Skocz do zawartości
[Shinigami]

Gtr 2

Rekomendowane odpowiedzi

No więc wleciałem na stronke www.speedmaniacs.de i co widze ? ano sami zobaczcie :D

 

http://www.speedmaniacs.de/news.html?id=1370

 

Z uwagi że nie znam niemieckiego moge się mylić, jak ktoś zna ten język niech wyjaśni co i jak w razie potrzeby moder usunie temat.

 

Mini FAQ by BigSpider zamieszczony na prośbe forumowicza.

 

KILKA SPOSOBÓW NA WIĘCEJ FPS

 

Poszperałem trochę w necie i znalazłem kilka sposobów na powiększenie ilości FPS w grze - przydatne dla tych, którzy mają problemy. U mnie zyskałem od 15-30 klatek dzięki tym zabiegom w przypadku samotnej jazdy po torze.

 

1. Na początek kilka prostych spraw

-----------------------------------

 

Pomijam to, że wyłączamy niektóre detale - wedle uznania.

a) Włączamy Simple Derbis Collision

b) Ustawiamy siłę wibracji FF z full na High - czasami pomaga

c) Ustawiamy Bias Detail na 75%

 

2. Pogrzebiemy teraz trochę w plikach

------------------------------------

 

Wchodzimy do głównego katalogu gry, następnie do folderu UserData, potem do katalogu z nazwą naszego profilu.

Powinniśmy znaleźć w nim plik z nazwą naszego profilu o rozszerzeniu PRL - otwieramy go w notatniku, a następnie ustawiamy kilka opcji zgodnie z poniższym wzorcem:

 

Moving Steering Wheel="0"

Lens Flare in Cockpit View="0"

Shadows In TV Cockpit="0"

Wheels Visible In Cockpit="0"

Steering Wheel Visible In Cockpit="0"

Arms Visible In Cockpit="0"

Driver Animations="0"

Disable All Character Anims="0"

Swaying Trees="0"

 

Poskutkuje to tym, że nie będziemy między innymi widzieli kierownicy, nóg, rąk i ruchów kierowcy. Może niektórym to przeszkadzać, ale czego się nie robi dla płynnej gry. Ja sobie zrobiłem dwa pliki - jeden normalny do gry offline, drugi bez widocznej kierownicy (jak wyżej) do gry online. Te klilka fps zawsze mi pomaga wykręcić lepszy czas.

 

 

3. Grzebiemy w Biosie

---------------------------

 

Wchodzimy do BIOSu naszego komputera i włączamy opcję AGP FAST WRITE (przełączamy na ENABLED). Dzięki temu w grze przybędzie kilka FPS. Niestety, czasami ta metoda bywa niestabilna, dlatego jeżeli GTR2 zacznie się wieszać, to najlepiej powrócić do poprzedniej opcji, czyli wyłączyć FW.

 

4. Gdy jeszcze nie pomoże...

----------------------------

 

Wchodzimy w ustawienia dźwięków (panel sterowania), następnie zmniejszamy przyśpieszenie sprzętowe odnośnie dźwięków - niektórym podobno pomaga. W moim przypadku akurat zaszkodziło :/

 

----------------------------

 

To by było na tyle. Ostatnio zauważyłem, że to właśnie widok z kokpitu "zjada" najwięcej klatek - edytując plik podany powyżej można chociaż częściowo temu zapobiec. Mam nadzieję, że niektórym z Was to co wyżej napisałem pomoże. Mam nadzieję, że w następnym wyścigu będę miał chociaż te 25 fps . Szkoda tylko, że samo włączenie lusterka zjada mi 10-15 fps :/

 

AHA. Jeszcze coś - zmiana replay fediety na MINIMAL powoduje utratę kilku fps :/. tak więc chyba lepiej trzymać tą opcję na Full

 

 

CYTAT(Powerslave @ 22 wrz 2006, 19:29) *

 

da sie w gtr2 wlaczyc EAX?

 

 

Z tego co wiem, to GTR 2 nie obsługuje efektów EAX

 

Obsługa MOTEC by LCC

 

AKTYWACJA MOTEC'a W GTR2:

 

1 : Get Motec Intepreter 2 from http://software.motec.com.au/release..._1.01.0082.exe and install it to the default location (if you don't use the default location you might use different paths than i use).

2 : Open your .plr file with notepad. It's located at \\gtr2demo\UserData\<yourplayername>\<yourplayername >.plr (change <yourplayername> with your player name)

3 : Search for the string:

Data Acquisition EXE=

and change it to

Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"

4 : Search for the string :

MoTeC LogFolder=

and change it to

MoTeC LogFolder="c:\MoTeC\Logged Data"

 

5 (Optional, may decrease framerate to an uncomfortable level) : Change the line that says

Data Acquisition In Race="0"

to

Data Acquisition In Race="1"

if you want motec to record in races as well as in practice sessions.

 

To see the telemetry from your laps :

1 : Open Motec Interpreter 2

2 : Create a new project

3 : Use the default settings in the wizard, you might want to name the project Barcelona.

4 : Click File->Open log file...

5 : Navigate to c:\MOTEC\Logged Data

6 : Select the lap(s) you want to view telemetry from and click the Add button, then click the Open button.

7 : Enjoy !

 

Mod przyczepności do GTR

 

Ustawienia z 1 działają w 2

 

http://www.no-grip.net/

 

Konwerter tras z GTL do GTR2

 

Wystarczy ściągnąć programik z poniższego linku i kliknąć na pierwszy przycisk w programiku wyszukując trasę w GTL (w katalogu "Locations") którą chcemy przekonwertować do GTR2.

Programik zrobi to co trzeba za nas i później możemy grać.

 

http://rapidshare.de/files/34248472/GTL_2_...r_GTR2_Demo.zip

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że zasiliłem ich konto kupując GT Legends, widać że tej kasy nie marnują, grafika super :D mam nadzieję że poślizg nie będzie nadal wyglądał tak jakby spawy pomiędzy samochodem a jezdnią puściły, tylko z możliwymi do opanowania uślizgami jak w GTL :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojć, ze slickami i taką charakterystyką jaką mają współczesne wyścigowe gt na slide bym nie liczył (chyba, że mówimy o tych niekontrolowanych :P ). Sądzę, że i pod tym względem GTR 1 nie mija się zbytnio z rzeczywistością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojć, ze slickami i taką charakterystyką jaką mają współczesne wyścigowe gt na slide bym nie liczył (chyba, że mówimy o tych niekontrolowanych :P ). Sądzę, że i pod tym względem GTR 1 nie mija się zbytnio z rzeczywistością.

Nigdy nie jeździłem na slickach w rzeczywistości więc nie wiem, ale oglądając wyścigi nie raz widziałem nawet jak bolid F1 wychodził z uślizgu, więc tymbardziej powinno to być możliwe maszyną GTR, choć biorąc pod uwagę włąściwości slicków faktycznie jakiekolwiek zerwanie przyczepności skończy się niekontrolowanym poślizgiem, w końcu slick posiada znacznie większą różnicę pomiędzy tarciem statycznym a dynamicznym niż zwykła opona, a te wychodzenia z uślizgów, to zasługa mistrzostwa kierowców połączonych z odrobiną szczęścia. Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez w GTR z poslizgu mozna wyjsc ! no moze nie z kazdego - ale jednak mozna .Mi juz nieraz sie udalo slidem pojechac zakrety.Ale nie na tym polega sciganie w GTR zeby bokami jezdzic i nei do tego sa te auta przygotowane. GTR2 zapowiada sie ok - oby tylko engine multi wziweli np z nascara 2003 ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak być archeologiem :P

 

Oglądając trailerek, jestem coraz bardziej przekonany, że simbin dojrzało i robi grę już nie tylko z doskonałą fizyką, ale i z grafiką na miarę 2006r :D

 

Pewnie teraz dostanę ochszan że w takich grach nie ma czasu na podziwianie grafy, ale niemniej miło popatrzeć na coś ładnego podczas turlania się w boksach, lub podczas powtórki :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos nie wiedział to wystartowała dziś strona oficjalna ;)

 

GTR2

 

Wiem, to stara domena gtr :P ale jest podzielona teraz na gtr/gtr2 :] Jest trailer prócz skrinów ;) w gallery, który pewnie w sieci już jest od dawna :P, dział download nie działa ale jest już tam miejsce na demko ;]]]]]] ciekawe kiedy będzie :D

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem ten trailer i szczena na ziemi :o m-a-s-a-k-r-a, jak to będzie tak wyglądać i ten widok z kokpitu to chyba zmienie kompa byle mi to płynnie chodziło ;). Widać że poprawili model uszkodzeń. Oby tylko MP i tak jak mówisz system kolizji poprawili, to będzie ideał dosłownie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taaaaa ;) dublują mnie :lol: , to był mój 1 wyścig i jedna wielka klapa, no prócz doświadczenia ;))) ale nie poddam się ^^ Najlepsze zabawy były w pitstopie, jak się nie miało skonfigurowanych klawiszy :]]]

 

Już niedługo summer i może demo wyjdzie ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po obejrzeniu trailera screenoof listy obieetnic zwiazanych z jeszcze wiekszym realizmem - rozpoczalem zbieranie kasy !!! hyhy

ps: mooglbym nawet na chwile odrzucic swooj swiatopoglad i wykrzyczec O MOOj BOSHE !!! ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhhe, podczas jednego z wyścigów przytrafiła mi się podobna sytuacja co z Mercedesem CLR na 24-godzinnym wyścigu w 1999 r. w Le Mans. No ja miałem więcej szczęścia i nie odleciałem jak CLR ale było gorąco :)

Do zdarzenia doszło na prostej, na torze Monza przy prędkości 352 km/h w Ferrari 575 :)

Oto wideo:

http://beta.yousendit.com/transfer.php?act...C762E8B12BB6128

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - demko niezle,ale do tego z TDU sie nawet imo nie umywa :D

Lepiej usuń tego posta bo profanujesz SimBin jak i GTR/GTL zaraz Cię wszyscy zlinczują ;d

 

Hydro czy upadło Ci kiedyś coś ciężkiego na głowę ? Jesteś jak ta blondynka(co udzielała wywiad:D) z tego filmu z imprezy....(zapomniałem jak ona się nazywała :D ....) -> to myśl która mnie naszła podczas czytania Twoich postów w różnych tematach..

 

Aha i to nie demko tylko film (; I ta gra nie jest dla Ciebie bo Ty lubisz "proste gry konsolowe" a to jest hardcore sim :D :lol:

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

Czyli co,ze mam wlasne zdanie, ktore sie rozni od innych? Jako, ze jestem fanem arcadowek i szybkiej jazdy to oceniam wyzej TDU (pod wzgledem grafiki to juz chyba kazdy powinien zauwazyc,ze TDU jest lepsze), ale wiadomo,fan symulacji postawi na swoim, i powie,ze GTR jest lepszy.Tam wyraznie napisalem IMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej usuń tego posta bo profanujesz SimBin jak i GTR/GTL zaraz Cię wszyscy zlinczują ;d

 

Hydro czy upadło Ci kiedyś coś ciężkiego na głowę ? Jesteś jak ta blondynka(co udzielała wywiad:D) z tego filmu z imprezy....(zapomniałem jak ona się nazywała :D ....) -> to myśl która mnie naszła podczas czytania Twoich postów w różnych tematach..

 

Aha i to nie demko tylko film (; I ta gra nie jest dla Ciebie bo Ty lubisz "proste gry konsolowe" a to jest hardcore sim :D :lol:

Chodzi Ci o Oksane która jest za uwolnieniem krasnali ogrodowych??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hydro wiedzac o jakiej grze traktuje topic i wiedzac ze nie lubisz simow, po cholere sie tu odzywasz? Zamet chcesz szerzyc, to tak jak bys wpadl na jakies zgrupowanie alpinistow i powiedzial ze ty wolisz Bieszczady bo sie latwiej po nich chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba mieć nieźle pod... żeby porównywać TDU z GTR-em. W takim genialnym symku jak GTR najważniejszy jest model jazdy i odwzorowanie toru, nie graficzne tylko fizyczne, a nie grafika (a i ta w GTR - GTR2 jest na wysokim poziomie). TDU to przepiękna zabawka, ale tylko zabawka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się wielki 24-godzinny wyścig w Le Mans (w ten weekend). W tym roku mamy 100 rocznicę tej imprezy, więc zapowiada się super jazda, zwłaszcza, że mamy GTR (a już niebawem GTR2) i możemy sobie robić swoje 24-godzinne wyścigi :) Jeśli chodzi o realne wyścigi to już tradycyjnie obstawiam wygraną team-u Audi :)

A Wy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się 'nowe' newsy na oficjalnej stronie i teaser, z toru Zhuhai w Chinach. Bolid to Maserati MC12. Z news'a wynika, że premiera gry we wrześniu! [; a demo pewnie jeszcze lipec/sierpień będzie... na rscnet'ie ktoś tam pisał, że w następnym pcgamer'ze będzie... :o

 

http://download.10tacle.com/page/zhuhai/zhuhai.html

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera zapowiada sie ekstra ! o fizyke sie nie martwie - wazne zeby multiplayera poprawili ! dodali mozliwosc zmiany kierowcow w pitach -zeby np moznabylo pojechac real 24h race :) w 3-4 osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...