Jump to content
Sign in to follow this  
Dziobak

World of Tanks

Recommended Posts

Zalecane: Core 2 Duo 2.5 GHz

Czyli powinno trzymać pełną płynność w co najmniej wysokich detalach i koniec tematu. Jeśli tak nie jest, to niech producent albo zmieni wymagania wypisane na stronie, albo zrobi porządek z optymalizacją, bo na chwilę obecną wymagania podane na stronie mają się nijak do rzeczywistości, czyli jest niedoróbka.

Gdyby pisało zalecane: Core i7, to ok, mam słaby procek, ale pisze c2d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ty się dobrze czujesz? W 99% gier zalecane wymagania są oderwane od rzeczywistości. Nie brakuje gier gdzie 290X czy GTX780 wymiękają a jakoś w wymaganiach próżno szukać takich wpisów. Jaki ostatnio był hałas jak pojawiły się wymagania Watch Dogs a być może pierwszy raz deweloperzy podali prawdziwe dane.Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak czy inaczej z "kazda" aktualizacja wymagania sprzetowe rosna, a same aktualizacje wychodza tak czesto ze co rok trzeba bedzie sobie ulepszac kompa zeby pograc bez nerwow Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efektów przybywa a jeden rdzeń dalej w modzie. Im więcej będą dokładać tym bardziej będą rosły wymagania, proste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tak dawno na moim kompie moglem sobie pozwolić na granie na maksymalnych detalach w 1680x1050 majac ok 40-45 fpsow. Teraz musiałem mieć srednie detale i nizsza rozdzielczość aby sobie tyle klatek zapewnic.

Zmiana procka na i3 3,4 GHz znacznie pomogla teraz przy srednich detalach mam ok 60 fpsow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz już mam w [gluteus maximus] te ich efekty, wk..wiłem się i wywaliłem te grę. Poziom na NA znacznie spadł, a mi się już nie chce uczestniczyć w tym procederze Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z optymalizacją poczekajmy do 9.0 .. ponoć ma być już obsługa wielu rdzeni, zobaczymy co to zmieni w odczuciach z gry.

 

Ja na kompie swoim stacjonarnym raczej nie gram, chociaż na minimalnych w full hd jest w miare stabilnie, 35-40fps.. nie jest to jednak zbytnio komfortowe. Moja gra raczej skupia się na laptopie z podpisu.. na którym i tak mimo wszystko w fullhd muszę grać na standardowej grafice, bez żadnego wygładzania, ale jednak wszelkie możliwe do zmiany opcje na tej standardowej grafice mam na max.. jak zmienię grafikę na poprawioną, to nie za bardzo da się grać. Niby podczas jazdy ok, fps dużo, ale jak zaczynają się wystrzały, wybuchy, to się grac nie da wcale.

 

Odpaliłem ThrottleSTOP i potraktowałem grafikę MSI Afterburnerem.. i na tej standardowej + wszystko możliwe na max bez wygładzania w fullhd mozna spokojnie sobie grać 45-80fps. Temperatury CPU i GPU nie przekraczają 85*C, nie jest źlechyba, mam spory zapas. Z chęcią bym zmienił grafikę na jakąś mocniejszą, ale chyba nie jest w slocie MXM, a wymiana wiąże się z modyfikacjami odprowadzania ciepła.. a to już grubsze sprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... właśnie uruchomiłem WOT i jak jestem w garażu, to mam wykorzystane dwa rdzenie na I3 3220 WIN 8.1 64 bit.

 

Dołączona grafika

 

Wygląda na obsługę wielordzeniową Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tak dawno (przed ostatnim patchem) sprawdzałem wątkowość i jeden rdzeń pracował na 99-100%, reszta ledwo była użyta.

 

Teraz dwa rdzenie są bardzo podobnie obciążone.

 

Może coś zrobili w kierunku obsługi wielowątkowej ?

 

Sprawdźcie u siebie i pokażcie użycie CPU z gry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tak dawno (przed ostatnim patchem) sprawdzałem wątkowość i jeden rdzeń pracował na 99-100%, reszta ledwo była użyta.

 

Teraz dwa rdzenie są bardzo podobnie obciążone.

 

Może coś zrobili w kierunku obsługi wielowątkowej ?

 

Sprawdźcie u siebie i pokażcie użycie CPU z gry.

 

WoT nie ma wielordzeniowości, tylko wielowątkowość - i to w takim stopniu, w jakim poradzi sobie z nią system operacyjny. Jako że vista i nowsze mają poprawioną obsługę wielu wątków, mogą je puścić na różne rdzenie, ale w ograniczonym zakresie. Przez to na niektórych procesorach może się wydawać, że proces działa na 1 i 1/2 rdzenia, albo coś takiego.

 

U mnie wygląda to tak:

Dołączona grafika

 

Na wierzchu okno z użyciem rdzeni, na drugim planie dane dla samego procesu, przy czym nie mogę tego wykresu włączyć dla każdego rdzenia z osobna, więc trzeba sobie tłumaczyć jako 1 rdzeń = 25%. Poza tym, jakoś dziwnie wyskalowany jest ten wykres - dlatego wylądował na drugim planie. I teraz tak:

- Górka na początku to start gry,

- Później alt + tab (to tam, gdzie zużycie cpu spada mocno w dół), żeby poustawiać sobie okna procexplorera na ekranie i znowu wejście w grę + odpalenie tutoriala + kręcenie kamerą w prawo/lewo + jazda + strzelanie... nic ciekawego

 

 

2. Kolejne screenshoty - ciekawostka:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Wykorzystanie karty graficznej - wszystko podpisane, ale dla jasności: W battle tutorialu moja karta graficzna odpoczywa. Jeden screenshot to lajtowe kręcenie kamerą, drugi to przejechanie tutoriala, przejazd przez wodę, strzelanie, etc... Zejście na wykresie gpu do zera to już po wyłączeniu gry.

 

 

3. Info o procesie. Jak widać, możecie zapomnieć nawet o procesorach x64. Ta gra to 32 bity (captain Obvious to the rescue!)

Dołączona grafika

 

A gdyby ktoś był ciekawy, dlaczego tutorial, a nie bitka na żywo... otóż dlatego, że moje łącze od kilku dni działa tak:

Dołączona grafika

(z telefonu, bo linuxowy/androidowy ping jest lepszy od windowsowego)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie łatwiej by Ci było uruchomić jeden monitoring, np. Afterburnera ?

 

Tam jest wszystko :)

 

Nie wiem dla czego, ale teraz jak zagrałem, to mam w użyciu dwa rdzenie i troszkę HT.

 

Oczywiście ogromna większość obliczeń gry siedzi na jednym rdzeniu i tu widać, że u mnie brakuje MHz (mam I3 3220 na stock 3.3 GHZ).

 

Ale zapotrzebowanie na CPU jest rozłożone na drugi rdzeń, co widać na fotkach.

 

Może dla tego, że mam WIN 8.1 ?

 

Dołączona grafika   Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie łatwiej by Ci było uruchomić jeden monitoring, np. Afterburnera ?

 

Tam jest wszystko Dołączona grafika

Nie będę ściągał i instalował czegoś, co przyda mi się raz (do zrobienia screenów), a przy tym z wyglądu przypomina połączenie Korwina i Nicki Minaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie od godziny mam problem z WoT Dołączona grafika  Chciałem odpalić grę i wyskoczył mi taki komunikat Dołączona grafika

Odinstalowałem grę, wyczyściłem rejestr. Odpaliłem WoT installer i po zakończeniu instalacji pojawia się to samo.

Pierwszy raz się z tym spotykam. Panowie co robić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź, czy masz wszystkie biblioteki DirecX:

 

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35

 

Sprawdź środowisko C++:

 

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=39305

 

Przeskanuj system programem DLL Fixer i wykonaj "naprawę" brakujących bibliotek:

 

http://www.dll-files.com/fixer/

 

To na początek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

System potrafi się zdegradować w mgnieniu oka i to bez naszej ingerencji.

 

Wystarczy jakaś aktualizacja MS, wirus, błąd dysku, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany :) Dll-Fixer wykrył 15 błędów, które naprawił. Dodatkowo zdefragmentowałem rejestr. Ale po tym nadal nie mogłem odpalić. Okazało się, że głownym winowajcą był Windows Update. Odinstalowałem te aktualizacje: 

KB2847204  KB2835174  KB2830290  KB2829361  KB2820331  KB2820197  KB2813956  KB2804579  KB2798162 i wszystko śmiga, właśnie instaluję od nowa WoT.

Później będę instalował każdy z tych update'ów pojedynczo i zobaczę, który jest wadliwy.

Gdyby któs miał podobny problem to proszę uważać na te aktualizacje.

Dzięki leven za pomysł z dllfixerem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale mamy uruchomioną opcję aktualizacji automatycznych i nie mamy problemów z WOT.

 

Mam co prawda świeżo zainstalowany system, ale powinieneś mieć takie same aktualizacje, jeżeli korzystasz z WIN 8.1:

 

 

Dołączona grafika

 

BTW... nawet dobrze, że sobie zainstalujesz najnowszego klienta gry, bo u niektórych użytkowników aktualizacja patchy robi problemy.

 

Ty masz teraz pełną wersję gry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Win7 x64

 

Edit: Panowie mam wielką prośbę do kogoś kto używa modów. Może mi ktoś wrzucić paczkę z samym hitlogiem, minimapą i celownikiem jimbo? 

Edited by Heisenberg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie stety nie mam paczki, o którą prosisz, za to mam do Ciebie pytanie, czy posiadasz w garażu może T29 VII tier USA ?

 

Chodzi o to, że mam skórkę do tego czołgu, ale nie chce się wgrać do gry i nie potrafię sobie z tym poradzić.

 

Jak masz T29, to bądź taki miły i wypróbuj tę skórkę i ten mod początkowy gry Dołączona grafika

 

http://www.sendspace.pl/file/a17b04002e4edf7dbc73b09

 

Dzięki.

 

 

Tutaj masz coś na temat celownika Jimbo:

 

http://worldof-tanks.com/j1mb0-s-crosshair-mod-2/

 

Tutaj jakiś chłopaczek instaluje paczkę z modami:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NZF2RfO1_M0

 

http://adf.ly/bTY5R

 

Jak otworzysz ten link, to poczekaj parę sekund i kliknij w prawym górnym rogu Skipp ADD... uruchomi się pobieranie moda.

Edited by leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic... dzięki.

 

Wgrałeś moda, którego zalinkowałem wyżej ?

 

Ja wgrałem i użyłem paru opcji, miedzy innymi zmiana wyglądu drużynki.

 

Teraz mogę grać Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

No ale nie da się zmienić skórki czołgu i nie wiem dla czego.

 

Skórkę mam skopiowaną do res_mod, tak jak powinno być:

 

Dołączona grafika

 

Czy robię coś źle ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale nie da się zmienić skórki czołgu i nie wiem dla czego.

 

Skórkę mam skopiowaną do res_mod, tak jak powinno być:

 

...

 

Czy robię coś źle ?

 

Tak ; )

 

1. Prawidłowa ścieżka wygląda tak:

X:World of Tanksres_mods0.8.10vehiclesamericanA11_T29

2. A pliki w tym folderze powinny wyglądać tak:

T29T29_crashT29_NMT29_SM
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz spróbuję Dołączona grafika

 

EDIT: konto działa i jest skórka Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dziękuję !!

 

p.s.. normalnie przez te gry sieciowe, można zawału dostać Dołączona grafika

 

 

EDIT : mam jeszcze jedną prośbę, jak już tu jestem, bo nie mogę znaleźć odpowiedzi w sieci.

 

Chodzi o ekran logowania w WOT... chciałbym zmienić fotkę na inną.

 

Wiem, że jest to obraz png., ale gdzie to zmienić ?

 

Proszę o wskazówkę.

 

O te logowanie mi chodzi:

 

Dołączona grafika

 

Raz i tylko raz pojawiło się ciekawe tło i chciałbym takie lub podobnie piękne mieć na stałe Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

EDIT : dobra, już opanowałem zmianę loginu.

 

Trzeba tak:

 

1. wchodzimy do folderów jak na fotce i wklejamy dowolny obraz png.

 

To wszystko Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

p.s.. bardzo ważne jest rozszerzenie obrazu png. i musi być takie: back_1_without_sparks.png

Edited by leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.