Jump to content
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Recommended Posts

Jezeli chodzi Ci o posty Caleba to tam jest 7600GT ;) więc to akurat dziwne nie jest ze chodzi płynnie przy wszystkim na max, sam mam taką karte to wiem, no i 7600gt jest lepsze niz 6800gt.

Ave

 

A nic dziwnego ze troszke ci tnie, coz 128 mb to juz malo malo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam WInfasta 6800Xt@Gt 16/6 300@360/700@860 wynik w 3D Marku 2003 to 10500 i mam 20 fps rozdz. 1024 , hdr on,AA off wszystkie detale na maxa i mam 20 fps...nie rozumiem ludzi którzy piszą ze na 6600 Gt chodzi im płynnie na maxymalnych detalach

tzn kto tak pisze jak jeszcze nie widzialem. Ja mam najpopularnijese poprawki w ini, trawa off ( z trawa to radykalnie ale jak jest wlaczona chociaz by na minimum o nie dosc ze idiootycznie to wyglada to jeszcze zarzyna karte, a tak daje sporego kopa +15fps) reszta na maxa i mam srednio 20-30fps outdor i okolo 40 indor przy czym jak mam w zasiegu brame obliwiona to spada mi fps na 9 i ponizej. x700 jest porownywalne z 6600 wiec napisalem. I jak by ktos tu kity pociskal ze mu na 6600 w max chdodzi to bym pewnie go wysmial, jak i reszta.

 

aha wazna rzecz u mnie x700 jest w wersji mobilnej i mam 350mhz na gpu i 350 na memkach, jak standardowo 8 potokowce desktopowe maja na gpu 500 nawet 600mhz to moja karta blado wypada

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz myslalem ze gra sie stanie schematyczna, az wczoraj zaraz po przebudzeniu pojawil sie pan z "ciemnego bractwa" (lol) dark brotherchood. Oczywizda sie zapisalem. Questy bardzo ciekawe i inne niz do tej pory (thief rulez) troche podszkolilem umiejetnosci bo do tej pory interesy i roznice zdan niwelowal moj miecz obureczny.

Dostajemy zawalisy stroj firmowany logo bractwa ;) Jest naprawde w pyte. Skrzyzowanie fallouta, kobiety kot, lowcy lesnego i zlodzieja. Calosci dopelnia czarny kaptur, cod miod i orzeszki. Brakuje mi jeszcze dlugiej czarnej peleryny no ale niestety takowych nie ma w obku :-)

Polecam stanac w siedzibie bractwa w holu i posluchac o czym gadaja zabojcy i jakie maja problemy heheheh

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś odpaliłem gierkę, jest niesamowita, wszystko, co się da ustawione na full, rozdzielczość 1280x1024, żadnych czkawek. Jest tylko jeden problem, z angielskiego jestem noga i nic nie kumam, co do mnie piszą, nie mogę też wydostać się na powierzchnię, latam po tych lochach, powoli mi się nudzi, będę musiał zajrzeć chyba do solucji.

Czemu ta gra nie wyszła po polsku, ale dobrze, że jest nadzieja na lipiec tego roku.

Trzeba bylo nie kupowac wersji angielskiej. Bo oczywiscie posiadasz oryginal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calosci dopelnia czarny kaptur, cod miod i orzeszki. Brakuje mi jeszcze dlugiej czarnej peleryny no ale niestety takowych nie ma w obku :-)

Cierpliwie rób questy Dark Brotherhood a zostaniesz zaskoczony.

 

Trzeba bylo nie kupowac wersji angielskiej. Bo oczywiscie posiadasz oryginal.

Pokaż mi, gdzie miał kupić polską wersję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis dla zbytu wylaczylem trawe w Oblivinie - a, pomyslalem - zobacze jak to bedzie wygladac, i o dziwo, gra wg mnie wyglada calkiem fajnie - nie moge juz patrzec na te brzydkie bitmapy traw ale jednoczesnie nie moge sie zebrac zeby ja na stale wylaczyc :| co prawda jest troche pusto na polanach ale jak sie pogra z 10 min to nagle okazuje sie ze trawa tak naprawde troche kaszani wyglad...chodzi mi dokladnie o to ze niektore rodzaje trawki sa delikatnie mowiac brzydkie a czasami nawet nie pasuja do otoczenia, sa za jasne lub zbyt ciemne...ale mniejsa o to.

 

Mam taki problem ze nie moge łapać screenow, w ini wlaczylem odpwiednia komende ale screenow w katalogu My Games i katalogu z gra nie widze a PrtScr uzywalem nagminnie ;] moze cos jeszcze cza dodac/zrobic/inny klawisz za to odpowiada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis dla zbytu wylaczylem trawe w Oblivinie - a, pomyslalem - zobacze jak to bedzie wygladac, i o dziwo, gra wg mnie wyglada calkiem fajnie - nie moge juz patrzec na te brzydkie bitmapy traw ale jednoczesnie nie moge sie zebrac zeby ja na stale wylaczyc :| co prawda jest troche pusto na polanach ale jak sie pogra z 10 min to nagle okazuje sie ze trawa tak naprawde troche kaszani wyglad...chodzi mi dokladnie o to ze niektore rodzaje trawki sa delikatnie mowiac brzydkie a czasami nawet nie pasuja do otoczenia, sa za jasne lub zbyt ciemne...ale mniejsa o to.

heh mam takie samo zdanie i identyczne odczucia ale nie pisalem bo stwierdzilem ze to nie ma sensu bo kazdy pomysli ze tak pisze bo mi tnie i dlatego wylaczylem. To prawda trawa zarżnela mi karte kompletnie, ale bez trawy naprawde wyglada to niezle, zwlaszcza jak sie powiekszy zasieg widzenia drzew i obiektow. Mapa sie nagle wypelnia innymi detalami (i tak krzaki i kwiatki zostaja nie jest tak pusto) i jest git a przy tym o wieeeele plynniej.

 

IamWeasel robie jeden za drugim, sa bardzo ciekawe.

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

odebrałem paczkę ze sklepu internetowego x i ja też jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem obliviona. pierwsze co musiałem zrobić to przełknąć gorzką pigułkę i przyjąc do wiadomości, że 7800 gt w tej grze to nie jest kozak :lol2: ma ktoś ini pod taką grafę?

 

jeszcze nie wyszedłem z podziemi bo krótko grałem wczoraj, ale już boję :huh: się tego co będzie jak wyjdę na zewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde wypilem 2 mikstury cure disease - zeb ysie z wampira wyleczyc i nic - nadal jestem wampirem. No nic zrobie questa na wampiryzm.

Mixtury dzialaja ZANIM zamienisz sie w wampira. Patrz bezposrednio po tym jek sie zarazisz (w gre zbudowano pewien okres rozwijania sie choroby - ale wolalem nie testowac jaki, w zwiazku z czym po walce z wampirami, gdy widze ze na czerwono swieca sie cyferki na liczniku zmeczenia to pije wyleczenie zarazy i po ptakach).

Edited by spicum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki problem ze nie moge łapać screenow, w ini wlaczylem odpwiednia komende ale screenow w katalogu My Games i katalogu z gra nie widze a PrtScr uzywalem nagminnie ;] moze cos jeszcze cza dodac/zrobic/inny klawisz za to odpowiada?

bAllowScreenShot=1

iScreenShotIndex=1

SScreenShotBaseName=Oblivion

 

Te trzy powyższe parametry odpowiadają za robienie screenów w grze. Pliki te zapisywane są w katalogu z grą, posiadają rozszerzenie .bmp i ich nazwa (na podstawie powyższych parametrów) będzie wyglądała mniej więcej tak: oblivion_1.bmp.

Musi działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mixtury dzialaja ZANIM zamienisz sie w wampira. Patrz bezposrednio po tym jek sie zarazisz (w gre zbudowano pewien okres rozwijania sie choroby - ale wolalem nie testowac jaki, w zwiazku z czym po walce z wampirami, gdy widze ze na czerwono swieca sie cyferki na liczniku zmeczenia to pije wyleczenie zarazy i po ptakach).

Ten okres to trzy dni od zarażenia. Można w tym czasie wypić zwykłą miksturkę albo pójść do świątynii, żeby nie zostać wampirem. Później trzeba robić questa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bAllowScreenShot=1

iScreenShotIndex=1

SScreenShotBaseName=Oblivion

 

Te trzy powyższe parametry odpowiadają za robienie screenów w grze. Pliki te zapisywane są w katalogu z grą, posiadają rozszerzenie .bmp i ich nazwa (na podstawie powyższych parametrów) będzie wyglądała mniej więcej tak: oblivion_1.bmp.

Musi działać.

No wlasnie mam wszystko poustawiane tak jak w twoim opisie i nie ma screenow nigdzie ... w zadnym katalogu ....

Za cholere nie wiem o so chosi :|

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caleb, wcisnij Print'a, zminimalizuj gre, wejdz do painta, wcisnij ctrl + v i masz screena wklejonego, teraz to zapisz paintem w formacie jpg i juz ;]

Haha ten sposob takze nie dziala, o dziwo tylko w Oblivionie :| bede cos kombiniwal jeszcze. Dzieki.

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

Pokaż mi, gdzie miał kupić polską wersję.

Zapewne chodziło o to że skoro kolega nie zna angielskiego to czemu w ogóle zabrał się za tą grę (RPG !!) skoro wiedział że jest po angielsku (no chyba że nie wiedział ;) ) i nic/niewiele z tego zakuma :unsure: ;).

 

Gram i gram (niewiel gram ale zawsze) i lekko mi się nudzi :(. Chodzę sobie po różnych fortach i ruinach i pomimo innej "topologi" tych pomieszczeń nie sposób odnieść wrażenia że "już tu byliśmy"...Dobrze że jeszcze main questa nie zaliczyłem i masy innych zresztą (jeszcze nie byłem w 2 miastach na mapie ;) ). Chyba cierpie na jakiś syndrom "przytłoczenia przez grę", jest tu tyle questów i róznych podziemi (fakt podobnych do siebie) że nie wiadomo za co się zabrać :). I to lekko mnie przytłacza, "ile jeszcze, żeby móc powiedzieć z czystym sumienem: Zrobiłem wszystko!" ;). Chyba trzeba sobie zrobić przerwę w graniu aż "głód" znowu weźmie górę :). Nara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Oblivion w porowaniu do innych anglojezycznych RPG ma bardzo prosto i czytelnie pisane dialogi. Naprawde nie spotkalem sie jeszcze ze zdaniem ktorego bym nie zrozumial (co innego planescape torment fallout i inne starsze). Wszystko prosto, logicznie i przejzyscie. No i oczywiscie nawet jak ktos nie zalapie to esensja dialogow pojawia sie w dzienniku. Naprawde nie trzeba dobrze znac angielskiego zeby sobie poradzic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słyszał kto o Oldblivionie?Jest nawet artykuł na golu o ty modzie i o dziwo niby naprawde niejes tak zle jak zdobęde gre i niebede jeszcze miał nowej karty to sproboje to odpalic :D

 

Edit:Widze ze jednak ktos juz pisał ale czy ktos probowal testow na słabszych kartach??

Edited by bonco

Share this post


Link to post
Share on other sites

oto moj skladzi w piwnicach mojej poiadlosci B)

Co to za badziewny sprzęt ? ;d

 

 

Słyszał kto o Oldblivionie?Jest nawet artykuł na golu o ty modzie i o dziwo niby naprawde niejes tak zle jak zdobęde gre i niebede jeszcze miał nowej karty to sproboje to odpalic :D

Edit:Widze ze jednak ktos juz pisał ale czy ktos probowal testow na słabszych kartach??

Ja czekam na lepszą wersje i na troche free timea zeby przetestować to na 5900xt ;d. Zdam relacje jak tylko bede mogł. Btw te screny z głowej stronki olda na gf 3 są bardzo dobre ;).

 

A tak btw spotakłem przez przypadek Unicorna ;) lookać:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak btw spotakłem przez przypadek Unicorna ;) lookać:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Jak unicorn może latać? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za badziewny sprzęt ? ;d

Ja czekam na lepszą wersje i na troche free timea zeby przetestować to na 5900xt ;d. Zdam relacje jak tylko bede mogł. Btw te screny z głowej stronki olda na gf 3 są bardzo dobre ;).

 

A tak btw spotakłem przez przypadek Unicorna ;) lookać:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

I sie zawiodłem bo to konik słaby i wolny i do tego nie lata :e ;d. A szkoda. Poza tym akurat ten co go spotkałem to był koło ostatniego shrine jakiego musiałem zrobić ;) i jak sie okazuje quest tej shrine to było zdobycie rogu unicorna :P.

No mnie tez zaszokowaly te screeny szczególnie ten ze szkieletem podspodem pisało gf 3/1,5mhz/512 ram czyli sprzecior dosc podobny do mojego...ciekawy jestem jak to bedzie.Jak tylko zdobede gre i uda sie ja odpalic to dostaniecie porcje tych wspaniałych screenow blehehe :D

Edit:Unicorny nie latają przynajmniej tak jest w Lineage 2 :D

Edited by bonco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.