Skocz do zawartości
GuC!o^

RFactor

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw musze sciagnac ja i obadac wersje trial.

Czy do triala mozna zaladowac tego moda F1 ?

 

EDIT

Czy w tym modzie jezdzi sie tylko po necie czy jest jakis single z kariera/sezonem ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie sie ucze w podstawke rFactora z triala. Jak sie naucze to buy.

Narazie mnie gierka karze przepoteznie. Jak juz nie wykrece baczka na Nurburgringu to w okolicach 1:40 da sie osiagnac czasy(w 3 godziny ponad 20s urwalem bo za pierwszymi razami ponad 2 min :) )

Podejrzewam, ze po 2-3 dniach ponizej 1:30 spokojnie.

Pozniej mody F1 i 79`

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kaeres można skręcać i hamować równocześnie, jednak to jest wyższa szkoła jazdy i trzeba długooooo ćwiczyć, kilka technik na to jest. To samo jest w GTR/GTL. A wszystko przez to, że nigdy nie lubiłeś wyścigów po torze :P tylko wrc [;

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj troszkę potrenowałem na ustawieniach:

TC - Low

AClutch - ON

AShift - ON

 

Mój czas w CDTP F1 2005 natrasie Nuerburg to 1:44.

Jak z czasami u Was? Chciałbym porównać i mniej więcej zoriętować się ile mogę jeszcze poprawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można skręcać i hamować równocześnie, jednak to jest wyższa szkoła jazdy i trzeba długooooo ćwiczyć, kilka technik na to jest. To samo jest w GTR/GTL.

Jest cos takiego jak trailbraking i chodzi oto, by opóźnić hamowanie i żbliżając sie do apexu powoli odpuszczać hamulec. ;) Tu oczywiście trzeba troche treningu, ale IMO jest to dość efektywna metoda.

Edytowane przez skorpio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na takich ustawieniach jak ty bez problemu uzyskałem 1:43, jakiego masz seta? Standard czy jakiś z sieci?

Na domyślnym pomykam :)

 

EDIT> Ściągnąłem setup i wykręciłem 1:40. Zazwyczaj udaje mi się osiągnąć 1:41-1:43

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby komus sie rFactor spodobal - a w szczegolnosci mody PCC , F1 79 i F1 05 i chcialby zmierzyc sie z prawdziwymi kierowcami to zapraszam na http://www.prs.simracing.pl/ jest tam kalendarz i zwykle pare razy w tygodniu scigamy sie wieczorami. Wstep na treningi jest za free - ofc trzeba umiec jezdzic i miec kiere bo smigamy BEZ helpow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sewer nawet automatycznego sprzegla nie mozna uzywac ?

Jasne ;) w rFactorze w modach porshe etc, trzeba zdejmować nogę z gazu przy zmianie sprzęgła ;) płynniejsze zmiany są, trudniej o spina. W GTR tego aż tak nie widać. Przyzwyczaisz się... chociaż Cobra do tej pory nie może chyba hehe (pozdro :) )

 

BigSpider masz dwa replay'e ode mnie mclarenem, na montrealu i nuerburg:

 

http://rapidshare.de/files/32010221/Montre...claren.Vcr.html

http://rapidshare.de/files/32010237/Nuerbu...claren.Vcr.html

 

Czasy 1:19:8xx i 1:36:3xx ... Narazie mclarenem, zaczynam jeździć ;) rekordy mam na renault/ferrari na nuerburg ~1:32....

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz w pliku znajdującym się w katalogu UserData, w swoim profilu. Tam masz pliki konfiguracyjny od każdego moda... nazwy są dekwatne do danego mod'a. Jest tam wpis odpowiedzialny za ilość exp.l Dasz sobie radę :P

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja tez juz troszeczke pojezdzilem, no i co tu duzo mowic, dosyc trudno sie jezdzi (przynajmniej mi) po torze Nuerburg, nie znam go jeszcze dobrze, ciezko znalezc punkt hamowania na prostej start-meta.

Narazie wykrecilem czas 1.48, ale cwicze. Ogolnie to rzadko sie zdarza abym przrejechal czysto pelne okrazenie. Caly czas mowie o bolidzie BMW-Sauber 2006 (setup defaultowy).

 

Pomimo tych trudnosci frajda jest nieziemska:)

 

Klika pytan:

-Jezdzicie z wlaczonym TC (standard w F1), jak tak to na jakim ustawieniu?

-Czy ktos ma problem z wychodzeniem z gry, u mnie pojawia sie czarny ekran i zwiecha. Gdy proboje zabic proces tez zwiecha.

-Czy da sie gdzies uaktywnic pokazywanie , na ktorym biegu przejechac zakret (przydatne gdy sie nie zna toru) ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie przydatne tylko podczas pierwszych 5-10 okrazen.

W podstawke jezdzilem moze z 2 godz.

Zalatw sobie mod CDTP albo demko F1 `79 - od nich dopiero zaczyna sie zabawa.

Ja narazie jezdze z wlaczonym TC.

Jak opanuje hamowanie to dopiero pozniej bede opanowywal gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie jezdze z wlaczonym TC.

Jak opanuje hamowanie to dopiero pozniej bede opanowywal gaz.

 

Podstawowy blad ! Odrazu trzeba wsio wylaczyc bo sie potem przyzwyczajasz do helpow i bez jest sie trudniej nauczyc ! Pozatym kto slyszal zeby w 79 roku w F1 bylo Traction control ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...