Skocz do zawartości
Gość kev

Quake IV

Rekomendowane odpowiedzi

a jak ten progs skonfigurować pod gf6600 ? ;o

1715014[/snapback]

wedle uznania ? masz 4 podstawowe profile w programie, do roznych kart na stronie programu, plik readme.txt z opisem kazdej opcji w programie, ale nie, lepiej sie spytac niz samemu cos zrobic, kupke tez ktos za Ciebie robi ? jak Ci ktos powie ze tak to powiesz ze Ci zle chodzi, ktos inny poda cos innego to powiesz ze brzydko wyglada... tutaj ludziom na sprzecie gorszym od mojego i na wyzszych detalach gra chodzi 'ultraplynnie', wiec to jest bardzo subiektywne odczucie, dla niektorych 15 fps jest plynnie dla niektorych i 100 fps to malo. Klikniecie kilku opcji i samemu sprawdzenie to naprawdze nie jest nic trudnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba  Displacement mapping, wiec sobie nie zobaczysz...

1714852[/snapback]

DM jest w kartach Ati od r9700 jakbyś chciał wiedzieć...

Ludzie z tym bajerkiem polepszającym grafę - wklejcie tekst z pliku doomIV4 konfig ;] nie ma bata by tych efektów nie było na Ati

Edytowane przez srekal34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ten progs skonfigurować pod gf6600 ? ;o

1715014[/snapback]

W "current option file" dajesz open i wejdz w GPUS i do kazdego chipsetu NV masz poczynajac od 5600 konczac na 7800.

Ewentualnie gotowce na High, Ultra lub LOW/performance albo totalnie samemu mozesz osobno stworzyc.

Pozniej juz tylko "Built interaction .vfp i run quake4 (oczywiscie u gory musisz podac sciezke dostepu do pliku quake4.exe

I rzeczywiscie gra chodzi niedosc, ze szybciej to jeszcze ladniej wyglada.

Poprzednie screeny robilem z ustawien juz gotowych pod UltraHigh i spadek byl znaczny bo ok 15-20%.

Teraz jest mega plynnie z ta sama zajeb**** grafa.

Polecam ten progs bo mozna osiagnac z kwaka o wiele wiecej niz chyba Carmac przewidzial.

 

PS. Mysle, ze to nie bedzie az taki spojler bo kazdy widzial filmiki ale dla sw. spokoju zrobi slabo widoczne. Niezla jazda z ta przerobka na Strogga. Na pierwszy rzut oka odrazu te chieroglify staly sie czytelne, wiecej HP oraz przyspieszyl troszke kroku :P

I chyba rozumiem czy wogole zaczalem slyszec mowe Stroggow.

Cudowny klimat QII

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DM jest w kartach Ati od r9700 jakbyś chciał wiedzieć...

Ludzie z tym bajerkiem polepszającym grafę - wklejcie tekst z pliku doomIV4 konfig ;] nie ma bata by tych efektów nie było na Ati

1715369[/snapback]

Konfigiem to sobie mozesz machac.

Ten progs zmienia cos w plikach .vfp (znajduja sie w katalogu x:\Program Files\id Software\Quake 4\q4base\glprogs).

Tak wiec dla swietego spokoju masz moj cfg, ktory moge zmieniac jak mi sie podoba a grafa jest zawsze taka sama - poza rozdz.

 

unbindall

bind "RIGHTCTRL" "_attack"

bind "RIGHTSHIFT" "_speed"

bind "TAB" "_impulse19"

bind "ESCAPE" "togglemenu"

bind "SPACE" "_impulse6"

bind "0" "_impulse9"

bind "1" "_impulse0"

bind "3" "_impulse2"

bind "4" "_impulse3"

bind "5" "_impulse4"

bind "6" "_impulse5"

bind "7" "_impulse6"

bind "9" "_impulse8"

bind "[" "_impulse14"

bind "]" "_impulse15"

bind "`" "toggleconsole"

bind "a" "_moveleft"

bind "c" "_movedown"

bind "d" "_moveright"

bind "e" "_impulse2"

bind "f" "_impulse9"

bind "i" "emote taunt"

bind "o" "emote grab_a"

bind "q" "_impulse3"

bind "r" "_impulse13"

bind "s" "_back"

bind "t" "clientmessagemode"

bind "u" "emote cheer"

bind "v" "_impulse0"

bind "w" "_forward"

bind "x" "_impulse50"

bind "y" "emote salute"

bind "z" "_impulse1"

bind "~" "toggleconsole"

bind "CAPSLOCK" "_impulse7"

bind "PAUSE" "pause"

bind "UPARROW" "_forward"

bind "DOWNARROW" "_back"

bind "LEFTARROW" "_left"

bind "RIGHTARROW" "_right"

bind "LEFTALT" "_impulse4"

bind "LEFTCTRL" "_impulse5"

bind "LEFTSHIFT" "_impulse8"

bind "DEL" "_lookdown"

bind "PGDN" "_lookup"

bind "END" "_impulse18"

bind "F1" "_impulse28"

bind "F2" "_impulse29"

bind "F3" "_impulse17"

bind "F5" "savegame quick"

bind "F6" "_impulse20"

bind "F7" "_impulse22"

bind "F9" "loadgame quick"

bind "F12" "screenshot"

bind "KP_ENTER" "_impulse21"

bind "KP_INS" "_moveup"

bind "MOUSE1" "_attack"

bind "MOUSE2" "_moveUp"

bind "MOUSE3" "_zoom"

bind "MWHEELDOWN" "_impulse14"

bind "MWHEELUP" "_impulse15"

bind "RIGHTALT" "_strafe"

seta bse_rateCost "1.0"

seta bse_rateLimit "1.0"

seta gui_mediumFontLimit "0.60"

seta gui_smallFontLimit "0.30"

seta win_viewlog_update_count "10"

seta win_viewlog_ypos "0"

seta win_viewlog_xpos "0"

seta net_socksPassword ""

seta net_socksUsername ""

seta net_socksPort "1080"

seta net_socksServer ""

seta net_socksEnabled "0"

seta win_ypos "22"

seta win_xpos "3"

seta s_useDeferredSettings "1"

seta s_minStereo "8"

seta s_deviceName "NVIDIA® nForce Audio"

seta s_useEAXOcclusion "0"

seta s_useEAXReverb "0"

seta s_useOpenAL "0"

seta s_radioChatterFraction "0.9"

seta s_speakerFraction "0.65"

seta s_numberOfSpeakers "2"

seta s_subFraction "0.5"

seta s_meterTopTime "2000"

seta s_reverse "0"

seta s_spatializationDecay "2"

seta s_maxChannelsMixed "24"

seta s_musicVolume "0.5"

seta s_decompressionLimit "2"

seta s_globalFraction "0.8"

seta s_playDefaultSound "1"

seta s_maxSoundsPerShader "1"

seta s_doorDistanceAdd "150"

seta s_volume "0.47619"

seta r_debugArrowStep "120"

seta r_debugLineWidth "1"

seta r_debugLineDepthTest "0"

seta r_forceLoadImages "1"

seta r_shadows "1"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1.2"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "5"

seta r_aspectRatio "0"

seta r_alphaToCoverage "1"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "512"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "512"

seta image_downSizeSpecularLimit "128"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "0"

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "256000"

seta image_cacheMinK "30"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompressionLoadDDSForPal "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_downSize "0"

seta image_lodbias "-1"

seta image_anisotropy "4"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

seta g_friendsList ""

seta g_favoritesList ""

seta demo_enforceFS "0"

seta net_clientDownload "1"

seta net_serverAllowServerMod "0"

seta net_LANServer "0"

seta net_menuLANServer "0"

seta net_master4 ""

seta net_master3 ""

seta net_master2 ""

seta net_master1 ""

seta net_clientMaxRate "16000"

seta net_serverMaxClientRate "3686"

seta net_serverMenuDedicated "0"

seta m_strafeSmooth "4"

seta m_smooth "1"

seta m_strafeScale "6.25"

seta m_yaw "0.022"

seta m_pitch "-0.022"

seta sensitivity "6"

seta in_joystickLeftStickMove "1"

seta in_toggleZoom "0"

seta in_toggleCrouch "0"

seta in_toggleRun "0"

seta in_alwaysRun "1"

seta in_freeLook "1"

seta in_anglespeedkey "1.5"

seta in_pitchspeed "140"

seta in_yawspeed "140"

seta gui_configServerRate "0"

seta com_lastQuicksave "Quick3"

seta com_skipLevelLoadPause "0"

seta com_guid ""

seta com_preloadDemos "0"

seta com_compressDemos "1"

seta sv_punkbuster "0"

seta cl_punkbuster "1"

seta com_videoRam "128"

seta com_showFPS "1"

seta com_purgeAll "1"

seta com_machineSpec "2"

seta sys_lang "english"

seta ui_name "Kaeres"

seta ui_model "model_player_marine"

seta ui_skin "base"

seta si_numPlayers "4"

seta si_fragLimit "10"

seta si_timeLimit "0"

seta si_map "game/medlabs"

seta si_gameType "singleplayer"

seta g_showHudPopups "0"

seta g_brassTime "1"

seta g_decals "1"

seta g_projectileLights "1"

seta g_announcerDelay "1000"

seta g_mapCycle "mapcycle"

seta g_voteFlags "0"

seta g_gameReviewPause "15"

seta g_password ""

seta g_gunViewStyle "0"

seta g_crosshairCustomFile "gfx/guis/crosshairs/crosshair_q3_3.tga"

seta g_crosshairCustom "1"

seta g_crosshairColor "1 1 1 1"

seta g_crosshairSize "48"

seta g_showProjectilePct "0"

seta g_showHud "1"

seta g_skipItemShadowsMP "0"

seta g_skipPlayerShadowsMP "0"

seta g_showPlayerShadow "0"

seta pm_vehicleSoundLerpScale "10"

seta pm_vehicleCameraScaleMax "300"

seta pm_vehicleCameraSpeedScale "0.5"

seta pm_vehicleCameraMinDist "300"

seta pm_vehicleCameraSnap "1"

seta g_editEntityTextDistance "256"

seta g_editEntityDistance "512"

seta g_showcamerainfo "0"

seta g_healthTakeLimit "25"

seta g_healthTakeAmt "5"

seta g_healthTakeTime "5"

seta g_useDynamicProtection "1"

seta g_armorProtectionMP "0.66667"

seta g_armorProtection "0.66667"

seta g_nightmare "0"

seta g_doubleVision "1"

seta g_muzzleFlash "1"

seta ui_showGun "1"

seta ui_autoReload "1"

seta ui_autoSwitch "0"

seta ui_hitscanTint "0 1 1"

seta ui_clan ""

seta ui_model_strogg ""

seta ui_model_marine ""

seta ui_team "Marine"

seta si_autobalance "1"

seta si_shuffle "0"

seta si_spectators "1"

seta si_usePass "0"

seta si_warmup "1"

seta si_teamDamage "0"

seta si_allowHitscanTint "2"

seta si_allowVoting "0"

seta si_useReady "1"

seta si_tourneyLimit "3"

seta si_captureLimit "5"

seta si_minPlayers "2"

seta si_maxPlayers "12"

seta si_mapCycle ""

seta si_name "Quake 4 Server"

seta g_spectatorChat "0"

seta net_clientLagOMeter "0"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konfigiem to sobie mozesz machac.

Ten progs zmienia cos w plikach .vfp (znajduja sie w katalogu x:\Program Files\id Software\Quake 4\q4base\glprogs).

Tak wiec dla swietego spokoju masz moj cfg, ktory moge zmieniac jak mi sie podoba a grafa jest zawsze taka sama - poza rozdz.

no to kupa w takim razie :] a moze by tak podmienic te pliki? ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest po prostu niesamowita, z każdą chwilą jest po prostu coraz bardziej miodna :]

Po misji z czołgiem gra wgniotła mnie w fotel ---- Nexus Hub i wielka winda zjeżdżającą jeszcze większym szybem :D .... po prostu cudo architektoniczne :]

 

Pozdrawiam!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w Q4 można ustawić widok z 3-osoby?

Tak jak tu:

http://niukniuk.free.fr/quake4/quak4mod/01.jpg

http://niukniuk.free.fr/quake4/quak4mod/02.jpg

http://niukniuk.free.fr/quake4/quak4mod/10.jpg

Swoją drogą ta grafa syci maksymalnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, co ja widze? Jeszcze pare stron temu wszyscu bluzgali po Q4 jak sie tylko dalo, a teraz "ta gra jest cudowna!". Skad taka zmiana? ;)

1715720[/snapback]

nie przypominam sobie bym jechal na ta gre. jedynie przy 1 uruchomieniu grafika wygladala tragicznie ale po ponownym uruchomieniu juz bylo ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo . Używam catalystow 5.10 i na otwartych przestrzeniach migfaja mi czasem textury na czarno i wracaja do normalnego wygladu . Ma ktos takie cos?? Acha nie ma takich bajerkow na radkach ?? Coś z tym na bank sie da zrobic bo displacement jest :). Eh w pomieszczeniach tez migaja :(.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i moje dalsze zabawy z configiem przyniosły jak dla mnie fajne rezultaty. Tym razem jeszcze kilka zmian (między innymi Bump Mapping, na który pozwala engine Q4 bez modów oraz technika Specular). Polecam rónież rozpakowanie .pk4 np. TC lub WinRar do tych samych katalogów co są. Po tych zabawach z ulepszeniem grafiki i rozpakowaniem gierka chodzi wyraźnie płynniej (na sprzęcie z podpisu), fps się polepszył - wynik config2 timedemo 42.3 fps (1024x768 AAx2, AFx4) w stosunku do poprzedniego configa1 (1024x768 AAx2, AFx4), który podałem we wcześniejszym poście.

 

Kilka screenshot'ów przed zmianami (config1):

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

a oto screenshoty po zmianach (config2/3 z załącznika):

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Dla zainteresowanych także config3 z 1152x864 AAx2, AFx4 - wynik w time demo 38.0 fps na moim kompie. Ustawienia grafiki jak w config2.

 

Dla configa2/3 testowane ze starami Catalyst 5.10a stąd

 

Miłego grania na ATI - Radeon'ach Pro/XT :)

 

Pozdr,

Quake4Config2.zip

Quake4Config3.zip

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...