Yomann Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) Witam! Poszukuje autka, tylko benzyna przerobiona na gaz. Auto to musi spelniac wymagania tylko co do spalania, musi byc niemozliwie oszczedne;) no i przydala by sie ladownosc ponad 200kg Moze sie psuc, moze byc bez konfortu, moze nie miec osiagow i byc brzydkie jak noc ale musi byc ekonomiczne tylko do uzytku sluzbowego, dla siebie mam juz jedno. Potrzebuje takie autko do pracy w mojej nowo zalozonej firmie gdzie bede robil ponad 8 000 km miesiecznie. Myslalem o seicento 900 lub 1.1 tylko musze sie dowiedziec ktory mniej pali. Jakies propozycje? a zapomnial bym o cenie, wiadomo im taniej tym lepiej, max 15 000zl. Edytowane 1 Października 2007 przez Yomann Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Moze jednak diesel? http://moto.allegro.pl/item251131514_daiha...1_0_diesel.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 suzuki swift 1.0 - brzydki jak noc (chociaż to kwestja gustu), 200 kg wejdzie, pali < 5l/100, za 15 tys. kupisz ze 4 sztuki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 polo I/II z silnikiem 1.0 (albo większym) - spełnia wszystkie kryteria z byciem brzydkim jak noc na czele, acz nawet się bardzo nie psuje. Wersja kombi jest całkiem ładowna http://www.allegro.pl/18523_ii_1981_1994_....&view=gtext A jeśli chcesz wydać więcej i mieć bardziej ładowne acz dwuosobowe auto, to seat inca/vw caddy, ale tutaj brałbym diesla 1.9SDI - pali poniżej 5/100 http://www.allegro.pl/12670_inca.html?order=t&view=gtext Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Oj kolego, przy przebiegu 8000km miesięcznie takie pierdki dociążone z 200 kg przez połowe dystansu zaraz popadają i trzeba bedzie kupić kolejne auto.. Masz kasiorki to wydaj na diesla, bo taki przebieg to raczej dla długodystansowców, może diesel tańszy nie będzie, ale może mniej awaryjny? Zależy od egzemplarza.. Jeszcze jedno, co ile bedziesz wymieniał auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi_89 Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) a ja bym na Twoim miejscu zrobil tak jak pisze Dijkstra i wział jakies auto z motorem 1,9tdi/sdi w takiej przykladowej polówce spalanie zejdzie do 4l na trasie pewnie wiec malutko a silniki sa naprawde trwale i imo bedzie to duzo lepsza inwestycja niz te seicento. aha no i w takim dizelku bedziesz mial osiagi 2x lepsze, nie wiem jaka prowadzisz firme ale przy dieslu zakladasz hak podpinasz przyczepe i bez zająkniecia jedziesz. Ja bym się nie zastanawiał ;p Edytowane 1 Października 2007 przez hubi_89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 1 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2007 Jak dla mnie słaby silnik benzynowy, który będzie mocno obciążany - zarówno przebiegami jak i ładunkiem - do tego zasilany gazem - będzie palił znacznie więcej niż fabryka przewiduje. Co więcej silnik samochodu z dolnej półki. Długo nie pociągnie... Seicento uważam za w miarę solidny samochód, więc może się nawet sprawdzić - ale po pierwsze - jak najmłodszy rocznik i jak najmniejszy przebieg, a po drugie - silnik 1.1. Aha - były seicento w wersji VAN - ale raczej bym odradzał - mają pewnie bardzo duże przebiegi - lepszym wyjściem jest modyfikacja wersji normalnej na dostawczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yomann Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 autko bede wymienial wg potrzeby, mysle ze za max 2 lata beda juz potrzebne min 2-3 i wtedy pomyslimy o czyms pozadnym. Dziekuje za wymienione pojazdy:) Jednak sklaniam sie coraz bardziej w strone seicento, pochodzilem poogladalem to autko i widze takie zalety: - silnik 1.1 nawet sie zbiera, - malo pali, - nie rdzewieje, - prosty jak cep bez raczki(mam duze doswiadczenie z mechanika samochodowa i tu nie bedzie zadnego problemu), - bajecznie tanie czesci i serwis, - jest tego duzo, - wersja VAN czy zwykly po zlozeniu siedzen w zupelnosci wystarczajacy minusy: - brzydki przeokropnie;) - wewnatrz jeszcze brzydszy, - max na 1 osobe + drugie sniadanie(mam mondeo II), - strasznie slabe swiatla i jeszcze gorsze lusterka!! (bede jezdzil glownie w nocy), Z tym obciazeniem to napisalem, ze przydalo by sie... zazwyczaj obciazenie to bede ja + ~100kg. Za max 10 000 mozna kupic juz prawie nowe bez przebiegu, od gornikow i ich zon(jak kiedys lanosy z odpraw);P Co sadzicie o seicento? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 silnik 1,1 naprawde fajnie lata :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Prawde mowiac za 15kPLN i warunek 8kkm/mc to najpierw zastanawialbym sie nad czyms co jest bezpieczne a nie na pierwszym miejscu oszczednosc na benzynie... 300 kilometrow dziennie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 .... - strasznie slabe swiatla i jeszcze gorsze lusterka!! (bede jezdzil glownie w nocy), Z tym obciazeniem to napisalem, ze przydalo by sie... zazwyczaj obciazenie to bede ja + ~100kg. Za max 10 000 mozna kupic juz prawie nowe bez przebiegu, od gornikow i ich zon(jak kiedys lanosy z odpraw);P Co sadzicie o seicento? Mam w domu Seicento VAN. 1.1 na gazie przy bardzo nieekonomicznej jezdzie pali ok 10litrow gazu (praktycznie tylko i wylacznie jezdzi po 2km odcinkach, jeszcze sie nie zagrzeje a juz gaszony). Przez 3 lata NIC sie nie zepsulo. Światla ma SUPER, wydaje mi sie, ze lepsze niz w moim BMW (choc mam do wymiany klosze..). Dobra linia swiatlo-cienia, jasne i rownomiernie oswietlajace. Musiales wydziec jakiegos szrota. Dynamika nie powala, ale w porownaniu do wersji 900 jest duzo lepiej, a przy jezdzie na trasie 110km/h pali tyle co mniejsza wersja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (...) Co sadzicie o seicento? Cóż, toczydło dla dwóch osób + małego plecaka, którego niszą ekologiczną jest miasto (toczydła, nie plecaka). Manewrowość syci, widoczność takoż. I wcale nie wygląda jak kupa. No, przynajmniej nie z każdej strony :> Przy zakładanych przez ciebie przebiegach oraz ładunku pojawią się problemy z zawieszeniem. SC z definicji ma je słabe, dodajmy do tego dużo km po polskich "hajłejach", dużo ładunku i mamy Złotą Kartę Klienta firmy Monroe. Silnik 0.9 nie ma paska rozrządu, pali mniej, choć jest słabszy. 1.1 potrafi przejechać 200.000 (potwierdzone wielokroć) do 300.000 (niepotwierdzone screenshotami legendy fanboy'ów marki i mitomanów) i nadal wesoło brykać. Jeśli trzymać się założeń tematu, odradzam SC, doradzam zacne dieslątko w niewielkim opakowaniu. Znawcy tematu pomogą wybrać konkretny model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 golf mk2 gtd?:> sorrki nie moglem :P choc zadbany nie bylby zla opcja...wydaje mi sie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Wystarczy 1.6D, to ma być wół roboczy. Może dorwiesz VW Caddy w 1.6D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryken Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 jak najmniej palicc vw lupo 3l ale czy tam zapakujesz te 200kg to ja nie wiem te 3l to spalanie na 100km http://allegro.pl/search.php?string=3l&...8&country=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yomann Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Prawde mowiac za 15kPLN i warunek 8kkm/mc to najpierw zastanawialbym sie nad czyms co jest bezpieczne a tam;P jezdze ostroznie;) Dzisiaj caly dzien jezdzilem i ogladalem te okropne auta(seicento) i prawie jestem zdecydowany;) na: Seicento 899 dlatego, ze: -duzo lepiej toleruje gaz, -podobno mniej pali(ale sa sprzeczne opinie), -ROZRZAD NA LANCUCHU! -HYDRAULICZNE popychacze zaworow! Jak sobie w nich posiedzialem to mam takie wrazenia: - okropne wewnatrz, licznik jak z motoroweru, - miejsca jest dosyc a nawet sporo dla jednej osoby! - trzeba chyba kupic szafke bo niema zadnego schowka! Ale ogolnie spelnia zalozenia, zobaczymy jak sie sprawdzi w praktyce a i cena calkiem niezla, za zalozona sumke mozna kupic 3:D Jutro musze podjac decyzje bo startuje z poczatkiem przyszlego tyg. Z gory dzieki za wszystkie rady! Napisze jutro co kupilem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargil Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) Ale seicento ssie jesli chodzi o wygode. Ostatnio jezdzilem troche seicento kumpla: - lusterka nie da sie plynnie dostosować - jak chcialem zobaczyc co jedzie z tylu musialem sie wyginac - lusterka boczne sa masakrycznie male - duzo w nich nie zobaczysz - pedaly [bez podtekstow - sprzeglo, hamulec, gaz] są bardzo blisko siebie - raz zmieniajac bieg niechcaco ostro zahamowalem, bo but zahaczyl o hamulec przy wciskaniu sprzegla - mam 175cm wzrostu, a i tak mialem za malo miejsca na nogi, zeby wygodnie tym jechac - kierownica jest niewygodna - ma srodek w ksztalcie ) (, zamiast ( ( czy tez ( ) - imho troche babski samochod - swiatla same gasna przy wylaczeniu silnika, biegi strasznie lekko sie zmienia, maly jezdze tez dziadka Skodą Favorit i moim zdaniem jest duzo wygodniejsza, tyle ze scierwo jest zawodne. ostatnio jechalem 550 km na przysiege kumpl do zegrza golfem3 1.9d (wolnossacy) ojca. Zdecydowanie najlepszy z tych wszystkich. Co do ekonomii to spalil mi 30l ropy czyli 5,45/100, a jezdze dynamicznie [na ile 60konny silnik pozwala] i czesto mam gaz w podlodze. W dodatku byly 4 osoby w samochodzie. Edytowane 2 Października 2007 przez Nargil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) polo I/II z silnikiem 1.0 (albo większym) - spełnia wszystkie kryteria z byciem brzydkim jak noc na czele, acz nawet się bardzo nie psuje. Wersja kombi jest całkiem ładownaAlbo Polo 1.4D. Raczej nie przekracza 5l (nawet jezdzony na krotkich dystansach), calkiem ladny ;) (przynajmniej mi sie zawsze podobala wersja Coupe, bo kombi jest be...), niezawodny (dziewczyny ma juz prawie 200.000 i ladnie pyrkocze sobie dalej), tanie i dostepne czesci. Tylko mulowaty strasznie jak dla mnie ;) (fabryczne 48PS, teraz zapewne mniej troche - "z gorki" na Autobahnie ~165km/h lecial jednak - nie polecam ;)) Edytowane 2 Października 2007 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 Lupo 3.0L ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 a tam;P jezdze ostroznie;) Dzisiaj caly dzien jezdzilem i ogladalem te okropne auta(seicento) i prawie jestem zdecydowany;) na: Seicento 899 dlatego, ze: -duzo lepiej toleruje gaz, -podobno mniej pali(ale sa sprzeczne opinie), -ROZRZAD NA LANCUCHU! -HYDRAULICZNE popychacze zaworow! Jak sobie w nich posiedzialem to mam takie wrazenia: - okropne wewnatrz, licznik jak z motoroweru, - miejsca jest dosyc a nawet sporo dla jednej osoby! - trzeba chyba kupic szafke bo niema zadnego schowka! Ale ogolnie spelnia zalozenia, zobaczymy jak sie sprawdzi w praktyce a i cena calkiem niezla, za zalozona sumke mozna kupic 3:D Jutro musze podjac decyzje bo startuje z poczatkiem przyszlego tyg. Z gory dzieki za wszystkie rady! Napisze jutro co kupilem;) No własnie Sej 899 to kupa jak smok. Pali tyle samo co 1,1, nie jedzie, hydrauliczne popychacze klepią a łańcuch rozrządu to żaden powód do podniety. 899 ma wałek rozrządu w bloku jak 903 w Fiacie 127 bo silnik to praktycznie to samo, do tego wał podparty na bloku w 3 miejscach a 1,1 w 5 jak każdy cywilizowany silnik. 1,1 to silnik FIRE, piecyk nie do zajechania, pasek rozrządu - nawet jak pęknie nic się nie dzieje bo silnik bezkolizyjny. Zawory regulowane płytkami. Koszt takiej płytki to 3zł a regulacja co 100000km. Polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 I koniecznie ściągacz ortopedyczny na łokieć i nadgrstek, jeśli nie kupisz to mogę się założyć, że przy następnym aucie pierwszym kryterium będzie automat. No hyba, że będzież po autobahn'nie śmigał, ale i tak po kilku latach łokieć będzie się buntował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 2 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2007 I koniecznie ściągacz ortopedyczny na łokieć i nadgrstek, jeśli nie kupisz to mogę się założyć, że przy następnym aucie pierwszym kryterium będzie automat. No hyba, że będzież po autobahn'nie śmigał, ale i tak po kilku latach łokieć będzie się buntował. .... tak to wlasnie bywa, jak ktos stawia zbyt wygorowane wymagania .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 Trzeba mieć najpierw czym wyjechać na ten autobahn. Mała benzyna na gazie to silnik zupełnie chybiony do takich zadań i dużych przebiegów. Tylko i wyłącznie diesel do takich zadań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) Golifik MKII + swap na 1.9tdi ;) a tak na poważnie to może jakaś corsa 1.5 bądź 1.7 D/TD lub fiesta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3322586 przykładowo. Edytowane 3 Października 2007 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 3 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2007 jezeli ma byc malo awaryjny to corsa jest lepszym pomyslem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Corsa 1.5 w dieselku wolnossącym jest bardzo sympatycznym autkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Ja również głosuję na wolnossącego diesla. Ciężko znaleźć takiego japończyka, ale niemcy i francuzi są szeroko reprezentowani. Polecałbym np. konstrukcję PSA 1.9D montowaną w m.in ZX i 306, Xsara. Samochody, zupełnie jak nie francuzy są dosyć trwałe, nawet koszty utrzymania zawieszenia są imo niższe niż w SC. Polecam zwłaszcza Xsarę - będzie łatwiej znaleźć z rozsądnym przebiegiem niż niemca w dieslu. Jest to również najbezpieczniejsze auto z tutaj omawianych a powinieneś znaleźć w tej cenie. Może być też dieselek Megane, jeszcze bezpieczniejszy, ale o nim jest topic. Co do niemca to polecam wolnossącą 1.7 D w oplu od isuzu (corsa B w dobrym stanie powinna być do znalezienia) albo wychwalane 1.9 SDI ale w tym przypadku należy być szczególnie czujnym, bo handlarze dostosowują się do potrzeb rynku i kombinują z volkswagenami ile się da. I jeszcze jedno: małe auto przy takich przebiegach wcale nie będzie tanie w eksploatacji. Można ew. rozważyć małego japończyka, ale nie dostaniesz diesla. W SC będziesz co pół roku robił wszystko w zawieszeniu, nie dlatego że się zepsuło, tylko wszystko będzie zużyte. W takim samochodzie sprzegło wytrzymuje 100 tyś. zamiast 300, nie dają rady klocki i tarcze- co z tego, że są tanie skoro będziesz raz na 2 miesiące u mechanika na obowiązkowej wymianie "czegoś" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2007 Nie wiem ja k306, ale ZX trwałych blach nie ma. 10-letnie auta mają strukturę nadwozia jak po serii z kałacha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yomann Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 No i drodzy forumowicze zakupilem autko Fiat Punto II po FL z silnikiem 1.2 z sekwencyjnym gazem z 2004r i przebiegu 33tys w baardzo przystepnej cenie:) Stan idealny itd itd, pierwsza trasa byla powrotem do domu 500km i spalil 6.5 gazu:) W poniedzialek pierwsza trasa: K-ce--> Gdańsk--> K-ce - 1100km, zobaczymy jak sie sprawdzi. Pozdrawiam wszystkich:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 7 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2007 mysle ze to duzo lepszy wybor niz seicento :) dawaj fotki :) ogolnie gratulowac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...