Manhunt Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Dajcie mi trainer'a ;] 1.5.03 jak ktoś ma niech wali jak w dym ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nrl Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 grał ktoś może z was w codename outbreak ? bo niektóre postacie w grze są praktycznie wyciągnięte z niej. np. ta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 (edytowane) Czy ktoś mógłby udostępnić mi save'a z Limańska (v. 1.5.04)? Najlepiej tuż przed "punktem bez powrotu". Jeśli to działa tak jak myślę, to niedługo będziemy mogli powrócić stamtąd :) Edytowane 19 Września 2008 przez Duelist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Trza było nie instalować wcześniejszego patcha ;p. Coście popsuli i tyle ;]. Mi raz gra wywaliła (na 25h gry). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LCC Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 To ja miałem jazdę w Elektrowni. Na trzecim, moście nie moście, praktycznie nie strzelałem tylko ustawiałem się po śrdoku między jednym, a drugim monolitianem czy jakoś tak i jeden robił drugiemu frendly-fire i padali jak muchy od swoich pukawek. Szkoda, że przy tym mnie za to winili, bluzgając na mnie... . Bug nie bug trochę było przy tym zabawy no i pestki w kieszeni zostały :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 grał ktoś może z was w codename outbreak ? bo niektóre postacie w grze są praktycznie wyciągnięte z niej. np. ta Ja grałem i podobało mi się. Codename: Outbreak producent: GSC Game World :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Da się tam wejść do środka jakoś? Bo próbuje i lipa :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Lol, bo nie z tej strony wchodzisz. Od tyłu trzeba zajść ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Pytam się czy ogólnie idzie tam wejść. Myślisz że jestem ułomny? Z 3 razy obszedłem ten budynek i nic :/ "Brama zamknięta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Pytam się czy ogólnie idzie tam wejść. Myślisz że jestem ułomny? Z 3 razy obszedłem ten budynek i nic :/ "Brama zamknięta"Rozwal bandytę w środku i się otworzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 (edytowane) Tylko że ta łajza gdzieś lata i go nie widzę ;( Damn... // Już dałem radę... Edytowane 19 Września 2008 przez Manhunt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 (edytowane) Screeny z samego początku gry :) Ponieważ nie mam save'a z Limańska (prawdopodobnie trzeba będzie zacząć grę od nowa po tym modzie), dodałem przejście na bagnach :) Dodanie drogi powrotnej nie stanowi już żadnego problemu. Jednak jest jedno ale, przy każdym kolejnym wejściu do Limańska otrzymuje się automatycznie głównego questa przez co można zapętlić fabułę :P Kiedy się z tym uporam, udostępnię mod. Edytowane 19 Września 2008 przez Duelist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Zdolny jesteś, nie powiem ;) Dobre rozwiązanie bo po Limańsku nie ma gdzie broni naprawiać itp. :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Omg. Panowie wam też technik z bazy wolności (Jar to jego imie) nie chce pendrive'ów przyjmować ? Co z nim gadam to mam tylko do wyboru "do zobaczenia". Bug chyba bo wcześniej dla niego zrobiłem questa z przyniesieniem czegoś tam (ale nie chodziło o pendrive'wy)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 Ja juz mam serdecznie dosyc tej gry :wisielec: odinstalowuje to "siedlisko robactwa" a rozgrywke dokoncze jak wyjda patche z jakims sensownym changelogiem. Bo to co sie u mnie wyprawia w czerwonym lesie przechodzi ludzkie pojecie. Gra w ogole nie byla testowana i daje sobie reke uciac, a nawet dwie, ze naprawde tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 19 Września 2008 Zgłoś Napisano 19 Września 2008 (edytowane) a ja przy wieczornym seansie miałem szczęscie wywaliło mnie chyba tylko dwa razy na dobre 2 godziny gry :lol2: :lol2: ; w przyszły piątek nowy patch 1.5.0.5 : v1.5.05 Partial Fix List: * Corrected crash (smart_terrain.script: 227: attempt to index local 'obj' (a nil value)) * Corrected crash (smart_terrain.script: 1003: attempt to index field '?' (A nil value)) * Corrected crash (sim_combat.script: 950: attempt to index a nil value) * Corrected crash (sim_board.script: 688: attempt to index local 'obj' (a nil value)) * Corrected crash (smart_terrain.script: 288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)) * Corrected crash (bind_monster.script: 72: attempt to index field '?' (A nil value)) * Corrected crash (xr_effects.script: 1607: attempt to index field '?' (A nil value)) * Corrected crash (! [LUA] [ERROR] ERROR: There is no task with entity_id) * Corrected crash (! [LUA] [ERROR] ERROR: error. Val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna) These various are crash fixes! * A small rebalans trade and luta - little rebalance in trading and looting. * Corrected the situation when a player leaves the zone tutoriala (first incursions into Bogs) - correction to situation, when player abandons tutorial mission in swamps. * Corrected issuing awards for entry into factions - price payment fix, when (after?) Joining the faction. * Corrected award for the destruction of bases factions - fixed price payment, for completing a mission, when not belonging to a faction * Corrected crash during a dialogue with hostile technician - crash fixed, when? Talking "to a technician * The possibility to upgrade GP37 technicians from Liberty and Banditov - Added the possibility to upgrade gp37 in bandit and freedom faction * Corrected bug in the system of relations stalkers - Bug fixed in stalkers attitude * Bug fixes, when the conductor did not want to keep the player at the Cordon. (This is due to the fact that sometimes avtoseyv not retain all the data, and once downloading such seyv game becomes impassable) - fixed bug, when conductor did'nt take player to the cordon, happened because auto-save did not save all the information and after loading it, game would become uncompletable bez rewelacji choć mnie interesuje ostatnia pozycja z loga - dzięki temu błędowi nie mogę grać na 04. Mam nadzieję, że po tej łacie gra będzie już bezproblemowa. Edytowane 20 Września 2008 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli20053 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Własnie przesiadłem się na Vistę 64 specjalnie dla tej gry i nadal mam nieaktywne opcje w ustawieniach graficznych gry - iakość promieni słonecznych itp. Co mam zrobić i co jeszcze mam zainstalować. :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Flashlight Range Extender (0.1) Sporo osób na tego moda czekało łącznie ze mną prawda...yuucOm :wink: ? Nie sprawdzałem jeszcze działania.Okazyjnie inne propozycje Better Weapon Sounds (Beta 1) Starter Equipment Mod (1.1) Исправление всех проблем (вылетов, зависаний, переходов) улучшение звуков и т.д.(poprawka wszystkich problemów...się dziwię :unsure: ...chyba wysypywania, zwisów ,dźwięków ,lepsze ikonki ,poprawki shaderów[taaa...] i coś tam jeszcze czego się tylko domyślam).Po prostu paka skryptów zza Buga(nie mylić z bugiem :D ).Aaa -прирост в fps czyli "prirost w FPS" nie wymaga komentarza :wink: Edytowane 20 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarro Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Panowie, taki problem... Przeszedłem do kordonu. Jestem w takim jakby przejściu podziemnym... Chyba będziecie widzieć o co chodzi, na samym początku, i właśnie nawet nie mogę z tamtąd wyjść, bo od razu dostaję z działka które jest dość daleko, więc nawet nie mam co strzelać do tych co mnie atakują... Co takiego mam zrobić, by się z tym uporać? Może po drodze zrobiłem coś źle, ze się coś nie odblokowało ? :wink: Gdy próbuję iść, i trzymam się lewej strony [idę wzdłuż tego płotu], to daleko nie zajdę - ostrzelają mnie z tego działka. Gdy idę prawą stroną [też wzdłuż płotu] to to samo. środkiem też - ale wtedy idę wprost na tego co do mnie strzela, więc jestem bez szans... To jest jakiś bug, czy tak ma być i ja jestem tak ułomny ze nie potrafię sobie z tym poradzić...? Dajcie jakąś wskazówkę, bo męczy mnie już to ciągłe wczytywanie gry z tego samego miejsca... Gra w wersji 1.5.04. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) 3101853[/snapback] Panowie, taki problem... Przeszedłem do kordonu. Jestem w takim jakby przejściu podziemnym... Chyba będziecie widzieć o co chodzi, na samym początku, i właśnie nawet nie mogę z tamtąd wyjść, bo od razu dostaję z działka które jest dość daleko, więc nawet nie mam co strzelać do tych co mnie atakują... Co takiego mam zrobić, by się z tym uporać? Może po drodze zrobiłem coś źle, ze się coś nie odblokowało ? :wink: Gdy próbuję iść, i trzymam się lewej strony [idę wzdłuż tego płotu], to daleko nie zajdę - ostrzelają mnie z tego działka. Gdy idę prawą stroną [też wzdłuż płotu] to to samo. środkiem też - ale wtedy idę wprost na tego co do mnie strzela, więc jestem bez szans... To jest jakiś bug, czy tak ma być i ja jestem tak ułomny ze nie potrafię sobie z tym poradzić...? Dajcie jakąś wskazówkę, bo męczy mnie już to ciągłe wczytywanie gry z tego samego miejsca... Gra w wersji 1.5.04. Kryj sie za drzewami i omiń to działko ;]. Używaj sprinta Edytowane 20 Września 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Kryj sie za drzewami i omiń to działko ;].Oj -nie za drzewami ,bo potrafią je przestrzelić ale za głazy już można.Wiać należy w lewo :wink: @yuucOm -przyznam ,że sam już nos zbliżałem nie raz po zmroku w grze do monitora niebezpiecznie :D .Wytrzeszczu można dostać... Edytowane 20 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SGhost Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) wejdz z powrotem na bagna, wlacz mapke i powyzej placu maszynowego(troche na prawo) masz jeszcze jeden oboz z bandziorami, prawie na rowno z obozem masz 2 przejscie do kordonu. Edytowane 20 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario2k Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Moze mnie ktos zorientowany podpowie co jest nie tak z ta gra sprzet z siga te same ustawienia gry najnowsze dostepne sterowniki Vistax64 SP1 20-45 fps XP SP2 4-18 fps Co jest nie teges z obsluga xpeka dodam ze zmiana pod XP ustawien z Maximum na High prawie nic nie przyspiesza gry widac jakis bug Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Zerknij czy nie masz coś ustawione w sterownikach na "ładnie ,a wolno".Sterownik od fizyki masz zapewne wrzucony.Jak tak to go wyłącz(te nowsze da się o ile pamiętam.O ile gra pozwoli je wyłączyć).Gra szarpie na XP czy najzwyklej chodzi wolniej?Może coś w tle Ci się odpala automatycznie? BTW to shadery na 88GT nie mogą mieć 1816 jak masz w sigu.Warunkuje to stały przeskok co 54 czyli: .....1782...1836...1890....Ustawiają się auto do najbliższych prawidłowych wartości(GPU-z czy Everest je wskaże) Edytowane 20 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Mario2k Może masz AA w sterach wymuszone ? Ja tak miałem i sie grać nie dało kompletnie. miron72 No teraz latarka wali ostro :P. Chyba nawet ciut za długi promień ale na szczęście łatwo to w pliku zmodyfikować. Już miałem powoli dosyć tej "2 metrowej" latary ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli20053 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Ello, mam sie spotkać z Dr Sacharowem nad Jantarem ale pomieszczenie a raczej bunkier jest cały czas zamknięte :blink: jak tam wejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskarro Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze dziś popróbuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 @Oli20053 Powybijaj zombie które się kręcą obok bunkra ;] Albo pogadaj z ziomkami którzy stoją wokół bunkra i pomóż im te zombie rozwalić ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli20053 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 @Oli20053 Powybijaj zombie które się kręcą obok bunkra ;] Albo pogadaj z ziomkami którzy stoją wokół bunkra i pomóż im te zombie rozwalić ;] Witaj, Rozwaliłem wszystko co się rusza z wyjątkiem ziomali :rolleyes: . Czy wiesz dlaczego część opcji w ustawieniach graficznych STALKERA jest u mnie nieaktywna np jakość promieni słonecznych?? ;(???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hagis Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Najwiekszy bug jak dla mnie to znikajace upgrady. Kilka zupgradowanych broni odlozylem na misje do skrzynki a po powrocie - (w miedzyczasie byla wylaczana gra i wczytywana) juz byly zwykle. i kicha. Jak widac system save'ow jest wadliwy i w nastepnym patchu bedzie poprawka - wiec znowu nie beda dzialac stare... jak w SOtC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...