Manhunt Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Ja mam kolejny bug :| ver 1.5.03 Hmmm więc tak... Chciałem rozwalić bazę wolności, trochę już ich wybiłam na skraju ich bazy i na tych śmiesznych posterunkach. Zapisałem grę, wyłączyłem i włączyłem po jakiejś godzinie :) Wczytuje save'a, wszystko ok. Dochodzę do wrogów lutuję im po głowach a oni nic. Nieśmiertelni? Nie wiem sam już :D W jednego NPC wpakowałem 15 magazynków z czego około 200 pestek w głowę i koleś dalej latał... ŻAL.RU :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario2k Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Miron72 Sorry ze offtop ,specjalnie dla ciebie screen z rivy-tunera : UPDATE Dzieki wszystkim za pomoc , zresetowanie ustawien jakosci wyswietlania w NVidia Control Panel + restart i ponowna instalka Stalkera CS przyniosla efekty Edytowane 20 Września 2008 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli20053 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Dlaczego u mnie cześć ustawień w opcjach graficznych jest nieaktywna? Czy mam coś źle ustawione???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kacp3r Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Czy wie ktoś może, jak porozmawiać z gościem w czerwonym lesie, który podchodzi do bramy??? Musze dostać się do leśnika, bo kiedy podchodzę do bramy to pisze tylko: "brama jest zamknięta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) omg dodajcie rozwiazanie tego problemu na pierwszej stronie :lol2: Edytowane 20 Września 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Miron72 Sorry ze offtop ,specjalnie dla ciebie screen z rivy-tunera : Ustawić sobie możesz co nic nie zmienia dla karty -ustawi ona realne ,najbliższe ustawionych przez Ciebie(błędnie na screenie)wartości...Napisałem Ci wyraźnie jakimi programami sprawdzić, a nie jakim ustawiać :wink: .Zresztą -wystarczy poczytać(np.FAQ do 8600 posiada tabelkę).Mają tak GFy od czasów bodajże 8600.Skalowanie shaderów przebiega w skokach co 54 i Riva nie ma szans aby to zmienić :wink: .Szkoda się męczyć kręcąc je "po 10 ,20". Ba -tak zwane potocznie "gpu" też ma swoje skalowanie ale tak mały przeskok ,że nie wart IMO uwagi. Edytowane 20 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aresius Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Czy ktoś mógłby wrzucić save'a z momentu tuż przed lub po rozmowie z Foresterem (po odebraniu transmisji) (v. 1.5.03)? Szlak może człowieka trafić - sz.p. Leśnik mi zniknął na dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario2k Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Miron72 Nie wiem o czym ty piszesz co ciagle probujesz udowodnic jakas Teze ?? To co mam w RivaTunerze jako ustawienia 3D Games gpu 726MHz Shadery 1815 dokladnie to sam o pokazuje mi GPU-Z wiec o czym ty piszesz ??? czy ktos gdzies cos odkryl czego jeszcze chlopaki z NVidi nie wiedza :) Jeszcze raz dzieki za pomoc w naprawieniu Stalkera CS reset ustawien jakosci w CP Nvidi ponowna instalka Stalkera CS i wszystko jakby cacy 1680x1050 all max wieczorem i w nocy 35-45 fps przyjdzie poranek i sunrays to pewnie spadnie do 20fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Miron72 Nie wiem o czym ty piszesz co ciagle probujesz udowodnic jakas Teze ?? To co mam w RivaTunerze jako ustawienia 3D Games gpu 726MHz Shadery 1815 dokladnie to sam o pokazuje mi GPU-Z wiec o czym ty piszesz ??? czy ktos gdzies cos odkryl czego jeszcze chlopaki z NVidi nie wiedza :) Ja nic nie próbuję -zrobiono to już kiedyś...Poczytaj jak mówię.Dowiesz się o czym ja piszę, a o czym niby "chlopaki z NVidii nie wiedza" :wink: .GPU-z pokazuje Ci PS 1815?Cóż -mi też w sumie na Ati bzdury pokazuje i OC nie raczy zauważyć ,a przepustowość to jak w całym NASA mu wyszła -więc faktycznie mój błąd z tym programem ,że go podałem....Zerknij więc Everestem -na bank pokaże ci 1836.To chyba nie będzie przypadek, że znam te wartość... http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=15668 Tabelka do proporcji taktowań dla 8600 ale to nic nie zmienia .Fakt nie jest powszechnie znany(i czasem niewygodny :wink: ) ale ...jest.A miałem 88gt i nie pierwszy raz taką dysputę prowadzę. Ale najlepiej sprawdź...Rivą :wink: .W monitoringu(lupa....).Jak ci pokażą Everest i Riva wspólnie 1815 to przeproszę i...udam ,że im uwierzyłem.Jak nie...piłka u ciebie :wink: .Przepraszam za OT.W razie W pisz Mario w temacie 88GT i daj cynk... Edytowane 20 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Niestety, Mario, ale miron ma racje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 @Mario2k skoków shaderów to 54mhz - zegar ref. *2. , dlatego śmieszą mnie te takty podawane np w testach grafik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 oj dziś trochę przysiadłem do CS i na tym pewnie nie koniec ;). Jakoś mam szczęście bo na ostatnie 3 godziny gry raptem raz widziałem pulpit :) Gra bardzo fajna ja się nie wywala ;p Dokładnie tak miał wyglądać ShoC. Kilka uwag (mówie o wersji 1.5.0.1): - w opcjach w dx10 mamy "volumetryczny dym" heh wygląda to kozacko muszę przyznać ALE został ten efekt wykorzystany w ... 2 miejscach!? Widziałem to póki co w podziemiach agropromu i chyba nigdzie indziej tego już nie będzie, dla mnie żal.ru/pl/us/cz... na trailerach szumnie zapowiadane a całość możemy zobaczyć w 2 miejscach pięknie ciekawe ile GSC nad tym pracowało. Chłopaki namęczyli się i nie wykorzystali tego. Autentycznie nie jestem w stanie tego zrozumieć. - Czyżby podziemia Agropromu były jedynymi w grze, chyba tak. Myślałem, że zabawie w nich trochę a tymczasem cała akcja w nich zajęła mi jakieś ... 7 min!? Z czego przez 2 podziwiałem dymek ;p Oj Panowie programiści fuszerka się szerzy! - Jest to pewnie błąd 1.5.0.1 ale z ciekawości: czy jak ktoś z was dołączył się do Powinności wciąż otrzymywał info z prośbą o pomoc w obronie obozu itp od normalnych stalkerów? Dziwne to trochę. Podobnie jest na wysypisku - bandyci są do mnie wrogo nastawieni a proszą mnie o pomoc w obronie przed mutantami, paranoja... - może mi się tak tylko zdaję ale czy w tej grze nie ma za mało artefaktów? Jestem w tym momencie w Agropromie i póki co artefaktów jak na lekarstwo oczywiście nie wymagam grzybobrania jakie było w ShoC ale tutaj nie ma po prostu czego zbierać - pijawka bagienna: widział ją ktoś na bagnach? Bo ja nie, tylko jedną widziałem w agropromie w tej skryptowanej walce. Poza tym zbieranie kasy to masakra. Idę z Vintarem za 6czy 7k a dostaję za niego ledwo 1k :/ do tego cena pancerza powiedzmy 18k po wybraniu kupna zmienia się na 20k+ o co chodzi? Ze skrajności w skrajność w ShoC w połowie gry miałem kasy jak lodu i nie było na co wydawać a tutaj każdy grosz jest na wagę złota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orgiusz Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Kasy malo ale co chwila praktycznie cos mozna wyciagnac ze skrzynek w obozach. Mnie to jakos na razie nie przemiawia bo uciulalem na SEVA w 3 dni [; Lekko nie jest ale mnie odpowiada. Mozolnym tempem bez wywalen na pulpit i innych anomalii wykonuje misje. Gdyby tylko jeszcze NCP nie blokowaly wejsc to bylo by [ciach!]a cudnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Ja jednak poczekam na patcha ;) btw jeszcze bagien nie skończyłem na razie nie ma imo sensu jak się gra to godzinkę pochodzi a potem pulpit :| ehh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario2k Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Zaliczylem juz ponad 9h grania , jak narazie zero zwisow/wyjsc do pulpitu . Chyba jedyny problem ze nie mam pojecia co dalej jako glowny cel misji mam znalezsc schowek grupy stalkerow ( Find Stalker Group's Stash ) znalazlem wszystkie w oklolicy i nic :/ Czy mozna jakos pominac ta glowna misje ?? Jak najprosciej dojsc do Limanska ? Jesli ktos moglby w skrocie ,to z gory dzieki za pomoc . gram z patchem 1.5.04 Edytowane 20 Września 2008 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 ta gra jest jak kasyno - zawsze wygrywa. Jak grałem z patchem 1.5.0.4. to nie mogłem wydostać się z Bagien przez bug przewodników. Pomyślałem więc: "Hej Patryk! Weź daj sobie spokój wróć do zabugowanej po brzegi 1.5.0.1. ale graj dalej!" Idąc za głosem rozsądku zrobiłem tak i oto doszedłem do misji "Porozmawiaj z Sakharowem" sęk w tym, że tutaj z kolei na 1.5.0.1 pojawia się bug, a mianowicie drzwi do laboratorium doktorka są zamknięte, a powinny być otwarte. Tym samym koniec dalszej gry, sprawdzałem problem ten mają i inni. Dlatego PROSZĘ, dobry człowieku zarzuć sejwem jak jesteście już w środku laboratorium w Jantarze na 1.5.0.1 albo ten sam save od biedy na 1.5.0.3. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 (edytowane) ;o jeżeli podziemia Agropromu to jedyne podziemia to wielka szkoda. Imo w każdej lokacji powinny być podziemia a w niektórych mega-podziemia z instytutami badawczymi itd ;]. Coś mi wypadło: Dima i jego sokoli wzrok :lol2: Fajny ma nick - w sumie pasuje do jego nieziemskich umiejętności :lol2:. Na kuniec fajny skrin: Zarzucę później jeszcze innymi ;]. Momentami grafa jest [ciach!]na w kosmos. Edytowane 20 Września 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marrrcin Napisano 20 Września 2008 Zgłoś Napisano 20 Września 2008 Postanowiłem zobaczyć jak będzie mi chodził STALKER na full detalach. Dałem wszystkie suwaki na prawo łącznie z AA i AF i gra nawet nieźle chodzi, ale jakoś mam wrażenie że jak oglądałem przedpremierowe screeny to grafa na nich była lepsza <_< No chyba że "mokre powierzchnie" i "wolumetryczny dym" dają taki super efekt, tylko że jak robiłem screeny to akurat nie padało i nikt nie palił w mojej obecności :lol2: Czasami FPS nawet dawał rade.... ...a czasami nie Znalazłem u siebie ciekawy błąd. Dotyczy on posterunku/bazy wojska znajdującej się na południe od Sidorowicza przy drodze. Otóż AI(przynajmniej u mnie) całkowicie tam zwariowało. Połowa wojaków atakuje od razu i zachowuje się prawie normalnie, ale druga połowa stoi i nic nie robi a czasami nawet wychodzi sobie na spacerki w głąb zony.Było nawet kilku takich co przeszli koło mnie i mnie nie zauważyli. Ci którzy stoją i nic nie robią czasami nawet nie odwieszają się mimo tego że do nich strzelam. Byłem tam już łącznie trzy razy i za każdym razem identyczne zachowanie. Świetne miejsce żeby nazbierać apteczek, broni, a potem sprzedać ją handlarzowi :D Żyła złota normalnie. Jest jeszcze jedna dziwna rzecz którą zauważyłem w tamtej okolicy, a mianowicie stadko psów które przechodzi przez droge, odejdzie 5m i z powrotem przechodzi na drugą stronę i tak non-stop :blink: Tak wracając do snajperki to dzisiaj jak grałem chodziła całkiem elegancko. Strzelenie headshota nie było problemem. Fajnie że gra się sama naprawia :wink: Zauważyłem też, że bugtrapy właściwie u mnie znikły. Na koniec jeszcze kilka screenów XP All max. AA max. AF max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 To i ja sobie zainstalowałem i pomykam na patchu 150.4. Mnie się zajebiście podoba - na razie dotarlem tylko do Kordonu, ale bledow nie ma zbyt wiele, raz sie tylko giera sypnela - za to klimat i emocje jak najbardziej sie udzielaja. Pod tym wzgledem S:CS na razie prezentuje wyborny poziom. Sporo poprawili wzgledem SoC w kwestii interfejsu i drobnostek, mniej w kwestiach technicznych, ale smiga niezle: 1280x1024 wszystko max na fulla bez AA ale z AN i na bagnach w nocy, obok ogniska i 6 stalkerow z latarkami 40 fps co uwazam za niezly wynik, w dzien zazwyczaj 60 - a troche sie balem ze kompletnie zrąbali ten silnik. Bagna, a szczegolnie Cerkiew wygladaja niezle, przebijanie sie przez gestwiny tez fajne, choc bidne te krzaczki jak w Turoku - zreszta, pogramy, zobaczymy co bedzie dalej ... Tylko jedna sprawa mnie zirytowala, gdy przewodnik w Kordonie wysadzil moj tylek w miejscu, gdzie gość z bazie wojskowej z CKM rozwalal mnie na dzien dobry i nie bylo sposobu zeby sie przebic ... jak sie okazalo pomylil wejscia, ale troche sie wkurzylem przy okazji, ze z poziomem trudnosci przegieli. Aha, Deph of Field przy przeladowaniu wyglada naprawde niezle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oli20053 Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Witam, mam problem z xrEngine.exe i nie wiem o co dokładnie chodzi. Ładuje grę z save game i po jednej sekundzie od załadowania gra wyskakuje do windy z komunikatem ze program xrEngine.exe przestał działać :blink: HELP Czy wiecie jak to naprawić, usunąć ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Masz włączony AA w sterownikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alienth Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 (edytowane) Witam was zaprawieni w boju z Zonie. Potrzebuje pomocy od was. Ma może ktoś seve'a zaraz po wyjściu lub przed wyjściem z Kordonu? » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "" Misja gdzie po wyjściu z Kordonu szukamy Kła. W momencie kiedy chcę wyjść z Kordonu to mnie obraca o 180* :huh: i nie mam jak grać dalej :mur: Patch 1.5.04, proszę was o pomoc bo i tak mam mało czasu na grę a gdybym miał zaczynać od początku to już wogóle kaplica <_< Edytowane 21 Września 2008 przez alienth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrjancy Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 (edytowane) Panowie jak przejść ten moment? Kolesia nawet nie widać dokładnie gdzie stoi, ciemno że nic nie widać (musiałem na maxa rozjaśnić obraz w grze), bieg do przodu nic nie daje, chowanie za drzewami też bo o dziwo pociski przez nie przelatują :D Edytowane 21 Września 2008 przez piotrjancy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alienth Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Panowie jak przejść ten moment? Kolesia nawet nie widać dokładnie gdzie stoi, ciemno że nic nie widać (musiałem na maxa rozjaśnić obraz w grze), bieg do przodu nic nie daje, chowanie za drzewami też bo o dziwo pociski przez nie przelatują :D jak tylko wychodzisz z tunelu to biegniesz w lewo na sprincie wzdłuż siatki omijając zwalone drzewo i głazy za którymi możesz sie chować. Musisz zrobić to szybko zanim jeszcze zaczną do Ciebie strzelać. W razie low live apteczka i dalej smuga przed siebie. Po 100m będziesz bezpieczny :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Biegnij w lewo ze sprintem i chowaj sie za drzewami (niektóre chronią przed pociskami ;o) i za kamieniem ;]. Jak nie dasz rady zawsze możesz innym wejściem przejść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 (edytowane) . Jest jeszcze jedna dziwna rzecz którą zauważyłem w tamtej okolicy, a mianowicie stadko psów które przechodzi przez droge, odejdzie 5m i z powrotem przechodzi na drugą stronę i tak non-stop :blink:Gdybyś przechodził tamtędy wcześniej pewnie zobaczyłbyś sukę z cieczką ,która tam się chwilę kręciła :D .Co się dziwić "Burkom"? :wink: Additional Sunshafts and Weather Pack (1.0) Cordon To Garbage Simple Travel Fix (1.0) Compilations of Modifications (v0.8 Beta) Edytowane 21 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Gdybyś przechodził tamtędy wcześniej pewnie zobaczyłbyś sukę z cieczką ,która tam się chwilę kręciła :D .Co się dziwić "Burkom"? :wink: Additional Sunshafts and Weather Pack (1.0) Cordon To Garbage Simple Travel Fix (1.0) Compilations of Modifications (v0.8 Beta) +1000 Przy tym modzie znalazłem Freedom Mechanic FIX :D. Wielkie dzieli miron72. Ten mod z sunshaftami jest dziwny ale fajnie ze można sie pobawić różnymi ustawieniami ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 (edytowane) Ten KM wojskowy zdjąłem 1 strzałem z AK 74 + scope (znaleziony na bagnach). Oczywiście najpierw zwiewałem co sił. Potem się za drzewami podkradłem i HS. Z tym, że w dzień, bo w nocy ciężko cokolwiek zobaczyć, a co dopiero oddać celny strzał z daleka. Edytowane 21 Września 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 21 Września 2008 Zgłoś Napisano 21 Września 2008 Kolesia nawet nie widać dokładnie gdzie stoi, ciemno że nic nie widać (musiałem na maxa rozjaśnić obraz w grze), bieg do przodu nic nie daje, chowanie za drzewami też bo o dziwo pociski przez nie przelatują :D Zawsze możesz dostać się do Kordonu innym wejściem :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...