Skocz do zawartości
szeregowy

X360 Vs Ps3

Rekomendowane odpowiedzi

QUOTE(VorTeX[PL] @ May 19 2005, 10:37)

bo przeciez w xboxie siedziała nvidia a w PS2 siedziało Ati...

 

Kolejny wszechwiedzący.. Ale żeby nie znać podstaw budowy konsol, które są dostępne na rynku już 4-5 lat...

 

Nieno! Za pomyłkę już przeprosił. A gdyby nie to, że gdyby nie ta nasza kłutnia, to niebyłoby co pisać na forum, to bym pisał co chwila "CISZA!! USPOKUJCIE SIĘ, BO I TAK O WSZYSTKIM ZADECYDUJE PRZYSZŁOŚĆ (ceny, gry, itp.)"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z Fraza

Każdy, kto miał okazję zobaczyć na pokazach Xboxa360 filmiki z prezentowanych gier zauważył zapewne bardzo nierówny framerate tych że pozycji. W czasie dyskusji z przedstawicielami Microsoftu udało się ustalić, że niemal każda z oglądanych gier była wersją alfa i nijak pod względem szybkości wyświetlanego obrazu ma się do wersji ostatecznych. Obecny stan pozwala na wyciągnięcia zaledwie 25-40% mocy właściwej konsoli. Steve Ballmer spytany o architekturę Xboxa (porównując niejako do PS3) stwierdził, że każdy aspekt techniczny Xboxa360 był bardzo gruntownie analizowany i pod tym względem nowa konsola jest zupełnie dopracowana. Nawet zrezygnowanie z nowostek technicznych typu napęd HD-DVD czy Blue-Ray był przemyślaną decyzją. Umieszczenie niezupełnie sprawdzonych technologii wiązałoby się z ryzykiem i często zbyt wygórowanymi w stosunku do faktycznych potrzeb cenami. Jednak nie wyklucza się możliwości bardzo łatwego wstawienia takiego napędu do ostatecznej wersji, bo konstrukcja 360tki jest w pełni modyfikowalna.

No więc zobaczymy co jeszcze z tego będzie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, i teraz namnoy się przeciwników praktycznych rozwiązań... Widzisz coś złego w tym, że konsole można jeszcze przed premierą na sklepowych pułkach ulepszyć niezbyt wielkimi kosztami?

 

A jakiej teraz konsoli nie porównasz do PC? To nie chodzi o to aby była skrajnie różna od PC tylko aby była bardziej "specjalistyczna", ukierunkowanie na spełnianie konkretniego zadania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamiętajmy ze te cyferki i "fakty" podawane przez sony i "małego miękiego" to są dane marketnigowe.

 

Przykładowo:

 

MS podał ze wydajnosc Xboxa to około 1Tflop (obliczyli to w ten sposób ze dodali wydajnosc GPU(ATI)-900Gflopsów + 115 Gflopsów z CPU)

 

w odpowiedzi Sony podało wydajnosc swojej konsoli liczoną w ten sam błędny ale robiący wrazenie na laikach sposób czyli : CPU-218Gflopów + GPU 1,8 Tfplopa ...razem około 2 Tflopsy

 

to jest poprostu wojna na liczby , liczby moze nie do konca prawdziwe ale wazne zeby były duze, obie firmy stosują te same chwyty gdyz stawka jest wysoka, pozatym obie firmy nigdy do końca swięte nie były.

 

Nikt narazie tak naprawdę nie wie na ile te dane są prawdziwe ..to są jak narazie marketingowe cyferki ..podają nam one pewną teoretyczną róznicę w wydajnosci obu systemów , a to jak będzie naprawdę pokazą nam gry i ich enginy pisane specjalnie pod okreslony hardware danej konsoli ...zatem nie bijmy piany panowie, poczekamy , zobaczymy B)

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędny? A jaki jest sposób słuszny? Przecież konsola ma być jednącałością, a nie podzieloną na poszczegulne elementy maszynką, wię podają wydajność tak jak powinna być podawana (a ile prawdy w tym co podają to już inna sprawa)...

 

Heh... Wygląda na to, że trzeba będzie czekać aż na obie konsolki pojawi się gra na dobrym w gruncie rzeczy zoptymalizowanym silniku i będzie można sobie porównać w FPS'ach ich wydajność :P Więc czekamy na UT 2k7 :) A póki co widać na trailerach, że UT 2k7 wygląda i śmiga tak samo płynnie na oby dwóch konsolach :)

 

I tak nie sądze aby X360 był rzeczywiście 2x słabszy... Tak jak wcześnie... Marketing, marketing, a co z tego będzie zobaczymy później... No i jak już mówiłem nie postawie na biurku jakiegoś wielkiego, pewnie jeszcze święcącego w ciemnściach PS3 ;) :P

 

A i właśnie.. Nie wiem jak inni, ale mi się PS3 nie podoba z wyglądu jak... Ach, już Nintendo 64 wyglądało ładniej. W tej kwestji MS przebija SONY wielokrotnie... X360 jest jkiśtaki bardziej "zwarty", wygląda na pewniejszego... A i poza tym nie lubie wciskać płytki w otwór, jakoś tak wole wysówaną tackę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy ktos juz to pisal jak tak to sorki....

 

pamietacie moze premiere ps2 kiedy to sony i ci sami ( prawie ) producenci gier pokazywali tech demka jaka to ps2 wielka nie jest ile to ona nie potrafi:

 

SONY:

oczywiscie musialo pokazac na co stac ps2 woda twarz dziadka ze zmarszczkami odbicia jakies piorka ( tysiace piorek ) no ale taka wode ( przynajmniej podobnie sie zachowujaca ) mozna zobaczyc tylko w jednej grze jakiej ICO ktora notabene okrya jest z kazdej strony mgla i nienajlepszymi texurami... a dziadek to juz kompletnie zaginal zmarszczi tez wcielo :)

 

NAMCO:

pokazali liczona real time laske z majacego nadejsc RR no pokazali wlosy super wszystko sie rudzalo a jak RR wyszlo to co laseczka w intrze juz nie przez konsoleke liczona a grafa samej gry daleka od tego czego sie ludziska spodziewali..

 

Polyphony Digital:

pokazali nowe GranTurismo przynajmniej twierdzili ze to tak ma wygladac no niestety finalna wersja az tak nie wygladala :(

 

....

 

jak widzicie to nie pierwszy raz jak sony rzuca na lewo i prawo moca nowej konsoli a pozniej sie ludze rozczarowywuja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągle widze posty, że sony to, sony tamto... To jest już nudne! Niewiem na ile to jest prawda co mówicie, ale wiem jedno. Konsole, nieważne jakiej firmy, zawsze wyprzedzały kompy, i to takie w cenie 3000zl w zwyż, o conajmniej jakieś 3 lata. Wiec jak mówicie, że taka grafa, fizyka, i wogóle te bajery będą dostępne na kompie za rok-dwa, to tym bardziej będzie ona na tych konsolach! I tutaj kłóćmy się jak chcemy (z poprawką na moje dotychczas pisane prośby :) ), a i tak która konsola FAKTYCZNIE była (nie bez powodu czas przeszły) lesza będzie można zadecydować za 5-6lat, gdy będziemy znali ceny, jak szybko spadały, w jakim stopniu programiści wykorzystali moc w konsolach, i jaki jest tego efekt. Bo może się okazać, że wyjdzie gra, sprzedawana tylko na jedną z konsol, a będzie tak miodna, że będą w nią ludzie grać latami, oczywiście przesadzam, ale nikt z ludzi niemoże wiedzieć.

 

P.S. Jakby co to nadal jestem za PS3.

P.S.2. Ma ktoś link do jakiegoś plakatu lub coś z napisem WELCOME CHANG3 ? Wrzucił bym sobie to jako tapetkę.

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędny? A jaki jest sposób słuszny? 

A taki prosty sposób że nie podaje się wydajnosci systemu dodając w prosty sposób wydajnosc oddzielnych jego elementów...to tak jakby napisać ze 2 karty w SLI dadzą nam bankowo 200% mocy jednej grafy...jak jest realnie wiadomo B) po prostu marketingowy bełkot , kupię sobie ps3 a moze nawet i xboxa ..niejestem zatwardzialym pecetowcem tylko stwierdzam fakty

 

 

A i właśnie.. Nie wiem jak inni, ale mi się PS3 nie podoba z wyglądu jak... Ach, już Nintendo 64 wyglądało ładniej. W tej kwestji MS przebija SONY wielokrotnie... X360 jest jkiśtaki bardziej "zwarty", wygląda na pewniejszego... A i poza tym nie lubie wciskać płytki w otwór, jakoś tak wole wysówaną tackę..

1453672[/snapback]

No cóż są gusta i gusciki ..od siebie mogę tylko tyle w tej kwestii napisać ze XBOX 360 jest najbrzydszą konsolą jaką widziały moje oczy od wielu lat :-| , zarówno psx jak i ps2 oraz stary xbox są od niego duzo ładniejsze...jak jeszcze górny wierzch konsoli (gdy stoi pionowo) wygląda jako tako tako tak juz przedni panel to coś strasznego ..wygląda jak tajwańska wersja pegasusa wklęsnięta od ciepła pod wpływem długiego lezenia na słonecznym bazarze :?

 

Co do Ps3 to uwazam ją szczerze za najładniejszą konsolę jaka wyszła do tej pory (podoba mi się szczegolnie czarna wersja) ma powazny nowoczesny stylowy design i moze być ładnym dodatkiem do nowoczesnie urządzonego salonu

 

Dołączona grafika

 

 

nie wiem czy ktos juz to pisal jak tak to sorki....

 

pamietacie moze premiere ps2 kiedy to sony i ci sami ( prawie ) producenci gier pokazywali tech demka jaka to ps2 wielka nie jest ile to ona nie potrafi:

 

SONY:

oczywiscie musialo pokazac na co stac ps2 woda twarz dziadka ze zmarszczkami odbicia jakies piorka ( tysiace piorek ) no ale taka wode ( przynajmniej podobnie sie zachowujaca ) mozna zobaczyc tylko w jednej grze jakiej ICO ktora notabene okrya jest z kazdej strony mgla i nienajlepszymi texurami... a dziadek to juz kompletnie zaginal zmarszczi tez wcielo :)

 

NAMCO:

pokazali liczona real time laske z majacego nadejsc RR no pokazali wlosy super wszystko sie rudzalo a jak RR wyszlo to co laseczka w intrze juz nie przez konsoleke liczona a grafa samej gry daleka od tego czego sie ludziska spodziewali..

 

Polyphony Digital:

pokazali nowe GranTurismo przynajmniej twierdzili ze to tak ma wygladac no niestety finalna wersja az tak nie wygladala :(

 

....

 

jak widzicie to nie pierwszy raz jak sony rzuca na lewo i prawo moca nowej konsoli a pozniej sie ludze rozczarowywuja

1453743[/snapback]

Nie jestem slepo zapatrzony w firmę sony ani tym bardziej w konsolę PS3 , zarówno MS jak i SONY wiele razy przeginało pałę , muszę się zgodzić z powyższą wypowiedzią tak było B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest realnie wiadomo B)

A jest tak, że dwie karty NV w SLI nie dają 200% tylko niekiedy (sterowniki pod daną grę) nawet 190% :P Ostatnio ukazał się artykół o tym nawet na Labie.

 

Hehe... Snake zapodał ostatnio :D ;) :P

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie może ile prądu ciągną te NextGeny?

 

PS. Dla mnie najładniejszą konsolką jest PS3, zaprojektowana ze smakiem bez zbędnych fajerwerków i stylowo. A xbox 360 wogóle mi się nie podoba i ten plastik jak telefony z kiosku. A najdziwniejsza dla mnie jak zwykle zostaje Nintendo. Kto to projektuje??? Jak nie mini toster to jakiś mózg czy co to jest??? :? I nawet jakby NR było najmocniejsze to i tak tego nie kupię. Wogóle te japońskie gry do mnie nie przemawiają. :angry:

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Xaon

Sorry, ale kolejny raz powtarzasz bzdurę o tym że konsole na starcie wyprzedzały kompy o trzy lata (i to conajmniej). Może według marketingowców to tak, ale w rzeczywistości albo były na poziomie najmocniejszych PC w momencie premiery lub słabszym (patrz X-Box), albo w ciągu niecałego roku zostawały przeganiane przez PC. Tak samo będzie i tym razem, na starcie konsolki będą szybsze, ale PC i tak je dogoni. Przecież w konsolach podzespoły nie są brane z kosmosu, tylko od tych samych producentów co w PC czy w Mac-ach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Xaon

Sorry, ale kolejny raz powtarzasz bzdurę o tym że konsole na starcie wyprzedzały kompy o trzy lata (i to conajmniej). Może według marketingowców to tak, ale w rzeczywistości albo były na poziomie najmocniejszych PC w momencie premiery lub słabszym (patrz X-Box), albo w ciągu niecałego roku zostawały przeganiane przez PC. Tak samo będzie i tym razem, na starcie konsolki będą szybsze, ale PC i tak je dogoni. Przecież w konsolach podzespoły nie są brane z kosmosu, tylko od tych samych producentów co w PC czy w Mac-ach.

1454095[/snapback]

Chodzi mi o efekt, a dokładniej grafikę. I pod tym względem wiem co mówie ;). na przykład, z tego co wiem (bo osobiście nie widziałem), NFS:UG1 na pleju wygląda jak na kompie z detalami na max. A w dniu wydania tej gry, kompa za ile złociszy trzebabyło, aby odpalić choćby w rozdz. 800/600 z full detalami (motion blur itp.)? Jak się myle to mnie poprawcie, ale ja sobie takich rzeczy nie wymyślam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xaon zle wiesz. NFS:U wyglada duzo gorzej na ps2 niz na innych platformach. Do tego skacze momentami animacja. Ogolnie gra jest zrabana na maxa na kazdej platformie i to juz nie wina konsol i pecetow;)

1454409[/snapback]

To musze poszukać innego przykładu :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jejuuu... :mur: lubicie wojny to macie oficjalną konfiguracje obu konsol:

 

http://gear.ign.com/articles/614/614837p1.html?fromint=1

 

IGN to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł jakie tylko mogą być.

 

I jeżeli nadal ktoś będzie pisał że X360 będzie mocniejsze od PS3 to chyba jest kret i nie znasie wogóle na technologiach wsadzonych do konsol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nam się Versusik zrobił....mniam :lol:

 

Ja powiem tyle: Liczą się GRY!!!

 

Jak ktoś tego nie kuma i kupuje konsolę bo jest lepsza to gratuluję pomysłowości. Sam teraz pewnie kupie konsolę i będzie to PS2 choć jest słabsza od XBOXa. Jak dla mnie lepsze gry są na PS2 (na Xklocku jest sporo gier z PS2 i w lepszej jakości ale są też takie tytuły które na iXim nie zobaczą światła dziennego jak np. FF, Tekken, GT4, DMC a dla mnie to są wypasione produkcje, wprawdzie z iXa fajny jest SC ale to mam jeszcze na kompie :) ). Takie jest moje zdanie i nikt się nie musi zgadzać bo to moje i tylko moje odczucia.

 

Wygląd: Jak zobaczyłem Xboxa360"stopni wokól własnej M$ doopy" to myślałem że to jakis żart i że zaraz ktoś mnie uszczypnie i powie że wygląda inaczej....niestety (a więc dalikatnie mówiąc nie podoba mi się). PS3 ma fajne obłe kształty ale prawda jest taka, że PS2 mi się bardziej podoba :). I ten brak "szufladki" tylko "szparka" (swoją drogą fajna xsywa na nowego pleja :D). A pad to tragednia...ale może dobrze leży w dłoni, zobaczy się.

 

Na koniec. Chwilowo gdy słyszę o grach na ps3 jak Tekken6, MGS4, FF"ileśtam"(a na pewno będzie), DMC4 to jakoś myśl przychodzi mi jedna---->kupuję PS3 :lol:.

"Narazie, pozdrów Kazie, Oskarze"<----"Syberia" ;). Narka.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze i tak, a jesli nie ?  :lol:

1455473[/snapback]

To co pisze na wp.pl to ja zawsze dziele przez dwa. Obciach by był jakby nie była kompatybilna w dół bo to samobójstwo. A te problemy można rozwiązać tak jak Sony. PS3 emuluje PS2 i PSX. X360 może to samo. No chyba ze jest... "zasłaby" xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość seraf

Polecam ten art.

Może to pogodzi wiekszość.

Tutaj mały fragment o grafice i cpu obu tych wypasionych konsol.

 

 

CPU: Cell (1 PPC + 7 functional units + 1 redundant unit) vs X360 Cpu (three PPC cores)

 

X360 advantages and disadvantages

- much easier to program for 3 symmetric processors than an asymmetric processor

- strong single thread performance, but can only run limited number of threads

- multithreading is difficult to program for but NO WAY near as hard as for the cell

- Best described as a jack of all trades approach

 

Cell Advantages and disadvantages

- The cell is a massively parallel vector processor. The cell is an amazing processor when it comes to raw floating point operations -- it is untouchable [but there is catch].

- excellent for running multiple floating point tasks such as (game engine, encoding and decoding video)

- Asymmetric multhreaded programming is more difficult than symmetric multitreading. An innate weakness of all in-order processors, the cell requires smart compiliers in addition to software otimization that is beyond what programmers are use to on your out-of-order x86 processors.

- Poor single thread performance

- NO hardware Branch prediction, Extremely poor at running complicated branched code (like A.I. code)

- Highly specialized approach, the cell is first and foremost an MULTIMEDIA processor that is best suited for HDTVs and a gaming consoles processor second. It offers extremes -- very good at running game engine, very poor at A.I. code.

 

GPU:

 

Today's top of the line 6800ultra has 16 pixel pipelines and 6 shader pipelines and is made up of 222 Million Transistors

 

X360 advantages and disadvantages

- ATI's next gen GPU (the R500) has a as unique architecture -- UNIFIED vertex/shader and pixel pipelines. It has 48 of these units that are automatically assigned a function

- Easier to program for but has a less higher theoretical peek than independet pipelines

- 10MB framebuffer that allows for "Free" anti-aliasing but limited resolution to 720P. For higher resolutions you "upsample"

- Unknown number of transistors (look for this number in the future)

 

PS3 GPU:

- officially stated to have 300 Million transistors with fixed pixel and vertex pipelines. Numbers not disclosed. If 6600GT is about 160 Million transistors, the 6800ultra 222 Million -- it is very likely that the PS3 GPU has 24 pixel pipelines and about 10-12 shader pipelines. I find it very easy to believe that the this GPU will be about twice as powerful as a 6800Ultra

- independent pipelines are faster BUT are harder to program for

 

http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...21013593&page=0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wierzyc temu co pisza na tym forum ktore zacytowal seraf to cell bedzie mial problemy z liczeniem sztucznej inteligencji... Przytoczone slowa niejako potwierdzaja to o czym mowil szeregowy ,problemy z liczeniem ai i ogromne mozliwosci w zmiennym przecinku... Ale to narazie gdybanie i nie ma co sie goraczkowac :wink: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

PlayStation 3:

CPU

 

Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

total floating point performance: 218 GFLOPS

 

 

GPU

 

RSX @550MHz

1.8 TFLOPS floating point performance

Full HD (up to 1080p) x 2 channels

Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

 

 

Sound

 

Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell- base processing)

 

 

Memory

 

256MB XDR Main RAM @3.2GHz 256MB GDDR3 VRAM @700MHz

 

 

System Bandwidth

 

Main RAM 25.6GB/s

VRAM 22.4GB/s

RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)

SB< 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)

 

 

System Floating Point Performance

 

2 TFLOPS

 

 

Storage

 

Detachable 2.5" HDD slot x 1

 

 

I/O

 

USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick standard/Duo, PRO x 1

SD standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

 

 

Communication

 

Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g

Bluetooth 2.0 (EDR)

 

 

Controller

 

Bluetooth (up to 7)

USB 2.0 (wired)

Wi-Fi (PSP)

Network (over IP)

 

 

AV Output

 

Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p

HDMI: HDMI out x 2

Analog: AV MULTI OUT x 1

Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1

 

 

Disc Media

 

CD

PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)

 

DVD

PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

 

Blu-ray Disc

PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

 

 

i tak wolę PC

developerzy zabijają pc tą straszną "optymalizacją" gier

 

 

Xbox 360:

 

Custom IBM PowerPC-based CPU:

# 3 symmetrical cores running at 3.2 GHz each

# 2 hardware threads per core; 6 hardware threads total

# 1 VMX-128 vector unit per core; 3 total

# 128 VMX-128 registers per hardware thread

# 3 symmetrical cores running at 3.2 GHz each

# 1 MB L2 cache

 

CPU Game Math Performance:

# 9 billion dot product operations per second

 

Custom ATI Graphics Processor:

# 500 MHz

# 10 MB embedded DRAM

# 48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines

# Unified shader architecture

 

Polygon Performance:

# 500 million triangles per second

 

Pixel Fill Rate:

# 16 gigasamples per second fillrate using 4X MSAA

 

Shader Performance:

# 48 billion shader operations per second

 

Memory:

# 512 MB GDDR3 RAM

# 700 MHz DDR

# Unified memory architecture

 

Memory Bandwidth:

# 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth

# 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM

# 21.6 GB/s front-side bus

 

Overall System Floating-Point Performance:

# 1 TFLOP

 

Storage:

# Detachable and upgradeable 20 GB hard drive

# 12X dual-layer DVD-ROM

# Memory unit support starting at 64 MB

 

I/O:

# Support for up to 4 wireless game controllers

# 3 USB 2.0 ports

# 2 memory unit slots

 

Optimized for Online:

# Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, Gamer Profile for digital identity and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies or listening to music

# Built in Ethernet Port

# Wi-Fi Ready: 802.11 A, B and G

# Video Camera Ready

 

Digital Media Support:

# Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

# Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows XP PCs

# Rip music to Xbox 360 hard drive

# Custom playlists in every game

# Windows Media Center Extender built in

# Interactive, full screen 3D visualizers

 

HD Game Support:

# All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing

# Standard definition and high definition video output supported

 

System Orientation:

# Stands vertically or horizontally

 

Customizable Face Plates:

# Interchangeable to personalize the console

Edytowane przez frosti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy artykuł na temat xbox 360 kontra ps3

 

http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html

 

oczywiscie to w sumie spekulacje bo nikt nie widział jeszcze działającej w pełni sprawnej ps3 niemniej jednak artykuł ten stawia sprawę w innym swietle (tzn jest na korzysc xboxa) ...moja znajomosc angielskiego nie pozwoliła mi na pełne zrozumienie artykułu.

 

jak ktos dobrze zna angielski niech skrobnie tu coś na forum na temat tego artykułu (tylko bez fuboyowania proszę) B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niechce funboyować, ale jeżeli dobrze zrozumiałem (bo niemoge być do końca pewny), to napisali, że CPU w x-ie jest mocniejsze, bo ma 3 główne rdzenie (w razie czego to mnie poprawcie), a cell ma tylko jeden :? . Troche mi to nie pasuje, bo niepiszą dlaczego tak wychodzi. Chyba każdy wie, że 3 procki wcale nie muszą być mocniejsze od jednego, tylko dla tego, że są trzy. Oczywiście to nie zmienia faktu, że niemogą być mocniejsze.

Poprostu chodzi mi o to, że powinniśmy poszukać więcej tego typu artykułów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...