Mario2k Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 Panowie Teoretycznie rzecz biorąc ,jak by ktoś sie zmusił do przepisania Far CRY na kartę GF2 MX 400 to może by i dał radę programowo nadrobić brak PixelShaderów i VertexShaderów ,za to potrzebny by był proek z 3,5GHz a najlepiej 2 sztuki CPU :) O czym my tu gadamy , Ja też bym chciał (śnię o tym po nocach ) żeby gry z grafiką FC chodziły płynnie w max detalach na kartac h klasy GF2/GF4 MX ,niestety postęp idzie nie w tym kierunku i chcąc grać trza Kasiore pakować w nasze Blaszanki a jak jej nie ma to Trudno :( trza marzyć żeby była ewentualnie zabawić sie w JANOSIKA i skoczyć do jakiegoś barona ( nie koniecznie z SLD ) i mu odebrać troche kasiorki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m00 Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 jestem w lokacji "boat" na statku ktory tonie :o---> ile trzeba rakiet wpakowac w kolesia w helikopterze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 Prze<span style="color:red;">[ciach!]</span>e , ja w tej mapie zaczołem CHEAT'ować nie mam nerwów ani sił abt siedzieć w mapie i doczytywać po 20x grałem w trybie : Medium ,a to co dzieje sie później przechodzi pojęcie przeciętnego gracza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 28 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2004 Na kartach z 64MB pamięci zaleca sie ustawienie textur maxymalnie na Medium ,efekty cienie i światło LOW spróbuj takic h ustawień i zainstaluj Omegi na Catalystach 4.2 memu koledze pomogło ,gra chodziła cudownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinwu Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 jestem w lokacji "boat" na statku ktory tonie :o---> ile trzeba rakiet wpakowac w kolesia w helikopterze?? ja znalazłem taki sposób: zjechałem samochodem ze skarpy na brzeg i potem po podłożeniu ładunków na statku szybko dopłynąłem do brzegu i nawalałem do tego helikoptera z tego samochodu na zmiane z karabinu i działka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 http://dafury.webpark.pl/fc_demo.jpg ustawienia - wszystko na very high (co mozna ustawic w demku) na sterownikach 43.45 pojawiaja sie bledy w wyswietlaniu grafiki... przy mniejszych detalach wszystko jest ok... a jak w pelnej - "zjada" troche mniej pamieci, czy nadal mu malo i zabiera jeszcze wiecej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Kurcze ja gram w sumie na 1024x768x32 Very High detal na grafie z 64MB na pokladzie. Jezeli nie liczyc poczatkowego SWAPu to gra chodzi znosnie (miedzy 40-18 fps). Ale zeby az tak zapychalo pamiec to raczej nie. Ja mam ustawiony SWAP na 768MB i nie mam takich klopotow. Slyszalem natomiast, ze jak sie ma 512DDR i wiecej to mozna wylaczyc SWAP i sobie z nim windows poradzi (ale to slyszalem z rok temu jak jeszcze nie bylo takich wymagajacych gier). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Ja mam ustawiony SWAP na 768MBtyle to ja mam pamieci :D bez swapa gram... narazie :( ale wina slabej wydajnosci w farcry (u mnie) jest zapewne: a) niepodkrecona grafa B) zapchany system c) zbyt stare sterowniki (43.45) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Zachodzę w głowę jak można grać w ustawieniach VERY HIGH na karcie z 64MB ramu ??? Nawet na : http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=english pisali że to nie możliwe ,widocznie polak potrafi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 http://dafury.webpark.pl/fc_demo.jpg ustawienia - wszystko na very high (co mozna ustawic w demku) na sterownikach 43.45 pojawiaja sie bledy w wyswietlaniu grafiki... przy mniejszych detalach wszystko jest ok... a jak w pelnej - "zjada" troche mniej pamieci, czy nadal mu malo i zabiera jeszcze wiecej?? No nie bez jaj :D Ja sprawdzalem to zajmuje jakies 350mega w pamieci i to bez swapa. Cosik masz skopany windows bo to niemozliwe jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Zachodzę w głowę jak można grać w ustawieniach VERY HIGH na karcie z 64MB ramu ??? Nawet na : http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=english pisali że to nie możliwe ,widocznie polak potrafi ;) ja gram...i jest bardzo dobrze...poczatkowo doczytuje sie troche gra, ale juz po chwili jest naprawde ok gram w 1024x768 32bit i wszystk0o na maxa...oprocz AA i AF...i moge powiedziec ze na otwartych przestrzeniach gra sie dobrze..a w zamknietych BARDZO dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Spokojnie mozna na 64MB grać - odpaliłem gierkę w 1600x1200 w very high, a 2 ustawienia na ultra high dałem.FPS dużo nie ma, ale nie one stanowią problem.Problem stanowi brak ramu, nad czym już pracuję :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolowawa Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Spokojnie mozna na 64MB grać - odpaliłem gierkę w 1600x1200 w very high, a 2 ustawienia na ultra high dałem.FPS dużo nie ma, ale nie one stanowią problem.Problem stanowi brak ramu, nad czym już pracuję :).radeon 9500@9500Pro 64Mb, 512 ddr, oraz procek na 2800+ .....1600x1200 w very high......i ty mówisz o grze ??? czyżbyśmy dziś mieli prima-aprilis......dobre sobie.....hehehe jedyne z czym moge sie zgodzic to jest to ze problemem jest to ze gra wymaga 1024Mb ramu albo i wiecej........ale w zadnym wypadku ze do gry 1600x1200 w very high albo ulter-high wystarczy sprzet jaki masz w podpisie...........moze jeszcze masz włączone AA i ANIZO??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T800 Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Teraz powiedzcie mi dlaczego tak jest że panom developerom od Far Cry(jak się to oni zwią :? ) chciało sie zrobić tak , że mimo że gra obsługuje PS 2.0 to i tak można ja odpalić na takim Gf4 MX 460 i też można popykać bez karty obsługującej shaderki. A panowie od Splinter Cell Pandora Tomorow i Silent Hill 3 co :?: :!: Nie chciało się? Nie mogli? Zapomnieli? Zapili? :lol: Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Grać by można było jakby był ram, oczywiście nie w 1600.W 1600 odpaliłem i było 10-30 fps.Tnie mi tak samo jak w 1024.To nie jest jakaś super dynamiczna gra gdzie potrzeba 100fps, mi styka 30-40 , do multiplayera sie nie przymierzam, bo nie podoba mi się aż tak.Gram ze względu na grafikę i dlatego, że dawno żadnego singla nie grałem z potworkami.Nie twierdzę , że 9500pro to jest max wypas do tej gierki , bo sam sie przymierzam do nowej karty, ale mówię, fpsy są, tylko przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 ... c) zbyt stare sterowniki (43.45) zbyt stare sterowniki, ktore maja optymalizacje ( czytaj pogarszaja jakosc znacznie ) - co daje kilkanascie procent na + w wydajnosci hmm... "jak ma sie" ati to od razu najezdza sie na tych co maja nv... bo o ile dobrze pamietam w 43.45 optymalizacji NIE MA, a mam je zainstalowane dlatego, ze w mgs2 (w ktorego ostatnio gram) gra dziala tylko na nich poprawnie... co do pogorszenia jakosci... nie zauwazylem - mialem inne zainstalowane... No nie bez jaj :D Ja sprawdzalem to zajmuje jakies 350mega w pamieci i to bez swapa. Cosik masz skopany windows bo to niemozliwe jest. tez tyle mi zajmuje w menadzerze urzadzen (ok. 350MB) ale realnie mam zajete ok 700MB (co widac po screenie), wydaje mi sie, ze juz ktos o tym pisal - to chyba tzw. "memory leak" bo gdy zsumuje to co "teoretycznie" zajmuje farcry + win + dodatki, to wynika z tego ze mam ok. 250MB do wykorzystania, a nie 60-70... :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Spokojnie mozna na 64MB grać - odpaliłem gierkę w 1600x1200 w very high, a 2 ustawienia na ultra high dałem.FPS dużo nie ma, ale nie one stanowią problem.Problem stanowi brak ramu, nad czym już pracuję :).radeon 9500@9500Pro 64Mb, 512 ddr, oraz procek na 2800+ .....1600x1200 w very high......i ty mówisz o grze ??? czyżbyśmy dziś mieli prima-aprilis......dobre sobie.....hehehe jedyne z czym moge sie zgodzic to jest to ze problemem jest to ze gra wymaga 1024Mb ramu albo i wiecej........ale w zadnym wypadku ze do gry 1600x1200 w very high albo ulter-high wystarczy sprzet jaki masz w podpisie...........moze jeszcze masz włączone AA i ANIZO??? Z tym 64MB chodziło mi o odniesienie się do wypowiedzi kogoś kilka czy kilkanaście postów wyżej, co napisał, że gdzieś wyczytał, że na 64MB nie da się grać. A tak btw Twojego siga - niezły jest, nie powiem, ale fajnie by było , żebyś umieścił linki do ORBa, bo bez tego to ja też sobie mogę pofantazjować. Jest jeszcze coś takiego jak Hall of Fame 3dsmarków u nas na forum i tam też jakoś się tej cud maszyny dopatrzeć nie mogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolowawa Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 A tak btw Twojego siga - niezły jest, nie powiem, ale fajnie by było , żebyś umieścił linki do ORBa, bo bez tego to ja też sobie mogę pofantazjować. Jest jeszcze coś takiego jak Hall of Fame 3dsmarków u nas na forum i tam też jakoś się tej cud maszyny dopatrzeć nie mogę. gdzies tutaj na forum, chwaliłem swoimi wynikami...... ccr Benchamrk wynik nr 15 , kiedys bylem 3..... http://www.dzikie.net/ccr/wyniki.php jesli nie wierzysz twoja sprawa, nie robie wyników dla ciebie ale dla siebie, zapraszam na prive...chetnie ci udowodnie, fotki sprzetu posiadam i w kazdej chwili moge ci wyslac,....pozatym ten temat nie dotyczy chwalenia sie sprzetem ale gry FarCry jesli tego nie zauwazyles..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 ... bo o ile dobrze pamietam w 43.45 optymalizacji NIE MA, a mam je zainstalowane dlatego, ze w mgs2 (w ktorego ostatnio gram) gra dziala tylko na nich poprawnie... co do pogorszenia jakosci... nie zauwazylem - mialem inne zainstalowane... Alez oczywiscie ze maja optymalizacje ; ) dlatego daja kopa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YrC Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 znalezione na forum futuremark'a : For those Gamers who cannot live with the Autosave feature in the Game: Find and edit "DevMode.lua" with wordpad or equiv. Add these two lines to the end of the file: Input:BindCommandToKey("#Game:Save('quicksaved_game');","f9",1); Input:BindCommandToKey("#Game:Load('quicksaved_game');","f10",1); Use -DEVMODE on shortcut launch. You can quicksave with F9 and quickload with F10. quick save quick load Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voo Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 poradzilem sobie w jednym wydawalo by sie beznadziejnym miejscu :) Gra jest wielka, ale dosc trudna jak dla mnie... :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 gram z detalami na high na tym co w podpisie i jest miło i płynnie do czasu włączenia noktowizora... framerate spada dramatycznie i grac sie nie da z właczonym tym ustrojstwem... też tak macie na gf4ti? dentki 45,23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Wiesz powiem ci ze ja mam gf4 4800 i jak właczam night vision to spadami fps do 23 z 35/45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 a na jakich driverach grasz? w sumie dziwne, ten tryb nighvision jest lekko kiszkowaty a framerate spada mi tak na oko w otwartych przestrzeniach do jakichś 10-15fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 powiem szczerze ze mialem troche problemow z sterownikami bo mialem extreme video morpheusa i potem zainstalowalem po czytsej deinstalacji sterownikow ver. oryginalna whql 56.64 i zniknely problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 Co do tych 64MB na karcie ,niech sie wypowie jakis prawdziwy fachowiec , bo to jakaś lipa chyba że przy takiej ilości ramu na karcie mozna wyświetlić wszystkie textury i efekty na VeryHigh Na jednym Forum czytałem ,ludzik grał płynnie na medium detali na GF2Mx200 32MB ??? i 256 MB ramu Polak potrafi ścieme walić ,nie ? nauczył sie chyba od naszych polityków ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turrican Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 Mi tam na T-bredzie 1,66ghz (fsb166) + 512 mn ram + gf 2 ti 64mb gra chodzi spoko w 1024x768 detale na high, anizo level 1, bez AA :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 Ładne jaja z tym Far CRY , widocznie co niektórzy nie maja pojęcia o płynności ( fajnie chodzi ) 1518FPS :) Są testy w necie ,przeprowadzone przez Specjalistów nie dzieci !!! to co wy nazywaćie "fajnie chodzi" to czasami 15-20FPS kiedyś J.Carmack napisał ,że płynność w grze FPP to 60FPS z maxymalnym spadkiem 10-15% :) Pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 pytanie do posiadaczy Radków 9700. Na jakich ustawieniach da się grać bez zwiechów ?? Gra po włączeniu auto-detect ustawia mi wszystko na medium i wodę na high. Rozdziałka 1024. - Co zalecacie ustawić dodatkowo, co nie wpłynie na wydajność a poprawi wygląd? - Co zmienia Render Mode? - Czy w ustawianiach Direct3D zostawić wyłączone AA i AF i grzebac pózniej w ustawieniach antyaliasingu w grze? - Mój R9700 obecnie chodzi na 300/600 ale po włączeniu 1280x1024 i wszystkiego na high fraps niby pokazywał 25-60 fps. ( scena na statku , w środku wiecej fps, po wyjsciu na zewnątrz 25-30) ale obraz czasmi rwał. Czy jest to wina braku RAMU??? Bo juz zaczynam łapać doły, że karta za tysiąc zeta i podkręcony barton (w bechmarkach smiga jak w podpisie) jest za słaby na dzisiejsze gry :////// ?????? Ale ogólnie gra wymiata. Wprawdzie od kiedy mam synka mam coraz mniej czasu ale przez FarCry zarwałem już dwie noce :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolowawa Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 faktem jest to ze duże znaczenie ma posiadany ram.........512 a 1024 roznice widac gołym okiem.....przy 1024mb gra wgrywa sie duzo szybciej.....a w momentach kiedy duzo sie dzieje na planaszy nie ma przeskoków u mnie na 1024x764x32 wszystko na HIGH oraz AAx2 i Anizox2....gra chodzi OK.....ale po jakims czasie wyskakuje mi critical error......kiedy zmienie textury na medium, wylacze AA i ANIZO ......jest juz bez zawieszek........oczywiscie kosztem jakosci wyswietlanej grafiki grafiki.......gdybym mi nie wyskakiwal ten bład grałbym na takim ustawienu 1024x764x32 wszystko na HIGH przy wlaczonym AA i ANIZO........tylko ze nie moge ustawienie na 9700 to wszystko na HIGH wylaczone AA i ANIZO i rozdzielczosc na 1024x764x32......powinno byc plynnie.......jesli bedzie OK....mozesz pokusic sie o wlaczenie AAx2 i ANIZOx2 lub x4....... ja gdyby tylko nie ten bład własnie na takim ustawienu bym gral PS. nawet na 2800+, 9800Pro zdarzają sie momenty ze FPSy spadają do 20......ale są tesz momenty ze jest ich 100 wiec pojecie plynnej gry to sprawa wzgledna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...