BeatX Posted January 31, 2012 Report post Posted January 31, 2012 a wiadomo o ktorej godzinie battlelog znowu bedzie online? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ZlyDzien Posted January 31, 2012 Report post Posted January 31, 2012 a wiadomo o ktorej godzinie battlelog znowu bedzie online? o 12 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
smoczu Posted January 31, 2012 Report post Posted January 31, 2012 Juz działa Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ZlyDzien Posted January 31, 2012 Report post Posted January 31, 2012 zauwazylem ze po najechaniui kursorem na progress do medalu pokazuje jego stan. niestety jak juz sie ma jakis medal to nic nie pokazuje... troche fail Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ath Posted February 3, 2012 Report post Posted February 3, 2012 "Peter C. Ausnit z firmy Electronic Arts został zapytany o nowe dodatki DLC do gry Battlefield 3. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że dostaniemy pewne ogłoszenia w tej sprawie na początku przyszłego tygodnia na specjalnej imprezie organizowanej przez wydawcę w Nowym Jorku. Wygląda na to, że fani mogą po cichu liczyć na rychłą zapowiedź nowego pakietu map do trybu multiplayer." Wieści ze świata (Battlefield 3, Team Fortress 2, Call of Duty: Modern Warfare 3) 3/2/12 | Wiadomość 2012-02-03 14:35:00 | GRY-OnLine Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ptys Posted February 3, 2012 Report post Posted February 3, 2012 wczoraj natrzepałem 88/4 (mapa metro) o dziwo zero może przez to ze grałem z adminami w zespole Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted February 3, 2012 Report post Posted February 3, 2012 Czy dzieje sie cos z tym gownianym Orgin??? Caly dzien mam jakies problemy. Przeinstalowalem go i dostaje teraz informacje ze nie mam zadnej gry Jak odpalam BF3 prosi mnie o aktywacje produktu... gdy podaje kod wywala ze kod byl juz uzyty ;/ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ZlyDzien Posted February 3, 2012 Report post Posted February 3, 2012 maja jakis problem. prowizoryczne rozwiazanie polega na zalogowaniu sie najpierw do origin (moze troche potrwac), nastepnie przejscie w tryb offline. potem odpalcie gre juz z battlelog, dziala. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Harry Lloyd Posted February 3, 2012 Report post Posted February 3, 2012 "Peter C. Ausnit z firmy Electronic Arts został zapytany o nowe dodatki DLC do gry Battlefield 3. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że dostaniemy pewne ogłoszenia w tej sprawie na początku przyszłego tygodnia na specjalnej imprezie organizowanej przez wydawcę w Nowym Jorku. Wygląda na to, że fani mogą po cichu liczyć na rychłą zapowiedź nowego pakietu map do trybu multiplayer." Wieści ze świata (Battlefield 3, Team Fortress 2, Call of Duty: Modern Warfare 3) 3/2/12 | Wiadomość 2012-02-03 14:35:00 | GRY-OnLine Twitter No ale w sumie co innego mógł napisać. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
vinoo Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 (edited) Nie radzą sobie z patchowaniem a DLC chcą wydawać.. Coś mnie tkneło ostatnio żeby sprawdzić w końcu rozgrywkę infantry w bf3, za obiekt obrałem lubiany przez większość spamfest - operation metro i... nie sądziłem, że gra piechotą aż tak ssie w bf3. Instant kille zdarzają się bardzo często (pomimo zabawy z suwakiem interpolacji sieci), goście przeskakując przez przeszkody zabijają jakby leżeli na ziemi z ropzstawionym bipodem, można bez problemu zginąć będąc już daleko za rogiem (w BC2 było to irytujące, ale bf3 przebija go niemiłosiernie w tej kwestii), a oczywiście wszystko to zawdzięczamy obliczeniom przeniesionym na stronę klienta ;/ Jeszcze ten czarny ekran po wskrzeszeniu.. Goście z LMG zanim wychylą się zza rogu walą już ze swoich armat, bawiąc się w prefire z css. Co oczywiście daje duże korzyści przez wynikłe różnice w wymianie danych między klientami a serwerem. Pominę fakt, że latają z krowami w łapach waląc hedy w powietrzu.. Punkbuster jest ciach!iany - w tej grze wybitnie - przez przerzucenie obliczeń na stronę klienta haxy mogą robić z bf3 co im się żywnie podoba. Porównując do BC2 - ponieważ to ten sam silnik z dorzuconymi ficzerami - to imo BF3 jest wielkim krokiem w tył. Jedyny + to grafika, reszta imo dno. Jedynie pojazdami można jako tako pograć w tej grze. Spostrzeżenia nieco późne, tymbardziej że mam ponad 100h gry, ale nie ruszałem infantry przez kiepską grafikę. Zamierzałem teraz wymienić specjalnie pod BFa, lecz po tych próbach gry piechotą widzę, że nie ma to najmniejszego sensu. Patchy jak nie było tak nie ma, jedna wielka porażka.. BTW, filmik przedstawiający grę teamu, który wygrywa większość turniejów (jak nie wszystkie). Czy nie uważacie, że gościowi trochę dziwnie rzuca celownikiem? http-~~-//www.youtube.com/watch?v=puqwVlFEe8U Tutaj jakaś analiza Edited February 4, 2012 by vinoo Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ath Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 Ostatnio dosyć często zdarza mi się lecąc np. heli że sam z siebie wybucha i "samobójstwo". :D To jakiś auto-balans się włącza, czy filtr przed wymiataczami ? ;> Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
vinoo Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 (edited) Pewnie hitbox heli uderzył o 500m odległą lampę ;] Po tym silniku wszystkiego można się spodziewać Edited February 4, 2012 by vinoo Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KaszaWspraju Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 Nadal zdarzają się samowybuchy przez TV, jak nos ma się zdarty. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
yngwie Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 BTW, filmik przedstawiający grę teamu, który wygrywa większość turniejów (jak nie wszystkie). Czy nie uważacie, że gościowi trochę dziwnie rzuca celownikiem? cos mi to przypomina pewnie norecoil skrypt ze starego dobrego cs'a dzieciaki mysla ze ziemie obiecana odkryli gdzie banhammer? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
pawelekmal Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 Ostatnio dosyć często zdarza mi się lecąc np. heli że sam z siebie wybucha i "samobójstwo". :D To jakiś auto-balans się włącza, czy filtr przed wymiataczami ? ;> Często nawet nie widać, że jet w ciebie wlatuje... zalicza to jako samobójstwo. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
BeatX Posted February 4, 2012 Report post Posted February 4, 2012 nie sądziłem, że gra piechotą aż tak ssie w bf3.zgadzam sie w 100% i mam identyczne odczucia. granie piechota jest delikatnie mowiac irytujace. dlatego 90% czasu spedzam w heli, a pozostale 10% w czolgu. z gory jakos te wszystkie sztuczki-kruczki piechoty nie daja rady i mozna sie skupic na samej walce i taktyce, a nie zastanawianiu dlaczego dostalem headshot'a od z ckm od gracza ktory strzelal "z reki" bo wlasnie wybiegl z ukrycia ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Drunk_ZoZol Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 Napiszę coś apropo tego zespołu co wygrywa mecze - Po pierwsze - Owszem, norecoil. Po drugie - Patrzcie na grafikę tej gry. Nawet na najmniejszych detalach, na najsłabszej grafice która to uciągnie by było płynnie - gra tak nie wygląda. Mówię o usunięciu paru rzeczy, m.in. drzewka jakoś tak strasznie ubogie są... Jak na pr0graczy koleś nie potrafi grać, żaden pr0gamer nie wali fullauto... Coś mi tu śmierdzi. Im nowsza gra - tym więcej oszukujących... :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ath Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 A Ty drunk co, dostałeś nowego kompa i przestałeś grać ? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Mario2k Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 (edited) Niech ktos sprawdzi tego Cheatera : D0ZER73 jak to jest mozliwe ze gosciu zostal juz od kilku dni zgloszony jako cheater na youtube sa juz jego filmy a on dalej sobie grywa w BF3 przed chwila zaliczyl 70/0 Rank Colonel 40 przy 36 godzinach gry !!! !!! musze to powiedziec by zdechla gadzina Edited February 5, 2012 by Mario2k 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Buziak Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 Nie rozumiem Was :P Moge pojezdzic pojazdami ale wole piechote ;) grami sie duzo przyjemniej niz w BC2 ;) Po za tym czytalem o tym no recoilu i niestety widac, ze ludzie na servach tego stosuja... gosciu wali full auto z LKM na dystans i 2-4 kule i padasz bo dostales heada ;) zrozumial bym jak by pojedynczo strzelal albo pierwsza kula jak by zabil ale full auto ;) Gram tylko na Hard na Normalu dostaje bialej goraczki ... Co do gry nie mam problemow czasem mnie rozlacza ale bardzo rzadko zdaza mi sie umierac za sciana ;) a za to najbardziej odpowiedzialne jest lacze ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ZIBI_PL Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 no cóż powiem szczerze że z cheaterami albo się nie spotkałem ale po prostu w "ogniu walki" tego nie widziałem. Możliwe że na mapach QL 64 graczy czasami ciężko jest ogarnąć kto oszukuje. Chociaż zdarzyło się parę razy WTF ???? ale cóż - resp, gram dalej i zajmuję się swoimi celami. Gra nie traci po czasie klimatu ale ciężko jest znaleźć fajny serwer gdzie ludzie ogarniają co gdzie i jak. Rzadko kiedy ktoś zostaje pilnować flag tylko biegają jak opętani od flagi do flagi...a łatwiej ją bronić niż co chwila odbijać od wroga...moim skromnym zdaniem Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
rafa Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 Akurat umieranie za ścianą/przeszkodą jest dość częstą sprawą. Częściej niż w BF2. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Mario2k Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 (edited) Akurat umieranie za ścianą/przeszkodą jest dość częstą sprawą. Częściej niż w BF2. Jako stary wyjadacz pewnie wiesz ze w 90% przypadkow jest to wina jakosci lacza , opoznien do servera. Ja dla przykladu na niektorych serverach w UK wogole tego nie doswiadczam , za to grajac w PL czy CZ gine w ten sposob dosc czesto . Edited February 6, 2012 by Mario2k 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
yngwie Posted February 5, 2012 Report post Posted February 5, 2012 po tym jak dodali ten suwak do jakosci polaczenia dziwnym trafem przybylo interpowcow zbieg okolicznosci? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
introvert Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 Rzadko kiedy ktoś zostaje pilnować flag tylko biegają jak opętani od flagi do flagi...a łatwiej ją bronić niż co chwila odbijać od wroga...moim skromnym zdaniem Punkty, punkty, punkty... @yngwie - kto to są interpowcy? szukam w sieci i nie znajduję odpowiedzi Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KaszaWspraju Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 Moja radosna twórczość, a zarazem prztyczek w nos dla BF3. http://www.youtube.com/watch?v=UbPUhpLW4uw&list=UUFOP_CFacnIDFuFqK3LiQnw&index=1&feature=plpp_video 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Modd Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 (edited) @yngwie - kto to są interpowcy? szukam w sieci i nie znajduję odpowiedzi Nie znajdujesz, bo yngwie sam wymyślił takie określenie. Chodzi mu zapewne o interpolację, czyli (ten opis tyczy się komendy ex_interp z CSa, ale to ten sam mechanizm): ex_interp basically smooths out what out what you see. If you use a higher ex_interp (like 0.1), it interpolates player positions more frequently (basically, it guesses where they are based on previous data the server has recieved about their position). A lower interp (like 0.01), interpolates less, and sends more real data to you about player positions. This can lead to gameplay that looks significantly more glitchy, but player positions are more accurate. A higher ex_interp leads to smoother-looking gameplay, but sometimes you'll shoot directly at where YOU see somebody and it won't hit them because they're not actually there - that's just the interpolation of them. Niektórzy gracze wierzą, że jak ktoś ma wysoką wartość ex_interp, to trudniej go trafić, a dodatkowo ta osoba może cię zabić, gdy chowasz się za przeszkodą (ty się już schowałeś, ale u niego na ekranie jeszcze cię widać). Zapewne stąd też określenie "interpowcy", czyli gracze wykorzystujący wysoką interpolację. Edited February 6, 2012 by Modd Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
introvert Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 Dzięki za wyjaśnienie. Nawet nie wiedziałem, że istnieje taki mechanizm w grach. Ale jedna rzecz mnie ciekawi. Jeśli interpowiec przy pomocy swoich ustawień (o ile to działa) widzi mnie przed sobą, a ja już jestem schowany za rogiem, to gdzie są hitboxy? W dwóch miejscach na raz? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Modd Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 To nie działa. Pr0 gracze CSa używają tej teorii, żeby usprawiedliwić swoją śmierć ("ustaw sobie interp bo lagujesz cioto" :D). Ginięcie będąc tuż za rogiem to sprawa pingu i w każdej grze online się zdarza. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
yngwie Posted February 6, 2012 Report post Posted February 6, 2012 (edited) tak jak Modd napisal i oczywiscie okreslenie wywodzi sie bezposrednio z komendy ex_interp counter-strike'a w zasadzie bardziej uciazliwe to bylo przed 1.6, bo w 1.6 (ale nie od samego poczatku tej wersji) zmodyfikowali ex_interp tutaj przyklad @introvert hitboxy sa w jednym miejscu tylko w sytuacji o ktora pytasz - przed rogiem teraz czy to dziala dokladnie w ten sam sposob w battlefieldzie? nie wiem zauwazam tylko, ze przybylo takim sytuacji wraz z pojawieniem sie suwaka ale nie moge tez wykluczyc ze jestem przeczulony i dorabiam teorie do czegos czego nie ma Edited February 6, 2012 by yngwie Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...