Skocz do zawartości
ath

Torchlight II

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Druga część udanego action/RPG od autorów Diablo i Fate. Jako utalentowany wojownik stajemy w obronie mitycznego ludu Estherian.

 

Torchlight II to kontynuacja udanego i bardzo dobrze sprzedającego się hack’n’slasha z 2009 roku. W grze, rozwijającej system rozgrywki zaproponowany w oryginale, śledzi się historię bohatera przemierzającego świat w poszukiwaniu źródła wszelkiego zła. Produkcja została opracowana przez studio Runic Games, którego założycielami są Max Schaefer, Erich Schaefer (mający w dorobku kultowe Diablo) oraz Travis Baldree (twórca Fate).

 

W Torchlight II gracz wciela się w bohatera przejmującego schedę po zaginionym Alchemiku – wielkim wojowniku, przemierzającym kontynent Vilderan w poszukiwaniu sił wielkiego zła dziesiątkującego rasę mistycznych Estherian. Ze wsparciem Syla, jednego z pozostałych przy życiu estheriańskich Obrońców, uczestnik zabawy niesie ratunek, podejmując przy tym próbę dokończenia wielkiego dzieła Alchemika.

 

Wypłynięcie historii poza zamknięty obszar podziemi wioski Torchlight pozwoliło twórcom puścić wodze fantazji oraz wykreować otwarte światy, które ceciach!ą się zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a także cyklem dnia i nocy. Przemierzając tego typu obszary gracz regularnie natrafia na losowo generowane wydarzenia, których realizacja przynosi mu wielkie korzyści. Losowość dotyczy również standardowych lochów – przy każdym zejściu zaskakuje inny rozkład przeciwników, skarbów, a także liczne zmiany w budowie kolejnych jaskiń i grot.

 

Tuż przed rozpoczęciem zabawy w Torchlight II nabywca dzieła Runic Games otrzymuje możliwość zaprojektowania swojego własnego, unikalnego bohatera. Dokonuje tego przy pomocy rozbudowanego edytora, zezwalającego na wybór jednej z czterech klas (wśród nich powracający Alchemik, Niszczyciel oraz Pogromca), płci, dokonanie zmian w wyglądzie, a także szczegółowe określenie kierunku rozwoju umiejętności.

 

W Torchlight II znalazło się także wiele nowych opcji związanych bezpośrednio z mechaniką rozgrywki. Zdecydowanie najciekawiej prezentuje się tryb kooperacji, który umożliwia prowadzenie wspólnych bojów zarówno w sieci lokalnej, jak i przez Internet. W drugim przypadku uczestnicy zabawy są ze sobą łączeni przez wewnętrzny system matchmakingu, biorący pod uwagę takie zmienne, jak poziom doświadczenia, a także cele. W kooperacji gracze przemierzają instancjonowane lochy oraz inne obszary przedstawionego świata, walczą z dziesiątkami przeciwników oraz dbają o odpowiedni rozwój swoich bohaterów.

 

W grze zastosowanie znalazł przemodelowany interfejs – jeszcze czytelniejszy i bardziej intuicyjny od rozwiązania znanego z części pierwszej. Ponadto w Torchlight II powracają zwierzęta (pomocne w walce, a także transportujące dobra) oraz możliwość relaksowania się przy łowieniu ryb. W przypadku maksymalnego rozwinięcia cech bohatera, gracz jest w stanie wysłać go na „emeryturę”, przenosząc część umiejętności na nową postać.

 

Torchlight II został opracowany w takiej samej konwencji graficznej, co „jedynka”. Oprawa audiowizualna została co prawda podrasowana, jednakże charakterystyczny styl w dalszym ciągu cieszy oczy graczy.

 

Torchlight II ( PC ) - Encyklopedia Gier | GRY-OnLine

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=ejqCZw4Mua4

 

Wreszcie coop. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Torchlight to świetna gra... na kilka dni. Bez multi umiera i mimo niektórych rewelacyjnych modów nie grałem w nią już długo. Multiplayer w takich grach to imo podstawa (no chyba, że jest świetna fabuła i klimat i one skłaniają do gry single) a tego w Torchlight zabrakło. Wydanie planowane jest na wiosnę 2011, jeśli w 2011 nię wyjdzie D3 (a ja zakładam, że nie wyjdzie, a dla mnie to tytuł nr 1) to może w końcu jakiś h'n's zeżre mi trochę więcej czasu. Z tej pre-alphy, która jest widoczna w filmiku powyżej, widać, że styl został zachowany i powiem szczerze, że nie wygląda to źle. Cieszy to, że mając jako priorytetowy projekt MMO w tym samym świecie, deweloperzy ukłonili się fanom i przekładając MMO na trochę później zrobili coś, czego nam bardzo brakowało. Brawa. Oby tylko dało się w to grać dłużej niż w jedynkę - a wierzę, że z multi tak będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te pary miesiecy obsuwy , ktore pchnely ich za 15 maja to pewnie bedzie jedno z najbardziej bolesnych opoznien w dziejach gamedevu ;)

 

Jasne, tylko że po tych paru miesiącach ludzie nagrają się w D3, a tu będzie czekało na nich nowe Torchlight II za 20$. Faktycznie wielka wpadka i brak wyczucia rynku oraz graczy.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem w obydwie bety (Diablo 3 i Torchlight 2) i w mojej ocenie w Torchlight 2 gra się o wiele przyjemniej.

 

Nie chciał bym mówić (a co mi tam) że T2 bije na głowę D3 bo pewnie zaraz zostanę zlinczowany, ale niestety (albo i stety) tak jest.

Ludzie odpowiedzialni za Diablo niestety nie pracują już w Blizzardzie, a tak naprawdę tylko oni są w stanie wydać kolejną część gry.

Blizzardowe Diablo 3 jedzie na marce a tak naprawdę bardziej przypomina WOW-a niż Diablo.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę i nie ma opcji, żebym się przerzucił na to mając do wyboru d3. W jedynkę grałem w pracy i to jak bardzo się nudziłem, 2-ka jest bardzo podobna, dla mnie trochę za nudne to wszystko. Całość może uratować co-op, bo wiadomo, że wiele wnosi do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie odpowiedzialni za Diablo niestety nie pracują już w Blizzardzie, a tak naprawdę tylko oni są w stanie wydać kolejną część gry.

 

 

Gdy Blizzard North przestał istnieć, część osób się rozdzieliła, tworząc kilka innych firm, lub przechodząc do istniejących. Reszta została w Blizzie. Koniec końców przy D3 pracowało więcej osób z Blizz North niż przy Torchlight 2. Do tego część pracy oryginalnie stworzona przez Blizzard North na temat d3 przetrwała, lub miała pewien wpływ na końcowy kształt produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AC4A-A68C-1115-4791

 

Keye dla każdego: Torchlight 2 Beta Keys | IncGamers.com

Wystarczy na dole kliknąć na "guzik" i pokazuje się key.

 

EDIT koło 1:00

Mam jeszcze jeden key: 6DA6-2524-7BA5-4CB4

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem troszkę w "Torchlight 2", a kilka dni temu grałem w "Torchlight" i kurcze jest ogromna ewolucja. Porównując do "Diablo 3" to: jest drzewko skili podzielone na trzy, można rozdawać punkciki (grałem łuczniczką i rozdawałem siła, zręczność plus od czasu do czasu w manę i hp), regeneracja buteleczkami (ale trzeba odczekać 8 sekund), można resetować do 10 poziomu skille (nie wiem jak dalej), multi z tego co pamiętam do sześciu graczy.

 

Parę dni temu odpaliłem również "Diablo 1" (14 lat temu ostatni raz grałem) i muzyka w "Torchlight 2" tak jakby nawiązywała do tej części plus coś tam mi się skojarzyło z "Władcą Pierścienia". Gra się przyjemnie, ale czy gra będzie takim samym hitem jak "Diablo 3"? Chyba bym nie porównywał tych dwóch gier, bo ekipa z "Torchlight 2" rozbudowała pewne pomysły i wątki z "Diablo 1" i "Diablo 2" odrzucając mroczność na rzecz grafiki lekkiej i przyjemnej. "Diablo 3" jest raczej ewolucją, a "Torchlight 2" kontynuacją tego co "każdy podziwiał" w grach "hack&slash". Jak zobaczę tłumaczenie (wystarczą napisy po polsku) to idę do sklepu i kupuje.

 

 

Bardzo ciekawy będzie proces dystrybucji tej gry. Myślałem o terminie: luty/marzec w 2012r (niby dwa miesiące przed diablo 3), ale nie dość, że się dev. nie wyrobili to chyba bali się, że byłby masowy odpływ z ich serwerów (multi) na rzecz "Diablo 3". "Torchlight 2" będzie wielką zagadką, bo gra jest dobra, dopracowana, przyjemna grafika, ale cena i reklama. Obadamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę czarodziejką na weteranie. Brak enchantu w mieście, tak jak było w jedynce, zdecydowanie utrudnia rozgrywkę ale brak fabuły powoduje, że szybko dociera myśl, że tak naprawdę to gra się bez celu, sensu. Ogólnie nienajgorsza rozgrywka ale szybko się nudzi jeżeli nie gramy dla funu w co-opie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialem pograc ale niestety grafa mnie odrzuca, przegieli z kolorami i kreskowkowym stylem grafiki <_< W jedynce bylo to jakos lepiej stonowane, natomiast w 2 ktos ostro pojechal po bandzie...

 

Moze widzieli Whimsyshire w D3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...