Gość Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Jak ja się cieszę, że mam stary monitor :D Powłączałem sobie na uber textury i wodę, reszta high, plus HW na Geralta oraz wszystkie postprocesy i jest płynnie póki co (zwiedzam dopiero pierwszą wioskę). Zarzuciłem jeszcze sweetfx-a, zobaczymy jak będzie dalej. Co zabawne, jadę na omegach 14.12 i nic się nie dzieje a grafa podkręcona 1100 mhz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8. \The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini HairWorksAALevel = 8 Ja zmieniłem na 2. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Wiesza wam się gra przy zaglądaniu do ekwipunku? Nie zawsze, ale jedyne 2x kiedy mi się gra zawiesiła to właśnie tam. Ekran zamrożony i nie idzie procesu gry wyłączyć. EDIT// Chyba coś jest na rzeczy: http://forums.cdprojektred.com/threads/36905-Gra-zacina-si%C4%99-w-menu-ekwipunku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 na HD7700 da się nawet grać, i to połowa ustawień na medium w 1080p :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forthal Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Szkoda, że SweetFX nie działa z nakładką z Afterburner'a ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 To SweetFX wpływa jakoś znacznie na wydajność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Praktycznie nieodczuwalnie, skorzystałem z tego https://sfx.thelazy.net/games/preset/3696/ - z forum benchmarku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Dla posiadaczy słabszych kompów: mi na i5-2500k @ 4GHz i HD6870 śmiga w fullHD przy wszystkim na low 30fps. Czasem coś spadnie ale ogólnie gra się bez przycinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Ja dostałem w tym samym dniu co kupiłem grafę. Ciekawe, bo piszą na stronie, że wysyłka w od 3 do 4 tygodni od zakupu. BTW W oczekiwaniu na mój kod, dziś pograłem u kolegi trochę i tak: - trzepocząca roślinność. kto to zrobił tej grze? - roślinność gorsza od Wieśka 2 o.O (zwłaszcza trawy wyglądają jak malowane pastelami). Dodatkowo ta padaczka przyrody. Moim zdaniem to 2 kroki wstecz i nie pasuje do 2015. - koń nie potrafi zejść z 10-20cm skarpy i trzeba jechać na początek ścieżki. Pozytywy: - wejścia do pomieszczeń bez przeładowań. - okna w pomieszczeniach z widokiem na zewnątrz. - wielka, dość ciekawie zrobiona mapa. Edytowane 20 Maja 2015 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Widzę że warto jednak poczekać z kupnem gry, bo ta ma "choroby" wieku dziecięcego. W1 grałem chyba 5 lat po premierze, a W2 grałem w zeszłym roku i z tego co pamiętam trochę tych patchy się ściągało. Tu pewnie będzie podobnie. Zastanawia mnie tylko czy te pache są w stanie wyeliminować takie bugi jak "kamyk blokujący postacie/konia". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 To jest "mechanika" gry także wątpię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forthal Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Ja jeszcze nie spotkałem się z tymi kamyczkami blokującymi.Mechanika jest dla mnie w porządku - czuć bezwładność jadąc na koniu, czy poruszając się postacią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Jak chcecie zwiększyć liczbę fps z włączonym HW to wystarczy zmienić AA dla HW, które domyślnie ustawione jest na 8. \The Witcher 3\bin\config\base\rendering.ini HairWorksAALevel = 8 Ja zmieniłem na 2. O dzięki ci dobry człeku! Po takich kombinacjach animacja płynna niczym ołów w ostatniej scenie z Obcego 3:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 O dzięki ci dobry człeku! Po takich kombinacjach animacja płynna niczym ołów w ostatniej scenie z Obcego 3:) Obstawiam że jest jeszcze kilka smaczków w plikach ini które drastycznie poprawią fps bez znacznego spadku jakości obrazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Nie wiele tego jest, jeszcze możesz wyłączyć tesselacje na wodzie. Ale zastasowanie MSAAx8 w na włosach to parodia, są inne techniki AA, które nie zabijają wydajności a razem dobrze by wygładziły włosy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Prolog przeczesany od A do Z. Gra wsysa. Powoli ogarnąłem sterowanie padem od X360. Granie w gwinta to IMO rozrywka dla maniaków. Kości były szybkie i proste. Rozwój postaci też taki przekombinowany. Gra na śmiga średnio przy 45 FPS na High z AA, SSAO, (HW, Bloom, oba rozmycia off). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Sam dzisiaj zmniejszylem to AA na HW i mam na obecna chwile tylko liczbe postaci w tle i zasieg roslinnosci na High i mam srednio 50-60 fps, reszta uber + HW. Gierka mimo swojej mechaniki mnie wkrecila, dialogi mega mi sie podobaja. Poruszanie sie postaci rzeczywiscie moglo by byc troche lepsze. System walki wypada duzo lepiej niz samo poruszanie sie, nie zamula tak. Giera ma pare drobnych baboli ale podejrzewam, ze uda im sie to w miare szybko polatac. Co do mechaniki to mozna sie przyzwyczaic jednak ubicie kogos z konia jesli za pierwszym razem sie nie trafilo to masakra. Darksiders wypadal pod tym wzgledem o niebo lepiej. Edytowane 20 Maja 2015 przez Buziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Z tym koniem i stawaniem, to moze wina tego ze nie zawsze lapie klawisz? Nieraz kilka razy musze wcisnac taki tab aby okienko wyboru znaku sie pojawilo :/ No i na niektorych cutscenkach (taka jazda z Yen) wlosy geralta wygladaja jakby wial wiatr 100km/h... Ale ogolnie jest spoko, nawet gryf nie byl wielkim wyzwaniem, juz bardziej klawiatura i uklad np. takiego ALT - musze mocno kciuk zginac. Wywalilem stery nvidii kompletnie (wlacznei z drive store) i przeinstalowalem te do w10. Nadal lekko szarpie od czasu do czasu bez wzgledu na wl/wyl vsync, ale przynajmniej nie ma skaczcych cieni, bo oczy az bolaly po chwili. Edytowane 20 Maja 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 sterowniki są tragiczne pod względem stabilności ale jakoś można się poratować F5. szkoda że nie ma tego klawisza na padzie bardzo by się przydał.... :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Praktycznie nieodczuwalnie, skorzystałem z tego https://sfx.thelazy.net/games/preset/3696/ - z forum benchmarku. Rzeczywiście. A wygląda o niebo lepiej. Do tego to AA z HW zmieniłem na x2. Kilka innych opcji jak odległość, roślinność czy teren na uber teraz dałem :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Panowie, co do całej serii, można ewentualnie grać od trzeciej części w dół ? Jak to wygląda fabularnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Panowie, co do całej serii, można ewentualnie grać od trzeciej części w dół ? Jak to wygląda fabularnie ? można grać na luzie. 1 i 2 przeszedłem kiedyś i nawet nie pamiętam wyborów, savy też wykasowałem ale to nie ma najmniejszego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) To czego mi brakuje to "fog of war" na mapie, chciałbmym wiedzieć gdzie byłem, a gdzie nie, wtedy eksploracja byłaby dużo lepsza i nie musiałbym korzystać z "?" na mapie. A tak to nie wiem czy byłem tam czy nie i muszę korzystać z tych znaczków. Edytowane 21 Maja 2015 przez thuGG 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 To czego mi brakuje to "fog of war" na mapie, chciałbmym wiedzieć gdzie byłem, a gdzie nie, wtedy eksploracja byłaby dużo lepsza i nie musiałbym korzystać z "?" na mapie. A tak to nie wiem czy byłem tam czy nie i muszę korzystać z tych znaczków. czepiasz się. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Nie pier**ol szerloku. Po prostu system jaki opisałem jest lepszy jeśli chodzi o eksplorację, a tak to biegasz od "?" do "?" bo niby skąd masz wiedzieć czy już odwiedziłeś dane miejsce czy nie. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Nie pier**ol szerloku. Po prostu system jaki opisałem jest lepszy jeśli chodzi o eksplorację, a tak to biegasz od "?" do "?" bo niby skąd masz wiedzieć czy już odwiedziłeś dane miejsce czy nie. a gerald to niby co nie szerlok? i nie przeklinaj tutaj do mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 "gerald" ? Dobra, daj sobie już spokój, wyraziłem swoje zdanie na temat spłyconej eksploracji świata, a ty się przyczepiłeś, po co? Chyba rozmawiamy o grze w tym wątku i mogę napisać co mi nie pasuje, nie sądzisz? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 "gerald" ? Dobra, daj sobie już spokój, wyraziłem swoje zdanie na temat spłyconej eksploracji świata, a ty się przyczepiłeś, po co? Chyba rozmawiamy o grze w tym wątku i mogę napisać co mi nie pasuje, nie sądzisz? możesz a ja wyraziłem swoje zdanie nt twojego zdania i to bez przeklinania co mi się w życiu codziennym rzadko zdarza :LOL: brak mgły daje pogląd na wielkość mapy i fajnie że tak zrobili. znaki zapytania to złoty środek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 1 część jest najbardziej surowa, walka jest zerżnięta z gitarhero ;-) 2 część sterowaniem jest bliżej do 3... fabularnie to jest chronologia, dlatego lepiej zacząć od 1, ale nie będzie żadnego problemu jak zaczniesz od 3, bo redzi poszli amerykanskim sposobem i tłumaczą wszystko jak dziecku na forum steam przeczytałem, że ktoś na moim lapku (też gpu 650m) uzyskał na low 30 klatek, prawda li to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Znaki zapytania to system "biegaj od jednego ? do drugiego ?, bo i tak nie masz pojęcia co już zwiedziłeś", dla mnie to żaden złoty środek, to po prostu płytkie rozwiązanie. A wielkość mapy i tak można pokazać, w Morrowindzie było to tak rozwiązane, że widziałeś całą mapę, ale jak po niej chodziłeś to dodatkwo było to oznaczane i to był właśnie dobry system, bo mogłeś samemu przeczesać mapę, wiedziałeś co już odkryłeś i nie potrzebowałeś znaczków. Przemierzałeś teren, rozglądałeś się, zauważałeś, że tu coś jest, tam coś jest itd. W W3 od razu wiesz, że przy znaczku coś jest, więc lecisz tam nie trudząc się na własną eksplorację, uproszczenie. Edytowane 21 Maja 2015 przez thuGG 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...