Pure Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Czy to że miliony much jedzą [ciach!]o, aby napewno oznacza, że jest takie dobre?? W tej chwili instaluje się głównie wtrysk sekwencyjny i coraz więcej jest wtrysku fazy lotnej. A wtrysk fazy lotnej pozwala na poprawienie osiągów silnika w stosunku do noPb. :) Chyba chodzi Ci o wtrysk w fazie ciekłej :) czyli 5 generacja (jtg). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darzur Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Chyba chodzi Ci o wtrysk w fazie ciekłej :) czyli 5 generacja (jtg). No dokładnie tak. Wtrysk fazy ciekłej - przejęzyczyłem się.. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Oj obawiam się, ze nadal nie wiesz o czym piszesz. To że ci dystrybutor pokazał 34, nie oznacza że zbiornik w cudowny sposób zwiększył objętość do 34. Proponuję ponownie to przemyśleć i nie błaźnić sie nadal.Że poduszka powietrzna się bardziej spręża tak ? Problem w tym, że nie ma różnicy czy do poldka jest wlane 26l czy 34l - i tak dystans na tym przejechany wynosi ok 200km. Rekord był na pewnej stacji na jakimś zadupiu - 37,8l dystrybutor nie odbił w związku z protestami kierowcy, że roz*eb*e ! Oszukują i tyle - a tłumaczenie jest zawsze takie samo - panie to ciśnienie jest wyższe ustawione :lol: Czemu tak mi sie podoba dieselek ? ZBo ostatnio mialem okazje pojeździć vectrą B 2,2 125km 2002.Trasy krótkie 30-40 po mieście, zakorkowany Wrocław. Lub dłuższe - 500km do rodziny po autostradzie -prędkość jak się da jechać ~170. Osiagi bardzo przyzwoite, jazda przyjemna. Spalanie średnio 6,6l bez żadnych kombinacyj/oszczędzania. Średnio 840km do zapalenia rezerwy. Co do przykładu to auto 2.9 V6 (coś ok. 150kW mocy) pali po mieście 15-20 w trasie 11-13. I oczywiście zgadzam się z Tobą, LPG ma również dużo wad - dużo mniejszy zasięg, koło zapasowe w puszce, zakaz wjazdu na parkingi podziemne (to się niedługo zmieni :)) i pewnie jeszcze by sie coś znalazło. I pomimo tego wole mocną benzynę z LPG niż słabszego i mniej ekonomicznego diesla.I kto tu się błaźni ja się pytam - toż to profanacja pchac gaz (nieuniknionego prosiaka) do tego auta [; No rzeczywiście - oszczędność po zbóju [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Ale jeżeli to jest sekwencja to ja nie widze problemu pchać się z nią nawet do takiej 2.9 v6. Przynajmniej samochód jeździ a nie stoi w garażu bo paliwo drogie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darzur Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Ale jeżeli to jest sekwencja to ja nie widze problemu pchać się z nią nawet do takiej 2.9 v6. Przynajmniej samochód jeździ a nie stoi w garażu bo paliwo drogie.... Ależ oczywiście, że to jest sekwencja. Nie widzę sensu zakładania innych instalacji w tej chwili. Że poduszka powietrzna się bardziej spręża tak ? Problem w tym, że nie ma różnicy czy do poldka jest wlane 26l czy 34l - i tak dystans na tym przejechany wynosi ok 200km. Rekord był na pewnej stacji na jakimś zadupiu - 37,8l dystrybutor nie odbił w związku z protestami kierowcy, że roz*eb*e ! Oszukują i tyle - a tłumaczenie jest zawsze takie samo - panie to ciśnienie jest wyższe ustawione :lol: Nie o sprężanie tu chodzi. Do zbiornika o objętości 36dm3 nie zmieści sie tych dm3 więcej i koniec. Nie wiem o co Ci chodzi. Nalej do litrowej butelki 1.5 litra wody a wtedy zrozumiem twoje argumenty. Czemu tak mi sie podoba dieselek ? ZBo ostatnio mialem okazje pojeździć vectrą B 2,2 125km 2002.Trasy krótkie 30-40 po mieście, zakorkowany Wrocław. Lub dłuższe - 500km do rodziny po autostradzie -prędkość jak się da jechać ~170. Osiagi bardzo przyzwoite, jazda przyjemna. Spalanie średnio 6,6l bez żadnych kombinacyj/oszczędzania. Średnio 840km do zapalenia rezerwy. I kto tu się błaźni ja się pytam - toż to profanacja pchac gaz (nieuniknionego prosiaka) do tego auta [; No rzeczywiście - oszczędność po zbóju [; Nigdy nie mówiłem, że diesel jest zły. A twój argument o LPG totalnie mnie rozwalił. Gdybym wiedział to wcześniej to nigdy nie założyłbym gazu! Dzięki, że otworzyłeś mi oczy! Z mojej strony koniec dyskusji, wszak to offtopic a ty nie masz już argumentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Rzeczywiście - wyprztykałem się. Mogę się tylko powtarzać. To samo "auto": 26l x 100/200km = 13l ___ 34lx 100/200 = 17l po czym tankuję na następnej stacji, wchodzi 28l i sytuacja sie powtarza - znowu przejeżdżam na tym ok 200km. Na poprawę humoru ->x<- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darzur Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 Rzeczywiście - wyprztykałem się. Mogę się tylko powtarzać. To samo "auto": 26l x 100/200km = 13l ___ 34lx 100/200 = 17l po czym tankuję na następnej stacji, wchodzi 28l i sytuacja sie powtarza - znowu przejeżdżam na tym ok 200km. Na poprawę humoru ->x<- Nie ma sensu się kłócić. Każdy mierzy wszystko swoja miarą i ty wolisz diesla ja mocniejsze LPG. A o podwyżce akcyzy wiem od dawna i też mnie to boli. Wprawdzie LPG będzie nadal ok. 2x tańszy niż ON, ale to już nie to co teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 (edytowane) Na poprawę humoru ->x<-No sk@#$%^&ny! To będzie zapewne jeden z tych cudów Tuska?! Proponuję aby ci, którzy glosowali na PO domagali się teraz obiecanej obniżki podatków! Tylko kto się teraz przyzna? ;) Edytowane 20 Lipca 2008 przez rosolini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 No sk@#$%^&ny! To będzie zapewne jeden z tych cudów Tuska?! Proponuję aby ci, którzy glosowali na PO domagali się teraz obiecanej obniżki podatków! Tylko kto się teraz przyzna? ;)Ja się przyznam. Czuję się zawiedziony, ale nie widzę i tak nic sensowniejszego. A wracając do tematu. Dla mnie większym obciachem jest puszczanie czarnych bąków z rury wydechowej niż tankowanie LPG. Nie każdy potrzebuje koła zapasowego, albo bagażnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 Taa... wstyd mi strasznie za te bąki! Dlatego przy zakupie następnego busa będę szukał takiego z silnikiem benz. 1.0 Turbo + gaz do tego i tylko jedne, jedyne przełożenie na skrzyni - z taaaakim motorem można na samej szóstce jeździc :) No i wyważenie jakie idealne - przy założeniu, że na pace tylko powietrze wożę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 Może dlatego , że też patrzy na koszt OC :) . @Kaeres Tak apropo biegów to pokaż mi diesla który leci na 2 biegu 110km/h ;) . Ostatnio stoję na światłach swąją leciwą hanią 2.0 , podjeżdza oktawka i chyba też 2.0 z tym że w TDI (nowa buda , a nie wiem czy 2.0 czy 1.9 bo nie miałem okazji zobaczyć tyłu). Widzę , dwóch młodszych panów i odbyło się to tak. Jedynka lekko mnie wyprzedził tak o 1m maski, po wbiciu dwójki cały czas leciałem do przodu gdzie on już wajchował na trzeci bieg. W efekcie różnica w odległości była na 3-4 metrów za mną i się powiększała odległość. W Link4 za Colta 1.6 płacę 398zł, za Lybrę 2.4 płacę 296zł. Twój wyścig o niczym nie świadczy bo nie wiesz z czym się ścigałeś i czy obaj się ścigaliście :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darzur Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 O czym wy tu k...wa piszecie..??!! Jaki obciach??!! Coraz częściej, niemalże na każdym kroku widzę, że Polska to typowy zaścianek Europy. Niemcy wprowadzają ulgi podatkowe dla aut LPG, w Wielkiej Brytanii państwo zwraca 75% ceny montażu instalacji (królowa jeździ tylko na LPG), francuzi znieśli VAT na LPG, zgodnie z dyrektywami UE wiele państw członkowskich obniża akcyzę na LPG (poza Polską oczywiście, tak modna teraz ekologia), obniża sie podatek drogowy dla aut z LPG ale w Polsce obciachem jest jeździć na tym paliwie. Bo chociaż dobrze dobrana instalacja zapewnia lepsze zachowanie auta niż na noPb i tańszą jazdę niż na ON to gaz niestety jest tani przez to obciachowy. Jesteśmy społeczeństwem któremu ciągle wystaje słoma z butów i jak coś jest tańsze, to choćby było lepsze wstydzimy sie tego. Myślałem, że powoli, ale systematycznie się cywilizujemy - złudne nadzieje. I widać to na każdym kroku, nie tylko na tym forum i w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 Gaz jest obciachowy nie przez to, że tani, ale ponieważ zbyt wielu kapeluszników, dresiarzy i wieśniaków przemieszcza się na tym paliwie. No i początki nie były najlepsze (te różne strzały armatnie, mniejsza moc i takie tam). Ja głosowałem nie na PO, tylko przeciwko PiS. Mniejsze zło, jak zwykle. Nic się nie zmienia. Otto von Bismarck ryczy w piekle z radości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCat Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2008 O czym wy tu k...wa piszecie..??!! Jaki obciach??!! Coraz częściej, niemalże na każdym kroku widzę, że Polska to typowy zaścianek Europy. Niemcy wprowadzają ulgi podatkowe dla aut LPG, w Wielkiej Brytanii państwo zwraca 75% ceny montażu instalacji (królowa jeździ tylko na LPG), francuzi znieśli VAT na LPG, zgodnie z dyrektywami UE wiele państw członkowskich obniża akcyzę na LPG (poza Polską oczywiście, tak modna teraz ekologia), obniża sie podatek drogowy dla aut z LPG ale w Polsce obciachem jest jeździć na tym paliwie. Bo chociaż dobrze dobrana instalacja zapewnia lepsze zachowanie auta niż na noPb i tańszą jazdę niż na ON to gaz niestety jest tani przez to obciachowy. Jesteśmy społeczeństwem któremu ciągle wystaje słoma z butów i jak coś jest tańsze, to choćby było lepsze wstydzimy sie tego. Myślałem, że powoli, ale systematycznie się cywilizujemy - złudne nadzieje. I widać to na każdym kroku, nie tylko na tym forum i w tym temacie. Lepiej już tego chyba ująć nie można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Kolejny model samochodu dostępny wyłącznie z silnikami turbo http://www.lancia.pl/index.php?pid=17&id_model=4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Kolejny model samochodu dostępny wyłącznie z silnikami turbo http://www.lancia.pl/index.php?pid=17&id_model=4 Jakie jeszcze samochody są produkowane wyłącznie z silnikami turbo (poza oczywiście sportowymi bestiami) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 Jakie jeszcze samochody są produkowane wyłącznie z silnikami turbo (poza oczywiście sportowymi bestiami) ?VW Tiguan VW Scirocco (ten zdaje się jeszcze niedostępne w salonie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 A co do Lancii, to akurat nowa Delta ze sportem ma bardzo mało wspólnego ;) Teraz to raczej bardziej luksusowe auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 A co do Lancii, to akurat nowa Delta ze sportem ma bardzo mało wspólnego ;) Teraz to raczej bardziej luksusowe auto.a kto mówił o sporcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 a kto mówił o sporcie? Kaeres :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 Kaeres :PNo nie wiem, może dla niego Skoda Superb to też auto sportowe (bo i ono występuje obecnie w sprzedaży wyłącznie z silnikami turbo). ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 Jak dla mnie baja, będzie dużo sprężarek na allegro do wzięcia. Szkoda że te z T-Jetów 1,4 są takie malusie i do mojego nie podejdą :/ Ale np do takiego SC idealnie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 (edytowane) Jak dla mnie baja, będzie dużo sprężarek na allegro do wzięcia. Szkoda że te z T-Jetów 1,4 są takie malusie i do mojego nie podejdą :/ Ale np do takiego SC idealnie:DA tam malusie, nie ważne czy mała, czy duża ważne jak dmucha ;-) BTW, niedawno na allegro była jedna od t-jeta właśnie... za 680 PLN i nie było ofert kupna http://moto.allegro.pl/item395194632_turbo...et_okazja_.html Więc gość obniżył cenę na 650 zł http://moto.allegro.pl/item403372008_turbo..._stan_bdb_.html Edytowane 28 Lipca 2008 przez KvM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 A tam malusie, nie ważne czy mała, czy duża ważne jak dmucha ;-) BTW, niedawno na allegro była jedna od t-jeta właśnie... za 680 PLN i nie było ofert kupna http://moto.allegro.pl/item395194632_turbo...et_okazja_.html Więc gość obniżył cenę na 650 zł http://moto.allegro.pl/item403372008_turbo..._stan_bdb_.html No te sprężarki baja, naprawdę taniutkie. Do GTka jednak za mała a szkoda, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosen Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 (edytowane) Wiadomo - samochód sportowy to tylko benzyna (na tor - koniecznie bez turbo) Dupowóz o małym spalaniu - uturbiony diesel Polecam silniki VW TDI:) Z doświadczenia wiem, że Passat 2.0 TDI PD 140KM potrafi palić bez większego oszczędzania 5.6, jak się pojeździ dosyć szybko to 6.5. O więcej trzeba się naprawdę starać. Często czytam jak ludziom potrafią spalić nawet 10l - być może ale chyba ten ktoś musi jeździć na krótkich dystansach (zimny silnik) bo inaczej nie uwierzę:) I nie dziwię się ludziom, że nie potrafią uwierzyć w takie spalanie skoro często mają do czynienia z Fiatami, Peugeotami, gdzie mniejsze silniczki diesla w mniejszych a autach palą więcej. Ale taka prawda...VW jako jeden z nielicznych nie nagina danych o spalaniu - wszystko potwierdza się potem w testach niezależnych, nie to co u....Kolejny mit to szybkość reakcji na naciśnięcie gazu. Większość osób twierdzi, że diesel to muł po jazdach dieslem z CR … ludzie … CR to nie PD. Chętnie bym stanął ww. Paskiem (pomimo, że nie ma sportowych aspiracji) ze 140 konną benzyną (może być nawet 150) i ścigał się...ale do 200km/h. Myślę, że Passat by wygrał. Inny test na plus dla diesla to załadować 5 osób do samochodów i się ścigać (wyprzedzanie, zakręty itp.). Jeździłem kilkoma samochodami ale żaden (o podobnej mocy) tak nie przyspiesza z 5 osobami na pokładzie jak to TDI PD. Jego minus to powolny start na pierwszym biegu - ale nie jest to samochód sportowy a zwykły dupowóz. Legendarny 1.9TDI w starszych samochodach wymiata...ludzie go robią na ponad 200KM i sobie radzi:) O spalaniu nie wspomnę... ps.: a jak ktoś nie umie jeździć to mu zapraknie mocy przy wyprzedzaniu nie tylko w 2 l dieslu ale nawet w 4,2 FSI ;P Edytowane 28 Lipca 2008 przez sosen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 Wiadomo - samochód sportowy to tylko benzyna (na tor - koniecznie bez turbo) Dupowóz o małym spalaniu - uturbiony diesel Polecam silniki VW TDI:) Z doświadczenia wiem, że Passat 2.0 TDI PD 140KM potrafi palić bez większego oszczędzania 5.6, jak się pojeździ dosyć szybko to 6.5. O więcej trzeba się naprawdę starać. Często czytam jak ludziom potrafią spalić nawet 10l - być może ale chyba ten ktoś musi jeździć na krótkich dystansach (zimny silnik) bo inaczej nie uwierzę:) I nie dziwię się ludziom, że nie potrafią uwierzyć w takie spalanie skoro często mają do czynienia z Fiatami, Peugeotami, gdzie mniejsze silniczki diesla w mniejszych a autach palą więcej. Ale taka prawda...VW jako jeden z nielicznych nie nagina danych o spalaniu - wszystko potwierdza się potem w testach niezależnych, nie to co u....Kolejny mit to szybkość reakcji na naciśnięcie gazu. Większość osób twierdzi, że diesel to muł po jazdach dieslem z CR … ludzie … CR to nie PD. Chętnie bym stanął ww. Paskiem (pomimo, że nie ma sportowych aspiracji) ze 140 konną benzyną (może być nawet 150) i ścigał się...ale do 200km/h. Myślę, że Passat by wygrał. Inny test na plus dla diesla to załadować 5 osób do samochodów i się ścigać (wyprzedzanie, zakręty itp.). Jeździłem kilkoma samochodami ale żaden (o podobnej mocy) tak nie przyspiesza z 5 osobami na pokładzie jak to TDI PD. Jego minus to powolny start na pierwszym biegu - ale nie jest to samochód sportowy a zwykły dupowóz. Legendarny 1.9TDI w starszych samochodach wymiata...ludzie go robią na ponad 200KM i sobie radzi:) O spalaniu nie wspomnę... ps.: a jak ktoś nie umie jeździć to mu zapraknie mocy przy wyprzedzaniu nie tylko w 2 l dieslu ale nawet w 4,2 FSI ;P Tak, tak wszyscy już wiedzą że TDIki od VW najlepszę są :P Ja jednak podziękuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 28 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2008 (edytowane) TDIki od VW są takie zajebiaszcze, że niedługo do promów kosmicznych będą je wstawiać :> Widać, że ten temat chyba nie będzie miał końca... :E Edytowane 28 Lipca 2008 przez grzesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 Chętnie bym stanął ww. Paskiem (pomimo, że nie ma sportowych aspiracji) ze 140 konną benzyną (może być nawet 150) i ścigał się...ale do 200km/h. Myślę, że Passat by wygrał.SPoko, 170 konny passat z TDI nie wygrał, ale Twój 140KM na pewno by wygrał :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 Taki Passat nadaje się do orania pola lub/i do przewozu dziesięciu świń na raz (w takim wypadku czy pusty czy pełny idzie tak samo :lol2: ) i w takich zastosowaniach silnik diesla sprawdza się znakomicie :wink: Ktoś wspomniał o powolnym starcie na pierwszym biegu... Jak swego czasu jeździłem ciężarówką to ruszałem z dwójki, może warto spróbować :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 (edytowane) Ja też tak myślę. Szczególnie, że jest tańszy od porządnego ciągnika. http://www.autotrader.pl/details,30241,105610184.asp Nawet sylwetką przypomina ciągnika. I koła ma specjalne nawet założone do orki. Myślicie, że ludzie kupują TDI do poruszania się po ulicach ? Wolne żarty. Jest tylko jeden warunek. Musi to być na prawdę mocny TDI aby czasami kombajn z roli wyciągnąć jak się zakopie. Edytowane 29 Lipca 2008 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...