Skocz do zawartości
snc

Dragon Age 1 / 2 / Inquisition / The Veilguard - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o klasy postaci i drużynę to jest to coś co mnie najbardziej rozwala w produktach Bioware. Po jakiego kija wybieram klasę postaci jak i tak później w drużynie mam wszystkie klasy i mogę sobie je sprawdzić. Wiem, że w DAO był prolog inny itd, ale to były takie marginalne rzeczy, które i tak nie zmieniały drastycznie fabuły, żebym miał ochotę w to grać po raz kolejny inną klasą. IMHO to jest debilne. Pomijam już fakt, że co chwile jest walka :| Można wymiotować od jej ilości. Najlepsze jest też to, że w grach Bioware, wszędzie w wątku fabularnym jest jakaś plaga :lol: Naprawdę nic nie potrafią nowego wymyślić tylko plaga, plaga i plaga.

 

Tak w ogóle to ustawienia graficzne można edytować w pliku DragonAge.ini. Można sobie włączyć DX10 (czyli DX11 + wysokie detale) a później w .ini włączyć np SSAO, które nie zabija wydajności.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to ustawienia graficzne można edytować w pliku DragonAge.ini. Można sobie włączyć DX10 (czyli DX11 + wysokie detale) a później w .ini włączyć np SSAO, które nie zabija wydajności.

 

Jak wymusić Dx10 razem z większością efektów teporetycznie zarezerwowanych dla Dx11? :> Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że one i tak nie działają nawet jak zmienimy te wartości w pliku. Widać to chociażby po cieniach. No ale..

 

W grze ustaw DX11 i wybierz wysokie detale (w pliku DragonAge.ini jest to wpis GraphicsDetailLevel=2, czyli jedno oczko mniej niż "bardzo wysokie") a później wyedytuj plik DragonAge.ini w c:\Users\my_account\Documents\BioWare\Dragon Age 2\.

 

[VideoOptions]ResolutionWidth=1920ResolutionHeight=1200FullScreen=1UseDirectX11Renderer=1UseVSync=1GraphicsDetailLevel=2AntialiasingLevel=0TexturePack=1DisableMRT=0DisableAspectRatioCorrection=0RefreshRate=0PresentThreshold=5UseTrilinearFiltering=0UseTripleBuffering=1UseDesktopGamma=0Gamma=1EnableShadows=1EnableLatentQueries=0EnableSSAO=1EnableHighQualityBlur=1EnableDiffusionDOF=1AnisotropicFilteringLevel=16ForceLowSettings=0
"Zworki" zarezerwowane w grze dla DX11 + bardzo wysokie detale to: EnableSSAO, EnableHighQualityBlur (wysokiej jakości rozmycia), EnableDiffusionDOF (rozproszony DOF). W pliku należy je przełączyć na "1". Proponuję włączać po kolei i sprawdzać u siebie czy FPS nie spada za dużo. W grze są aktywowane tylko w trybie DX11 + bardzo wysokie detale, gdzie bardzo wysokie detale dodają jeszcze teselację, która to zabija DA2. Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzał ktoś jak to chodzi na HD 6970?

Da się w dx 11 w 1900x1200 i wszystko na maksa?

Na dniach będę miał drugiego HD 6970 do testów a jak tylko wyjdzie Hd 6990 jakie połączę ze swoim ale przeraziłem się bo gdzieś wyczytałem że nawet sli z gtx580 nie daje ponoć rady na full tutaj :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moglem sie powstrzymac to napisze

Technologicznie to jest Crap nad Crapem , skad taka gra dostaje tyle pochlebnych opini to nie mam bladego pojecia

moze to gra dla Japonczykow ? oni lubia grywac w tego typu goofna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wszyscy psioczyli na chaotyczną i łatwą walkę a się okazuje że na nightmare zostałem ubity dość szybko... Sama walka rzeczywiście sporo szybsza i przez to bardziej chaotyczna

co mi nie pasuje.

 

I tak pewnie jest łatwiej niż w Origins... tam na hard (nawet nie nightmare) w niektórych miejscach było ciężko.

 

Nie moglem sie powstrzymac to napisze

Technologicznie to jest Crap nad Crapem , skad taka gra dostaje tyle pochlebnych opini to nie mam bladego pojecia

moze to gra dla Japonczykow ? oni lubia grywac w tego typu goofna

 

Nic wspólnego z Japonią... to jest po prostu port z konsoli. Tak jak Origins był zrobiony na PC i był spoko, ale potem zrobili port na konsole i wyglądał mniej więcej tak jak DA2 i grało się pewnie podobnie. Teraz jest sytuacja odwrotna, grę zrobili na konsole i wydali też na PC.

Dlatego konsolowcom i większości recenzentów wydaje się, że to taki podpicowany Origins, bo znali go zmienionego z konsol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego konsolowcom i większości recenzentów wydaje się, że to taki podpicowany Origins, bo znali go zmienionego z konsol.

 

Obie części były od razu multiplatformowe.

To że pewnie 3/4 sprzedaży to konsole to tylko pogłębili upraszczanie gry.

 

 

Sama walka ujdzie ale dopiero tak od poziomu hard. Wtedy mam co robić i jest sens aktywnej pauzy i dowodzenia drużyną.

 

 

 

ps. qunari są dziwni- w jedynce wyglądali inaczej i nie mieli rogów.

Szybka ewolucja :lol2:

Edytowane przez 99tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi się zdaje ale chyba gra jest tak szybka że strzały łuczników zadają obrażenia nawet jak zdążysz się schować za głazami... Druga sprawa - distance view - w Dao zdaję sie że był o wiele większy, tutaj można oberwać strzałą nie widząc łucznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdaje ci sie, jesli jestes w zasiegu to przez sciane budynku dostaniesz :), najbardziej brakuje mi interakcji z druzyna jak to bylo w dao, a layout jaskin to jakis zart, kazdy quest odbywa sie w tym samym pomieszczeniu wtf?!

Edytowane przez tripsta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie bez skutku próbuję pokonać pierwszego Ogra na nightmare, niestety ale walka jest tak chaotyczna i szybka że pauza jest w ogóle zbyteczna bo nic nie daje, w DAO dało się jakoś uniknąć szarży Ogra tutaj mozna zapomnieć o tym taki sprinter z niego - po prostu świetny pomysł Bioware walki w jakimś fast forward z pauzą i poziomem nightmare żeby ludzie nie mówili że gra łatwa dla konsolowców, tyle że w to się grać nie da...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeezu... w końcu pokonałem głupiego Ogra (jest jednak wiele łatwiejszy niż w DAO po tym jak pozbędziemy się mniejszych pomiotów i jesteśmy magiem) i mamy cutscenkę a później od razu kolejną walkę z całą chmarą pomiotów (tu kolejne zastrzeżenie do gry - przy takiej ilości wrogów jaka nas otacza, gdy zostaniemy sprowadzeni do partetu, to możemy już wgrywać ostani save bo już nie wstaniemy) jeśli przegramy to wracamy się do walki z Ogrem bo oczywiście autosave-a po cutscenie nie uświadczymy.

Edytowane przez Turrican

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jedynka była więcej niż spoko, skonczyłem dwa razy z levelem 20...(widziałem maniaków z 7 postaciami po 23 lvl oO )

Mi sie sciąga aktualnie z eadm, wieczorem zapewne już odpale.

Do tego czasu zajme się mass efectem, niedawno zakupiłem za 20zł :P

 

fak, nie pogram.

Date release check....

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dragon Age 2 - Video Games Suck jakby ktoś się jeszcze zastanawiał, polecam się zapoznać, dokładnie to samo czuje po dłuższej grze. Nawet główny wątek nie ratuje, który jest tak biedny i beznadziejny... absolutnie nie warto. Czekajcie na Wieśka. Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę sobie teraz po recenzjach...

 

gry-online:

Mimo wszystko jest to tytuł, który mogę polecić fanom gatunku, a z pewnością tym osobom, które polubiły pierwszą część Dragon Age.

IGN:

Every modification to the gameplay and structure of Dragon Age II is a clear improvement over the previous game.

Ocena serwisu The Escapist: 100/100.

 

Fajnie...

 

Swoją drogą ciekawe ile wystawi Caleb. Dołączona grafika

Edytowane przez borsuczy_król

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą ciekawe ile wystawi Caleb. Dołączona grafika

 

Cóż, po krótkim rozeznaniu, to łaskotania po piętach raczej nie będzie, szykuje się ostre lanie :> W skrócie, cytując klasyka "to nie tak miało być!". Mam wrażenie że DA2 jest dla DAO tym, czym dla Baldurs Gate był IceWind Dale - tylko że tutaj nie było jednoznacznej deklaracji, że dostaniemy slasher. Czyżby Mass Effect 3 miało być już tylko shooterem? :> Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi się zdaje ale chyba gra jest tak szybka że strzały łuczników zadają obrażenia nawet jak zdążysz się schować za głazami...

 

To było już w Baldur's Gate. Test na trafienie jest robiony w momencie strzału, a że potem postacie się przemieszczają, to wychodzą różne kwiatki. W BG można było (przy odpowiednich czarach) uciekać przed goniącą postać strzałą dość długo :D

Także to nie ma nic wspólnego z szybkością gry, tylko z ograniczeniami symulacji komputerowej i mechaniki gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usiądź sobie do jakiegoś dobrego, japońskiego RPG to zobaczysz, czy to przez konsole ;)

 

o widzę że ktoś wie co dobre B-)

 

Co do gry - wielkie rozczarowanie, już na początku :blink: po cholerę trzymałem save z jedynki ? moja wypasiona postać z dwoma kosami na nic się nie przydała (mass effect sie kłania) minus dwa czemu nie można walczyć dwiema kosami na raz ? ehhh szkoda, szkoda, a już myślałem że będzie wypas RPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...