Skocz do zawartości
Q

Samochodowe marzenia.

Rekomendowane odpowiedzi

Dodge Charger '69, jeszcze lepiej Challenger V-8 426 c.i. (7000 ccm) Hemi. Takie samochody maja dusze, a nowe porsze to nic innego jak sliczna zabawka, takie jest moje zdanie ..

nic dodac nic ujac, teraz samochody to jakies porazki, co z tego ze szybko jezdza, jak nawet w niektorych nie da sie poszalec (np. esp z amputowanym wylacznikem), nie czusc zapachu benzyny, rozgzanego oleju i nie slychac otwarych na maxa conamniej 2 przepustnic w conajmniej 1 gazniku ... stare samochody (lata 70-80) maja w sobie to "cos" ...

W nowych furach to nawet nie slychac, ze on ma 8 garow, a w takiej starej besti jak deples to az drzala. Ten motyw w zaszybkich i za wscieklych mnie zniszczyl :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 samochodowe marzenia jedno spełni się na 99% a drugie nigdy :roll:.

:arrow: Mercedes SLR (marzenie które się nie spełni :lol:)

Dołączona grafika

 

:arrow: Volga GAZ-21 (marzenie które się spełni za rok może dwa 8))

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim marzeniem (raczej nierealnym ;)) jest miec Bugatti EB 16.4 Veyron

http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/arty...sp?Artykul=6919

kilka zdjec ;)

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

i Cadillac Sixteen (rownierz raczej nierealne ;))

http://www.radio.com.pl/czaswolny/motoryza...asp?eventID=113

i zdjecie ;)

Dołączona grafika

a tu troche wiecej zdjec:

http://www.radio.com.pl/czaswolny/motoryza...191&eventID=113

a z realnych to jak juz ktos pisal Renault Megane II sedan albo grandtour, lub moze Skode Octavie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiadomo ze chcialbym lamborgini diablo/ jakiegos lotusika czy ferrari ale ostatnio choruje na DAIHATSU CHARADE GTTI :/ (juz od pol roku) zbieram na taki wozik kase i na wakacje ew koniec roku mam zamiar takie cudko kupic :)

 

Troszke danych

 

1.0 pojemnosci :)

3 cylindry :)

2 walki rozrzadu :twisted:

4 zawory na cylinder :twisted:

turbo :twisted:

intercooler :twisted:

100KM :twisted:

do 100km/h w 8 sek :twisted:

vmax 185 (katalog, 200 realnie :twisted:)

waga okolo 800 kilo

 

Autko zjada na odejscie niejedna baware z 2x wiekszym silnikiem i czesto wprowadza w zaklopotanie kierowcow duzo wiekszych autek :) najlepiej podobno jest jak cie juz taki dresik w swojej 318 dogoni i sie pyta przez okno jaki masz silnik a ty mu na to 1,0 3 cylindry :P

 

Jest to najmocniejszy seryjny 3 cylindrowy 1dno litrowy silnik na swiecie

Po drobnych modyfikacjach mozna zrobic z niego 130KM ale widzialem juz na necie przeroobki z moca 190 KM !!!

Ja raczej pozostal bym przy standardowej mocy :)

Autko jest fajne ale bardzo ciezko dostac w polsce - ogladalem jedno w wawie nawet sie przejechalem ale bylo w zlym stanie - dzisiaj troche zaluje ze go nie kupilem :/

 

Mikolaju daj mi taki na choinke !!!! :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S.Youth sam wlasnie szukam autka dla siebie! :D Powiedz mi ile to malenstwo kosztuje? Bo juz gdzies o nim czytalem i narobilo mi smaka! :)

I wiesz jakby ci sie udalo znalezc dwie sztuki to daj mi znac! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S.Youth nie polecam tego typu auta.

 

Charade 1.0 z turbo i 100 KM to zaden wyczyn, turbina to jeden z najdrozszych i najmniej trwaly element, w przypadku awarii koszta i dostepnosc to... :? Pewnie ze robi wrazenie, ale za taka cene mozna lepiej. Ponadto domyslam sie ze silnik to jego jedyna mocna strona, a jak z hamowaniem? jak z zawieszeniem? to sa podstawowe pytania, nie wiem czy Daihatsu jest pod tym wzgledem chocby na miernym poziomie, szczerze mowiac przy tej masie, dlugosci, oponach zawieszeniu nie ma najmniejszych szans byc dobrym... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo...

 

Dołączona grafika

 

a to Seicento X-treme lepiej nie mowic... 190 KM!!! 282 Nm!!! przy 1,24 litra!!!

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

http://www.autoplaneta.pl/article.php?sid=191

 

DANE TECHNICZNE:

 

Pojemność skokowa: 1242

Stopień sprężania: 8,2:1

Moc maksymalna KM/obr. (kW): 190/6330 (139)

Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr): 282/5440

Rozmiar kół: 7x15

Ogumienie: 195/45R15

Prędkość maksymalna: 226 km/h

Przyśpieszenie 0–100 km/h: 5,8 sek.

Ale to Seicento jest przygotowane do tego, potezne hamulce tarczowe, zawieszenie, klatka bezpieczenstwa, pasy, w ogole wszystko co w nim jest to technika super sportowa...

 

Wyczynem jest przekroczyc 100 KM z litra bez turbiny ale powoli juz przestaje to byc wyczynem, np rekord "zwyklej" Hondy Civic cos kolo 650 KM (w ogole a nie z litra :lol: ) ale strzelam z pamieci wiec moglem sie pomylic, na pewno wiecej niz 500. Male autka sa fajne ale jak dla mnie 100 KM przy 800 kg, to szalenstwo nie tuning, czy takie auto wytrzyma 2-3 lata ciut ostrzejeszej jazdy??? :roll: watpie... po drugie zderzenie czolowe dwoch aut przy predkosci raptem 40 km/h, gdzie jedno wazy 1600 a drugie 800... :cry:

Tak wiec poza parametrami technicznymi takich aut czyli tych 8 do setki, w praktyce to tylko bajer na papierze, poruszamy sie w ruchu drogowym a nie na pustym torze. :wink: Jak to wyglada w praktyce? Niejedna baware zjada na odejscie :lol: a przy hamowaniu? np ze 160-ciu kazda bawara zje daihatsu i to 2 krotnie! Efektow tlumaczyc nie trzeba :lol:

Nie chce Cie przekonywac do tego ze charade to zle auto, bo zle nie jest, srednie moze i dobre, jesli jednak planujesz kupic to auto przemysl to bo jest wiele innych rownie ciekawych alternatyw :lol: ...

 

A w sferze marzen polecam najlepsze firmy tuningowe tam sa dopiero auta, na pewno wiekszosc znacie, ale moze akurat nie zwiedzaliscie tych stron :wink:

 

Novitec (Fiat, Alfa, Ferrari)

www.Novitec.com/

 

Hamann (BMW, Ferrari)

http://www.hamann-motorsport.de/

 

Oettinger (Audi, VW, Seat)

www.Oettinger.de/

 

Strosek (Porsche)

http://www.strosek.de/

 

Koenig-Specials (Mercedes, Ferrari, BMW, Lamborghini)

http://www.koenig-specials.com/

 

Brabus (Mercedes)

http://www.brabus.com/

 

Arden (Jaguar)

http://www.arden.de/

 

Rieger (rozne marki)

http://www.rieger-tuning.de/

 

Zender (Alfa, Maserati, Ferrari)

http://www.zender.de/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie lobie tuningowanych samochodow(to tak jak bys mial karoserie od Ferrari z slinikiem od malucha :? ) 

ale to moje skromne mazenie

nr1http://www.cwn.org.uk/motoring/jaguar/images/s-type-4.2-se-400x300.jpg

tuning dotyczy tak samo cinquecento jak i Lamborghini czy Ferrari, nie wiem co tu do lubienia, tuning to prosta sprawa to co spieprzyl producent poprawi firma tuningowa, mowa o tuningu optycznym a technicznie? to nawet nie ma o czym mowic gdyby nie tuning, to najmocniejszy seicento mialby ile tam? 40-50 KM? na gownianych felgach, gownianym ogumieniu itd itp... a tak ma 190... proste jak 2+2=9 :lol:

W największej mierze to tuning jest odwzierciedleniem marzen, istoty kazdego z nas czyli ze kazde seryjne auto powinno byc inne i tak jest wlasnie w istocie z tuningiem, kazde auto mimo iz seryjne jest inne :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo...

fajnie tylko ze te rajdowki to mialy zywotnosc silnika policzona na 1 rajd i ni duda wiecej ...

sprostowanie : cienias z noviteca mial sprezarke, jak rowniez intercooler (zamieniony z chlodnica miejscami -> intercooler po lewej stronie samochodu, chlodnica po prawej patrzac od przodu), oraz drugi wtryskiwacz razem z drugim komputerem sterujacym jego praca. w podstawoej wersji (w momencie jak sie pojawil kit montazowy - cale 9000zl) mial seryjne hamulce (troche cienko hamowalo sie ze 170-180) a jedynymi zmianami w zawieszeniu byla zamiana amortyzatorow i sprezyn o zmienionej progresji. co do mocy to fakt mialo to 101 km ale nieto akurat bylo najwazniejsze, fajnieszy byl moment odrotowy prawie 2Xwiekszy od seryjnego (cos kolo 140Nm, nie pamietam dokladnie). przyspieszenie 0-100 okolo 7-7.5 sek. zdajcie sobie sprawe jakieto robi wrazenie w tak malym samochodzie (ci co mieli okazje jezdzic maluchami z 903 lub 1100 wiedza o co chodzi :twisted: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S.Youth nie polecam tego typu auta.

 

Charade 1.0 z turbo i 100 KM to zaden wyczyn, turbina to jeden z najdrozszych i najmniej trwaly element, w przypadku awarii koszta i dostepnosc to...  :? Pewnie ze robi wrazenie, ale za taka cene mozna lepiej. Ponadto domyslam sie ze silnik to jego jedyna mocna strona, a jak z hamowaniem? jak z zawieszeniem? to sa podstawowe pytania, nie wiem czy Daihatsu jest pod tym wzgledem chocby na miernym poziomie, szczerze mowiac przy tej masie, dlugosci, oponach zawieszeniu nie ma najmniejszych szans byc dobrym... Cinquecento z rajdow mialy 160-170 KM przy 600-700 kg i 5 do setki... Juz zwykle Cinquecento od Noviteca ma 101 KM... i to chyba bez turbo...

:) Wlasnie musze cie zaskoczyc - autko ma seryjnie utwardzone zawieszenie (podobno bardzo dobre) 4 tarcze z czego z przodu wentylowane ... silnik z tego co sie doczytalem bardzo wytrzymaly - czytalem na necie opinie ludzi ktorzy mieli te autka i doszukalem sie tylko jednego niezadowolonego uzytkownika ktoremu 2 razy padla skrzynia biegow a dokladniej 5 bieg :)

Rozmawialem z ludzmi w polsce ktorzy je mieli/maja i im sie tylko buzia smieje :) ehhh

Co do ceny (sinus :) to ja np ogladalem autko w cenie 3,5k rocznik 89 ale bylo w najwyzej dostatecznym stanie ....

Dobry stan i rocznik powiedzmy 93 to juz okolo 7-8 tys do 10

Czesci podstawowe sa dostepne w polsce, wiekszosc pasuje od seryjnej charady, podstawowe do silnika tez sa dostepne (pasek rozrzadu, napinacze, zawory, filtry itp) turbiny nie widzialem no ale zyjemy w 21 wieku i wszystko mozna sprowadzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuning tech ok zgadzam sie cos jak oc ;) ale tuning optryczny feee

np zygac mi sie chce jak widze np lanosa z wlotem powietrza jak w subaru zdezak ala ferrari spojler jak w w F1 albo wiekszy

(np to http://b0rg.w-n.pl/wt/galerie/joke_collection/kron.jpg mnie zabilo)

Arnie ale w optycznym chodzi tez o to samo, ze kazdy czlowiek jest inny, moze to glupie ale tak jest a po co sa te wszystkie bajery z komorkami? Tez mozna powiedziec po co komu kolorowy ekran a tu juz mowa o roznicach 256 i 4096 kolorow :wink: Telefon to przeciez telefon i nic wiecej wystarczy by dzwonil :lol: Ja tez nie rozumiem np duzego fiata za 1000 ze spojlerem a'la subaru wrc za 250 :-) no ale mimo wszystko ze to nie ma sensu (dla nas) ma sens dla tego kto go ma :lol:

 

A co do Charade.

Podsumowujac zgadzam sie ze charade to autko fajne juz o tym napisalem, ale w pierwszym poscie napisales o wrazeniach ze 100 KM przy 800 kg stad odnosze wrazenie iz to jest glownym kryterium wyboru, dlatego napisalem ze mozna inaczej. Generalnie jakiekolwiek auto bys nie wybral bedzie dobre, to Twoj wybor. Np mowisz o roczniku 93 i dobrym stanie, cos mi sie to nie wydaje, no ale to zalezy kto przez co rozumie dobry stan no i jest to odrebna dyskusja. Musisz miec na uwadze ze o tym aucie znalezc mozna nie duzo bo jest bardzo malo popularne, dla przykladu na allegro nie ma nic na haslo daihatsu a na haslo charade wypadlo tylko kilka czesci jak felgi. W gratce na 60k ogloszen jest troche aut, ale wszystkie 1.0 to wersje normalne, bez turbo

 

tu masz bardzo pomocny link zobacz ile tego bylo, uuua

 

http://www.catalog.auto.ru/daihatsu/g31/

 

Więc ten z turbo to model 1.0 GTi, mnie sie na gratce udalo znalezc jeden jedyny GTi 1.6 z roku 94 za 19,900 (dziwne ze o rok nowszy a juz 10k drozej 8O )

 

polecam tez linki (tu znajdziesz opinie) faktycznie wypowiadaja sie na jego temat bardzo dobrze, moze nawet az za dobrze :lol: :

 

http://www.carsurvey.org/model_Daihatsu_Charade.html

 

Fakt za cene jak mowisz to auto jest baaardzo atrakcyjne, ale czy to jest to 100 konne za te 7-8 czy sa to te wersje bez turbo??? bo to zasadnicza roznica i wydaje mi sie ze auto z turbo musi byc drozsze od tego bez zwlaszcza ze sa drastyczne roznice techniczne, no i sa roznie wyposazone itd itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kce hummera!! :D

 

Długość 4686 mm

Szerokość 2197 mm

Wysokość 1905 mm

Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm

Rozstaw osi 3302 mm

Hamulce Tarczowe

Pojemność silnika 6500 cm3

Moc silnika 195KM

Masa własna 2830kg

Prędkość maksymalna 135km/h

Głębokość brodzenia 760mm

Średnica zawracania 16,2 m

Zbiornik paliwa 95+64 dm3

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kce hummera!! :D

 

Długość                  4686 mm  

Szerokość                  2197 mm  

Wysokość                 1905 mm  

Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm  

Rozstaw osi                 3302 mm  

Hamulce                  Tarczowe    

Pojemność silnika         6500 cm3  

Moc silnika                  195KM  

Masa własna          2830kg  

Prędkość maksymalna 135km/h  

Głębokość brodzenia 760mm  

Średnica zawracania  16,2 m  

Zbiornik paliwa          95+64 dm3

(...)

a skad ty wezmiesz kase na benzyne dla tego smoka :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kce hummera!! :D

 

Długość                  4686 mm  

Szerokość                  2197 mm  

Wysokość                 1905 mm  

Rozstaw kół (przód i tył) 1820 mm  

Rozstaw osi                 3302 mm  

Hamulce                  Tarczowe    

Pojemność silnika         6500 cm3  

Moc silnika                  195KM  

Masa własna          2830kg  

Prędkość maksymalna 135km/h  

Głębokość brodzenia 760mm  

Średnica zawracania  16,2 m  

Zbiornik paliwa          95+64 dm3

(...)

a skad ty wezmiesz kase na benzyne dla tego smoka :?:

a co to jest 20, czy tam 25l/100 :D

 

to moze napsize inaczej:

ja kce HUMMERA z dozywotnim bonem na darmowa rope!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe a moze to???... Lamborghini LM 002 z 1986 roku?

 

Dołączona grafika

 

Nosił nazwę Lamborghini LM002 i mial 420KM to "nieco" pomniejszony silnik diablo do 5.2 litra :lol: :lol: :lol:

 

Teraz trochę danych, proszę słabych psychicznie o nie czytanie :lol:

 

Dimensions  

WheelBase    118.1 in / 2999.74 mm  

Length    193 in / 4902.2 mm  

Height    72.8 in / 1849.12 mm  

Width    78.8 in / 2001.52 mm  

Weight    5935 lbs / 2670.75 kg  

Front / Rear Track    F: 63.6 in / 1615.44 mm

R: 63.6 in / 1615.44 mm  

 

Engine  

Configuration    V12  

Valvetrain    DOHC, 4 valves, cylinder  

Displacement    315.31 cu in / 5171.084 cc  

Power    313.2 kw / 420.0 bph @ 6800 rpm  

Torque    500.0 nm / 369 ft lbs @ 4500 rpm  

Bore    3.37 in / 85.598 mm  

Stroke    2.95 in / 74.93 mm  

Compression Ratio    9.5:1  

BHP / Liter    81.3 bph  

 

Transmission  

Type    2X5 Manual  

Final Drive    4.13:1  

5th Gear Ratio    0.89:1  

 

Chassis & Body  

Steering    Recirculating Ball  

Brake Types    Vented Discs  

 

Performance  

Top Speed    201 mph / 321.6 kph

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a :) jeszcze niczego sobie jest afair autko mercedesa we wspolpracy z maclarenem, chyba ostatnie, nie pamietam :P a jezeli chodzi o autko na polskie dziury to tylko hammer :D hmm chyba Schwarzenegger sobie cos ostatnio duzego kupil/dostal ;) chociaz stare amerykanskie tez sa niczego sobie :P ale nie musze martwic sie wyborem - i tak niedostepne dla wiekszosci :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a (...)

ladny to on jest i jak dla mnie nawet bardzo, ale zobaczcie na jego dane :D wszystko pisze w artykule AutoŚWIAT ktory rownierz zamiescilem ;) jeeli ktos nieczytal to na zachete napisze ze w ten model jest wyposazony w silnik o pojemnosci 8l i mocy 1001 koni. przyspieszenie do 100 zajmuje mu zaledwie 2.9s a do 300 niecale 14s 8O dodam ze to jest najszybszy samochod na swiecie produkowany seryjnie.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...