Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś 1 luty, gra wychodzi 2 marca, na co liczycie, na cud ? Płytki już wytłaczają, opakowania drukują , wyślą w połowie lutego do dystrybutorów. Może w paczu 1.5 coś zmienią :D

Moze byc tez tak, ze ten build, ktory udostepnili jako beta nie jest najswiezszym i ma na celu przetestowanie glownie aspektow sieciowych. Niewyklucozne, ze po drodze gre juz zoptymalizowali i do tloczni trafi juz wlasciwa z poprawkami z bety znalezionymi w multi. W marcu sie okaze czy bedzie to dzialac lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ni tragizujcie aż tak z tą optymalizacją. Trzeba dać szansę Twórcom. Co prawda jest trochę zwalone, jednak pamiętać należy, że beta nie wyszła z dnia na dzień, tylko przygotowywano ją z 2-3 miesiące wcześniej. Twórcy więc mieli więcej czasu niż miesiąc na poprawki. Oczywiście po wypuszczeniu, czyli teraz mają 1 miech na dopracowanie rozgrywki itp. ciach!ły. Pożyjemy zobaczymy. Ja tam myślę pozytywnie. Giera wciąga na maksa i wszystko inne poszło póki co w odstawkę. A to o czymś świadcz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh teraz co nowsza gierka to bedziemy slyszeli ze optymalizacja slaba.

Poprostu czas pozmieniac lekko blaszaki, z seria BF zawsze bylo ciezko z wymaganiami ;]

 

Co do heli to mialem jechac juz do drugiego mieszkania po joya, ale rownie wygodnie gra sie na padzie... Lecz samolotu na padzie to juz nie dalbym rady obsluzyc ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj optymalizacja jest wyjątkowo słaba, a komputer mi się raczej nudzi podczas gry. Przy jakiś konkretniejszych akcjach mam obciążenie procesora ~45%, a grafy max jaki widziałem to 30%. Jak na ironie obciążenie proca podczas ładowania mapy sięga 98% :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu bullet failów moja reakcja wyglądała mniej więcej tak: :blink: :blink: :blink:

Nie gram w betę bo raczej mój komp jej nie uciągnie ale widzę, że nawet nie ma sensu się napalać na fulla jak takie kwiatki się dzieją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no heli troche ciezkawo z myszą, cza cyborga cos c zuje podłączyć

 

bardzo podoba mi sie snajpienie, i to prawda ze jednak jest balistyka, często zaliczam hedy celując ponad głową żołnierza. Na serwerze z pingiem 63 to nawet jest szansa trafic w biegnącego...na wprost najwieksza :P ale taki ukosami tez da sie wychaczyc, tylko cza celowac troche przed

lekkie karabiny maszynowe typu saw to smiech na sali, dowolna strzelba na tym samym dystansie robi lepiej(insta kill) a tu władujesz z 10 kulek( co widać) i kupa, podleci snajper z boku i cie 3 strzalami z pistoletu uwali...

Może nie śmiech na sali ale coś w tym jest. Imo balans musi być bo przy 100/200 ammo w magu ma się dużą przewagę. Saw ma imo dobre acc na med dystans i heady ładnie lecą.

Chyba nie było:

Bardzo fajnie zrobiony filmik :D

Staroć ;]

 

I tutaj mamy winowajce:

http://www.youtube.com/watch?v=umpgRBm-MSY

 

Tylko połowa kul w serii jest efektywna ?

 

To mogą być co prawda tylko decalsy (jakiś limit chyba musi być) ale i tak ja też mam wrażnie ze mag strasznie szybko się kończy.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh teraz co nowsza gierka to bedziemy slyszeli ze optymalizacja slaba.

Poprostu czas pozmieniac lekko blaszaki, z seria BF zawsze bylo ciezko z wymaganiami ;]

 

Co do heli to mialem jechac juz do drugiego mieszkania po joya, ale rownie wygodnie gra sie na padzie... Lecz samolotu na padzie to juz nie dalbym rady obsluzyc ;/

Robisz mi nadzieję :D Czyżby heli wreszcie zaczęły normalnie latać (jak np. w BF:DC), czy nadal jest ten żałosny model z BF2 ? Edytowane przez Outlander

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i jeden kolo ładnie to wyjaśnił...

po prostu słaby kod sieciowy i tyle

serwer nie robi queue z pakietow ktore gracz wysyla i je po prostu odrzuca, stąd dropy i mniejsza skuteczność ostrzału, nie kazda kula dolatuje...serwer ją odrzuca bo nie moze przyjąc takiej ilosci danych

(32 graczy, kupa ludzi strzela, wyobraźcie sobie sprey apache plus wulkan na bh plus strzelających lodków, przemieszczających sie i jest efekt...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tej grze jest jeszcze połowa roboty do wykonania. Tak jak wyżej, kiepski kod sieciowy, marna optymalizacja silnika gry, pełno pomniejszych bugów, kiepski balans broni, marny system kolizji ( super wygląda latający helikopter śmigłem po ziemi, obijający się o wszystkie możliwe obiekty aż nagle jak nigdy nic odlatuje ).

 

Bad Company 2 ma spory potencjał ale twierdzenie że jest prawie idealny to jakaś kpina, na forum electronicarts.co.uk gracze generują setki tematów i stron na których podają masę powtarzających się problemów a do premiery pozostało ~30 dni .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie płaczcie chłopaki. nawet jak teraz gra ma lapsy to wyjdzie do niej szereg patchy jak było w przypadku BF2, i będzie cacy. Pamiętacie jak na Strike at Karkand nooby się dekowały w hotelu poprzez wykorzystanie glitcha, teraz już nie mogą... Pozdrawiam wszystkich fanów jedynej słusznej sieciowej serii FPS Battlefield!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze po prostu jest ograniczona ilosc decali w tej becie, wiekszosc moich zgonow to zabicie przeciwnika, i zgon podczas przeladowywania broni :lol:

 

performance moze zostac taka jaka jest, dla mnie to dobrze chodzi, ale obrazenia musza byc poprawione, dawno zadna gra online mnie tak nie wciagnela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie płaczcie chłopaki.

Żaden płacz tylko normalna dyskusja o problemach obecnej BETY. Tym bardziej że każdy by chciał już w dniu premiery otrzymać w miarę dobry produkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jest nadzieja. Med w 1024 stałe 60fps to dużo wymagam ? Gdzie gra przy med średnio wygląda.

 

Nabiłem co się da w becie. Bug fiesta jest, przydało by się to naprawić ale zakup bedzie wtedy jak full bedzie lepiej chodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W settings.ini przestawnie ustawcie Bloom=false. Daje to grubego kopa. Ja też u siebie zgasiłem HBAO (vel HSAO zwał jak zwał). Dzięki temu gra nie świeci się jak psu jajca. Ja gram wsio na medium (bo któraś opcja przestawiona na High włącza z powrotem Bloom), AAx1, Anizo x16 1920x1200 i generalnie ponad 50fps.

 

BTW. Zupełnie inna gra jak się gra na serwie bez laga. Te wszystkie zagraniczne z rzekomym pingiem 31 mogą się w nos pocałować. Nie ma jak to nasze polskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W settings.ini przestawnie ustawcie Bloom=false. Daje to grubego kopa. Ja też u siebie zgasiłem HBAO (vel HSAO zwał jak zwał). Dzięki temu gra nie świeci się jak psu jajca. Ja gram wsio na medium (bo któraś opcja przestawiona na High włącza z powrotem Bloom), AAx1, Anizo x16 1920x1200 i generalnie ponad 50fps.

 

BTW. Zupełnie inna gra jak się gra na serwie bez laga. Te wszystkie zagraniczne z rzekomym pingiem 31 mogą się w nos pocałować. Nie ma jak to nasze polskie.

U mnie wyłączenie blooma prawie w ogole nie dodaje FPS ale rzeczywiście "świecenie" znika. Effects ba high chyba przestawia blooma.

Gdzies mi sie o uszy obilo, ze beta to build sprzed 6 tygodni i od tego czasu pracuja nad optymalizacja poprawiajac przy okazji bledy wylapane przy testach.

Też mam taką nadzieje, że to stary bulid przygotowany pod konsole.

 

Szkoda ze friendsy nie działają. Gra z fajnymi ludźmi to podstawa.

Bardzo mi squady pasują ale one już były w bf2 tylko tam chyba można było się spawnować tylko koło lidera. Sam nie wiem co lepsze bo przez to czasami jest niezły chaos a z drugiej strony mamy szybki powrót do walki. Nie podoba mi się też ze można "ukraść" wrogie pojazdy ze spawnu. Powinni na to dać locka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mała solucja odnośnie optymalizacji bety pod kątem wydajności http://www.fragcast.org/?p=433 ang.

"Heh teraz co nowsza gierka to bedziemy slyszeli ze optymalizacja slaba.

Poprostu czas pozmieniac lekko blaszaki, z seria BF zawsze bylo ciezko z wymaganiami ;]" - spójrz w sygnaturę na co mam zmienić, chyba jedynie fermi mnie ratuje, bo crossfire ani sli mnie nie interesuje

Co do heli to mialem jechac juz do drugiego mieszkania po joya, ale rownie wygodnie gra sie na padzie... Lecz samolotu na padzie to juz nie dalbym rady obsluzyc ;/ - można latać jetem w becie bo nigdzie prócz filmiku końcowego (A10 warthog mniam:)) nie widziałem ??

Outlander- tak masz rację model lotu helki zmieniony, średnio rozwinięty szympans da sobie radę, z tym ze jego moc mniejsza jak blackhawka w bt2 (ath specjalnie dla ciebie objaśnienie bt2=battlefield 2)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W settings.ini przestawnie ustawcie Bloom=false. Daje to grubego kopa. Ja też u siebie zgasiłem HBAO (vel HSAO zwał jak zwał). Dzięki temu gra nie świeci się jak psu jajca. Ja gram wsio na medium (bo któraś opcja przestawiona na High włącza z powrotem Bloom), AAx1, Anizo x16 1920x1200 i generalnie ponad 50fps.

HBAO - Horizon-Based Ambient Occlusion , to jest jedna z odmian Ambient Occlusion :wink: . U mnie jest tylko samo fps czy on czy off.

 

http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1129155

 

Ale tutaj jest troszkę inaczej :wink: , być może pod dx10/dx11 jest taki spadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...