Skocz do zawartości
nrl

Far Cry 2

Rekomendowane odpowiedzi

far cry 1+ nowe efekty , ale mam nadzieje że wymagania bedą znośne , podoba mi się że bedzie dynamiczna zmiana pory dnia fajnie jakby jeszcze zmieniały się warunki atmosferyczne

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko podobno ten engine ma zadebiutować po premierze Directx 10.0 więc dopiero następna generacja kart to uciągnie. 1657162[/snapback]

na tym forum to tylko takie przypuszczenia , obecne karty spokojnie uciagną engine nie licząc soft shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, mnie znowu te cienie gniotą. Super to wygląda, ale znowu sobie poczekamy. Spokojnie 7800 pociągnie.

1657114[/snapback]

Jak juz ta gra wyjdzie, to 7800 bedzie w komputerach biurowych (jako karta zintegrowana : P ).

 

A co do filmiku to trzyma poziom jedynki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie kapitalne....

 

Czekam aż ktoś wreszcie wpadnie na pomysł stworzenia gry na podstawie "Parku Jurajskiego"....ten silnik by można by tam wykorzystać :)...ale to tylko marzenia...

 

co nie zmienia faktu że coby nie wyszło będzie kapitalnie wyglądać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miazga... widzieliscie te cienie? Widzieliscie?! ;)

Robi sie konkurencja dla U3 engina ;] i bardzo dobrze!

Mam nadzieje ze karta ktora uciagnie U3 da sobie rowniez rade z tym cackiem... nie licze w tym momencie na 7800 ;] Przeciez jeszcze rok chyba zostal co nie:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)...

 

mi to lepiej wygląda niż ue3 (nie bijcie! :) )...

 

a co go pociągnie ??...za rok - jakiś pewnie następca Fudo :P...

 

choć myślę że Cell+RSX dadzą temu radę...

 

Nie ma ktoś czasem dalszej części tego filmiku ??...na końcu ktoś pyta "What you think ??"...chciałbym usłyszeć odpowiedzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie kapitalne....

 

Czekam aż ktoś wreszcie wpadnie na pomysł stworzenia gry na podstawie "Parku Jurajskiego"....ten silnik by można by tam wykorzystać :)...ale to tylko marzenia...

 

co nie zmienia faktu że coby nie wyszło będzie kapitalnie wyglądać :P

1657436[/snapback]

 

To byłoby boskie :rolleyes: Zmierzyć się z raptorami albo T-Rexem :wink:

Albo zostać rozerwanym na strzępy.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee...przerośnięty małpiszon mnie nie kręci :)...

 

ale Velociraptory....ehhh ludzieee...od Trespassera chyba żadnej giery o tym nie było :(...(no jeszcze mod do FC)...

 

jeeeny obejrzałem ten filmik jeszcze raz...wolne przestrzenie roxują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)...

 

mi to lepiej wygląda niż ue3 (nie bijcie! :) )...

 

a co go pociągnie ??...za rok - jakiś pewnie następca Fudo :P...

 

choć myślę że Cell+RSX dadzą temu radę...

 

Nie ma ktoś czasem dalszej części tego filmiku ??...na końcu ktoś pyta "What you think ??"...chciałbym usłyszeć odpowiedzi :D

1657617[/snapback]

http://www.windows-tweaks.info/PDC_2005/Da...note_Crytek.avi :rolleyes:

 

engine jest wypaśny i na pewno Crytek nie ma się czego wstydzić. wg. mnie jest porównywalny lub może będzie nawet lepszy od UE3.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie moge :-P Kurde, pamietam jak kieeeeeedys malo z krzesla nie spadlem jak zobaczylem Unreala (do dzisiaj ta gra jest dlamnie niedoscignionym idealem), byla wspaniala, nie ulega watpliwosci. Wtedy zadalem sobie pytanie, czy mozna zrobic lepsza grafe :) Jak sie pozniej okazalo mozna :wink: Ale to co robia tera to sie w moim poteznym umysle juz nie miesci :) W pewnym momencie (i wlasnie nie wiem w ktorym) nastapil wielki skok w jakosci gier. Tylko kiedy, dlaczego i jaka to byla gra, nie moge sobie przypomniec. Chyba jak wprowadzono sprzetowe wspomaganie dla PS i VS. A giera, ktora byla przelomem to chyba MaxPayne, ale on znowu nie uzywal PS. :huh: Kurde, jeszcze musze pomyslec :D

 

Takie moje przemyslenia, po obejrzeniu tego filmiku :)

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przelomem to imho byl wlasnie farCry. Chyba pierwsza gra, w ktorej polaczono fizyke (calkiem niezla, te beczki turlajace sie po zboczach gor etc), dynamiczne cienie, wszystkie bajery DX9 + naprawde wciagajaca fabule i niezla inteligencje wrogow (komandosi w dzungli potrafili niezle dac w kosc). Wczesniej nie bylo takiej pozycji, ktora tak zgrabnie wykozystalaby wszystkie z wymienionych przeze mnie mozliwosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wogole to dlamnie przelomem byl wlasnie wspomniany przezemnie Unreal. Tam wrogowie tez byli baaardzo sprytni. Do tego muza (wybitna) zmieniala sie w zaleznosci od akcji na ekranie. Wielkie przestrzenie itp. itd. Wiadomo, ze nie bylo takich bajerow jak dzisiaj, ale to byly czasy VooDoo 2 :wink:

 

EDIT:

 

A tak wogole to sorki za OT :-P

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...