Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze weźcie i mi wyjaśnijcie jedną rzecz. Jak to jest z tymi kamieniami?

 

Gram teraz mnichem. Wsadziłem sobie 1 szmaragd w slot na zbroi (korpus) i zwiększyło mi zręczność a tym samym damage. No to wsadzam sobie teraz drugi szmaragd w chełm, a tu zonk. Podniosło mi tylko o 9-10% drop itemów. Ciekawe bo każdy szmaragd ma kilka właściwości tych samych (+zręczność, + drop itp.). Czyżby ładując kilka szmaragdów w postać podnosiło tylko poszczególne współczynniki? Czy może zależy to od miejsca gdzie taki kamyk się pakuje? O co kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buildem miałeś się pochwalić :wink:

W NM pieski poszły w odstawkę, goryl pozostał. Jednak przy spotkaniu kilku "niebieskich" mobków zaczyna mi brakować many... trzeba coś pokombinować z itemkami :rolleyes:

 

No faktycznie wyleciało mi z głowy ;)

Proszę bardzo:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

 

Masz w opisie kamienia co dodaje jak go sie wlozy w poszczegolne miejsce i szmaragd w helmie daje magic find.

 

 

O kurde :mur:

:oops:

 

Zawsze możesz wyjąć u jubilera i zmienić na inny. Edytowane przez bender83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakies patenty na inferno dla barbarzyńcy? :> za leoriciem się skończył dzień dziecka - berserkerzy z bliska wydają się nie do zrobienia :( Kiedy próbuję ich bić stopniowo to kończy się czas na połowie ich hp (swoją drogą co za debilny pomysł z tym limitem czasowym na walki)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakies patenty na inferno dla barbarzyńcy? :> za leoriciem się skończył dzień dziecka - berserkerzy z bliska wydają się nie do zrobienia :( Kiedy próbuję ich bić stopniowo to kończy się czas na połowie ich hp (swoją drogą co za debilny pomysł z tym limitem czasowym na walki)...

 

Reroll do patcha ktore bedzie kij wie kiedy. Moj DH 48level, kumpla wiz 47 i tak moge wymieniac rerolle tych co zobaczyli akt 2 inferno barbem :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje, czy nie widziałem jeszcze fotki z zalegającymi kolekcjonerkami na półkach, obiecanej przez czullo?

 

A wierzyles w to, ze je wogole zobaczysz ? :lol: nie da sie widziec czegos co od samego poczatku bylo nie do osiagniecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się grać barbem, tylko musicie kupić dobry gear.

wszystkie armory powinny tak wyglądać

 

+50-75 all resist

+ strength (można nawet ponad 200)

+ vitality (podobnie)

+ armor

 

i ewentualnie inne mody, szansa na crita np. coś co zwiększa damage

 

są możliwe nawet kosmiczne itemy typu 200 siły, 200 vitality i >50 resist, tylko są bardzo drogie

realistycznie coś pokroju 70-80 to obu statsów, i okolice 50 odporności, może armor, tak za 300-400k za sztukę, słabe wersje/okazje za 200k

 

Do tego trzeba pare legendarnych itemów, affix redukcja obrażeń w melee (jest legendarny pasek który ma do 20%). Z tym wszystko w melee co nas trafia, 20% mniej, bardzo silny bonus.

 

Tak ubrana postać jest praktycznie nieśmiertelna w a1 inferno, i może przejść a2 bez większych problemów. Im lepszy gear, tym mniejszych, do poziomu że w zasadzie nie zginie się ani razu.

 

Problem polega na braku balansu, ludzie grają demon hunterem bez żadnej obrony, cały czas spamują smoke screen i są przez 90% czasu nieśmiertelni.. a drugi "abuse" to grający wizardem. Skill który powoduje, że nie można dostać więcej niż 35% obrażeń, na to 0 vitality i %life, tak że postać ma tam 4k życia na level 60. I wszystkie itemy z +life regen per second. Jak masz np. 2000 życia na sekundę regenerację, przy 4k całego życia, i trafienia biorą nam 35%, to uleczamy to co nam zabrały w ułamku sekundy. Taka postać może zginąć tylko od jakiejś trucizny (damage over time), albo otoczona przez szybkie potwory. W party jest jeszcze lepiej, bo są dodatkowe źródła leczenia, i wtedy już praktycznie taka postać jest bliska nieśmiertelności, bo leczy się tak szybko do full mając tak mało życia, że potwory nie są wstanie zadawać trafie dostatecznie szybko.

Oba przypadki to nie jest chyba realizacja założeń twórców gry, gdy jedna klasa musi mieć gear za miliony złota żeby mieć jakieś szanse, a inne są w zasadzie nieśmiertelne dzięki pewnym skillom.

Jest jeszcze monk, który również jak barb działa, z tym że dzięki absurdalnej ilości dodge, żeby zrobić to samo co barb, potrzebuje 10x tańszego sprzętu.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakies patenty na inferno dla barbarzyńcy? :> za leoriciem się skończył dzień dziecka - berserkerzy z bliska wydają się nie do zrobienia :( Kiedy próbuję ich bić stopniowo to kończy się czas na połowie ich hp (swoją drogą co za debilny pomysł z tym limitem czasowym na walki)...

 

Na jakim poziomie masz resy? Mój znajomek gra z ok. 35k hp, ~250 all res i sporą ilością armora i wczoraj zrobił Butchera i akt 2 zaczynał. Ja w pierwszym akcie z resami ~110 miałem bardzo duże problemy, kupiłem/nafarmowałem sprzęt do poziomu ~220 i jest kosmiczna różnica. +all res ftw

Nie wiem skąd to jęczenie o rerollach - ludziom się wydaje, że w tydzień po premierze inferno powinno być tak samo proste do zrobienia jak hell i ze swoim padakowatym sprzętem, często jeszcze z nightmare, chcieliby rozwałkowywać wszystko po drodze. A miało być dokładnie odwrotnie - i tak jest.

 

Edit: O, Aerial mnie ubiegł :)

Edytowane przez Pan_Borowik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się grać barbem, tylko musicie kupić dobry gear.

wszystkie armory powinny tak wyglądać

 

+50-75 all resist

+ strength (można nawet ponad 200)

+ vitality (podobnie)

+ armor

 

i ewentualnie inne mody, szansa na crita np. coś co zwiększa damage

 

są możliwe nawet kosmiczne itemy typu 200 siły, 200 vitality i >50 resist, tylko są bardzo drogie

realistycznie coś pokroju 70-80 to obu statsów, i okolice 50 odporności, może armor, tak za 300-400k za sztukę, słabe wersje/okazje za 200k

 

Do tego trzeba pare legendarnych itemów, affix redukcja obrażeń w melee (jest legendarny pasek który ma do 20%). Z tym wszystko w melee co nas trafia, 20% mniej, bardzo silny bonus.

 

Tak ubrana postać jest praktycznie nieśmiertelna w a1 inferno, i może przejść a2 bez większych problemów. Im lepszy gear, tym mniejszych, do poziomu że w zasadzie nie zginie się ani razu.

 

Problem polega na braku balansu, ludzie grają demon hunterem bez żadnej obrony, cały czas spamują smoke screen i są przez 90% czasu nieśmiertelni.. a drugi "abuse" to grający wizardem. Skill który powoduje, że nie można dostać więcej niż 35% obrażeń, na to 0 vitality i %life, tak że postać ma tam 4k życia na level 60. I wszystkie itemy z +life regen per second. Jak masz np. 2000 życia na sekundę regenerację, przy 4k całego życia, i trafienia biorą nam 35%, to uleczamy to co nam zabrały w ułamku sekundy. Taka postać może zginąć tylko od jakiejś trucizny (damage over time), albo otoczona przez szybkie potwory. W party jest jeszcze lepiej, bo są dodatkowe źródła leczenia, i wtedy już praktycznie taka postać jest bliska nieśmiertelności, bo leczy się tak szybko do full mając tak mało życia, że potwory nie są wstanie zadawać trafie dostatecznie szybko.

Oba przypadki to nie jest chyba realizacja założeń twórców gry, gdy jedna klasa musi mieć gear za miliony złota żeby mieć jakieś szanse, a inne są w zasadzie nieśmiertelne dzięki pewnym skillom.

Jest jeszcze monk, który również jak barb działa, z tym że dzięki absurdalnej ilości dodge, żeby zrobić to samo co barb, potrzebuje 10x tańszego sprzętu.

 

Jest tylko jeden problem...ceny ustalił rynek, tutaj założenie twórców gry na pewno było inne, bo gdyby się skupić na cenach które widnieją przy przedmiotach balans zachowano...

 

ps. mowisz o spamowaniu smoke screen:) przez cały czas...szkoda tylko ze discipline nie regeneruje się tak szybko jakby to mogło z Twojego opisu wynikać...przy dobrym wietrze jest to kilka spamów (po użyciu Preparation mamy cała dyscyplinkę odnowioną więc teoretycznie ilość smoke screenów można podwoić...na pewno jest to ilość skończona i o spamowaniu nie ma mowy) i potem koniec...bieganie za healt globami i modlenie się co by cię nikt nie trafił;)

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale masz discipline na kilka razy, potem refill. W tym czasie jak masz gear wyłącznie w damage, zabijesz każdego elite packa. Jeżeli nie dasz rady ubić w 20s, to masz za słaby sprzęt.

Potem ulepszasz gear, tak żeby mieć jak największą szansę na critical hit, i pasyw który regeneruje 1 dicipline za crita. To nie jest tanie, ale tańsze niż ubranie barba :) Który w dodatku będzie wielokrotnie wolniejszy.

 

Chodzi mi że jest bardzo duży imabalans między klasami. Nie powinno być kombinacji skilla dającej ~20s nieśmiertelności. Fakt bez wysokiej szansy na crita, po takiej walce trzeba poczekać aż się zregeneruje i cooldown przeleci, ale to jest o wiele lepsze niż klasą melee ginąć od byle czego na 2 hity, mając znacznie lepszy sprzęt.

Gdyby pozostałe klasy miały porównywalnie trudno, byłoby ok.

Edytowane przez aerial
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne - w pierwszym patchu dh i wiz dostaną nerfa.

 

W tym monencie nie wydaje mi sie. Poza tym moglbym to tez powiedziec o WD. Imho nerfy to pewnie sie zaczna jak wejdzie pvp.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, dostaną z powodów opisanych przez aeriala. Ogromna dysproporcja przy stosunku gear/efektywność (pomijam kwestię cen, bo oczywiście relatywnie tak samo dobry gear będzie droższy dla wiza / dh niż innych postaci ze względu na to, że teraz masa ludzi będzie robić te postaci, żeby wykorzystać ich przewagę). Blizz musi zadziałać z prostego powodu - jeśli 2 klasy są wyraźnie lepsze od pozostałych, to ludzie będą głównie robić te 2 klasy, które po pewnym czasie im się znudzą, a nie będzie chciało im się rozwijać "słabszych" klas, skoro mogą wymiatać tymi lepszymi - mniej graczy / rzadsza gra - mniejsze wpływy.

 

Sam gram WD i według mnie jest bardzo dobrze zbalansowaną postacią, monk też wygląda na dobrze zbalansowanego.

Edytowane przez blasphemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby pierwszy Diablo się szybciej wczytywał zmieniłem napęd z x1 na x4, do D2 dokupiłem RAM, a wczoraj zamówiłem pozostałe części do stacjonarki, bo na D3 na moim laptopie działa za wolno.

 

Przeklęty Blizzard :lol:

 

Z braku czasu jestem dopiero na normalu, ale w trzecim akcie DH idzie jak przez masło, WD gra mi się zdecydowanie trudniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do balansu pod pvp, pamiętajcie że do pvp mogą zrobić zupełnie inny balans, który tylko na arenach działa (jakieś redukcje obrażeń i limity do skilli). Pewnie dlatego to przełożyli, bo w obecnej formie pvp byłoby tak tragicznie niezbalansowane, że to by było wręcz smutne. Jak w ogóle melee klasa ma złapać ranged? Już nie mówiąc że ranged ma skill dający nieśmiertelność. Niech nawet będzie nerf, i można być "tylko" 5s nieśmiertelny, starczy żeby ubić melee w 1s.

Będzie bardzo ciężko zachować nawet pozory balansu w pvp (bo to że pełnego balansu nie będzie to blizz przyznawał już od początku).

Jedną z metod na to jest zrobić tylko team vs team, wtedy nieco zacierają się różnicę między klasami stricte 1v1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do balansu pod pvp, pamiętajcie że do pvp mogą zrobić zupełnie inny balans, który tylko na arenach działa (jakieś redukcje obrażeń i limity do skilli). Pewnie dlatego to przełożyli, bo w obecnej formie pvp byłoby tak tragicznie niezbalansowane, że to by było wręcz smutne. Jak w ogóle melee klasa ma złapać ranged? Już nie mówiąc że ranged ma skill dający nieśmiertelność. Niech nawet będzie nerf, i można być "tylko" 5s nieśmiertelny, starczy żeby ubić melee w 1s.

Będzie bardzo ciężko zachować nawet pozory balansu w pvp (bo to że pełnego balansu nie będzie to blizz przyznawał już od początku).

Jedną z metod na to jest zrobić tylko team vs team, wtedy nieco zacierają się różnicę między klasami stricte 1v1.

 

Z tego co wiem, Blizzard szykuje areny do PvP, czyli sugerowałoby to model z WoW, gdzie 1v1 nie ma w ogóle, chyba że ktoś chce sobie włączyć duela dla zabawy.

 

O, ciekawe info z Reddita:

 

HEY GUYS/GALS

There is allegedly an exploit involving the stealing of session IDs in PUBLIC GAMES. This is allegedly allowing bots to log into your accounts even if you have authenticators.

Until this is figured out DON"T PLAY IN PUBLIC GAMES. Play only with people you know.

 

Zgodnie z tą informacją, konta są podkradane przez boty logujące się do gier publicznych, więc w chwili obecnej bezpieczniej grać samemu/ze znajomkami. Oczywiście jest to tylko przypuszczenie, ale przezorny zawsze ubezpieczony :)

Edytowane przez Pan_Borowik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...