Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ja się cieszę, że mam stary monitor :D

Powłączałem sobie na uber textury i wodę, reszta high, plus HW na Geralta oraz wszystkie postprocesy i jest płynnie póki co (zwiedzam dopiero pierwszą wioskę).

Zarzuciłem jeszcze sweetfx-a, zobaczymy jak będzie dalej.

Co zabawne, jadę na omegach 14.12 i nic się nie dzieje a grafa podkręcona 1100 mhz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8.

 

\The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini
 
HairWorksAALevel = 8
 
Ja zmieniłem na 2.
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesza wam się gra przy zaglądaniu do ekwipunku?

Nie zawsze, ale jedyne 2x kiedy mi się gra zawiesiła to właśnie tam.

 

Ekran zamrożony i nie idzie procesu gry wyłączyć.


EDIT// Chyba coś jest na rzeczy:

 

http://forums.cdprojektred.com/threads/36905-Gra-zacina-si%C4%99-w-menu-ekwipunku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem w tym samym dniu co kupiłem grafę.

Ciekawe, bo piszą na stronie, że wysyłka w od 3 do 4 tygodni od zakupu.

 

BTW

W oczekiwaniu na mój kod, dziś pograłem u kolegi trochę i tak:

- trzepocząca roślinność. kto to zrobił tej grze?

- roślinność gorsza od Wieśka 2 o.O (zwłaszcza trawy wyglądają jak malowane pastelami). Dodatkowo ta padaczka przyrody. Moim zdaniem to 2 kroki wstecz i nie pasuje do 2015.

- koń nie potrafi zejść z 10-20cm skarpy i trzeba jechać na początek ścieżki.

 

Pozytywy:

- wejścia do pomieszczeń bez przeładowań.

- okna w pomieszczeniach z widokiem na zewnątrz.

- wielka, dość ciekawie zrobiona mapa.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że warto jednak poczekać z kupnem gry, bo ta ma "choroby" wieku dziecięcego.

W1 grałem chyba 5 lat po premierze, a W2 grałem w zeszłym roku i z tego co pamiętam trochę tych patchy się ściągało.

Tu pewnie będzie podobnie. Zastanawia mnie tylko czy te pache są w stanie wyeliminować takie bugi jak "kamyk blokujący postacie/konia".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8.

 

\The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini
 
HairWorksAALevel = 8
 
Ja zmieniłem na 2.

 

O dzięki ci dobry człeku!

Po takich kombinacjach animacja płynna niczym ołów w ostatniej scenie z Obcego 3:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dzięki ci dobry człeku!

Po takich kombinacjach animacja płynna niczym ołów w ostatniej scenie z Obcego 3:)

 

Obstawiam że jest jeszcze kilka smaczków w plikach ini które drastycznie poprawią fps bez znacznego spadku jakości obrazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiele tego jest, jeszcze możesz wyłączyć tesselacje na wodzie. Ale zastasowanie MSAAx8 w na włosach to parodia, są inne techniki AA, które nie zabijają wydajności a razem dobrze by wygładziły włosy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prolog przeczesany od A do Z. Gra wsysa. Powoli ogarnąłem sterowanie padem od X360.

 

Granie w gwinta to IMO rozrywka dla maniaków. Kości były szybkie i proste.

Rozwój postaci też taki przekombinowany.

 

Gra na śmiga średnio przy 45 FPS na High z AA, SSAO, (HW, Bloom, oba rozmycia off).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam dzisiaj zmniejszylem to AA na HW i mam na obecna chwile tylko liczbe postaci w tle i zasieg roslinnosci na High i mam srednio 50-60 fps, reszta uber + HW. Gierka mimo swojej mechaniki mnie wkrecila, dialogi mega mi sie podobaja. Poruszanie sie postaci rzeczywiscie moglo by byc troche lepsze. System walki wypada duzo lepiej niz samo poruszanie sie, nie zamula tak. Giera ma pare drobnych baboli ale podejrzewam, ze uda im sie to w miare szybko polatac. Co do mechaniki to mozna sie przyzwyczaic jednak ubicie kogos z konia jesli za pierwszym razem sie nie trafilo to masakra. Darksiders wypadal pod tym wzgledem o niebo lepiej.

Edytowane przez Buziak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym koniem i stawaniem, to moze wina tego ze nie zawsze lapie klawisz? Nieraz kilka razy musze wcisnac taki tab aby okienko wyboru znaku sie pojawilo :/ No i na niektorych cutscenkach (taka jazda z Yen) wlosy geralta wygladaja jakby wial wiatr 100km/h... Ale ogolnie jest spoko, nawet gryf nie byl wielkim wyzwaniem, juz bardziej klawiatura i uklad np. takiego ALT - musze mocno kciuk zginac.

 

Wywalilem stery nvidii kompletnie (wlacznei z drive store) i przeinstalowalem te do w10. Nadal lekko szarpie od czasu do czasu bez wzgledu na wl/wyl vsync, ale przynajmniej nie ma skaczcych cieni, bo oczy az bolaly po chwili.

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie nieodczuwalnie, skorzystałem z tego https://sfx.thelazy.net/games/preset/3696/ - z forum benchmarku.

Rzeczywiście. A wygląda o niebo lepiej.

 

Do tego to AA z HW zmieniłem na x2.

Kilka innych opcji jak odległość, roślinność czy teren na uber teraz dałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co do całej serii, można ewentualnie grać od trzeciej części w dół ? Jak to wygląda fabularnie ?

 

można grać na luzie. 1 i 2 przeszedłem kiedyś i nawet nie pamiętam wyborów, savy też wykasowałem ale to nie ma najmniejszego znaczenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czego mi brakuje to "fog of war" na mapie, chciałbmym wiedzieć gdzie byłem, a gdzie nie, wtedy eksploracja byłaby dużo lepsza i nie musiałbym korzystać z "?" na mapie. A tak to nie wiem czy byłem tam czy nie i muszę korzystać z tych znaczków.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czego mi brakuje to "fog of war" na mapie, chciałbmym wiedzieć gdzie byłem, a gdzie nie, wtedy eksploracja byłaby dużo lepsza i nie musiałbym korzystać z "?" na mapie. A tak to nie wiem czy byłem tam czy nie i muszę korzystać z tych znaczków.

 

czepiasz się. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pier**ol szerloku. Po prostu system jaki opisałem jest lepszy jeśli chodzi o eksplorację, a tak to biegasz od "?" do "?" bo niby skąd masz wiedzieć czy już odwiedziłeś dane miejsce czy nie.

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pier**ol szerloku. Po prostu system jaki opisałem jest lepszy jeśli chodzi o eksplorację, a tak to biegasz od "?" do "?" bo niby skąd masz wiedzieć czy już odwiedziłeś dane miejsce czy nie.

 

a gerald to niby co nie szerlok? i nie przeklinaj tutaj do mnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"gerald" ? Dobra, daj sobie już spokój, wyraziłem swoje zdanie na temat spłyconej eksploracji świata, a ty się przyczepiłeś, po co? Chyba rozmawiamy o grze w tym wątku i mogę napisać co mi nie pasuje, nie sądzisz? 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"gerald" ? Dobra, daj sobie już spokój, wyraziłem swoje zdanie na temat spłyconej eksploracji świata, a ty się przyczepiłeś, po co? Chyba rozmawiamy o grze w tym wątku i mogę napisać co mi nie pasuje, nie sądzisz? 

 

możesz a ja wyraziłem swoje zdanie nt twojego zdania i to bez przeklinania co mi się w życiu codziennym rzadko zdarza :LOL: 

 

brak mgły daje pogląd na wielkość mapy i fajnie że tak zrobili. znaki zapytania to złoty środek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 część jest najbardziej surowa, walka jest zerżnięta z gitarhero ;-)

2 część sterowaniem jest bliżej do 3... fabularnie to jest chronologia, dlatego lepiej zacząć od 1, ale nie będzie żadnego problemu jak zaczniesz od 3, bo redzi poszli amerykanskim sposobem i tłumaczą wszystko jak dziecku

 

na forum steam przeczytałem, że ktoś na moim lapku (też gpu 650m) uzyskał na low 30 klatek, prawda li to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaki zapytania to system "biegaj od jednego ? do drugiego ?, bo i tak nie masz pojęcia co już zwiedziłeś", dla mnie to żaden złoty środek, to po prostu płytkie rozwiązanie.

A wielkość mapy i tak można pokazać, w Morrowindzie było to tak rozwiązane, że widziałeś całą mapę, ale jak po niej chodziłeś to dodatkwo było to oznaczane i to był właśnie dobry system, bo mogłeś samemu przeczesać mapę, wiedziałeś co już odkryłeś i nie potrzebowałeś znaczków. Przemierzałeś teren, rozglądałeś się, zauważałeś, że tu coś jest, tam coś jest itd. W W3 od razu wiesz, że przy znaczku coś jest, więc lecisz tam nie trudząc się na własną eksplorację, uproszczenie.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...