Skocz do zawartości
nrl

Prey

Rekomendowane odpowiedzi

nieo - hmm watpie zeby AI bylo jakies dobre... juz w demie widac ze raczej te wszystkie stwory to mieso armatnie, tak jak w quake4 i doom3.

Dokladnie, drugim FEAR to Prey raczej nie bedzie i w zasadzie ma zapewnic kilka godzin radosnego rozwalania potworow niz wymagajacych starc z przeciwnikami. Ale łazenie po scianach jest bardzo przyjemne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

również się zgodzę, AI nie stoi na porywającym poziomie ale nie o to tutaj chodzi- radosna sieczka gdzie momentami trzeba nieco się kryć albo przeciwnicy nieco będą wykazywać choć szczyptę jakiegoś myślenia to jest PREY. Powiem szczerze, że gdyby potwory miałem świetne A.I. to nie było by to dobre rozwiązanie bo w końcu takich kreatur rozwalamy podczas gry dziesiątki, setki co by było gdybyśmy na każdego musieli 5 min poswięcić albo jak by się zebrały w grupę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

boze

jak przypomina dooma 3 czy quake 4

bronie calkiem ciekawe

chodniki grawitacyjne tez niezly pomysl

obcy ( wygladaja jak potworki z q2 dooma3)

grafika biedna

klimatu tez troche brak.....

Na szczęście to nie fakty tylko Twoje zdanie.

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście to nie fakty tylko Twoje zdanie.

:wink:

Hehe, lepiej bym tego nie ujal :D

 

Ale jakos ta grafa nie wydaje sie biedna, przynajmniej wg mnie a demko dwa razy przeszedlem ...

 

Na gratach jak w konfigu na dole giera smiga az milo, mierzylem frapsem i jedno co mnie zdziwilo to to ze gra zajebiscie sie trzyma granicy 30 fps, czasami myslalem ze chyba sie fraps zacial bo ide ide i ide a tu ciagle 30 fps sztywno stoi :wink: ustawienia:

 

1280x1024 4xAA 4xAN Detale full

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt grafika rewolucyjna nie jest bo taka być nie może z racji zastosowanego engine, poprostu stoi na b. dobrym poziomie i nie wymaga kosmicznego sprzętu, a to się ceni bo nie każdy ma x1900 czy 7900.

Co do dźwięku to z ciekawości przelukałem odgłosy, które są w paku i prawie wszystkie są 22KHz, podejrzewam, a nawet jestem pewien, że jest tak ponieważ to demo i twórcy chcieli żeby dużo nie zajmowało. Nie wyobrażam sobie w pełnej wersji dźwięków 22KHz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra nie jest zachwycajaca, w pelnej wersji bedzie to samo co w demie: chodniki, duch i smieszne alieny. doom 3 byl o wiele lepszy, a nie byl najwyzszych lotów, gra poprosru bedzie nudna, za kazdym razem jak nowa gra wychodzi to mowicie ze hit, i ma grafike lepsza od xxx, co nie jest prawdą.

tak czy siak, zobaczycie za 3 lata jak bedziecie wspominac dooma, hl2, riddicka a jak preya.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tez wole Prey'a niz dooma czy quake'a. Co prawda, gra nie jest rzeczywiscie jakas super ale mila rozwalka nie jest zla [;. O ile w Q4 rozwalka byla, to gra potrafila ladnie przynudzac. Schematycznosc, liniowosc itp itd. A tutaj chociaz mamy minimalne urozmaicenie (wykonane calkiem dobrze) - w Q4 niby byly etapy 'jezdzone' ale jak one byly wykonane to pisac nie musze.

 

Tak btw, to modele postaci sa naprawde ladne, ale ten dziadek jest zrobiony drastycznie [;. Pewnie dlatego, ze

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
zaraz na poczatku dema ginie
.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszedłem demko (w full detalach 1024 aa4x :) i powiem tylko O! QRCZE! ;)

 

Takiego powiewu świeżości nie widziałem w grach od baaardzo dawna. Demko dostarczyło mi tyle radochy co Q4 i D3 razem wzięte! Jak Full nie będzie tylko przynudzał, to mamy HIT dziesięciolecia :D niby w FPS już nic nowego nie da się wymyślić!

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze zamierzone bylo by te modele byly mniej szczegolowe. Stad ta plynnosc ;) ,a o ciasnocie bylo wiadome. Silnik niedosc ze niebardzo sie nadaje do otwartych przestrzeni jak FARCRY i do tego sam charakter gry jest taki, te przechodzenie przez teleporty czy wchodzenie do kostki i wychodzenie w innym pomieszczeniu, ze nadaje sie do takich ciasnych pomieszczen ;) Mnie tam sie podoba takie klaustrofobiczne granie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tym engine mozna zrobic fajne gry

tu widac autorzy poszli troche na łatwizne i gierca barrdzo przypomina dooma

ciekaw jestem jak na multi by sie gralo

znośne bronie to chodzenie po scianach mysle ze bylo by nawet ciekawie :P

ale single player lezy ( jezcze ta niesmiertelnosc, jak skonczy sie zycie udajesz sie do innego swiata na polowanie :lol: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale single player lezy ( jezcze ta niesmiertelnosc, jak skonczy sie zycie udajesz sie do innego swiata na polowanie :lol: )

Jako że jest to "symulator" indianina, ze wszelkimi tego konsekwencjami, np. ustawiczny kontakt z przodkami, zjawy zwierząt, opuszczanie własnego ciała itp. (zazwyczaj taki stan osiągany jest u indian przez stosowanie mieszaniny "ziół" i prymitywnej muzyki techno, czego niestety w grze nie ma ;) więc nie dziwota że uwzględnia także jego życie po życiu, a gdzie idą indianie po śmierci, no właśnie, do krainy wiecznych łowów :) No dobra może wieczne to one nie są, ale chciałbyś tak przez wieczność siedzieć przed kompem :P Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie wyszly 3 gry na ten engine i wszystkie przypominaly D3, wiec skad wiesz, ze mozna zrobic fajne gry na tym silniku ?

na tym "silniku" nieco zmodyfikowanym bedzie ET: Quake Wars :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...w jednej jak na razie grze...

Sli sie rozkreca i coraz wiecej gier w pewlni je wspiera a wspierac bedzie coraz wiecej bo czesto jedna grafa to zamalo dla nowych gier, ale z ta jedna gra to nie przesadzaj i popatrz na tescicki jakies, choć akurat D III engine jest tak napisany ze potrafi wykorzystac ta technologie i bardzo dobrze ;] w odroznieniu od np: Sourca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...