scratix Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Skończyłem! Końcówka to są jakieś jaja, trzeba mieć tupet żeby uciąć grę w takim momencie. Wygląda to na celowe wycięcie zawartości. I jeszcze ten filmik po napisach, których nie można pominąć. Czuję się ostro wydymany i pewnie nie będę tylko ja. Niektóre postacie które powinny być ważne dla fabuły są potraktowane jak randomowy npc np przywódca Divalich, podszedłem do gościa a tu tylko ogłusz lub zabij wtf? Tyle wątków zostało nierozwiązanych że głowa mała. Te dwie ostatnie misje też takie jakby dodali je na ostatnią chwilę. Tak jak gdzieś w 3/4 gry chciałem jej dać mocne 8/10 tak teraz więcej jak 6 dać nie mogę. No cóż została mi jeszcze ta misja z DLC. Raczej na moją kasę już SE nie ma co liczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Lewitujące pasy rzucające cień ? To taka przyszłość nas czeka ? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Oceny na Steamie mowia same za siebie, czas wbic sobie do glowy zeby nie preorderowac gier. ;) http://store.steampowered.com/app/337000/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Lewitujące pasy rzucające cień ? To taka przyszłość nas czeka ? Czepiasz się, to na bank hologram ;) Drogowcy też dostali nową technologię ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ile wam pożera pamięci na karcie przy 1080p, maksymalnych detalach bez MSAA ? U mnie całe 6GB i chyba nawet jeszcze mu brakuje, bo przy nagłych obrotach o 180 stopni odczuwalny lekki drop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ciekawe co potrzebuje tyle VRAM bo napewno nie tekstury ktore wygladaja jak z Morrowinda. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 U mnie na takich ustawieniach w Pradze pożera 6.3Gb VRAMu, a po zjechaniu do jakichś biur podziemnych dobija do 6.7Gb 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Problemów technicznych ciąg dalszy... Teraz to są niezłe jaja. Wybrałem się do lokacji Utulek. Okazało się, że nie mogę robić zapisów stanu gry! Nadpisywanie, szybki zapis, nowy zapis - nic nie działa! Gdyby nie jakieś autosejwy to byłbym w [gluteus maximus]. Dziwne bo nadal czuję się jakby mnie ktoś wydymał. Problem nie jest odosobniony. http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/1/355043117528654702/ http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/352792037309626133/ Miał już ktoś z Was coś takiego? Ciekawe, że przed odlotem mogę robić zapisy gry. Po dotarciu do Utulek już nie. Synchronizacja, wyłączenie steamcloud, sprawdzenie plików gry nic nie pomaga. Chyba trzeba będzie poczekać na kolejny patch. Przy okazji. Jeśli kogoś wywala lub mu zawiesza komp - wyłączcie Nvidia Expierience, MSI afterburner, EVGA Precision itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Nowe sterowniki do Deusa na horyzoncie - 372.70 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=409630 Game Ready Provides the optimal experience for World of Warcraft: Legion, Battlefield 1: Open Beta, Deus Ex: Mankind Divided, and Quantum Break on STEAM. UPDATE Patch nr 3 (build 524.15) http://forums.eu.square-enix.com/showthread.php?t=191223 Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez epoxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 1 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2016 Nie wiem co się dzieje, ale na początku gry podczas wizyty u handlarza (blok mieszkalny) zaczyna drgać góra/dół okno opcji kupna. Potem zaczynają się jaja z cieniami, które zaczynają znikać gdy patrzy się w określonym kierunku. http://www.youtube.com/watch?v=2D2w_bj7D6M http://www.youtube.com/watch?v=YBg6Si4SElE Pomaga jedynie wczytanie poprzedniego zapisu. Gra w najnowszej wersji ale sprawdzałem też na poprawce beta oraz sterach 372.54 i 372.70 i bez poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 2 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2016 Próbowałeś bawić się opcjami graficznymi, np. zmniejszać detale cieni, tekstur ? Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 2 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2016 Wow just Wow, można nie trawić jego persony na youtubie , ale to trzeba obejrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 2 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2016 Próbowałeś bawić się opcjami graficznymi, np. zmniejszać detale cieni, tekstur ?Problemem okazuje się być skalowanie rozdzielczości 16:9 (1920x1080) na monitorze 16:10 (1920x1200). Różne ustawienia w panelu nvidii nie działają, ale muszę jeszcze wyłączyć ten ekstra ekran czy jakoś tak w opcjach gry i sprawdzić czy dobrze zeskaluje 16:10, bo obecnie rozciąga obraz w pionie i nie przycina po bokach i menu jest jajowate a okna handlu migoczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 3 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2016 Zainstalowalem dopiero wczoraj a mam dwie windy 7 i 10. Na jakim windows lepiej grac? Czy na win 10 juz jest obsluga direct 12? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 3 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2016 Zainstalowalem dopiero wczoraj a mam dwie windy 7 i 10. Na jakim windows lepiej grac? Czy na win 10 juz jest obsluga direct 12?Lepiej na 10, jest obsługa DX 12. Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2016 Kolejny - 4ty patch v1.3 build 524.17 Changelog: Fixed another crash in the Prague 3 subway that was still encountered by users. Fix for the crash in the TF29 elevator. Fixed crash that could occur when loading saves in Golem. Fixed issue where multi-monitor UI was missing. Unmark action is now configurable through the key mapping menu. http://www.eteknix.com/deus-ex-mankind-divided-gets-fourth-patch/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2016 @up No ładnie. Może w końcu będę mógł w to pograć po czwartej łatce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Deus Ex: Mankind Divided - Patch 5 and DX12 Support :)218 MB, właśnie się ssie, a ja właśnie skończyłem Mad Maxa i wreszcie mogę zasiąść ponownie do Deusa, którego na razie zakończyłem na Dubaju .... może to i dobrze, biorąc pod uwagę problemy z grą, które dotknęły wielu graczy ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Pierwsze testy pokazują, że w przypadku GTX 1060 przyrost wydajności jest zerowy, ponadto "There are no visual or gameplay differences between the two DirectX versions." Istotniejsze może być to: The following fixes are in this patch: – Fixed a freeze that happened for some players during the subway loading scene.– Fix for issue where massive stalls would occur in Prague.– Fixed issue where players could no longer save when they ran out of Steam Cloud space. (When the player runs out of space, the oldest saves will now be removed from the Steam Cloud. They will NOT be deleted and are still available from disk. They will remain present in your in-game ‘load game’ list. – Improved shadow behaviour in the distance when Contact Hardening Shadows is turned on.– Fixed issue where tutorial messages could stay/re-appear on-screen after completing the tutorial.– Fixed an issue where players could lose input control when hacking certain computers.– Fixed various UI issues. Read more: http://wccftech.com/deus-ex-mankind-divided-dx12-patch-out-now/#ixzz4Jg32JFF1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) DX12 w najwiekszym stopniu pomaga w grach gdzie CPU lapie bottleneck, w przypadku Deus Ex'a GPU jest zdecydowanie priorytetem wiec i DX12 nic tu nie zmieni. (chyba ze ktos ma slabego proca) Edytowane 8 Września 2016 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 10 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) https://www.cdaction.pl/news-46602/deus-ex-rozlam-ludzkosci---patch-directx-12-i-rewolucja-w-fpsach.html http://www.eurogamer.pl/articles/2016-09-08-deus-ex-rozlam-ludzkosci-z-problemami-na-kartach-nvidii-przy-directx-12 Edytowane 10 Września 2016 przez mmmaaarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2016 Na techreport test nie jest tak hurra optymistyczny dla AMD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 10 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2016 Z tą płynnością na AMD to ogladając porównanie w DX12 GTX 1060 i RX480 dziwiłem się właśnie, że pomimo wyższego FPS przycinało obraz na Radku. hurraoptymistycznie piszemy razem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 13 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2016 Kolejny test, tym razem w DX12 ze wszystkim na maxa w lokalizacji Prague. http://www.pcgameshardware.de/Deus-Ex-Mankind-Divided-Spiel-55470/Specials/DirectX-12-Benchmarks-Test-1207260/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2016 Patch v1.4 build 545.5_P6 The following fixes are in this patch: Fixed a DirectX 12 crash at start-up. Reduced DirectX 12 CPU usage for better performance. Slightly reduced system memory usage. http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/343786745996931222/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 Kolejny patch. Tym razem wsparcie dla DLC oraz m.in poprawki w trybie DX12. Patch v1.7 build 551.7_P7 http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/343787283752172067/ The following fixes are in this patch for DX12: Fixed an issue where some object would appear black. Fixed a shadow issue. Improved DirectX 12 CPU usage. Various performance improvements and bug fixes. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 Patch build 524.15 The following fixes are in this patch:• Fixed a crash during the subway loading scene.• Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [sPACE], causing Jensen to vault over cover.• Fixed crash when leaving for Golem City.• Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9.• Fixed issue where vibration was not working on gamepad.• Fixed an issue where some keyboard language settings could cause the game to not launch (some users had a workaround by creating a new user account or by changing their keyboard language setting).• Fixed various issues related to Breach.• Fixed issues related to Tobii EyeTracking. https://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/352792037329870248/ Jeszcze z 2-3 patche i można kupować grę :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Ja gram od premiery i z grą miałem tylko jeden problem bo źle działała w FHD na monitorze 16:10, a tak śmiga aż miło. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 U mnie problem jaki napotkałem to po zabiciu finałowego bosa nie otworzyło drzwi, więc wczytałem poprzedniego sava i ruszyło. Pomijając najbardziej rażący problem i mailiada z Cenega bo nie dizałała mi aplikacja do aktywowania kluacza... która bagatela CDKey z pudelka zamieniał na klucz Steam... paranoja...Odnośnie samej gry to zwiodłem się na fabule a raczej jej braku... coś się rozkręcało i nagle koniec... Grafika i fizyka takie nie dzisiejsze, jedynie Utulek mi podpasował :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2016 Cieszy mnie, że większość nie miała kłopotów z grą. Bardzo lubię serię Deus Ex i osobiście wstrzymałem się za zakupem widząc ilość poprawek i tempo ich wprowadzania. Sam wydawca jak widać jest świadomy, że produkt nie jest tak dopracowany jak powinien, bo mamy już kolejny patch. PC patch, v1.8 build 565.4_P8 The following fixes are in this patch: - The patch adds new Breach content and features: Avatar customization (possibility to change the appearance of the Ripper in-game) Overworld Map New Santeau Corporation (New Maps and Darknet file) New UI for avatar customization New items: Premium Ripper Skins (2) New item: Premium weapon (1) - Fixed an issue where some players would crash when loading their savegame. - Fixed an issue where players could get stuck in the side mission: 1011000 DX12 specific changes (*only applicable to the DX12_preview branch): - Fixed an issue that could cause a DXGI_DEVICE_HUNG error. - Improved performance stability, this should result in less stuttering. - Slightly improved loading times. http://www.guru3d.com/news-story/deus-ex-mankind-divided-gets-patch-build-565-4.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...