mastertab Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Ja bym się dema przed kwietniem 2007 nie spodziewał, ale jakimś wyciekiem beta wersji bym nie pogardził przynajmniej jakiś obraz byłby na realne wymagania sprzętowe choć jak wiadomo kod będzie jeszcze dopracowywany, więc wymagania mogą ulec zmianie. Edytowane 11 Listopada 2006 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 nie wiem czy bylo http://ve3d.ign.com/articles/745/745255p1.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 nie wiem czy bylo http://ve3d.ign.com/articles/745/745255p1.htmlgra zaczyna po mału wyglądać jak na PC przystało :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 http://www.crysis-online.com/ Coraz więcej screenów i filmów premiera się zbliża. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Może się czepiam ( z reguły to większość tu mnie z tego zna) ,ale te palce żołnierzy jakieś takie kanciaste ,zresztą jak i broń ,która trzyma ,ale może to tak na screenie się prezentuje ,bo mimika twarzy jest niezła ;) Cała reszta: las - drzewa , jakieś tam patyki ,kamienie ,trawa, liście etc. Wszystko to wygląda przepięknie :) Co do bety to wolałbym jej nie oglądać przed premierą . Kod niedopracowany i do tego zepsuło by to mi smak przed premierą. Edytowane 11 Listopada 2006 przez Devil Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Może i kanciaste, ale nie sądze aby w momencie takim jak na tym screenie: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js...2F745255p1.html Mieć czas na obejrzenie palców przeciwnika ;) Ja czekam na jakąś gre cRPG w takiej grafice... B-) Tam jest jeszcze filmik "Crysis G80 Presentation", patrząc na te górki chciałbym zobaczyć coś takiego w grze fantasy. Oblivion czy Gothic3 to jakieś nieporozumienie w porównaniu z tym. Woda, głębiny... Całkiem dobrze to chodzi na 8800, nawet jak koleś podwoił prędkość biegu to ładnie się trzymały fpsy, zastanawia mnie czemu nigdy nie jest włączona synchronizacja pionowa ? Mogliby popracować nad tym jak się kiwają trawa i krzaki bo wygląda to komicznie... :D Edytowane 11 Listopada 2006 przez Aran Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Może i kanciaste, ale nie sądze aby w momencie takim jak na tym screenie: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js...2F745255p1.html Mieć czas na obejrzenie palców przeciwnika ;) Ja czekam na jakąś gre cRPG w takiej grafice... B-) Sry ale te skrniny nie zachwycają. Plastik sie z nieba leje :?. Widziałem już duzo lepsze i dużo starsze. Ja bym chciał zobaczyć takie porównanie dx9 i dx10 na podzielonym ekranie ;). Edytowane 11 Listopada 2006 przez yuucOm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 http://www.crysis-online.com/?id=107 Za dużo różnic między DX9, a DX10 poza podłożem nie widać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Co Was screeny obchodzą. Filmy z gameplay sycą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Co Was screeny obchodzą. Filmy z gameplay sycą. Bo niektórzy myślą nad wymianą karty na GF8800XXX i teraz już wiedzą czy różnica jest duża czy nie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Co Was screeny obchodzą. Filmy z gameplay sycą. Zgadzam się. Dżungla na screenach wygląda ładnie ale jeszcze ładniej wygląda jak przecinają ją pociski i granaty, liście się zgianją, drzewa łamią i spadają. To się nazywa interakcja z otoczeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2 Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 No chyba rewolucji nikt sie nie spodziewal miedzy DX9, a DX10?? Zwykla kosmetyka i tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Ten dx 10 to jakas kpina, albo po wczorajszym melanżu nie widzę zbyt dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja myśle, że dali złe porównanie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Po pierwsze jest tam "what is believed to be a DX9-to-DX10 comparison". Po drugie dx10 z założenia nie ma wnosić nowych/sepktakularnych efektów. Jak np wnosił kiedyś bump'a itd. Ma być to przebudowane api, wykorzystujące bardziej hardware + wsparcie dla sm4.0. Które znowu nie ma nic wspólnego z nowymi efektami w stosunku do poprzedniej wersji, tylkko większa dokładność/precyzja. Jeżeli twórcy to wykorzystają to będzie ładniej. Ale szoku oczoje.bnego nie doznacie w stosunku do sm3.0 etc... Edytowane 11 Listopada 2006 przez ojejku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 No spoko... jeszcze gra nie wyszła a tu już wielkie rozczarowanie. Hehe. Ja się nie dziwię, że grafa w gothic'u się nie podoba co poniektórym. :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Po pierwsze jest tam "what is believed to be a DX9-to-DX10 comparison". Po drugie dx10 z założenia nie ma wnosić nowych/sepktakularnych efektów. Jak np wnosił kiedyś bump'a itd. Ma być to przebudowane api, wykorzystujące bardziej hardware + wsparcie dla sm4.0. Które znowu nie ma nic wspólnego z nowymi efektami w stosunku do poprzedniej wersji, tylkko większa dokładność/precyzja. Jeżeli twórcy to wykorzystają to będzie ładniej. Ale szoku oczoje.bnego nie doznacie w stosunku do sm3.0 etc... Skoro to to samo, to czemu GF 7xxx nie moze tego obsłużyć... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) na wiekszosci kart to bedzie po prostu projekcja slajdow (zupelnie jak za dawnych czasow gdzie rozwieszalo sie bialy material na scianie i przewijalo zdjatka w projektorze :D ). z tego co kojarze to dx10 mial przede wszystkim przyspieszyc generowanie FX, polepszyc wydajnosc, nowe efekty byly chyba na drugim planie. poza tym dodajcie jeszcze do tego to ze im blizej bedzie premiery tym czesciej beda pokazywac screeny gdzie grafika nie bedzie juz zachwycac jak kiedys. super dopieszczone screeny z przed paru miesiecy beda wygladac coraz gorzej zeby w dniu premiery nie bylo szoku typu: omg przeciez to wyglada jak kupa, gdzie ta grafika ktora widzielismy na screenach miesiace temu ;) Edytowane 11 Listopada 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Skoro to to samo, to czemu GF 7xxx nie moze tego obsłużyć... :blink: A co ma piernik do wiatraka ? :lol: :lol2: Rozumiesz że jeżeli jest większa dokładnośc dajmy na to 128bitowa to do tego są potrzebne chociażby rejestry 128bitowe, dodatkowe jednostki przeliczające z taką dokładnością itd długo można tu wymieniać wszystkie elementy architeORT: ORT: ORT: ktury, i to jest realizowane sprzętowo :o. Edytowane 11 Listopada 2006 przez ojejku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Po pierwsze jest tam "what is believed to be a DX9-to-DX10 comparison". Po drugie dx10 z założenia nie ma wnosić nowych/sepktakularnych efektów. Jak np wnosił kiedyś bump'a itd. Ma być to przebudowane api, wykorzystujące bardziej hardware + wsparcie dla sm4.0. Które znowu nie ma nic wspólnego z nowymi efektami w stosunku do poprzedniej wersji, tylkko większa dokładność/precyzja. Jeżeli twórcy to wykorzystają to będzie ładniej. Ale szoku oczoje.bnego nie doznacie w stosunku do sm3.0 etc... Nowe efekty napewno się pojawią , ale napewno nie tak szybko. Do tej pory sm3.0 nie jest wykorzystane na maxa , ale ile czasu trzeba było czekać na gierki z sm3.0. Większość tytułów 2007 i tak jest robiona pod dx9c , na gierki dx10 będzie trzeba poczekać około roku. Dopiero pojawił się dx10 , a zapasem już jest dx10.1 Moim zdaniem powinni troche przyhamować z tym sprzętem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Nowe efekty napewno się pojawią , ale napewno nie tak szybko. Do tej pory sm3.0 nie jest wykorzystane na maxa , ale ile czasu trzeba było czekać na gierki z sm3.0. Większość tytułów 2007 i tak jest robiona pod dx9c , na gierki dx10 będzie trzeba poczekać około roku. Dopiero pojawił się dx10 , a zapasem już jest dx10.1 Moim zdaniem powinni troche przyhamować z tym sprzętem. Właśnie o ten skrin mi chodziło ;] miałem wkleić, ale dobrze że wkleiłeś może. Jednak z tym że będize trzeba czekać rok to się mylisz. Microsoft po błędach z dx9 czyli długim przejściem z 8.1 na 9.1, tym razem SDK (Source Development Kit) udostępnił znacznie wcześniej, niż wyjdzie (wyszła) Vista z dx10, po to żeby programiści mieli już nowe środowisko w łapach i pisali pod nie gry. A nie dopiero w chwili premiery Visty, poznawali (uczyli) się nowego API. Edytowane 11 Listopada 2006 przez ojejku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Dla tych co nie mogą pobrać filmiku "Crysis G80 Presentation"; Głębiny: http://img85.imageshack.us/my.php?image=crysis1zv9.jpg Górki: http://img153.imageshack.us/my.php?image=crysistz6.jpg Edytowane 11 Listopada 2006 przez Aran Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Górki: http://img153.imageshack.us/my.php?image=crysistz6.jpg Piekne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Grafika w filmie z prezentacji G80 Rewelacja obawiam sie tylko ,a raczej jestem pewien ze do nagrania materialu HD uzyli GF8800GTX SLI mode ,takie to cudenko ma wymagania ponoc poprzednie wakacyjne filmy HD robili na 1900XTX crossfire Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzikass Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Grafika w filmie z prezentacji G80 Rewelacja obawiam sie tylko ,a raczej jestem pewien ze do nagrania materialu HD uzyli GF8800GTX SLI mode ,takie to cudenko ma wymagania ponoc poprzednie wakacyjne filmy HD robili na 1900XTX crossfire w dx10 bardziej chodzi ze efekty mozliwe tez pod dx9 bylyby zabojcze dla karty a pod dx10 beda przy akceptowalnej wydajnosci z tego co widze napewno beda lepsze efekty swietlne cieniowanie i powierzchnie materialow aczkolwiek majac 6000 3dmarkow 2005 spokojnie sie pogra w 1024x768 high czesc medium detail AA x4 jesli chodzi o crysis zapowiada sie zajefany multiplayer i to mnie cieszy obecnie single player sa nutne jak flaki z olejem multi to jest cos taki bf2 w bajecznej oprawie to bedzi hicior jesli chodzi o wersje dx9 to mozemy byc pewni ze panowie z crytek wycisneli ostatnie soki z dx9 i juz w ty dx ie nic lepszego nie zobaczymy ( nawet Unreal 2007 ktory w.g mnie graficznie sie nie umywa do crysis Edytowane 14 Listopada 2006 przez dzikass Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 obecnie single player sa nutne jak flaki z olejem jesli chodzi o wersje dx9 to mozemy byc pewni ze panowie z crytek wycisneli ostatnie soki z dx9 i juz w ty dx ie nic lepszego nie zobaczymy ( nawet Unreal 2007 ktory w.g mnie graficznie sie nie umywa do crysis Sam jestes nutny :lol: Poza tym widziales NA OCZY Unreal 3.0 w akcji czy tylko zrobiles w pory na widok filmiku z Crisisa z 320x240?? Fanboye wszystkich krajów - łaczcie sie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Boze, dzikass jakie ty brednie wypisujesz :blink: :mur: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) wydaje mi sie ze dx9 w crysisie to bedzie nieporozumienie, nie dosyc ze bedzie mniej efektow graficznych (albo beda gorszej jakosci) to jeszcze razem z jakoscia tych fx pojda w dol FPSy, oczywiscie wzgledem dx10. z tego co pamietam (gdzies to czytalem) to dzieki dx10 bedziemy mieli wiecej efektow ktore beda duzo sprawniej/szybciej generowane, wiec imo dx9 w crysisie moze byc...hmmm....moze sie dusic (jesli wycisneli ostatnie soki :) ) Edytowane 14 Listopada 2006 przez CarsonPoland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzikass Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Sam jestes nutny :lol: Poza tym widziales NA OCZY Unreal 3.0 w akcji czy tylko zrobiles w pory na widok filmiku z Crisisa z 320x240?? Fanboye wszystkich krajów - łaczcie sie!!akurat ogladalem w HD zreszta cry engine byl lepszy od unreal 2.0 wiec czemu w kolejnej generacji mialo by byc inaczej no nutny hehh to mi sie udalo :mur: wydaje mi sie ze dx9 w crysisie to bedzie nieporozumienie, nie dosyc ze bedzie mniej efektow graficznych (albo beda gorszej jakosci) to jeszcze razem z jakoscia tych fx pojda w dol FPSy, oczywiscie wzgledem dx10. z tego co pamietam (gdzies to czytalem) to dzieki dx10 bedziemy mieli wiecej efektow ktore beda duzo sprawniej/szybciej generowane, wiec imo dx9 w crysisie moze byc...hmmm....moze sie dusic (jesli wycisneli ostatnie soki :) )napewno nieporozumieniem bedzie granie na 9800xl w 800x600 low detail nikt ci nie zabrania kupienia g80 i visty aby sie cieszyc dx10 effects jezeli jestes tak wstrzasniety zamyslem tworcow cryteka ze bedzie jeszcze mozna pograc w dx9. gra i tak bedzie wygladala pod dx9 lepiej niz jakakolwiek dotad stworzona gra w tym diretX jesli gra od samego poczatku bylaby dx10 only to bylby to gwozdz do trumny cryteka bo sprzedaz bylaby mizerna a gra adresowana do wybrancow z zasobnym portfelem Szczerze to watpie aby do konca 2008 pojawily sie gry dx10 only :mur: :mur: ponadto poza papka marketingowa nie widzial praktycznych testow wykazujacych wieksza wydajnosc nowego api a jezeli ati 8500 byla pierwsza karta w dx9 to np jak sie jej wydajnosc prezentuje w grze fear czy np graw. Oby tak nie bylo z pierwszymi kartami pod dx10 Edytowane 14 Listopada 2006 przez dzikass Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) z tego co widze napewno beda lepsze efekty swietlne cieniowanie i powierzchnie materialow aczkolwiek majac 6000 3dmarkow 2005 spokojnie sie pogra w 1024x768 high czesc medium detail AA x4 jesli chodzi o crysis zapowiada sie zajefany multiplayer i to mnie cieszy jesli chodzi o wersje dx9 to mozemy byc pewni ze panowie z crytek wycisneli ostatnie soki z dx9 i juz w ty dx ie nic lepszego nie zobaczymy a jakie numery padna w Totka jutro? Edytowane 14 Listopada 2006 przez SamoDobro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...