Skocz do zawartości
:Focus

Watch Dogs

Rekomendowane odpowiedzi

III akt i muszę powiedzieć, że się wciągnąłem. Po prostu trzeba przymknąć oko na pewne niedoróbki i można się wczuć w klimat także zwracam trochę honor grze po początkowym zawodzie. Fajne mini gierki w postaci hackowania i picia alkoholu hehe, walka też całkiem przyjemna i wymagająca. Sterowanie autami najlepiej się sprawdza jednak na padzie, widać że było to robione pod ten kontroler a na klawie jest trochę męczące.


Co do moda to gra w nocy i przy deszczu i tak wyglądała ok, biedne się prezentuje za to w dzień widać, że powycinali coś z oświetleniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To słabo testujesz ogólnie różnice w watch dogs są extremalne niemalże 60% , ale ten typ tak ma nie ma sensu sugerować się tym tytułem , poza tym ze względu na dużą krytykę to grę czeka mocne łatanie.

 

dogs.png

Edytowane przez sideband
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie widzę to jakiś znacznych różnic. Tesktury niby lepsze, a raczej inaczej oświetlone i kolory mniej wyblakłe.  ale w dzień dalej to wygląda ubogo względem wymagań. W nocy za to prezentuje się całkiem przyzwoicie. Teraz tylko łatki na poprawienie bugów i wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostały mi dwie misje do końca i muszę powiedzieć, ze większych błędów nie zauważyłem, raz wątek nie chciał iść dalej to musiałem rozpocząć od checkpointa i kilka razy ciała przeciwników wbijały się w ściany itp.

Ogólnie za klimat, muzykę, fabułę, mini gierki jak hackowanie, fajne strzelaniny, pościgi i sam fakt, że w ogóle dotrwałem do końca daję 9/10, po marnym początku i konfrontacji grafika z E3 vs obecna dałem szanse i dobrze zrobiłem, bo jednak nie wolno przekreślać tytułów pod wpływem impulsu. Wiadomo narobili hype'u, na początku wydajność ostro kulała ale powiedzmy, że jakoś z tego wybrnęli. Cały III i IV akt to niezła rzeźnia także im dalej tym lepiej.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładnie teraz wygląda w najnowszej wersji :)

Chociaż mimo patcha od UBI oraz tego moda, to jednak przy teksturach na ultra, czasem potrafi jeszcze przyciąć, mimo wszystko jest lepiej. No ale...Optymalizacja tak spartolona że nic się już pewnie nie da zrobić.

Ubisoft nieźle sobie reputację spartolił przez to co odwalili i dobrze im tak, niech teraz tracą za swoje kłamstwa :)

 

http://www.kdramastars.com/articles/25727/20140620/watch-dogs-pc-patch.htm

 

:D

 

 

Edytowane:

Mam znowu na kilka dni pożyczoną od kumpla drugą 780 Ti do SLI.

I rzecz jasna na ultra nie da się grać z zachowaniem płynności :)

Najlepsze są motywy kiedy przy teksturach na high i msaax8 spadki do 7 fps i nagle 60 potem 12 fps :D No REWELACJA :) W Crysisa 3 z msaax8 czy Metro LL z SSAAx4 lata w 60 klatkach  a WD...Niezły cyrk z tą alphą od Ubisfotu :)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie banują za tego moda ?

No i drugie pytanie - bawi się ktoś w multi ? Ja póki co najczęściej hackuje 1vs1, kilka razy się pobawiłem ja vs mobilna aplikacja city os, ale wydaje mi się, że osoba sterująca tym z tabletu nie ma szans nas zatrzymać, bo na ~10 razy nie miałem najmniejszego problemu z dojechaniem do mety zostawiając heli daleko w tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta apka mobilna jest dostępna dla każdego. Nie trzeba mieć wd, żeby grać z telefonu. Problem jest taki że to ogólnie strasznie laguje dlatego grając na PC da się uciec tak łatwo.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może chodzi o opóźnienie a nie laga sprzętowego. Wrzuciłem tego "moda" na lepszą grafikę i miałem jakieś bugi graficzne w jednej z misji, było maksymalnie ciemno. Ogólnie mało mam ataków na mnie podczas gry, cały czas tylko zaproszenia do gry mobilnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Najlepsze są motywy kiedy przy teksturach na high i msaax8 spadki do 7 fps i nagle 60 potem 12 fps No REWELACJA

Wina cieni ustawionych na Ultra. Wystarczy obniżyć o jeden ząbek i dropy jak ręką odjął.

 

W Crysisa 3 z msaax8 czy Metro LL z SSAAx4 lata w 60 klatkach  a WD...Niezły cyrk z tą alphą od Ubisfotu

Nie porównuj gier z widokiem FPP do TPP i do tego sandboxów. W grze z otwartym światem jest więcej obiektów do "opoligonowania" i trzeba to jakoś rozłożyć na wszystko co widac na ekranie. Mnóstwo podobnych do siebie obiektów jak ludzie, samochody, fasady budynków itd.  Dlatego sandbox nigdy nie dorówna graficznie grom typu Crysis gdzie mamy wąskie, korytarzowe levele, przeciwników jest zaledwie kilku na raz i z poligonami jest się gdzie rozpędzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wina cieni ustawionych na Ultra. Wystarczy obniżyć o jeden ząbek i dropy jak ręką odjął.

Nie porównuj gier z widokiem FPP do TPP i do tego sandboxów. W grze z otwartym światem jest więcej obiektów do "opoligonowania" i trzeba to jakoś rozłożyć na wszystko co widac na ekranie. Mnóstwo podobnych do siebie obiektów jak ludzie, samochody, fasady budynków itd.  Dlatego sandbox nigdy nie dorówna graficznie grom typu Crysis gdzie mamy wąskie, korytarzowe levele, przeciwników jest zaledwie kilku na raz i z poligonami jest się gdzie rozpędzić. 

 

Ty jeszcze bronisz tego będącego pod względem optymalizacyjnym gniota?  :lol:  :lol:  :lol:

Nie ma co tłumaczyć nierobów z Ubisoftu, skoro zrobili taką padakę że nawet SLI z 780 Ti czy SLi z Titanów Black (również nie dają rady) nie jest w stanie zapewnić komfortu grania, wiem że zmiana tekstur na wysokie pomaga ale no bez żartów...Mieli te problemy w patchu naprawić i nawet tego nie potrafili. Poczytaj co ludzie piszą, no a ja osobiście sprawdziłem SLI z 780 Ti więc również wiem co widzę. Ubisoft ani złotówki ode mnie nie dostanie za swoje przyszłe gry i tyle :)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym Note chodzi wystarczająco płynnie, a to przecież stary sprzęt jak na dzisiejsze standardy.

Nie przejmuj od gimbusow stwierdzeń. Lag to od zawsze było opóźnienie wynikające ze słabego działania łącza internetowego / serwerów. Gimbusy po prostu od jakiegoś czasu używają tego jako określenie klatkowania / niskiego fpsa. Nie siedź tyle na pclolu czy innych siedliskach gimbusów, bo jeszcze więcej od nich złapiesz. Tutaj masz ładnie opisane http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Lag

 

 

Tak więc, napiszę specjalnie dla ciebie. Opóźnienie jest gigantyczne. Testowałem to z kumplem, z którym siedziałem w tym momencie na mumble. Kumpel aktywował pułapki, a ja sobie przy nich stałem i czekałem aż się odpalą. Średnio trzeba było czekać z 15 sekund na reakcję. Przez co gra była bezsensowna jak grałem normalnie. Ja przejeżdżałem przez 3 pkt kontrolny, a pułapki się aktywowały na pierwszym dopiero. Testowane parę razy, w różnych godzinach, 2 tygodnie temu.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft ani złotówki ode mnie nie dostanie za swoje przyszłe gry i tyle :)

 

Dojrzałe podejście. Zwłaszcza jak seria Assassinów jest rewelacyjna, jak i FarCry 3 uważam pozamiatał nieźle. Ja nigdy nie narzekałem na optymalizację AC/FC. Watch Dogs to też nie taka straszna wpadka z wydajnością, z GTA 4 było inaczej ? Było dokładnie tak samo. Tak się zdarza i już, nie ma co wylewać swoich żali "oesu mam sprzęt najlepszy na rynku i nie działa gra na ultra ! KPINA !!111" ... Mnie bardziej martwi sto innych błędów/niedorobień/niedociągnięć/braków tej gry, niż akurat to, że muszę grać na High zamiast Ultra, zwłaszcza, że sama grafika nie wiele się zmienia.

 

Za największą wadę tej gry uważam fizykę. Samochody zachowują się debilnie, i to nie tylko jak my nimi jedziemy, ale też inni kierowcy. Kwiatki w stylu hydranty, zatrzymujące się samochody/pociągi w 0.1 sekundy. Jak wsiądziecie w ciężarówkę i wjedziecie w kogoś, kto zatrzyma się na tych wysuwanych pachołkach często można zauważyć efekt jak z magicznej huśtawki w GTA4, czyli samochód czyjś leci kilkanaście metrów w górę.

 

Model zniszczeń woła o pomstę do nieba. Vmax wjeżdżam w innego uczestnika drogi i ... i co ? Światła zbite, jadę dalej. :lol: Brakuje mi smaczku z GTA4, gdzie wylatywaliśmy przez okno. Brakuje mi też telefonu... Nie można wezwać policji w trakcie większej draki. Nie mówiąc już o tym, że nie można strzelać podczas jazdy. :lol: Po przejściu fabuły już nie ma co robić w tym chicago... Na siłę minigry z szachami, obstawianiem itd. ? No błagam, żal totalny. W ogóle nie ma frajdy z samej jazdy, zabawy fizyką, pościgi z policją... Ta gra to crap, ale powód wydajności to bym ustawił akurat na ostatnim miejscu. Taki stan chyba najbardziej boli tych, którzy wydali kupę kasy na sprzęt i chcieli pobłyszczeć wśród kolegów "a ja to mam 60fps na ultra!" a to nie wyszło. :lol:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo fakt że się przepłaciło kupe kasy na 780Ti co na 290x można mieć niewiele gorsze wyniki..    Gra ma bugi i nic z tym sie nie zrobi, póki tego nie połatają. Ale fizyki w grze czy modelu zniszczeń nie zmienią. No bo jak tu się nie śmiać, jak pierd.. samochodem w inny i auto niewiele ucierpiało, albo wcale. Jest to typowo arcedowa część tej gy jeśli chodzi o jazdę samochodem. Wad jest więcej oczywiście. Po prostu nie dopacowali tego tytułu. Może ich to przerosło co mnie dziwi. Na prawde ja nie przepadam za Sandboxa;mi zbytnio, ale taki FarCry 3 wyjątkowo mi się podobał. Seria AC nieco mniej. Tak więc UBI stać na dobre gry. Oby tylko za bardzo nie szli w stronę EA czy Activision wydając co roku niedopracowane tytuły o wątpliwej jakości.

Edytowane przez Devil
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoje trzy grosze do złej optymalizacji wrzuciła nvidia , to samo będzie w witcher 3 i posiadacze radenów już teraz mogą spodziewać kiepskiego działania na ich kartach za sprawą gameworks i "wałkach" w kodzie gry. O tym temacie jest głośno i nv kombinuje jak się da by na radkach gry z gameworks działały najgorzej jak się da , przy okazji nie optymalizując maksymalnie gry pod siebie ,byleby konkurencje udu....

Edytowane przez sideband
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...