Skocz do zawartości
maly86

Call Of Duty 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie dość, że gram na dx7, to w rozdzielczości 800x600, ale oczywiście tekstury na max, bo takie rozmyte coś, co jest chociażby przy Normalu, by mnie odrzucało od gry. A i tak mam monitor jedynie 17', więc w sumie przy 800x600 dużej pikselozy nie widzę. Jedynie wszelkie napisy, tabele wyników etc są rozjechane jak sk... bardzo. Ale czego się nie robi, żeby najmniej w dymie było 30fps.

CoD jest taką grą, że w pełni komfortowa gra zaczyna się od 50fps, wg niektórych jest to nawet 60fps...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróccie uwage na sli optimization!!! Po włączeniu tej opcji u mnie 2x wiecej fps ujrzalem :). W demku było dual view optimisation a tu jest sli to nazwane i daje ten sam efekt. Gram narazie w sp i nie narzekam (wszystko na maxa w 1024x768 bez aa i af).

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zainstalowalem cod'a2, wszystko ladnie pieknie, ale przy uruchamianiu gry (single lub multi) wystepuje blad:

Getting Direct3D 9 interface...

Pixel shader version is 0.0

Vertex shader version is 1.1

Video card or driver doesn't support dynamic textures.

Error during initialization:

Video card or driver doesn't support dynamic textures.

Moja karta grafiki to GeForce 4 mx 440 64 MB. Da sie cos z tym zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zainstalowalem cod'a2, wszystko ladnie pieknie, ale przy uruchamianiu gry (single lub multi) wystepuje blad:

Moja karta grafiki to GeForce 4 mx 440 64 MB. Da sie cos z tym zrobic?

1738078[/snapback]

 

Masz napisane czarno na bialym czego twoja karta nie obsluguje. Ale pod dx7 powinna dzialac. Nie daje gwarancji ,bo nie odpalalem na MX'ach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zainstalowalem cod'a2, wszystko ladnie pieknie, ale przy uruchamianiu gry (single lub multi) wystepuje blad:

Moja karta grafiki to GeForce 4 mx 440 64 MB. Da sie cos z tym zrobic?

1738078[/snapback]

spróbuj zmienić config z DX9 na DX7.

 

albo wklej sobie mój config, domyślnie DX7 ustawiony.

 

(wypakuj do *:\*gra*\main\players\)

players.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zmienić config z DX9 na DX7.

 

albo wklej sobie mój config, domyślnie DX7 ustawiony.

 

(wypakuj do *:\*gra*\main\players\)

1738201[/snapback]

Kurcze, dalej to samo :angry:.

 

Czy to ma byc:

*:\*gra*\main\players\stranded\config

 

czy:

*:\*gra*\main\players\config

:?:

 

A moze zainstalowac DirectX 9.0c :?:

 

EDIT: Z reszta, skopiowalem confingi bezposrednio do main, stranded, players, ale nadal blad, pewnie moja graficzna jest za slaba... :|

 

EDIT 2: instalacja DirectX 9.0c nic nie daje, confngi nic nie daja, a slyszalem, ze jedna osoba gra na GF2 :blink:.

Edytowane przez M@Ly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróccie uwage na sli optimization!!! Po włączeniu tej opcji u mnie 2x wiecej fps ujrzalem :). W demku było dual view optimisation a tu jest sli to nazwane i daje ten sam efekt. Gram narazie w sp i nie narzekam (wszystko na maxa w 1024x768 bez aa i af).

1738070[/snapback]

i DX 7.0 chyba?? bo ze w DX 9.0 grasz bez stresu to nie uwierze :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu,ze zwracamy tak uwage na klatki.Kiedys to liczylo sie by pograc wiec wole bardziej nacieszyc sie grafa a plynnosc to wystarczy 30 klatek.Wyjatkiem sa samochodowki,ktore wrecz wymagaja tych 50 bo tam chce predkosci .Sory za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu,ze zwracamy tak uwage na klatki.Kiedys to liczylo sie by pograc wiec wole bardziej nacieszyc sie grafa a plynnosc to wystarczy 30 klatek.Wyjatkiem sa samochodowki,ktore wrecz wymagaja tych 50 bo tam chce predkosci .Sory za OT

1738306[/snapback]

w cod1,2 by dobrze opanowac bron potrzeba minimum 80fps...przynajmniej ja mam takie odczucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu,ze zwracamy tak uwage na klatki.Kiedys to liczylo sie by pograc wiec wole bardziej nacieszyc sie grafa a plynnosc to wystarczy 30 klatek.Wyjatkiem sa samochodowki,ktore wrecz wymagaja tych 50 bo tam chce predkosci .Sory za OT

1738306[/snapback]

nie gadaj głupot

przy 30-40 klatkach granie jest mało przyjemne

stąd sie zwraca na to uwagę

 

jeśli sie upierasz nt minimalnej ilości klatek do grania polecam przeczytanie odpowiednich haseł w wikipedii, czy nawet zerknięcie na stone guru3d i looknięcie w dowolny art o testowaniu graf

 

zawsze piszą - do przyjemnego komfortowego grania trzeba mieć więcej niż 60 klatek

NON STOP, a nie srednio, po po h ci 150fps max, jak spadek masz w akcji nawet do 15....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie czy testowaliscie panstwo Multiplayer bo niestety dochodza mnie dziwne sluchy ze paska zycia nie ma i to juz lipa i roznosci..

Jednak moim zdaniem mysle ze cod 2 nie da sie spieprzyc co pokazali w cod 1 powiedzcie bo zaczynam miec watpliwosci co do kupna oryginala ? :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nextron.. umiesz czytać?? post zaraz nad twoim...

 

Jak nie, to ci wszystko wytłumaczę, żebyś zrozumiał...

 

W Multiplayerze gry pt. Call of Duty 2 standardowo nie ma paska życia. Co więcej! Po otrzymaniu dość słabego postrzału wracamy do pełni zdrowia po kilku sekundach. Właśnie - "dosć słabego postrzału", bo w sumie celna seryjka, czy kula z rifla (niekoniecznie w głowę) powala klienta natychmiast i myślę, że bez tego paska jest nawet realniej. Ale! mój drogi Nextronie na serwerach pojawiły się mody, dzięki którym jest pasek życia, a nawet jest on paskiem nieodnawialnym, czyli wszystko jest tak jak w CoD 1

To jak, kupujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello :D. Jestem bardzo szczesliwy bo udalo mi sie uruchomic cod'a :wink:.

 

Zainstalowalem najnowsze strowniki nvidi (88 cos tam) a mialem (66 cos tam). Pogralem tylko z 40 minut, bo do szkoly musialem isc (wlasnie pisze tego posta w szkole). Ale w singl nauczylem sie dronostek, zdalem jedna misje, i przeszedlem do multi :). Narazi jak dla mni jest bardzo dziko bo nie znam mapek, musze sie nauczyc grac, i co najwazniejsze max u mni t 45 fpsow...

Teraz pytanie do Was (nie mam czasu zbytnio na przegladanie poprzednich stron), al chcialbym

- komende na lagometer,

- jakie ustawienia dac aby mic jak nejwiecej fps'ow (sygnaturka)

- komende na pasek zycia,

- IP polskich serverow

 

Dzieki za odpowiedz :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest bardzo ciekawie opisany Tweak guides dla Cod2 pozwlający skonfigurować gre w zależności od potrzeb i jakości dla wyswietlanej grafiki, oraz wyjaśniający podstawowe problemy i opcje wystepujące w grze. Przytaczam fragment

 

.......Performance Commands

 

ai_corpseCount [0 - 64] - Determines the maximum number of corpses visible on screen at any time. Usually determined by the in-game setting Number of Corpses, you can set a specific value between 0 and 64 here, with the lower the number, the greater your FPS in heavy combat scenes. Note, setting a value of 0 will cause the game to crash.

 

cg_brass [0,1] - If set to 0, disables all ejecting brass, such as expended shells from your gun. This can improve FPS slightly when firing your weapon.

 

cg_drawGun [0,1] - (cheat) If set to 0, removes the gun model from in front of the player. In effect the gun becomes hidden, and this can improve performance by removing the complex gun model from the screen.

 

cg_drawHealth [0,1] - (cheat) If set to 1, draws a health bar on the screen.

 

cg_drawMantleHint [0,1] - If set to 0, disables the grey 'press Space to Mantle' prompt when you are close to climbable objects.

 

cg_hintFadeTime [0 - *] - Determines the time in seconds before an onscreen hint is removed. The time can be any value 0 or higher.

 

cg_marks [0,1] - If set to 0, disables all marks made by weapons, explosions etc - such as bullet impact marks and charring on the ground. This can improve performance in heavy combat scenes.

 

cl_avidemo [0,1] - If set to 1, begins recording frames for a demo movie. These frames are stored in .tga format in your \Program Files\Activision\Call of Duty 2 Demo\Main\screenshots folder. Note that enabling this option can severely slow down your system, and it can be disabled at any time by setting cl_avidemo to 0.

 

cl_mouseAccel [0 - 100] - If set to 1 or higher, accelerates your mouse movements. The higher the value used, the quicker your movements will accelerate your mouse. This can make aiming difficult, so set to 0 if you want to disable this option.

 

com_hunkMegs [80 - 512] - Determines the amount of memory (in MB) to allocate to the game to help smooth out in-game loading. You should not allocate any more than half your system RAM to this option (i.e. if you have 1GB of RAM, set this cvar to 512).

 

com_maxfps [0 - 1000] - Determines the maximum frames per second (fps) possible. If set to 0, disables the FPS cap. Any value higher than 0 caps your FPS to that level. The main reason to use this command would be to smooth framerate fluctuation, as framerate spikes can cause jerky gameplay.

 

con_minicon [0,1] - If set to 1, shows the text output of console commands and game engine functions on the main screen. You can use the con_miniconlines and con_minicontime cvars to set the number of visible lines and the amount of time text output stays visible on screen respectively.

 

con_typewriter_printspeed [0 - 400] - Controls the print speed of text written on the screen using the 'typewriter effect', such as objective notifications. The higher the value, the quicker text will be written to the screen.

 

developer [0,1] - If set to 1, enables developer mode, which shows the game code and allows a range of functions for testing the code.

 

fx_enable [0,1] - (cheat) If set to 0, disables a range of special effects in the game. This can improve performance at the cost of image quality.

 

r_anisotropy [0-16] - If Anisotropic Filtering is enabled in the in-game settings, this cvar sets the level of Anisotropic Filtering used. The default is 8x, however you can set a value between 1x and 16x, with the higher the sample rate, the better texture quality but the lower your performance. Anisotropy can have a significant impact on performance on certain systems.

 

r_drawDecals [0,1] - If set to 1, disables all decals - that is, marks on the wall from gunfire, explosions, etc. Similar to the cg_marks command.

 

r_drawSun [0,1] - If set to 0, disables the sun effect in the sky - the sun disappears. This can improve performance slightly, and also removes the 'sunblind' effect when starting at the sky.

 

r_drawWater [0,1] - (cheat) If set to 0, disables water effects. This improves performance in areas with water.

 

r_fog [0,1] - (cheat) If set to 0, disables any visible fog. This can improve performance in such circumstances.

 

r_forceLod [0,1,2,3,4] - (cheat) Sets the Level of Detail (LOD). 0 is High, 1 is Medium, 2 is Low, 3 is Lowest and 4 is None.

 

r_fullscreen [0,1] - If set to 0, changes from fullscreen to windowed mode. This can help performance if the window is smaller than your current desktop resolution. Game must be restarted for windowed mode to come into effect.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no dopiero teraz sie dobralem do cod 2 i jestem zaskoczony:

 

- Piękne mapy - wiecej zielenii

- Granaty dymne... - trzeba bedzie troche zejsc z ustawieniami

 

Minus

 

- Inny recoil i brak paska zycia

 

 

PS: Panowie moze zrobimy jakies rozgrywki Tweak.pl ?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko do ludzi grajacych w cod2 z EAX3 czy po jego wlaczeniu gra wam miejscami(np normandia) przycina? (czyt: fps dosc mocno spadaja) Jak wylacze eax to wszystko ładnie plynnie... cos mam skopane, czy to tak ma dzialac :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nawet zadymki?

jakieś tam skromne mgiełki... bo na przykład w Afryce nawet na niskich ustawieniach sporo dymu (niby piasku) się unosi. A u ruskich śnieg w powietrzu, to jedynie jak granat wybucha jest...

 

EDIT:

 

A tu serwer dla ludzi, którzy chcą porządnej krwi, a nie tego czegoś, co jest w grze ;) Przynajmniej częściowo was to zaspokoi:

 

195.70.50.57:28961

 

screeny:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez pepek0206

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, dalej to samo :angry:.

 

Czy to ma byc:

*:\*gra*\main\players\stranded\config

 

czy:

*:\*gra*\main\players\config

:?:

 

A moze zainstalowac DirectX 9.0c :?:

 

EDIT: Z reszta, skopiowalem confingi bezposrednio do main, stranded, players, ale nadal blad, pewnie moja graficzna jest za slaba... :|

 

EDIT 2: instalacja DirectX 9.0c nic nie daje, confngi nic nie daja, a slyszalem, ze jedna osoba gra na GF2 :blink:.

1738218[/snapback]

stranded - to moja nazwa 'gracza'

 

nie mam pojęcia jak wymusić DX7 aby startowało domyślnie, gra musi ci działać, spróbuj poszperać w rejestrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, postuję po raz pierwszy. Przeglądam ten topic od premiery Call of Duty 2 i nie widziałem odpowiedzi na takie pytanie: czy jak mam kartę graficzną z obsługą DX8.1 (GeForce4 Ti 4400) i w opcjach ODZNACZĘ wymuszanie DX7.0, to gra będzie mi obsługiwać tryb DX8.1 czy 7.0? Że DX9.0 nie, to logiczne, bo karta tego nie obsługuje, ale ciekawi mnie co z DX8.1. Grałem jak na razie tylko w demko i chodziło na moim gruchocie bardzo ładnie, a i dość ładnie przy tym wyglądało. Pełniaka nie mam, bo czekam aż nasz "kochany" dystrybutor łaskawie sprowadzi tę grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Gregor1230

 

Nie wiem o co chodzi z tym Optimize for SLI ale to naprawde działa :lol: W Libii tak skakało że nie dało sie grac (ustawinienia prawie na max, 1024x768, textury high, bez analisingu), musiałem zmiejszać i to sporo bym mógł spokojnie pograć. Po właczeniu tej opcji w tej samiej misji działa doskonale i to na max ustawieniach wszystego. :) Nie widze tez zadnej róznicy w grafice miedzy właczoną tą opcją, a wyłaczoną. O co tu chodzi bo nie mam zielonego pojącia, czyzby takie małe oszustwo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...