KaszaWspraju Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Cuz , z obiecanej imprezy u SZEJKA, zostala przyjemna impra u kumpla, bo rodzice wyjechali. W tej postaci gra ma tyle zalet co wad, gra sie przyjemnia wiedzac ze to jednak nie jest to. Edytowane 28 Marca 2007 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Trzeba przypomnieć że są tu tacy którzy chcieli mi przed premierą łeb urwać jak krytykowałem stalkera i bajkę o wspaniałym A.I Life :) byli tacy co twierdzili że A.I zajmuje ta k dużo że z tego powodu demo musiało by zajmować 2GB :) i nie było sposobu aby owe demko wydać . Teraz tych wszystkich ślepych optymistów do lab x18 bez broni ;) tylko z samym nożem za karę pasowało by wsadzić :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) CarsonPoland 1. cos ty oczekiwal po stalkerze idealnej gry ? 2. a podobaja ci sie jakies gry ostatnio czy wszystko to beznadzieja ? 3. NIE WIERZYMY REKLAMOM i oceniamy bezstronnie gre czyli za to co prezentuje a nie za to co miala prezentowac wtedy stalker pomimo pewnych wad okazuje sie dobra gra na PC w starym stylu Edytowane 28 Marca 2007 przez futureman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 wtedy stalker pomimo pewnych wad okazuje sie dobra gra na PC w starym styluSam sobie odpowiedział na to czym jest Stalker, a czym mial byc. To chyba nie dziwne ze od jednej z najbardziej oczekiwanych gier fpp mozna czegos wybitnego wymagac. Jak na tyle lat pracy, ilosc zapowiadanych pomyslow etc. to wyszedl kastrat Stalker LE bez: - bez A.I. Life - bez pojazdów - bez wielu gadżetów które miały być - z pseudo swoboda przemieszczania sie - ze skopanym systemem obrazen i celowania - respawnujacymi sie non stop przeciwnikami - nudnymi zadaniami - handlem polegajacym tylko na sprzedawaniu - ogromnymi wymaganiami na full dx9 Cos jeszcze? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Cos jeszcze? :>-Przyjemność z grania jednak w okolicach jakby nie było Elektrowni Czarnobyl -Można całkiem fajnie postrzelać także do ludzi, a nie do jakiś pseudo-kosmitów co ostatnio nagminnie jest serwowane -Nie, aż tak duże wymagania jak niektórych gier z o wiele gorszą grafą -Całkiem fajne levele i majstersztyk X18 i X16. -Naprawdę przyjemnie się grało i przechodziło z celowaniem i zabijaniem na poziomie stalker problemów nie zaobserwowałem nie było momentów przy których chciałbym powiedzieć kur... pier... nie gram zje... gra itp., itd. Edytowane 28 Marca 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Takie małe sprostowanie A.I. to jest artificial intelligence, a to co robili kolesie z za wschodniej granicy sie nazywa A-Life! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Najlepsza negatywna opinia jaką przeczytałem na forum. :D dziekuje :lol: CarsonPoland 1. cos ty oczekiwal po stalkerze idealnej gry ? 2. a podobaja ci sie jakies gry ostatnio czy wszystko to beznadzieja ? 3. NIE WIERZYMY REKLAMOM i oceniamy bezstronnie gre czyli za to co prezentuje a nie za to co miala prezentowac wtedy stalker pomimo pewnych wad okazuje sie dobra gra na PC w starym stylu Nie oczekiwalem gry idealnej bo taka z pewnoscia nigdy nie powstanie, tylko wydawalo mi sie ze gra ktora robili ponad 5 lat bedzie reprezentowala troche wyzszy poziom. Ostatnio czekalem tylko na stalkera, wystarczy ze naczytalem sie o zabugowanych grach typu gothic 3, splinter cell DA itp, widac co sie wyprawia na rynku gier. Mialem nadzieje ze stalker wybije sie z tlumu pokazujac ze jeszcze mozna zrobic swietna gre bez masy bledow. Wydaje mi sie ze stalker to praktycznie dwa osobne rozdzialy, pierwszy to ten kiedy zaczeto prace nad gra (silnikiem, alife itd), byla masa planow, masa innowacyjnych pomyslow. Do pewnego momentu moze im swietnie szlo az zorientowali sie ze tego nie udzwigna, ze postawili sobie zbyt wysoko poprzeczke i nie beda w stanie zebrac tego wszystkiego do kupy (juz jako calosc, gre)i stworzyc grywalna i nienudzaca sie zbyt szybko gre. Byc moze to byl nawet ten moment kiedy oglosili ze wyrzucaja pojazdy z gry, ja sobie nie wyobrazam funkcjonowania pojazdow na mapach jakie sa w tym momencie w grze. I tak przez 2-3 ostanie lata przebudowali gre na liniowa "szczelanke", na szybko, stad masa niedopracowanych rzeczy (handel, misje, artefakty, niepotrzebna kasa itd). A thq chcialo dostac gre na ktorej beda mogli zarobic, reszte pewnie mieli w glebokim powazaniu. ......ale to tylko moje przypuszczenia. Teraz to i tak juz jest niewazne Edytowane 28 Marca 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Smutna Prawda, ale sa tez i smaczki: Przytulne miejsce. Wazzzzzupppp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Byc moze to byl nawet ten moment kiedy oglosili ze wyrzucaja pojazdy z gry, ja sobie nie wyobrazam funkcjonowania pojazdow na mapach jakie sa w tym momencie w grze.Wystarczyło tylko by drogi były bez anomalii, uzasadnione np. tym że opad radioaktywny zmył z nich deszcz i już użycie pojazdów było by możliwe, oczywiście transporterów opancerzonych dobrze że się pozbyli, zbyt ułatwiły by rozgrywkę, ale leżąca po rowach cała masa sowieckich rzęchów mogła by być w użytku, odporność na ostrzał żadna, przez wybite okna mogą atakować stworki, możliwości terenowe kiepskie, tak samo jakość więc żeby ostudzić offroadowe zapędy graczy można było zrobić by pojazdy poza drogami się psuły, zakopywały itp. było by to realistyczne aż do bólu i dużo fajniejsze niż bieganie kilometrami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 M4TEUSZ: Tia, działające rzęchy leżące po rowach - to bardzo realistyczne ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 No jak by były pojazdy na tych mapach to można by level przejechać pewnie w 11sekund :) ot , chyba dlatego sobie to odpuścili . Co do biegania po mapach to jak się posiada kilka energydrink'ów i max 30Kg w plecaku to można mapę przebiec wzkroś w jakieś 55sekund :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 No jak by były pojazdy na tych mapach to można by level przejechać pewnie w 11sekund :) ot , chyba dlatego sobie to odpuścili . Co do biegania po mapach to jak się posiada kilka energydrink'ów i max 30Kg w plecaku to można mapę przebiec wzkroś w jakieś 55sekund :) Ja używam od począdku gry dwóch artefaktów które dodają każdy po 73% Endurence, dzięki temu przy obciążeniu 49.9 kg nasz stalker w ogóle się nie męczy podczas biegu. Niestety nie pamiętam jak się nazywają, chyba "flesh" lub "flash" hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Jako że kilka osób pytało mnie o cfg z bety wiec podam tutaj: http://www.sendspace.com/file/loyg5s Najlepszy jaki udało nam sie zmontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 jakis spis artefaktow i ich wlasciwosci by sie przydal :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 M4TEUSZ: Tia, działające rzęchy leżące po rowach - to bardzo realistyczne ;)Nie znasz się na ruskiej myśli technicznej, skąd niby wziął się termin "gniocja nie łamiocja" czy jakoś tak ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Uparłem się, że będzie mi chodzić dynamiczne oświetlenie. Na początku było tak (znajdź różnice): Zamieliło dyskiem, stanąłem w miejscu, dysku się uspokoił, nic się nie dzieje: Wszedłem do menu/opcje, dałem Use bez zmieniania czegokolwiek, zamieliło dyskiem i tada: Zaglądałem do menedżera zadań i ledwo połowę RAMu zużywało Zrobiłem teksturki na średnie, zmniejszyłem dystans oświetlenia (czy jakoś tak), zabrałem 2/3 trawy i jest nawet przyjemnie. Ważne, że nie ma żadnych spadków i mielenia dyskiem. Nawet AAx2 dało się włączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Ludzie módlcie sie, żeby udostępnili SDK do gry. Przeglądając pliki źródłowe stalkera znalazzłem tam miedzy innymi wszystko co jest potrzebne do dodania pojazdów do gry ;) (wszystkie modele, fizyka, ustawnia kamery gracza, animacje i configi) Z configów można wywnioskować, że poruszanie się pojazdami powinno być prawie, że symulacją. Znajdują sie tam dokładne parametry takie jak np: (ustawienia kamaz'a) ;------ Factory parameters of Engine ------------------------------------------- fuel_tank = 250. ; L fuel_consumption = 8 ; L / (100k R); liters per 100 000 rotations engine_power = 30 ; horse_power (kW=hp*0.808) max power max_power_rpm = 3000 ; (nominal rpm ) on this rpm value engine power reaches maximum max_torque_rpm = 2600 ; on this rpm engine torque reaches maximum power_increment_factor = 0.02 power_decrement_factor = 0.02 rpm_increment_factor = 0.02 rpm_decrement_factor = 0.02 m_power_neutral_factor = 0.75 max_engine_rpm = 4000 ; rpm (5000) rpm will never be more idling_engine_rpm = 850 ; rpm (750) min rpm - starts from this rpm value ------ Adjustment a wheel ----------------------------------------------------- reference_radius = 0.56 axle_friction = 0.0001 steering_speed = 0.5 steering_torque = 900000. break_torque = 0.070 hand_break_torque = 0.070 break_time = 1.0 ;------ Gearbox ---------------------------------------------------------------- main_gear_ratio = 10.63 ; auto_transmission = on ; [transmission_gear_ratio] ; shift down/ shift up. (rpm, íåîáõîäèìîå äëÿ ïåðåêëþ÷åíèÿ) R = 3.73, 2500,3500 N1 = 3.73, 2500,3500 N2 = 2.29, 2500,3500 N3 = 1.39, 2500,3500 N4 = 0.96, 2500,3500 I wiele innych wartości ... dosłownie multum. Oni sie naprawde napracowali nad tym. Tylko, że kupa roboty widać poszła na marne. Miejmy nadzieje, że SDK da nam możliwość powiekszenia mapy i dodania pojadzów ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 M4TEUSZ: Tia, działające rzęchy leżące po rowach - to bardzo realistyczne ;)tylko ze wstepnie było tak, ze takie własnie rzęchy miały być naprawiane przez stalkerow i dopiero pozniej uzytkowane :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Mariusz, to nie to że wszedłeś i wyszedłeś z opcji sprawiło że masz 34 fpsy, tylko po prostu przestało doczytywać level. Jak się wychodzi z "dziupli" to doczytuje otoczenie, mi też doczytywało ale sie uspokoiło później. Mario miał racje że 2 giga ramu trzeba dorzucic żeby to jakoś przyzwoicie chodziło. A tak swoją drogą posiedziałem troszkę wczoraj nad tym stalkere no i musze powiedzieć że coś tam się dało wyskrobać aby to płynniej chodziło. Diabeł twkił w odleglości renderowania otoczenia. Tak więc ustawiłem 1280x1024, wszystkie paski w prawo oprócz AA i odległości oraz trawy no i da się przezyć. Render to object dynamic light i jakoś idzie. Lepiej niż wczoraj, no i tak jak mówiłem, na static light a na dynamic/object dynamic light jest ogromna różnica w klimacie, no i te cienie. Co do samych pojazdów, wyjdzie kiedyś napewno jakiś dodatek do stalkiera to i pewnie pojazdy się pojawią. Miło, że tak dokładnie samochody mają przypisane parametry. Szacuken dla programistów, chłosta dla animatorów [; Edytowane 29 Marca 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Właśnie sęk w tym, że ten spadek był nie po wyjściu z dziupli (przy doczytywaniu był mniejszy). Tylko po tym jak się pokręciłem chwilę (wszedłem do obozu i wróciłem). I to samo miałem na drodze. 60fps i sru - 10fps. I te 6fps na fotce zostałoby tak i przez 15 minut, jak bym nic nie zrobił. I dalej - jak wychodziłem do menu i wracałem do gry bez wciskania use - nadal zostawało 6fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 @ Miazga82 i sprawdzałeś te pojazdy, da sie czymś jeździć ? Bo mi sie wydaje że do pojazdu wogle nie da sie wejść, trzeba naprawde by przekopać kod gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 znalazzłem tam miedzy innymi wszystko co jest potrzebne do dodania pojazdów do gry ;) W grze nie ma samochodów którymi da sie jezdzic Fanek tylko w kodzie źródłowym gry są zaimplementowane, więc może w przyszłości będą odblokowane tudzież poprzez SDK będzie można się pobawić przy modach w rajdy kamazami ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 W grze nie ma samochodów którymi da sie jezdzic Fanek tylko w kodzie źródłowym gry są zaimplementowane, więc może w przyszłości będą odblokowane tudzież poprzez SDK będzie można się pobawić przy modach w rajdy kamazami ;)Dokładnie o to mi chodziło. Jeśli wszystko to jest w plikach źródłowych to nie powinno być problemu z dodaniem tychże elementów poprzez SDK. Mam taką nadzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 uff skończyłem :] - oślepłem - zakończenie błędne :-/ huh nie mam już siły więc uninstall... a tak BTW: idi ka mnie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Bio Ty skończyłeś a Ja pogrywam sobie trzeci raz ;) Tyle że teraz to sporadycznie co drugi dzionek i młuce wszystkich którzy są niepotrzebni myślę że teraz czas na multiplayer dawać screeny z multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekLover Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Szybkie pytanie co trzeba zrobić w misji X18 - Escape! ,,, jak już wzięło się dokumenty i trzeba spadać ale ! Jakiś ogień trzyma drzwi i jakieś dziwne moce mnie palą :| i nie mam pojęcia jak to przejść ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 musisz zabic poltergeist'a ;) wyglada jak przemieszczajaca sie anomalia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 jest taka latająca kuleczka ognia :] naparzaj w nią :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico_13 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Ma ktos problemy z rozmywającym i zlewajacym niebem? ja mam taki problem i naprawde przez to nieda się grać... ma ktos moze taki sam problem?? jak to rozwiazac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 a teraz do tych co ukonczyli gre,powiedzcie gdzie mozna znalesc najlepszy kombinezon,bo ja mam tylko ten o 50% sredniej a widzialem na zdjeciach u kogos tu na forum ze mial prawie kombinezon ktory mial same 90% a i jeszcze jak sie wchodzi na stadion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...