Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja powiem tak.. przeszedłem sorcem całą betę na mormalu, wszystko fajnie, pięknie, ale jakoś nie chciało mi się już wracać do grania inną postacią. ;]

Może do finala nabiorę więcej chęci do gry, trochę przeraził mnie design maga, który wyglądał jak z mu online. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maja lupnia te trailery ;) Juz dawno mowilem, ze mogli by filmy robic w takiej technologi ;) tylko, ze jest to czasochlonne i drogie ;) Tyczy sie to kazdej produkcji blizza bo jak by nie patrzec niedlug ma byc film WoW i jakos martwi mnie to, ze nie bedzie wygladal jak trailery, wtedy to by dech w piersiach zatykalo a tak Ci "zwykli aktorzy" i dar ludzi-rezyserow do psucia swietnych filmow ...;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem po co to, kiedyś człowiek włączał grę po raz pierwszy nie miał zielonego pojęcia co i jak ale sam do wszystkiego dochodził ... jeszcze tylko brakuje ikonki facebooka zaraz obok tej kulki z życiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko dazy do tego co mowilem... Gierka dla pietnastolatkow. piekna, kolorowa, uproszczona... tak by amerykanskie debile byly w stanie ja opanowac ;]

 

Zobaczymy, może się okazać, że będzie jak w WoW-ie: idiotyczne rady dla początkujących na starcie i na ekranie ładowania, a potem na maksymalnym lvlu w "endgame" masz theorycrafting i matematyczne symulacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czym konkretnie wam to przeszkadza? Zasłania tyle ekranu, że potworów nie widać czy o coś innego chodzi? Pytam o konkrety. Że każdy sobie takie rzeczy w opcjach będzie mógł wyłączyć, to chyba wspominać nie trzeba. Według was wszyscy, którzy będą grali w D3 są nałogowcami, albo chociażby wszyscy grali wcześniej w inne h&s? Nie będzie kompletnych noobów? Skąd taki pomysł?

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ogolnie mam jakiegos nerwa na takie "treningi", no ale jestem nerwusem

Bardziej mnie boli to co juz mowilem. Piekne trailery, bardzo klimatyczne, zachwycaja i zachecaja do gry po czym zerkam na gameplay i szok! Wielce negatywny...

To tak jakbym czekal na film pokroju "Zielona Mila" po czym wyskakuje mi jakies dziadoswto typu "Power rangers"

 

Jak narazie wycofalem preordera... Dopuki nie zagram w jakies demo, to nie kupie tego w slepo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o poziom tej porady. Takie podpowiedzi są ok, o ile to ma jakiś sens. Ale objaśnienie że w czerwonym orbie jest życie postaci, i że giniesz jeżeli stracisz życie to już lekka karykatura. Mogliby dać podpowiedź w chmurce żebyś nie zapomniał oddychać w czasie grania. W końcu jesteś w tym nowy! :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadzają z podpowiedziami, ale nie nastawiajcie się na prostą gierkę dla trzynastolatków :D zapewne wyjdzie proste do opanowania, a praktycznie niemożliwe do wymasterowania. U wielu osób skończy się pewnie na lęku przed battle.net'em - bo tam biją ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W następnym patchu uproszczą porady, blizz uznał że te są za bardzo skomplikowane...

In an upcoming beta update you’re likely to see that we’ve been working to simplify skill tooltips. This has been in the planning for a long time and we’re finally making passes at all skills. We’re doing this now, for one thing, to try to be more consistent with how we’re presenting skill tooltips and their effects, but also to make them easier to understand.

Niedawno dostałem dostęp i muszę przyznać że pierwsze co rzuca się w oczy to prostota, menu jest proste i czytelne, auction house tak samo. Sama gra dzięki usunięciu rozdawania statystyk i skill pointów nie wymaga żadnych przemyśleń, a poziom trudności jest taki że granie nie wymaga nawet skupienia, po prostu klikasz i idziesz do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały pierwszy akt to ma być tutorial. Przynajmniej Blizzard tak to ujął. Niektórzy chyba już zapomnieli jak proste było D2, a tym bardziej przed łataniem (już nie pamiętam, w którym patchu był ostry przeskok w życiu potworków, ale zrobili to chyba dopiero po wyjściu loda w 1.08). Nawet po wszystkich łatkach prawdziwa gra się zaczyna na piekle (nie licząc kilku wyjątków jak czarodziejka frost only bez pomocnika w singlu vs duriel na koszmarze). W d3 jeszcze inferno dochodzi co powinno dać mega fun z gry. Jakiekolwiek dyskusje o poziomie trudności na podstawie bety można uznać jako żart i nic więcej. To co do tej pory Blizzard zaprezentował to jak dla mnie same zmiany na plus, Chociaż brak generowanych losowo plenerów niekoniecznie, ale jak się to przełoży na ich dopracowanie i nie będą nużące to ok. Statystyki nie miały sensu w d2, rozdawało się je i tak wyłącznie pod itemy z konkretnego buildu, a reszta zależała od itemów właśnie. Ciekawi mnie co ostatecznie zrobią z runami, bo rozwiązanie które miało być finalne mi się bardzo podobało, ale wątpię żeby Blizz zmienił je na coś gorszego, widocznie mają jeszcze lepszy pomysł.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat poziom trudności w becie to trochę inna bajka, w d2 w den of evil na normalu też idziesz i klikasz

 

D2 było jednak trudniejsze, dam Ci dwa przykłady Rakanishu z Lightning Enchanted i Treehead Woodfist z Extra Strong i Extra Fast. Jakieś tam micro w ich przypadku było konieczne i stanowiły faktyczne zagrożenie dla postaci która zaczynała od 0, zagrasz w d3 to zrozumiesz o czym mówię. Z reszta blizzard wielokrotnie potwierdził że cały normal to tutorial dla casuali, więc wątpię żeby był trudniejszy od bety. Pamiętaj że nawet największy imbecyl i dziecko w każdym wieku muszą sobie poradzić na normie ;)

 

Tu masz gdzie występują wymienione przeze mnie monstery: The Arreat Summit - Monsters: Act I Super Unique Monsters

Ciekawi mnie co ostatecznie zrobią z runami, bo rozwiązanie które miało być finalne mi się bardzo podobało, ale wątpię żeby Blizz zmienił je na coś gorszego, widocznie mają jeszcze lepszy pomysł.

 

Z tego co wiem to aktualny system wygląda tak że runy są nie zidentyfikowane i nabierają efektu dopiero jak włożysz je w skilla. np wkładasz rune do leap atack i po włożeniu okazuje się że runa dodaje do skilla ogłuszenie. Od tej pory ten efekt jest jej przypisany na stałe... Edytowane przez stalowy sracz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały pierwszy akt to ma być tutorial. Przynajmniej Blizzard tak to ujął. Niektórzy chyba już zapomnieli jak proste było D2, a tym bardziej przed łataniem (już nie pamiętam, w którym patchu był ostry przeskok w życiu potworków, ale zrobili to chyba dopiero po wyjściu loda w 1.08). Nawet po wszystkich łatkach prawdziwa gra się zaczyna na piekle (nie licząc kilku wyjątków jak czarodziejka frost only bez pomocnika w singlu vs duriel na koszmarze). W d3 jeszcze inferno dochodzi co powinno dać mega fun z gry. Jakiekolwiek dyskusje o poziomie trudności na podstawie bety można uznać jako żart i nic więcej. To co do tej pory Blizzard zaprezentował to jak dla mnie same zmiany na plus, Chociaż brak generowanych losowo plenerów niekoniecznie, ale jak się to przełoży na ich dopracowanie i nie będą nużące to ok. Statystyki nie miały sensu w d2, rozdawało się je i tak wyłącznie pod itemy z konkretnego buildu, a reszta zależała od itemów właśnie. Ciekawi mnie co ostatecznie zrobią z runami, bo rozwiązanie które miało być finalne mi się bardzo podobało, ale wątpię żeby Blizz zmienił je na coś gorszego, widocznie mają jeszcze lepszy pomysł.

 

Tak, polowa rzeczy w d2 nie miala sensu (wg niektorych) a i tak gra byla walkowana do bolu przez kilka galantych lat... W ogole to jestem przeciwny takiemu modelowi marketingowemu jaki jest uskuteczniany od dluzszego czasu. Czyli wychodzi super produkcja po wlaczeniu, ktorej mam wrazenie, ze juz w nia gralem. Intro pokazane x czasu przed premiera, pelno spoilerow z kilkudziesieciu minutowych gejplejow itd. Jesli studio z absolutnie najwyzszej polki da ciala przy tej produkcji to dla gier juz raczej nie bedzie "ratunku"

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam pozycje wszystkie superunique bossow w d2, ciągle uważam że są dość łatwe. Z tego co widziałem w becie d3, jak się uprzesz też da się zginąć na jakichś champion packach, albo na jakiejś minie która zostaje po zabiciu potwora. Trzeba się wprawdzie postarać :)

Chociaż ta beta, jestem w stanie zrozumieć że może zbrzydnąć dość szybko.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to aktualny system wygląda tak że runy są nie zidentyfikowane i nabierają efektu dopiero jak włożysz je w skilla. np wkładasz rune do leap atack i po włożeniu okazuje się że runa dodaje do skilla ogłuszenie. Od tej pory ten efekt jest jej przypisany na stałe...

 

Ale to chyba właśnie o tym rozwiązaniu Blizzard mówił, że ich 'nie satysfakcjonuje' i cały czas rozważają różne opcje jak ostatecznie zrobić z runami. No i że to ostatni system, nad którym pracują tak intensywnie bo cała reszta jest gotowa i już tylko szlifują. Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do poziomu trudności to już nawet nie ma co wspominać d1, gdzie po zdechnięciu wszystko z nas wypadało i często trzeba było na golasa się przedzierać przez katakumby i ze zgrai stworów odzyskiwać nasze truchło. :D

Niestety kiedyś mając kilka/naście lat grałem w bardziej zaawansowane produkcje niż teraz, twórcy sami robią z nas debili, bo jakoś nie sądzę, że kiedyś wszyscy sobie radzili a teraz trzeba wszystko narysować.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejdz teraz diablo 1 to zmienisz zdanie o poziomie trudności Dołączona grafika ze 2 lata temu z nudów przeszedłem i podczas całej gry ani razu nie miałem problemów, a "główny bohater" padł szybciej od najmana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspomnienia z dzieciństwa takie są, wszystko zdaje się straszniejsze niż było w rzeczywistości :)

Generalnie to d1, ciężko porównywać, ta gra jest niesamowicie uproszczona nawet w porównaniu z d2, mamy tylko 'normal attack' kilka klonów fire balla, i tyle. Zupełnie inny świat, a na jego korzyść przemawia głównie nostalgia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale ath napisał d1, ale chodziło mu o d2. Zresztą z D2 było takie same gadanie jak teraz o D3. Że to nie to samo, gdzie ten mrok z jedynki, co to za bezsensowne zmiany...

Edytowane przez skinny500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...