Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Do myziania środka kup sobie jakąś tandetę od VAGa. Nie pojeździsz tym za bardzo, bo zaraz się coś skaszani i będzie kosztowało chore pieniądze, ale będziesz mógł przesiadywać wewnątrz i myziać te mityczne lepsze materiały oraz inhalować się aromatem prestiżu klasy premium. A tak to co, tracisz czas na upalanie jakiejś chińskiej tandety i polerowanie włoskiego gunwa kozim worem.

GT86 jako codzienny pojazd do trzaskania tras - musiałbym wyjarać wagon haszu, żeby na to wpaść. Do tego celu (tras, nie jarania) szukałbym czegoś dla starych ludzi z hemoroidami, jakiegoś normalnego sedana czy czegoś takiego. Ewentualnie typowego Gran Turismo, ale to już droższa zabawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do miziana w środku mam Bere (skórki, amelinium, telewizorek dotykowy) w dodatku idealna na trasy bo to w praktyce nic innego jak skrócone i niższe 159 wiec można komfortowo bujać się na trasach w dwie osoby z pełnym bagażem. Nawet na 19" nie ma nic z taczki jaką jest GT86. Wspólny to chyba mają tylko rodzaj nadwozia bo to dwa zupełnie rożne auta. Chętnie bym zamienił Brere na GT ale obawiam, ze po kilku tygodniach zabawy z prowadzenia auto stanie się po prostu męczące na co dzień. Kiedyś myślałem o Infiniti G35 (takie bardziej praktyczne 350Z) jako takie dwa w jednym i do zabawy i na co dzień ale to jeszcze większy egzotyk w PL niż Brera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexus GS a dla hardkorowych wrażeń niczym a w alfie na lawecie z nienapompowanymi podmuchami - LS.

 

Jest premium, drogo, wygodnie, bezawaryjnie, szybko i ładnie. Żeby jeszcze z zewnątrz jakos ta toyota wyglądała, to byłoby limo idealne. Jedynie GS MK3 jako tako wyglada ale ciężko z zagazowaniem bo wtrysk bezpośredni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GT3-R ;) Albo wygoda i wyciszenie albo auto do zabawy. Jak coś ma być dwa w jednym to przynajmniej w jednym temacie będzie upośledzone. Najlepiej mieć Bentleya, samochód wyścigowy i tor na własność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Focus RS vs Mustang V8 :lol:

 

 

 

Mocno zjebauuu start a i tak wygrał. Czas gorszy o 1 sekundę o tych uzyskiwanych przez gazety w UK. Dodatkowo nie ma to jak wyłączona kontrola trakcji w RWD vs launch control w AWD. Mocno chcieli żeby Focus wygrał ale im nie wyszło. Ciekawa jest jedna rzecz. Focus RS waży 1600 KG, dokładnie to 1599 KG. Golf R waży 1480 KG.

 

Jechałem dziś na autostradzie. Kto zgadnie jaki samochód gdy zacząłem go wyprzedzać mocno depnął i się nie dał? Później i tak go wyprzedziłem ale to jest tak stereotypowe.

 

Marka, model, silnik, nadwozie a nawet kolor się zgadzał :lol:

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem dziś na autostradzie. Kto zgadnie jaki samochód gdy zacząłem go wyprzedzać mocno depnął i się nie dał? Później i tak go wyprzedziłem ale to jest tak stereotypowe.

 

Marka, model, silnik, nadwozie a nawet kolor się zgadzał :lol:

Pewnie ten sam model, który dzisiaj na wylocie z Poznania stanowił wręcz archetyp szeryfa drogowego - trzyliterowa rejestracja, ropniak, kombi, czarny, ludowóz serii B6. Uznał za bardzo zabawne blokować lewy pas przed zwężeniem, jednak na mikre gabaryty pojazdów typu Seicento mocnych nie ma i kilka mu się przemknęło. Co za czub.

 

A w ogóle dzisiaj kiepski dzień na jazdę, nawet nie chciało mi się wkurzać na tych wszystkich baranów snujących się 60 km/h w niezabudowanym, bo mżyło lekko, na drodze były liście czy w ogóle bez powodu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było do przewidzenia kto wygra , Mustang mimo większej masy to jednak rasowe auto sportowe a nie usportowiony kompakt jak Focus ST czy Golf GTI .

 

Do tego sam wyścig - tutaj większa moc + RWD w mustangu przeważyła .

 

Ciekawy by był za to normalny wyścig po jakimś torze z dużą ilością zakrętów , tutaj Focusik mógł by pokazać pazury .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko mustang by został tutaj objechany , większość amerykańskich aut z ery muscle / pony cars i pochodnych miały by problemy - były świetne do jazdy po prostym odcinku drogi , ale zakręty to już inna kwestia .

 

Tutaj problemy mogły by mieć takie amerykańskie potwory jak Corvette , Camaro czy Viper .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na torze z dużą ilością zakrętów mustang został by wydymany przez foke rs bez mydła... no ale mogę się mylić więc poczekajmy na opinie eksperta od mustangów :D

 

 

Nie tylko mustang by został tutaj objechany , większość amerykańskich aut z ery muscle / pony cars i pochodnych miały by problemy - były świetne do jazdy po prostym odcinku drogi , ale zakręty to już inna kwestia .

 

Tutaj problemy mogły by mieć takie amerykańskie potwory jak Corvette , Camaro czy Viper .

 

Nowe Camaro 1LE z V6 jest wolniejsze o 2s. V8 jest znacznie szybsze.Viper, Corvette oraz Mustangi i Camaro w wersjach na tor to jednak zupełnie inna liga. Mustang GT dostaje od niego baty. Tak samo jak i nie jedno całkiem nowe Porsche czy BMW.

 

http://www.caranddriver.com/features/lightning-lap-2016-results-historical-lap-times-and-more-feature

 

 

Jonas - B5, kombi, kolor granatowy, TDI na srebrno. Dodatkowy bonus za trzyliterową rejestrację!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Up łoojeezuuu paru znajomych miało 3L D w E39, paru ma nadal 3.0 benzyne w E46 i do bezawaryjnych to im daleko.

Bardzo fajnie to wyjaśnili na przykładzie omawianego w filmiki 1.8T... Jak najpierw upalal go stary Niemiec, pozniej młody, pozniej turas, po nim syn turasa aż w końcu trafił do Mirka handlarza...

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego. Wszyscy producenci wytwarzają auta na rynki trzeciego świata. U nas (czyli UE) model nie jest oferowany od 10-ciu lat np ze względu na normy spalin a w takim Iranie tenże model kupujesz funkiel nówkę (najczęściej wyprodukowaną w fabryce w UE) bo u nich kładzie się lachę na "ekologię".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko ze ten co tak słabo wypadł(...)

Kiepski z fizyki jestem, ale czy aby na pewno ten czerwony słabo wypadł? Znaczy, wiecie, bądź co bądź to srebrny uderzył w "poduszkę" a i tak się nieźle zmiażdżył. Ciekawe jakby wyglądał gdyby jego za 20 lat zderzyli z wiele mocniejszą konstrukcją. Chyba przy takim zderzeniu wygra silniejszy, ale to nie zmienia faktu że silny wcale nie musi być taki twardy. Wiecie co mam na myśli mniej więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...