Jump to content
DamSx6

Mcdonald

Recommended Posts

Było parę razy i do czasu postu Pigmeja z tym, zawsze moderacja (imo bardzo słusznie) usuwała link do poradnika jak kraść, a autor posta był nagradzany - widocznie coś się zmienia, inne postawy zaczynają być tolerowane na forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to potraktowałem jako ciekawostke bo np sam bym na takie coś nie wpadł. Nie podoba sie, nie musisz komentować, o tym sam zapomniałeś...

 

Filmik przedstawia przykład złej obsługi zarządzania mcdrive oraz pomysłu na wykorzystanie nielegalne. Powinienem napisać "tak robić nie wolno" ale ja nikogo nie namawiam więc wyluzuj : ) . Mi sie podoba, zaspokoiłem ciekawość, wiedzę oraz byłem zaskoczony...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, nie sądziłem że filmik zwykły wywołuje takie poruszenie : )

Luz, chodziło mi o to, że jak dobrze pamiętam, zawsze za ten link była nagroda, a nagle okazuje się, że jest on zupełnie akceptowalny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od długiego czasu jak już odwiedzam Mac'a raz na 2-3 tygodnie to zawsze tylko biorę Kurczakburgery. Dobre to i tanie :) Ostatnio jakoś tak mnie naszło na Royala i wiedziałem że to był błąd - kurczak to kurczak.

Jup i dlatego McChicken i Tortilla kosztują więcej, tak? ;]

Do tych kurczakburgerów wkładają mięso "gorszej jakości" - w porównaniu do powyższych ofkors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jadam nic innego w MD niż Big Mac i Cheesburger, jakoś nie przepadam specjalnie za 'szybkim jedzeniem'. Kolega ma kartę ze zniżkami, Big Mac za 4 zł, zjem trzy do tego duży shake i za 5 minut jestem głodny, + 1000 kalorii ekstra. Już wolę kebaba, choć to też niezdrowe. Brzuszek się lekko zaokrąglił, pomimo 10 kg niedowagi (175/65).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jadam nic innego w MD niż Big Mac i Cheesburger, jakoś nie przepadam specjalnie za 'szybkim jedzeniem'. Kolega ma kartę ze zniżkami, Big Mac za 4 zł, zjem trzy do tego duży shake i za 5 minut jestem głodny, + 1000 kalorii ekstra. Już wolę kebaba, choć to też niezdrowe. Brzuszek się lekko zaokrąglił, pomimo 10 kg niedowagi (175/65).

Ja jak najem się do pełna w McD to generalnie umieram z przejedzania przez jakąś godzinę, a następne 3 jestem po prostu najedzony.

Poza tym o niedowadze może orzec lekarz, a nie internetowy kalkulator bmi czy zasada: wzrost powyżej 100cm = optymalna waga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy to jest McMuffin :lol:

 

Nienawidzę śniadań w MC :? Kto to wymyślił ? Nawet zwykłe tosty z szynką są wstrętne. Bleh ! :?

 

McChicken najlepsza kanapka z normalnej oferty, no i nuggets'y. Bym zapomniał, pączek czekoladowy, sorry "donut"* :D ze śniadań jest poprostu PYSZNY ! :)

 

 

* podchodzę do kasjerski i mówię, że chcę tego pączka czekoladowego, to mi zrobiła wykład :lol: że to nie pączki tylko donuty, różnią się ciastem, kółeczkiem w środku bla bla bla :lol: i jak oddawała już to tekst "i proszę, niech pan pamięta - nie pączki , tylko donuty" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem ostatnio w Mc i wziąłem to co zawsze czyli powiększony McZestaw. Tym razem z BigMac'iem którego ostatnio jadłem z 3 lata temu. Albo mam wrażenie albo wszystkie kanapki z Mc są coraz mniejsze. Pamiętam jak kiedyś zjadłem Big'a i było git a teraz to jak przekąska. Wole iść na kebaba niż wydawać kase w Mc... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem ostatnio w Mc i wziąłem to co zawsze czyli powiększony McZestaw. Tym razem z BigMac'iem którego ostatnio jadłem z 3 lata temu. Albo mam wrażenie albo wszystkie kanapki z Mc są coraz mniejsze. Pamiętam jak kiedyś zjadłem Big'a i było git a teraz to jak przekąska. Wole iść na kebaba niż wydawać kase w Mc... :/

Może Ty jesteś coraz większy? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nienawidzę śniadań w MC :? Kto to wymyślił ? Nawet zwykłe tosty z szynką są wstrętne. Bleh ! :?

Faktycznie, ofertę śniadaniową Mac ma bardziej niż kiepską... Większość rzeczy jest po porstu niesmaczna.

Często też zauważyć można, że ludzie po prostu stoją i czekają aż minie ta 10:30 i będzie można kupić coś "porządnego" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem ostatnio w Mc i wziąłem to co zawsze czyli powiększony McZestaw. Tym razem z BigMac'iem którego ostatnio jadłem z 3 lata temu. Albo mam wrażenie albo wszystkie kanapki z Mc są coraz mniejsze. Pamiętam jak kiedyś zjadłem Big'a i było git a teraz to jak przekąska. Wole iść na kebaba niż wydawać kase w Mc... :/

Jak można pisać takie rzeczy w wieku 15 lat? :unsure: . To chyba oczywiste, że 12sto latek raczej naje się big makiem, a 15 już niekoniecznie (zależy od osoby).

Rozumiem, że "to nie tylko moja opinia" to odnosi się do rówieśników? ;)

 

 

Faktycznie, ofertę śniadaniową Mac ma bardziej niż kiepską... Większość rzeczy jest po porstu niesmaczna.

Często też zauważyć można, że ludzie po prostu stoją i czekają aż minie ta 10:30 i będzie można kupić coś "porządnego" ;)

Niestety, nie mam pojęcia po co te śniadania... jeszcze jakby te tosty po 1-1,5 były to mógłbym to przełknąć jakoś, ale nie za 3zł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mcsniadania maja jedyny plus - wystarczy kupic kawę żeby dostać gazetę :)

Ale żeby coś smacznego zjeść to nie ma bata, trzeba poczekać na porę obiadową.

narzekacie, kanapka jajko deLuxe w zestawie może być. A normalnie to zestaw zbójnicki :P

 

 

http://www.smog.pl/wideo/23553/mcdonalds_34_lata_temu/

Faktycznie jakieś większe te buły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasz dziennik i gość niedzielny hehe,

 

moje ostatnie jedzenie w Mc było jakieś 3 lata temu jak puściłem pawia po BigMacu... teraz jedyna co tam zamawiam to kawa i frytki, ewentualnie jakieś ciastka jak mają dobre.

 

jednak jest jedna rzecz która mi w Mc smakuje, lody hehe.

Edited by slavOK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.