Skocz do zawartości
R.i.P.

Need For Speed: Prostreet

Rekomendowane odpowiedzi

Musze powiedziec muzyka to chyba najlepsze z tej gry. Jakos tak calkiem niezle dopasowana do tempa gry itp. IMHO jedyny +, dla ktorego oczywiscie gry nie warto tykac ;p.

Edytowane przez martian1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawil mi sie dziwny problem. Jak ustawie sobie opcje graficzne na 'high' to w momencie ladowania wyscigu (po pojawieniu sie samochodow i tej calej imprezy) gierka wysypuje mi sie do windowsa. Na niskich detalach tego problemu nie ma. Komputer w pelni stabilny, sterowniki to Xtreme-G Forceware 163.67 SE. W czym tkwi problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynamite MC - Bounce

Dynamite MC - After Party

Eagles Of Death Metal - Don’t Speak (I Came to Make A Bang!)

Ekstrak feat. Know-1 - Hard Drivers

Every Move A Picture - Signs Of Life (utwór znany z konkurencyjnego Juiced)

Gary Numan/Tubeway Army - Are ‘Friends’ Electric

Grandmaster Flash And The Furious Five - Scorpio

Goldfrapp - Ride A White Horse (Serge Santiago Remix)

Kyuss - Hurricane

Lady Sovereign - Luv Me Or Hate Me

Ladytron - Sugar (Jagz Kooner Remix)

Ladytron - Fighting In Built Up Areas

melody. - FEEL THE RUSH (Junkie XL Remix)

Metro Riots - Thee Small Faces

Part 2 feat. Fallacy - One Of Dem Days (Remix)

Pharrell feat. Lauren - Skateboard P Presents: Show You How To Hustle

Priestess - I Am The Night, Colour Me Black

Roots Manuva - No Love

Spank Rock - What It Look Like

Sway - Hype Boys

The Bronx - Around The Horn

The Presets - Steamworks

The Vacation - I’m No Good

Tiga - Good As Gold

Tigarah - Girl Fight (Mr. D Hyphy Mix)

Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Remix)

Valient Thorr - Heatseeker

Vitalic - My Friend Dario

Wolfmother - Joker And The Thief

Yonderboi - People Always Talk About The Weather (Junkie XL Remix)

jakby kogos interesowalo ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem dokladnie tkwi w tym, ze jak ustawie model zniszczen samochodu na 'high' to sie gra wysypuje. Reszta ustawien nie ma na to wplywu.

 

@Orgiusz

 

Watpie, ze modowane stery robia takie jaja, w innych grach nie mialem z nimi problemu. Tak czy inaczej, dzieki za odpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efekt nos też jakiś dziwny. Dotychczas w nfs dało rady coś tam jeszcze wydusić na liczniku. Tutaj jadąc max 320 wciskamy nos, efekt wizualny jest, ale prędkość ta sama wtf O_o

:lol:

przy 320 to chyba skrzynia sie kończy :lol: chyba że ja o czymś nie wiem

 

 

Dołączona grafika

 

lamy :D

Edytowane przez KAMILcom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja pograłem w demo. Wiele czasu mi to nie zajęło ;]

 

Plusem są niskie wymagania. Wszystko w 1280@full. Ale trudno żeby bylo inaczej skoro mamy tylko drogę+troszkę grafiki na poboczach. Gra jest niesamowicie uboga w szczegóły, smaczki. Zobaczymy jak będą wyglądać pozostałe trasy, ale te co są nalezy okreslic krótko: bezpłciowe. Gdzie im pod względem designu do tras chocby z NFS Porsche?

O sterowaniu było mowione więc się nie powtarzam. Ocena dema to 4+/10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi gra działa na high bez aa 1024x768 i działa ładnie.Aczkolwiek uwarzam ze gra jest total nuda.

1024, high, anizo + brak AA + 7300GT 780/1700 - FPS 22-29.

 

Jak dla ciebie tyle fps to ładnie to ok.

 

Do do gry...

 

Zainstalowałem, przejechałem całość w 5 minut i uninstall...

 

Total crap :mur: A myślałem, że ta część będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dłużej trwało instalowanie gry i oglądanie intro niż samo granie. Bida z nędzą. W zasadzie nie ma co komentować. Plusy? Chyba tylko jeden - wreszcie jakieś wyścigi w scenerii innej niż miasto. Może, gdybym miał połowę lat na karku co mam to by coś się spodobało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na kingu tez aidsy szaleja :| na kierze o dziwo gra sie dosc przyjemnie i FF pokazuje utrate przyczepnosci przednich kol :wow:

 

wydajnosc ujdzie choc przy low 1650 na 8500GE potrafilo spasc ponizej 25fps, ale i 40fps nie daje poczucia plynnej zabawy, w 1440 jest lepiej, ale i tak jest za malo, zeby miec wrazenie predkosci. w ogole nie czuje, ze lece po tej drodze. model zniszczen moze jest, ale jakos wplywu na trakcje nie ma a i z zewnatrz tez nie wiele widac, w zasadzie jest to taki sam model zniszczen jak w poprzednich czesciach w dragu czyli 0/1 albo nic albo zgon. to nie dla mnie :/

 

juz wole porsche, ktore na kierni chodzi mocno tak sobie, FF podobnie jak w TDU wnerwia a nie cos daje, ale gra ma to cos co przykuwa a tu po 3 racach na trasie mialem dosc, bo w wyscigu ze skilinem nawet nogi z gazu nie trzeba byl sciagac i to na kingu :| jakies tam 1:07 wpadlo prowadzac jedna reka z piwem w drugiej :lol:

 

niestety ale EA od "prosia" sie tylko pograza coraz wiekszym shitem, im dalej od 2000 roku tym gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trza coś napisać. :)

Dla mnie nie ma problemu sterowanie autem, nie wiem na co tutaj wszyscy narzekacie, po prostu w ProStreet jest inaczej i tyle. Trzeba się nauczyć jeździć a nie pisać, że się nie da. Jeżeli komuś nie pasuje, to trudno się mówi. Dlaczego w każdej samochodówce musi być realistyczna fizyka itp.

Co do grafiki, jest uboga, ale czy tylko grafika jest najważniejsza, czy nie czasem gameplay.

Dlatego jest DEMO ProStreet i każdy może sprawdzić u siebie jak to działa.

 

A w FPSach np: CRYSIS to też zastanawia się ktoś, czy każda broń, jest realistyczna, pewnie nie, bo jakoś nie przypominam sobie żeby o tym było pisane. :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Trza coś napisać. :)

Dla mnie nie ma problemu sterowanie autem, nie wiem na co tutaj wszyscy narzekacie, po prostu w ProStreet jest inaczej i tyle. Trzeba się nauczyć jeździć a nie pisać, że się nie da. Jeżeli komuś nie pasuje, to trudno się mówi. Dlaczego w każdej samochodówce musi być realistyczna fizyka itp.

Co do grafiki, jest uboga, ale czy tylko grafika jest najważniejsza, czy nie czasem gameplay.

Dlatego jest DEMO ProStreet i każdy może sprawdzić u siebie jak to działa.

 

A w FPSach np: CRYSIS to też zastanawia się ktoś, czy każda broń, jest realistyczna, pewnie nie, bo jakoś nie przypominam sobie żeby o tym było pisane. :)

 

Pozdrawiam.

realistyczna fizyka ?? kaza Ci wsiasc w samochod ktorym masz bic rekordy szybkosci ale zapomnieli wspomniec ze powyzej 200km/h maszyna skreca jak pociag z 20 wagonami z weglem... no sry, nie spodziewam sie nierealistycznego modelu ale to juz lekka przesada gdy wypada sie z lagodnego luku bo niby wyspojlerowany samochod z niego wypada... a normalnie na wzniesieniach to samochod leci nie nizej niz wahadlowce NASA ... w normalnym wyscigu tez nie jest lepiej bo mam wrazenie ze srodek ciezkosci jest w srodku osi samochodu ... a to chyba niemozliwe zeby samochod z silnikiem z tylu mial srodek ciezkosci na srodku ...

 

w Crysis do ktorego sie odnosisz bron nie ma takiego odrzutu ze nie trafiasz z 5m, poza tym to jest FPS sci-fi z "magicznym" kombinezonem wiec ...

ogolnie gra jest przereklamowana, wszedzie fajerwerki i plastikowe lale ktore wcale nie podnosza atrakcyjnosci tej gry... ten caly cyrk przed startem to juz wogole jest zalosny, denerwuje mnie to ze przez takie cos jest dodatkowy Loading ... na dodatek po restarcie przed kazdym startem od nowa musisz ogladac jak kamera przeglada inne samochody biorace udzial w wyscigu .. przy wiekszej ilosci restartow mozna dostac bialej goraczki gdy nie mozesz skipnac tego ...

 

ta gra to jedno wielkie [piiiiiiiiii] , czekam na Porshe 2 ewentualnie remake koncepcji NFS1 czy NFS3 z pieknymi otwartymi trasami ( las z liscmi i promienie slonca, albo cos takiego ), ze zmiennymi warunkami pogodowymi i dnia, ruchem ulicznym jako opcja, normalnymi fabrycznymi furami, porzadnym modelem jazdy i brakiem tej popcornowej bezmozgiej otoczki za szybkich i za wiejskich. To co prezentuje Prostreet to odwalenie roboty przez EA i robienie z ludzi idiotow karzac im placic za takiego gniota. Mamy 2008 rok prawie nie dajmy sobie wciskac byle czego i udawac ze nasze kompy to zlomy na ktore nie mozna stworzyc porzadnej odslony NFS!!!

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to chyba niemozliwe zeby samochod z silnikiem z tylu mial srodek ciezkosci na srodku ...

BMW i ten Nissan mają silniki z tyłu :lol2: Akurat te samochody mają silniki z przodu i w miare dobrze rozłożoną mase , czyli dobrze się prowadzą. Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

BMW i ten Nissan mają silniki z tyłu :lol2: Akurat te samochody mają silniki z przodu i w miare dobrze rozłożoną mase , czyli dobrze się prowadzą.

masa nie ma tu nic do tego bo samochod sie obraca jak nabity na pal na srodku modelu a nie jakby skrecal ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puść gaz to zacznie skręcać :wink: Takich rzeczy nie powinno się pisać przy tylnio napędowym wehikule :lol2:

 

Rozłożenie masy i sama masa ma bardzo duży wpływ na zachowanie sie samochodu w zakrętach.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi gierka ehh, dla zabicia czasu mozna pograc. Raz udalo mi sie jechac 328kmph, a ogolnie max to 321/323... oczywiscie z nitro.

 

Grafa kiepska...i za latwa ta gra...tam na poczatku pisze 10+... a to powinno być poprostu 10... i to nie ocena tej gry, bo ja ja oceniam na 6/10 ;) booo BMW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekam na remake koncepcji NFS1 czy NFS3 z pieknymi otwartymi trasami ( las z liscmi i promienie slonca, albo cos takiego ), ze zmiennymi warunkami pogodowymi i dnia, ruchem ulicznym jako opcja, normalnymi fabrycznymi furami, porzadnym modelem jazdy i brakiem tej popcornowej bezmozgiej otoczki za szybkich i za wiejskich.

Czekam dokałdnie na to samo - koncepcja znana z NFS 1-3 bardzo mi sie podobała - świetne, klimatyczne trasy, oryginalne samochody wyścigowe, piękne krajobrazy. Niestety chyba sie nie doczekamy powrotu do korzeni, bo taka koncepcja jest obecnie "niesprzedawalna". Przecież małolaty lubuja się w szpanerskim , elo pro młodziezowym trendzie tuningowanych fur, a to głównie jest rynek odbiorców seri NFS. Cały ten tuning odbiera radość grania. Na chu.... mi kolejny spojler czy wydech? Powinno być tak jak w Porsche - zaliczyłes jakiś etap to dostajesz dostęp do jakiegoś z góry okreslonego packu z ulepszeniami. Kupujesz, ładujesz i jazda dalej. A nie jakieś zabawy z milionami części. A najlepiej tak jak w Hot Pursuit2 - w miarę przechodzenia kolejnych wyścigów dostepne nowe furki i tyle. Prózne moje nadzieje , bo pewnie zaraz zostanę zlinczowany słownie przez dzieciarnię, że nie "czuję bluesa" tuningu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...