Makduf Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 No dzisiaj w między czasie, gdy pobierał będę w10 przysiądę trochę do wieśka (dopiero zakończyłem DA:I, a teraz trzeba zabić czymś czas do 10 listopada ;)) Poziom trudności chyba najwyższy. Czyli zrobimy standardowego paladyna :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 Moim zdaniem max w szybkie i ignii, z resztą w wątku będziesz widział screeny z drzewek. Noo, na max trudności to namęczysz się trochę, z mojej perspektywy da radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Szybie to podstawa. I Aksji do zdobywania dodatkowego expa i ułatwiania sobie gry. Czy ma sens granie na najwyższym poziomie? Od momentu jak już posiadamy odwar z trolla może i tak, wcześniej - czy ja wiem? Wielokrotne powtarzanie tych samych walk, no zależy co kto lubi. No chyba że ktoś traktuje to po prostu jako wyzwanie, a nie ma specjalnie chęci napawać się fabułą. Chyba "krew, pot i łzy" jest najbardziej odpowiedni. Ja z kolei skończyłem grę na "miecz i opowieść" (medytacja odnawia życie) i gdzieś tak od 30 levelu przestałem wydawać w ogóle te punkty (mam ich do tej pory 10 w zapasie) bo walki stały się i tak nadmiernie łatwe. Edytowane 31 Lipca 2015 przez adashi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) To wszystko zależy od poziomu trudności na jakim grasz, twoich umiejętności i stylu gry. Ja na początku w ogóle się nie przejmowałem rodzajem zbroi, tylko brałem to co ma lepsze staty. Możesz zrobić Wieśka tanka w ciężkiej zbroi, który wali na pałe wszystko w zasięgu, a możesz też walczyć zaczepnie - strzał z miecza, unik. Znaki też się jednak przydają, szczególnie tarcza na wyższych poziomach trudności. Nie wszystko ubijesz na pałę. Szarża biesa czy cyklopa i leżysz - niezależnie jaką masz zbroję. Wizualnie najbardziej mi zbroja kota pasuje i z wykupionym żółtym perkiem mam poprawione staty obrażeń. To jest właśnie główna zaleta tych rynsztunków szkół wiedźmińskich, że są do nich specjalne perki. No i Geralt wygląda w nich jakoś, a nie kurtka od jednego zestawu, buty od innego. Edytowane 31 Lipca 2015 przez grzechotnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Patch 1.08 już w drodze - kiedy dokładnie będzie, nie wiadomo ;-) Myślę, że w przeciągu max. dwóch najbliższych tygodni ;-)Lista Zmian jest dość długa. Pełna lista zmian: Wydajność Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07.Interfejs W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki. Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen. Rozgrywka Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza. Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu. Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach. Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów. Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać. Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat. W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka. Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca. Osiągnięcia Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie "Kolekcjoner Kart". Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza. Grafika Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie. Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie. Zadania Naprawiono problem w zadaniu "Serce nie sługa", który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek. Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu "Coś się kończy, coś się zaczyna". Wejście do miejsca, w którym można znaleźć Kamień Słoneczny nie będzie już zablokowane jeśli gracz przedwcześnie opuści teren w zadaniu "Kamień Słoneczny". Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał ukończenie zadania "Dorwać Juniora". Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Żmii" z powodu zamkniętej bramy. Usunięto problem, który sprawiał, że gracze nie mogli zbadać pokoi w zadaniu "Sprawy Rodzinne" i tym samym uniemożliwiał dalszy postęp gry. Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli ukończyć zadania "Tajemniczy Handlarz". Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli porozmawiać z Vernonem Roche podczas zadania "Oko za oko" Naprawiono błąd powodujący, że Roche zostawał w swoim obozie zamiast iść na Most Oxenfurcki w zadaniu "Dorwać Juniora". Usunięto problem, który sprawiał, że czasami Yennefer nie pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania "Wielka ucieczka". Utopce nie będą teraz tak szybko zabijać Nidasa w zadaniu "Czarna perła". Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania podczas zadania "Ażeby widłogona zwabić...". Naprawiono rzadki błąd powodujący, że piwnica była zamknięta w zadaniu "Królewski Gambit". Naprawiono problem sprawiający, że gracze nie mogli uwolnić kupca podczas wydarzenia "Ludzie w opałach" w okolicach Wsi Glińsk. Trolle w Kręgu Żywiołów nie będą już atakować Geralta jeśli wybierze pokojowe rozwiązanie. Naprawiono problem powodujący, że gracze nie byli w stanie porozmawiać z Vernonem Roche w zadaniu "Towarzysze broni". Usunięto problem uniemożliwiający zdobycie karty Zoltana. Ogólne Wprowadzono szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu - Nowej Gry Plus - w niedalekiej przyszłości.Mają Redzi roboty z tym Wieśkiem, nie tylko kokosów liczenie ;-) Edytowane 31 Lipca 2015 przez Tom Ha 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 Gdzie poprawka dla zadania z wilkołakiem? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2015 Gdzie poprawka dla zadania z wilkołakiem? :) Ciri czy Geralda? :P Nieśmiało podchodzę do drugiego podejścia bo wiem że WH jest jak wino - im starsze tym lepsze. Skończyłem na intuicyjnym z historii 1.05. Zacząłem teraz import z W2 na 1.07. W<span style='color: red;'>[ciach!]</span>ię się jak coś będzie przycinać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2015 znowu 7gb patch :D milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) To jest jakiś dramat. Wilkołak jak charczał i warczał, tak charczy i warczy - nie umiera. Jak nie dało się użyć kaganka od Keiry na Nowym Mogilniku tak się nie daje (a znacznik na mapie zostawili), jak wisiały mi dwa inne zadania (Bastion w KM oraz Wierny przyjaciel w Białym Sadzie) tak dalej wiszą. Ale nie to jest najgorsze. Gram na 2-rdzeniowym procesorze, to miałem dropy w Novigradzie. Gdzie indziej nie, chyba że bardzo dużo postaci tła, ale prawie nigdy nie. Teraz to mam w zasadzie jednego wielkiego dropa - niegrywalna się stała ta gra. Nie wiem czy mi ten patch pozmieniał jakieś ustawienia, nie wygląda na to. Waga sumaryczna nie naprawiona. Dno. Domyślam się, że poprawianie błędów w tak rozbudowanej grze to nie przelewki. Ale nie radzą sobie zbyt dobrze. Patch 1.07 wydajność u mnie nieco pogorszył, ale nieznacznie. Teraz mam dramat i nic się nie naprawiło. :) Edit: błędów graficznych nie ubyło. Np. w okolicy wsi Boxholm widłogon siada wewnątrz tekstury ściany. Dość często mam tez taki efekt, że z daleka widać wiedźmińskimi zmysłami, że jest coś do podniesienia, a jak się podejdzie bliżej to znika, ale to chyba jest efekt jakiejś poprawki zdejmującej błąd, polegający na możliwości wielokrotnego otwierania opróżnionej skrzyni. Pewnie jakby od zera iść na 1.08 by tego nie było. Grę w zasadzie skończyłem, zbroje i eliksiry skompletowałem, nie znalazłem jeszcze dwóch receptur na wyśmienite oleje (insektoidy i przeklęty - podziemia karczmy Żyworodek, skrzynia za kratą) no i na deser został mi Archegryf z zadania Wolny duch do pokonania. Po zakończeniu wątku fabularnego gra jednak traci bardzo wiele, w sumie nie za bardzo chce się dalej grać. Sukkuba ani dopplera pewnie już nie spotkam, a wcześniej żadnego nie zabiłem, to nie mam odwarów. Aha, no i nie ruszałem gwinta, to może teraz porozgrywam te partie zaległe w oczekiwaniu na rozszerzenia. Do grania na 2-rdzeniowym intelu nadaje się wersja 1.06 (praktycznie zero niedogodności u mnie). Dwie wyższe pogarszają sytuację, 1.08 u mnie wręcz tragicznie (stanąłem sobie w lesie i stoję, nic nie robię, zero npc, a i tak co kilkadziesiąt sekund, kilkusekundowa zwiecha - gram generalnie na ustawieniach wszystko na "wysokie"), no ale formalnie wszystko OK, bo wpisali w minimalnych wymaganiach 4-rdzeniowy. Czy eliksir Orka występuje tylko w wersji zwykłej (nie ma ulepszonego i wyśmienitego)? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez adashi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 U mnie wydajnościowo bez zmian. Pierwsze na co zwróciłem uwagę to nowy wygląd ikonek mutagenów ;) (podobają mi się). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Moze zatrudnili do latania stazystow ;) widac, ze staraja sie wszystko ogarnac, wiec nie ma co narzekac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Moze zatrudnili do latania stazystow ;) widac, ze staraja sie wszystko ogarnac, wiec nie ma co narzekac Gdzie ci latający stażyści? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Gdzie ci latający stażyści? Jak tak dalej pójdzie to niedługo...za oknami CDP :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Gdzie ci latający stażyści? *łatania, nie uzywam polskich znakow bo sidewinder x4 ma cholernie dluuuga spacje i nienaturalnie musze kiuk zaginac na niej :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 *łatania, nie uzywam polskich znakow bo sidewinder x4 ma cholernie dluuuga spacje i nienaturalnie musze kiuk zaginac na niej :/Też mam i nie narzekam :D Patelnia E975 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zatem musze wylamac sobie palec :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2015 ja przeszedlem gre na normalu i skasowalem save'y... zajebiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Na An Skellig w połowie drogi między Zatoką Wiatrów a Urialli jest dziura w ziemi, prowadząca do jaskini. Wszedł tam ktoś czy to kolejny zonk? Bo ja już tam z 8 razy umarłem, zeskoczenie w dół powoduje śmierć Geralta (nie jest bardzo wysoko). Na dole jest Gargulec. Edit: No to dla potomnych - udało mi się tam wleźć w następujący sposób, trzeba wyjść na Kieł Yngvara, a następnie zjechać z niego w kierunku znacznika jaskini. Mniej więcej w połowie drogi między znacznikiem Kła oraz jaskini jest nieoznaczone na mapie wejście. Przepływamy kawałek (poznajemy, że jesteśmy w dobrym miejscu po tupaniu respawnującego się na powierzchni cyklopa) i wychodzimy, do pokonania mamy dwa gargulce. Potem możemy płynąć dalej i wypływamy już w okolicy wybrzeża (nieoznaczony obóz 3 bandytów). Od strony wybrzeża nie daje się dojść, bo w pewnym momencie nie da się wskoczyć do góry. Ten system jaskiń jest dość rozbudowany na An Skellig, można trochę tam połazić pod ziemią. Czyli ogólnie w tym przypadku dwa wejścia, którymi da się wejść do środka są nieoznaczone na mapie, a jedno, którym nie da się ani wejść ani wyjść jest oznaczone... Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez adashi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Poszukaj wejścia w okolicy. Kojarzy mi się jakiś dłuższy tunel i dużo pływania. Wejście było chyba od strony morza. Taptaptap Mlais M52 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Gra działa jak działała przed patchem 1.07. Jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artymienek Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Powoli zbliża się zima, a przed nami długie wieczory. Wiesiek zacznie ważyć tyle co Skyrim z modami ;) Wiedźmin 3 Modkit: http://www.nexusmods.com/witcher3/news/12550/? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Podsumowałem to tak - mają model małej Ciri. Chcę przeżyć Miecz przeznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Macie problem z misją: "Najgroźniejszy Potwór na Skelige" ? Jest do tego hotfix. Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja mam problem, tzn. wilkołak nie chce umrzeć. - - - Tak swoją drogą - patche zmieniały coś, oprócz wymaganego poziomu, odnośnie siły broni? Pamiętam że jak kończyłem grę z mistrzowskim gryfem to miałem słabsze statystyki niż obecnie (miszcz koteł ;)). Mało tego, miałem więcej 'czerwonych' umiejętności, teraz aż 6 to alchemia... Teraz to wygląda tak (prawie koniec, Naglfar już blisko): Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez rzymo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Uuuu... nie masz krwawienia zrobionego w "postaci" a to daje ogromnego kopa każdemu mieczowi :( Każde trafienie mieczem wywołuje na 5 sec. krawiewie przeciwnika. A żeby zdobyć czerwone mutageny, to już w ogóle mistrzostwo świata. Prawie w ogóle ich nie ma i trzeba korzystać z mutagenów Wilkołaków, Nekkerów wojowników, itp. Ja poszedłem w zbroję i miecze nie pochodzące z setów Wiedźminskich i mam taki zestaw: Na PW wysyłam hotfix do misji "Najniebezpieczniejszy Potwór na Skelige" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nie mam krwawienia, bo tym razem chciałem na lekko, czyli kot + alchemia: eliksiry, mutageny o połowę silniejsze (+60 zamiast +40%) a przede wszystkim różne bonusy od olejów (zatrucie, zmniejszenie obrażeń, itp). Po skompletowaniu mistrzowskiego ekwipunku sprzedawałem sporo rzeczy, w tym po kilka większych mutagenów (a w tym kilka było czerwonych - trzy były na pewno, a czy więcej to już nie sprawdzę, nie archwizuję każdego zapisu gry). Nie jest tak źle ze zdobyciem ich ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 W cholerę jest tych czerwonych mutagenów, od pewnego momentu już nawet z nekkerów wypadają, tylko na początku nekkery mają jedynie zielone i niebieskie. Ogólnie pocątek gry mam wrażenie był najtrudniejszy,pewnie to też kwestia wprawy, później jest raczej łatwo, nawet ten gryf z lev 48 nie jest taki straszny (żeby tylko nie zawadził skrzydłem hehehe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 W cholerę jest tych czerwonych mutagenów, od pewnego momentu już nawet z nekkerów wypadają, tylko na początku nekkery mają jedynie zielone i niebieskie. Ogólnie pocątek gry mam wrażenie był najtrudniejszy,pewnie to też kwestia wprawy, później jest raczej łatwo, nawet ten gryf z lev 48 nie jest taki straszny (żeby tylko nie zawadził skrzydłem hehehe). Mam na myśli Mniejszy Czerwony Mutagen. Chę je połączyć i utworzyć Większy Czerwony Mutagen. Innych czerwonych mutagenów nie potrzebuję, bo z alchemii nie korzystam :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jest tego od groma później. Taptaptap Mlais M52 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Później ? Mam 32 level i prawie koniec gry Ale to nie jakiś problem. Gorzej z misjami: - w wilczej skórze - bezimienni Misje zrobione, ale dalej wiszą w zasobniku.jako "do wykonania". Help ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...