sie nauczylem w jedn dzien :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 Taa ale to koło jest standartowe (2 komorowe) Jakiś z tego co wiem DX-3000. Miski musze wymieńić bo sa tak zniszczone ze założenie nowej ośki,łożyka.. zniszczy je bardzo szybko. Jutro spróbuje w pracy wyciągnać je na gorąco.Może się Uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 co ma ilosc komor w obreczy do zaplatania ? ja mam 5 komorowa i co? :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 Nie kombinuj tak z piasta. Nic dobrego nie zdzialasz. Calych lozysk nie zmienisz, wymiana samych kulek... po co ?. Kiedys tak kombinowalem, i byly klopoty z dokreceniem osi, tak zeby nie bylo luzow, lub za duzych oporow. Proponuje kupno prostej piasty, z uszczelnieniem osi. Mam taką 3 sezon i 0 luzu, a opory takie jak w nowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 15 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2005 Hmmm masakra jedna z misek przecieło na poł....... i piasta też dostała. Nic dziwnego ciężka ekspolatacja przez sezon i jakies 3 oski zgiete :) no i 2000 km zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Falcon Opublikowano 22 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2005 Jak chcecie opinie na temat danej części to wchodźcie na stronę mkbike'u i piszcie na gg, ale to Jaworznickie i pytajcie, odrazu dodając co zamierzacie robić na rowerze, bo wtedy można doradzić konkretnie, co lepsze do danego zastosowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookie Opublikowano 25 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2005 no to się pochwale swoim nowym bikem, miał byc GT Avalanche ale wyszło troszkę inaczej ;] ( zdjęcia są dość lichej jakośći) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 27 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2005 Ja planuję kupić coś takiego :) Interesuje się ktoś takimi BMX'ami ? Czym się sugerować przy zakupie, na co uważać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 Hmmm masakra jedna z misek przecieło na poł....... i piasta też dostała. Nic dziwnego ciężka ekspolatacja przez sezon i jakies 3 oski zgiete :) no i 2000 km zrobione 1497166[/snapback] Kup sobie coś na maszynowych - ja kupiłem piasty formula - razem kosztowały mnie chyba 210zł a są niesamowite - nie wiem do końca jak jest z uszczelnieniem, bo nie jeżdżę w tak głębokim błocie :D ale po ok 500 albo więcej km chodzą jakbym je dopiero co kupił... A z tym zaplataniem kół - to proste, ale centrowanie jest nie dla mnie - już mi wystarczy ile sie muszę zawsze namęczyć jak gdzieś mocniej walnę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 (edytowane) Właśnie złamałem kiere ZOOM'a i zastanawiam się nad kupnem nowej. Z racji tego, ze moj styl jazdy jest raczej extreeme FR, kupię chyba coś na 31,8mm. Myślałem nad takim kompletem North Shore: Powinien wytrzymac niejedną glebe ;) Cena tez w miare przystepna, 208 zl za komplecik. A może ktoś z Was zasugeruje jakis lepszy wariant? Pozdr. Edytowane 28 Czerwca 2005 przez dem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 (edytowane) o ile dobrze pamietam do Bad Mama jest straaaaasznie ciezka :P ja jakis tydzien temu kupilem Shaman Racing DH 720mm, grubosc mniej niz 25,4mm wiec sa dodane podkladki pod mostek, material to dural o grubosci 2/4mm wiec da rade :D cena 129zl lub 879 Kč Edytowane 28 Czerwca 2005 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 o ile dobrze pamietam do Bad Mama jest straaaaasznie ciezka :P 1519213[/snapback] Moj monster do wagi lekkiej tez nie nalezy, jak kazdy full do FR/Enduro, tak wiec mogłbym rzec: waga nie gra roli ;) Poza tym 380g to nie aż tak wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 mutha hucka + radiator :]]] tylko nie wiem czy między drzewami się z tym zmieścisz ;d hehe, ale zawsze można trochę przyciąć kierę :] ale 730mm miażdży ;d :] hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 Też myslalem nad tym zestawem, ale aż takiego extremum nie potrzebuje ;) No i cena juz ponad 250 zl za komplecik. PS. Widze, że jesteś z Zabrza i na dodatek metal. Byłem w 1995 roku na Metalmanii właśnie w Zabrzu (na jakiejs wielkiej hali, juz dokladnie nie pamietam). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2005 Moj monster do wagi lekkiej tez nie nalezy, jak kazdy full do FR/Enduro, tak wiec mogłbym rzec: waga nie gra roli ;) Poza tym 380g to nie aż tak wiele. 1519305[/snapback] fakt, pomylila mi sie ta kiera z Pure, ktora wazy 700g :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2005 ma ktos moze ramke Destroyer DS2?? opinie prosze :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 3 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2005 Co myslicie o ramce KONA SCARF(SCARP), mój kumpel kupil taka za 500zł, lekko porysowana od pancerzy z linek. Oplacalo mu sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 ma ktos moze ramke Destroyer DS2?? opinie prosze :> 1528526[/snapback] tylny trojkat wyglada jak z supermarketu, ale material to cr-mo wiec powinno byc wytrzymale (i ciezkie :D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 Jakiego smarowidła do łańcucha używacie? Ja teraz mam finish line na sucho i nie jestem specjalnie zadowolony - pojeżdżę trochę po piachu i zaczyna zgrzytać. Nawet przy jeździe po asfalcie, gdzie praktycznie nie ma kurzu, po paru jazdach robi się głośny - spodziewałem się czegoś lepszego po tym środku, a tu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 ja mam Cross Country od FL i dobrze trybi, w ciagu roku zrobilem 4000 km, a ten smar mam juz od ok. 2000-3000 km i jeszcze cos mam w buteleczce(ta najmniejsza) czyli wydajny jest, a smaruje tak co ok 100km,zalezy od terenu, czasem nawet 200km. I nadaje sie na suche trasy jak i mokradła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIULIK Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 Ja używam Vexola i jest naprawde dobry i tani. Bardzo podobny do zielonego FL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liptonti Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 mam do wydania 2000 myślalem o kellys salamander bez tarcz za 1799zł czy macie jakaś inna alternatywe...? magiczne 2kola sa nie do przekroczenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dayus Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 Ja używam Vexola i jest naprawde dobry i tani. Bardzo podobny do zielonego FL. 1530681[/snapback] teraz tez mam go zamiar kupic u mnie 7zł / 1litr, wiec alternatywa nie do pokonania, moge smarowac co 15km, przez kilka lat :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 5 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2005 ja mam Cross Country od FL i dobrze trybi, w ciagu roku zrobilem 4000 km, a ten smar mam juz od ok. 2000-3000 km i jeszcze cos mam w buteleczce(ta najmniejsza) czyli wydajny jest, a smaruje tak co ok 100km,zalezy od terenu, czasem nawet 200km. I nadaje sie na suche trasy jak i mokradła. 1530646[/snapback] Że wydajny, to wiem ale po jeździe w piachu (uroki okolic Wawy) po 50km wszystko zaczęło zgrzypieć - no może jestem przeczulony, ale chcę mieć ciszę z korbowodu... W czystych warunkach to 200km i nawet więcej - ale cóż - liczyłem na lepszą wytrzymałość... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...