Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks

Rekomendowane odpowiedzi

W ogóle niemieckie czołgi mają słabe wieże. Jak w pancerz e-75 mogę sobie z E8 i 3001p dingać do woli, tak wystarczy odrobina wieży (szczególnie w okolicach działa) i wchodzi w niego jak w KW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać że umiejętności tworzenia efektownych filmików to im nie brakuje. Mnie by z pewnością zachęcił do gry, chociaż jakbym zagrał to bym się pewnie zdziwił że w grze jest "troszke" inaczej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem ostatnio w teamie rozmowe z wlascicielem Tigera P ktory podpowiedzial zeby w przypadku tego czolgu nie strzelac w przod wanny. I mial racje - w cala wieze 75mm wchodzi jak w maslo (o dlugiej 88 juz nie mowiac). Wyjasnil ze o ile na nizszych tierach ludzie o tym nie wiedza, to wyzsze tylko czekaja az sie wychyli albo odwroci a wtedy juz kaplica. Jak odkryje GW Panthere to pozbede sie artylerii i pojde w strone Tigera P - okazemy sie ile lepsze/gorsze to od Henschelowego wynalazku.

 

 

Te same 75mm wchodzi bez problemu w calego Tygrasa H, tu mamy wersje ktora przodem kadluba odbija 107mm z KV-3 to niektorzy marudza, ze nie dostal wierzy odpornej na pociski do tier 8 wlacznie.

 

Rozumiem, ze wedlug niektorych dobrze zbalansowany Tygrys powinien miec dluga 88 bo przeciez mu sie nalezy najlepsze dzialo tier-7 , do tego kadlub najlepiej z IS-4 by przypadkiem boku mu jakis tier-5 nie przebil, a do tego wieza z T-29 by moc sie bawic w bunkier ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze wedlug niektorych dobrze zbalansowany Tygrys powinien miec dluga 88 bo przeciez mu sie nalezy najlepsze dzialo tier-7 , do tego kadlub najlepiej z IS-4 by przypadkiem boku mu jakis tier-5 nie przebil, a do tego wieza z T-29 by moc sie bawic w bunkier ;)

 

Właściwie dlaczego on nie lata? :unsure:

 

Tygrys H jest najsłabszym czołgiem tieru VII

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tygrys H jest najsłabszym czołgiem tieru VII

 

 

Ja bym powiedzial, ze IS jest rownie syfny - ma ciut lepszy kadlub (ciut bo i tak L70/L56 przebija go regularnie od przodu) i wieze , ale placi za to dzialem o slabej celnosci, koszmarnym czasie celowania i wcale nie tak wybitnej penetracji.

 

W porownaniu z nim Tygrys jest super celny, przebija sie przez tier 8 od przodu bez problemow i stanowi znacznie wieksze zagrozenie dla tier 9-10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze wyjde na nooba i campera i do tego ofiare losu ale uwazam Tigera za jeden z lepszych czolgow (tak - nie zaszedlem nigdzie dalej, moze KT jest jeszcze lepszy). Dluga 88 jest genialna. Trafiam (pomijajac czy wchodzi czy nie) czolgi z ponad 450m bez problemu. Gdyby tylko ladowalo sie 1 sek krocej (aaalbo tak jak w JagdPantherze) bylby super czolgiem. Trzeba tylko umiejetnie do niego podejsc i niestety zostawac troche z tylu. Niech sobi IS3 i 4 jada do przodu a ja bede zgarnial exp skutecznie ich wspierajac. Na ta chwile JP i Tiger maja u mnie najwiecej wybitych przeciwnikow w przeliczeniu na bitwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iii tam, gadanie. Fakt, że działa poniżej haubicy 75mm nie są w stanie raczej nic zrobić ciężkim czołgom, więc przy złym losowaniu jest słabo, ale owe 75mm daje kupę funu. Poza tym w pełni ulepszony jest bardzo dobrym scoutem.

 

No to wybiorę się dzisiaj na zakupy i poskałtuje sobie w pz3.

I tak już się do tego skałtowania przyzwyczaiłem i z musu nawet polubiłem, bo nic tak nie cieszy jak ustrzelenie arty w pierwszych minutach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale lepiej losuje bitwy i jak sie spisuje w nich? Bo stug wymaksowany na tylach radzi sobie niezle, wiec te ~400 expa wpada +~14k kredytow

 

JagdPZIV to męczarnia jakich mało. Losuje same wysokie tiery (głównie), dla których działka jgPz są śmieszne. Jedyne co, że zwrotny jest i to tyle co mam dobrego do powiedzenia na temat tego TD. Przy Stugu niestety jest to szajs jakich mało. Tak samo jak w ruskich po super SU 85 nastaje Su 100 totalny koszmar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna bitwa trzymająca w napięciu, obronę bazy to miałem ok 250%, najpierw z lewej strony wróciłem się do 100% T34, Jagpanthera i 3001, reset, jadę więc do bazy przeciwnika a tu znów cap 2 arty, zdążyłem w ostatniej chwili.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Banzai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niby co jest złego w Su-100? Bo aktualnie gram i chwalę sobie, gra mi się zdecydowanie lepiej niż Su-85.

 

Ja się męczyłem niemiłosiernie.Su 85 ma lepsze losowania i ze swoim działem daje dużo funu. Jak dojdziesz do SU 152 zobaczysz różnicę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiaaaa. ja to meczylem sie niemiloiernie E-50... stockowe dzialko to tragedia

A ladujecie z samymi t32/t34/t30/is-3/is-4/is-7/lowe/jaktigery/isu152 itd...

A zeby go jako tako zrobic potrzeba kolo 200.000 expa wiec nie mowcie o meczarniach ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grając Su-85 ciągle byłem na końcu listy, teraz w najgorszym wypadku jestem w połowie. 70% walk na które trafiam to te gdzie top tankiem jest tiger, is, t29. Mam działo które ma 175mm penetracji więc IS3, KT mi nie straszny. W Su-152 zmienia się jedynie rof, reszta parametrów jest ta sama (to samo tyczy się medów, ht a nawet arty). Zawsze podobała mi się gra na tierze VI bo jest on w pewnym stopniu przełomowy, dalej jesteśmy z papieru ale dostajemy dobre działo... tyle że wolne.

 

jonathan W obj. 212 też nie ma łatwo, na kolejną artę potrzeba 300k expa + 100k żeby zakupić lepsze części :P

Edytowane przez HaNz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Tigerowców:

 

Jak strzelacie do wrogów z dużej odległości zawsze leci na was grad pocisków z arty? Miałem dwie bitwy w sumie zakitrany byłem za kamieniem i zaraz z 100%HP zrobili mi 20% :/ Jak grać tym czołgiem :damage_wall: :damage_wall: :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykle tak jest. Dlatego nauczyłem się tygrysem chować za kamieniami, nie w krzakach. To już odruch przy KT :D

 

.:.:ed:.:.

właśnie widziałem najdziwniejszą rzecz w całej mojej karierze WoT :lol:

Zaczyna się bitwa, wyjeżdżamy z bazy, nagle widzę komunikat o 2 zniszczonych czołgach z mojego teamu.

Co się okazało - to był jeden lucky shot GW Pantery z przeciwnej drużyny, w "standardowe" miejsce kampu artylerii. Zniszczył jedną naszą artę i KW, który... się wystraszył właśnie zginięcia od wrogiej arty i przykampił :lol:

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dopiero przed chwila przypadkiem dowiedzialem sie, ze w arty i TD mozna zablokowac obracanie kadłubu czołgu X'em... szkoda, ze dopiero po 1.5k bitew :S ale lepiej pozno niz wcale.. wkurzalo mnie to automatyczne obracanie szczegolnie w arty.

 

W ogole dzisiaj widzialem piekny przyklad scoutowania.. mapa: Karelia, koles w Leo lawirowal pod jednym zestawem kamieni blizej bazy przeciwnika majac kolo siebie 3 ciezkie przeciwnika T6-7 czyli takie sciagajace go na strzala przy dobrym trafieniu. Z gory ladnie bylo widac jak pieknie sie z nimi "bawi" chowajac sie co chwile i objezdzajac. W miedzyczasie z arty + pare medow i HT zrobilismy z nimi porzadek, a Leo dostal tylko jednego strzala przy tym wszystkim, ale przezyl. Super sie ogladalo jak ich kiwal z gory :) To byl drugi najlepszy scouting jaki widzialem.. kosztowal przeciwnika 3 ciezkie bez strat wlasnych.

Pierwszy byl na Malinovce, zaczynalismy z gory i koles jakims szybkim czolgiem T7-8 podjechal pod same budynki do przeciwnika czym podswietlil prawie wszystkie ich czolgi.. tez umiejetnie potrafil sie tam obronic, a grad kul a naszej bazy dopelnil tylko dziela.. zostalo jedynie pojechac po arty.

Tak sie powinno scoutowac, a nie jak w 95% przypadkow ludzie jada na pale do bazy przeciwnika i owszem podswietla czolgi na chwile, ale zaraz gina i niewiele z tego jest, arty nie zdazy raczej niczego sciagnac.

Edytowane przez FiDO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dopiero przed chwila przypadkiem dowiedzialem sie, ze w arty i TD mozna zablokowac obracanie kadłubu czołgu X'em... szkoda, ze dopiero po 1.5k bitew :S ale lepiej pozno niz wcale.. wkurzalo mnie to automatyczne obracanie szczegolnie w arty.

 

Jak włączysz tryb snajperski to będzie to samo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...