Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Panthere 2 dostaniemy za free w ramach kolejnego patcha ( posiadacze panthery 1 ). Na 9 tier wchodzi E50, a panthery spadają. Jak dobrze przeczytałem to zostanie jeszcze w garażu panthera 1 i w ten sposób mamy dodatkowe miejsce za free. No chyba że źle przeczytałem, to poproszę o poprawkę.

 

 

Pokaz linka ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem, napisałem do ich supportu co myślę o ich "zajebistej" grze, jeszcze nikomu tak źle nie życzyłem jak im. Żałuje tylko że w ogóle się tą grą zainteresowałem teraz każdą darmową grę będę omijał szerokim łukiem, chyba że będzie od jakiegoś normalnego dewelopera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem, napisałem do ich supportu co myślę o ich "zajebistej" grze, jeszcze nikomu tak źle nie życzyłem jak im. Żałuje tylko że w ogóle się tą grą zainteresowałem teraz każdą darmową grę będę omijał szerokim łukiem, chyba że będzie od jakiegoś normalnego dewelopera.

 

Oj tam oj tam, ja się pochwalę że dzisiaj swoim Hetzerem pierwszy raz odkąd gram wytrzymałem jedno trafienie ciężkiego czołgu. A biednego Lepoarda którego na szczęście nie kupiłem zdjąłem jednym strzałem(ustawił się do mnie tyłkiem).

Kupiłem mechanizm przyśpieszający ładowanie i jakoś się gra działem 10,5cm. Chociaż z ciężkimi czołgami wolę nie zaczynać bo moje szanse na przeżycie są równe zeru.

 

O drugi raz się udało :P

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak w praniu wyjdzie E-100 , prędkość trochę większa niż Maus .

 

Ciekawe czy kiedyś wprowadzą naszego 7TP , byłby niezłym przeciwnikiem dla Pz II .

 

Btw. Czy czasem balans od czasów bety nie został bardziej skopany , gram sobie Wespe i jak na razie 75% bitew to IS-y , Tiger , JP , JT , Hummel itp.

 

W becie tego nie było .

 

A druga rzecz to balans map a raczej jego brak - przykład El Haluf czy Himmelsdorf - na jednej i drugiej mapie jedna z drużyn ma przewagę nad drugą .

Edytowane przez reyden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie latwo powiedziec dozbieraj do 55mm tyle ze ja za bitwe w najlepszym razie dostaje 200expa, a przewaznie po 20-30 <_< Jestem takim miechem armatnim co nie moze nawet malej ryski zrobic... Jedyne co zostaje to kamp i zabawa w TD, tyle ze jak mnie ktos wykryje to od razu koniec zabawy.

 

Przechodziłem przez to, więc znam Twój ból ;) Ale da się to przejść, a potem jest już dużo, dużo lepiej. Na T-28 z 57mm mam swojego jedynego jak dotąd Top Guna.

 

Poza tym teraz będzie trochę przyjemniej:

Operation Husky Special:

Credit income for Т-28, Т-34, М10 Wolverine, M4 Sherman, PzIV, Stug-III doubled

The price in credits for Т-28, Т-34, М10 Wolverine, M4 Sherman, PzIV, Stug-III halved

Discounted barracks slots and crew training:

1) Enlarge barracks price halved (100 gold per member now);

2) The price for crew training to 100% primary skill halved (100 gold per member now);

3) The price for 100% crew when buying it with a vehicle halved (100 gold per member now);

4) The price for crew retraining to 100% primary skill halved (100 gold per member now).

 

Launch date:

Th, July 28, 5:00 - 5:30AM UTC - EU.

Th, July 28, 11:00 - 11:30PM UTC - US.

Termination date:

Fr, July 29, 5:00 - 5:30AM UTC - EU.

Fr, July 29, 11:00 - 11:30PM UTC - US.

Follow the updates!

A na dalszy rozwój obecnych drzewek sobie poczekamy:

- Initial package of French tanks comes this Fall then HT USSR, TD USSR, TD Germany lines are going to be expanded.

Czyli zakładając 1 patch/miesiąc to Marderem III pogram pewnie po Nowym Roku :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam wrażenie, że balans jest jeszcze bardziej zje***y, szczególnie wkurzają mnie takie sytuacje, jestem na górze KV-13 wraz z drugim takim samym, dalej DB itd + dwie arty M7 priest, po przeciwnej stronie od góry 2x Tiger, Su-152, su-8 itd + jeszcze jedna arty, teoretycznie co do wysokości tierów, wszystko jest ok, ale powinni wymieszać bardziej medy z Hv :mur:

Edytowane przez 2ms2ms

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam wrażenie, że balans jest jeszcze bardziej zje***y, szczególnie wkurzają mnie takie sytuacje, jestem na górze KV-13 wraz z drugim takim samym, dalej DB itd + dwie arty M7 priest, po przeciwnej stronie od góry 2x Tiger, Su-152, su-8 itd + jeszcze jedna arty, teoretycznie co do wysokości tierów, wszystko jest ok, ale powinni wymieszać bardziej medy z Hv :mur:

 

 

No balans czasami powala....

shot_019.jpg

 

ale o dziwo konczy sie to tak....

shot_020.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie spotkałem T1 Cunningham, chłop trafił do walki razem z Tygrysami i ISami. zdjąłem typa, ale szkoda mi go było. Zginałem trochę później, przy pojedynkuz T34/85, dołączył się ktoś trzeci. :/

 

Co do pancerze Hetzera, to świetnie od niego rykoszetują pociski małego kalibru czołgów lekkich. Z drugiej strony jak cie trafią w gąsienicę, i uszkodzą to mając TD nic nie zrobisz. Nawet jeśli wróg urządzi sobie obok jakąś imprezę, to stoisz i czekasz albo na dobicie, albo aż się gąsienica naprawi.

 

Z czołgów ciężkich w Hetzera każdy pocisk wchodzi jak w masło. Pochyły pancerz tu nic nie daje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tier to chyba nie wszystko jeżeli chodzi o dobieranie czołgów .

 

Bardziej się chyba liczy co dany pojazd potrafi .

 

Mama akurat 3 pojazdy lvl III - Marder II , PzIII A i Wespe ; Marder i PzIII A mają w miarę normalnych przeciwników - czasami T1 HT czy KW , Pz IV itp. , a Wespe to non stop Tiger , KT , IS-y , Hummel , JP , JT itp.

 

Tyle że Wespe zadaje min. uszkodzenia na poziomie 300 dmg , dla porównania Marder II 94 dmg minimum - max. to > 500 dmg dla Wespe i ~ 250 dmg dla Mardera II ( HE ) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym właśnie mówię, nie tylko balans ale dostałem stockowego JagT, który kompletnie nic nie mógł zrobić przeciwko IS4 i 4502, powinni coś z tym zrobić.

 

 

Ale oprócz IS-4 i 4502 było jeszcze 13 innych czołgów...

 

Poza tym uwzględnianie uzbrojenia IMHO strasznie by skomplikowało matchmaking, który już teraz potrafi wygenerować dziwny wynik (widziałem np. 9x PzIII w jednym teamie). No i może się okazać, że po ulepszeniu broni będziesz w kółko lądował w bitwach z wyższymi tierami, bo taki kozak jesteś ;) A czasami fajnie jest być na szczycie listy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu chcę żeby było sprawiedliwie a nie dostaję 4/5 przypadków gorszą artylerię, większość gier z golden noobami w Lowe, do tego stockowe czołgi, już nie wspomnę że w moich drużynach częściej zdarzają się gracze afk, to nie jest normalne. Gra mnie w ostatnim czasie bardzo irytuje.

Edytowane przez Banzai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem do usr*nej śmierci aż się odwiesi, więc [gluteus maximus]. Będe na przyszłość pamiętał. Pingi 70-80ms to dużo czy mało bo noob sieciowy jestem. A czasami taka głupia sytuacja się zdarzy że strzelam w czołg ktorego nie ma ;]

 

P.S. Mój nick HavocLP

Edytowane przez Havoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to LolTractor od Niemców jest lepszy , w dodatku z niego możesz iść w Pz II - z armatą 20 mm / L115 powala , Pz 35 (t) też niezły - oba masz w ścieżce z LT - warto także odkryć pierwszy TD niemców , za nim jest Marder II - fajnie się nim gra .

 

Do Pz 35 polecam odkryć i założyć armatę kal. 37 mm , lepsza niż 2 cm Flak L/115 .

 

Wspomniana aramta 2 cm Flak L115 była by super gdyby nie to że strasznie nią trzęsie przy strzelaniu - przez co połowa pocisków idzie sobie gdzieś .

 

Co do map i taktyk .

 

Himmelsdorf - start od strony katedry - jak najszybsza jazda do ruin z przodu i zajęcie pozycji ,fajnie się tam kampi ., jak startujemy z drugiej stromy to unikać przejścia od strony podjazdu na wzgórze , lepsze wyjście to droga koło torów .

 

Kopalnii - jak startujemy na dole do najlepsze pozycje do kampowania do górka nie daleko miejsca startu , parę kamieni i krzaczków .

 

Lakeville - unikać przesmyku z jednej strony mapy , chyba że zostanie on oczyszczony z TD/Arty , lepsza droga koło jeziora albo przez miasto , jak grasz arty / TD to na tej mapie można kampić przy ww. przesmyku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspomniana aramta 2 cm Flak L115 była by super gdyby nie to że strasznie nią trzęsie przy strzelaniu - przez co połowa pocisków idzie sobie gdzieś .

Zauważyłem ciekawą właściwość tej lufy - ma dużo mniejszy rozrzut jak się strzela w trybie TPP, w FPP faktycznie zaraz podbija lufę do góry, a w TPP spokojnie wpadają 3 albo 4 strzały z 5, i to nawet na sporym dystansie.

A precyzyjnie celować i tak nie ma sensu, bo idealnej zbieżności nie ma.

 

Co do pojazdów I tieru, to IMHO warto na wszystkich trzech odblokować wszystkie możliwe ścieżki rozwoju, żeby potem już nie trzeba było do nich wracać.

 

A ja ostatnio miałem fantastyczną jazdę PzIII - mapa Steppes, zaczynamy od góry i jadę z BT-7 i T-28 między skałami po lewej stronie mapy. Po drodze pomęczyliśmy chwilę Pz38nA, co kosztowało Zycie T-28, ale koleś już przeładować nie zdołał (wyjątkowo BT-7 też dobrze wyczuł moment i wzięliśmy pacjenta w kleszcze) ;) Potem bierzemy rozpęd i na pełnym gazie do wrogiej bazy. BT odbił na bok za jakimś TD, a ja sru do bazy i na artylerię. Nie zatrzymałem się ani razu, nie trafiła mnie żadna, a wynik widać na poniższych screenach:

shot_034.jpg shot_035.jpg

 

Ubaw po pachy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...