Jump to content
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Recommended Posts

Mnie wisi Bastion (KM) oraz Na Skróty (z poszukiwań), no i Wilkołak (mam wersję gogową, a nie steamową) ale to wielu ludziom zawisa.

 

Natomiast nie wiem czy nie jestem jedyną osobą na świecie, której zawisła misja w Białym Sadzie dotycząca złapania uciekającego konia i pogadania z żołnierzem (Wierny przyjaciel). :-)

 

Po obiedzie sobie sprawdzę czy to 1.08_1 coś mi z tego naprawi.

 

No i proszę, wprawdzie 1.08_1 żadnego questa mi nie naprawił, ale zmniejszył te dramatyczne dropy, sytuacja jest nadal znacznie gorsza niż na 1.06 ale granie znowu stało się możliwe w miarę komfortowo, szkoda, że już skończyłem, choć w takim razie może się jeszcze skuszę na kilka partyjek gwinta.

 

Coś takiego, poszwędałem się trochę po zamku w KM i znalazłem sobie nowe zadanie Wiedźmińska kuźnia lev 30- ciekawe ile tego jeszcze mnie ominęło przy tym pierwszym przejściu. Bo na przykład nazbierałem jakieś setki gwoździ podobno potrzebnych do jakiegoś zadania, a w żadnym zadaniu ich nie użyłem, nie miałem też niczego z Podejrzanymi Typami w Novigradzie.

 

A'propos: nie natknął się może ktoś na respawnującego się leszego? Chyba nieopatrznie sprzedałem mutagen z niego przed zrobieniem odwaru i nie chce mi się teraz szukać komu to sprzedałem. Zwykły leszy respawnuje się w Velen w połowie drogi między drogowskazami Chata zielarza oraz Zniszczona rezydencja Aeramasa, ale z niego niestety nie wypada mutagen.

Edited by adashi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem Bastion bez problemów :)

 

 

Pochowałeś tam ducha małego Wiedźminka ?

 

No i wcześniej z  kagankiem od Keiry musisz obejść całe wnętrze Bastionu, żeby się filmiki ze szkolenia pokazały.

 

Edited by leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochowałem, spaliłem Igni, a quest dalej mi wisi, choć wszystko na zielono i nie ma nic na liście do zrobienia. A GPS nadal prowadzi do miejsca gdzie pochowałem te kości - ale tam jest teraz pusto. A drugi raz kości z góry też wziąć się nie dają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to kolejny bug w grze.

 

Za to mam dla Ciebie Leszego :)

 

Idę sobie przez KM i nagle Leszy z Wilkami.

 

Nigdy go tam nie widzialem.

 

Na fotce miejsce na mapce i sam bochater :P

 

 

 

8178127900_1439682984_thumb.jpg        2138898200_1439682983_thumb.jpg       6157748900_1439682981_thumb.jpg

 

 

I jest jeszcze jedna misja na KM...

 

 

 

7468524300_1439683186_thumb.jpg 8303331300_1439683188_thumb.jpg 8839246700_1439683189_thumb.jpg 7372159000_1439683190_thumb.jpg 7208601300_1439683192_thumb.jpg 6235693100_1439683193_thumb.jpg 5987330100_1439683194_thumb.jpg 4353407200_1439683196_thumb.jpg 3901097300_1439683198_thumb.jpg 6755999100_1439683199_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwiedziłem sobie tę wysepkę w Velen, na której rośnie mandragora.

 

Jak na początku gry byli tam ludzie wewnątrz tekstur i w powietrzu, tak po 8 patchach nadal są. :) Ich jest tam więcej, tu widać tylko głowę koło Wiedźmina oraz kapelusz przed drzewem po prawej, ale ich tam jest więcej tylko ledwo co wystają z trawy.

 

Konie trzygłowe także nadal się generują, a tu teraz priorytetem będą na pewno płatne dodatki a nie poprawa baboli.

post-160060-0-86989700-1439732906_thumb.jpg

Edited by adashi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ja sie ciesze że gre ograłem do patcha bodajze 1.05:] Bodajze tylko 1 quest mi się nie zaliczył a cała reszta przeszła bez problemu. Teraz sobie poczekam aż wyjdą oba dodatki, wyjdzie jeszcze 100 patchy i będzie można w spokoju zagrać raz jeszcze:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwiedziłem sobie tę wysepkę w Velen, na której rośnie mandragora.

 

Jak na początku gry byli tam ludzie wewnątrz tekstur i w powietrzu, tak po 8 patchach nadal są. :) Ich jest tam więcej, tu widać tylko głowę koło Wiedźmina oraz kapelusz przed drzewem po prawej, ale ich tam jest więcej tylko ledwo co wystają z trawy.

 

 

 

To nie wygląda na babola, tylko jakby chcieli chłopkę ukamienować :>

 

 

Quest ze Skelige i potworami chyba poprawili bo go zaliczyłem. Piszę chyba, bo możliwe że jak polazłem do KM i nie ukatrupiłem troli, a później wróciłem z ciekawości na Skelige, to pojawiła się dodatkowa opcja dialogowa i quest ruszył? Licho wie, ważne, że go ukończyłem.

 

Napiszcie mi lepiej jak odnaleźć ten skarb w katakumbach? Ciągle mi to wisi w dzienniku, a ja nie mogę ogarnąć gdzie w tych katakumbach twórcy poukrywali te skrzynki/skrzynkę z preciozjami?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwiedziłem sobie tę wysepkę w Velen, na której rośnie mandragora.

 

 

Pokaż na mapce, bo nie wiem, gdzie jest ta wysepka, a chciałbym to sprawdzic u siebie :P

Jak ja sie ciesze że gre ograłem do patcha bodajze 1.05:] Bodajze tylko 1 quest mi się nie zaliczył a cała reszta przeszła bez problemu. Teraz sobie poczekam aż wyjdą oba dodatki, wyjdzie jeszcze 100 patchy i będzie można w spokoju zagrać raz jeszcze:)

 

Im dalej z paczami, tym gorzej, więc nie licz na tak piękną grę po 100 paczach :biggrin:

 

Ja już po prostu nie wieżę w poprawę :(

Napiszcie mi lepiej jak odnaleźć ten skarb w katakumbach? Ciągle mi to wisi w dzienniku, a ja nie mogę ogarnąć gdzie w tych katakumbach twórcy poukrywali te skrzynki/skrzynkę z preciozjami?  
 
Podaj tytuł misji i pokaż na mapce, gdzie są te katakumby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest tutaj:

 

Faktycznie :P

 

Babole jeden na drugim.

 

Dzieci kwiaty :biggrin:

 

 

2047316200_1439758668_thumb.jpg 8748013900_1439758670_thumb.jpg 3051526300_1439758672_thumb.jpg

Na mapie nie pokażę bo w chwili obecnej jestem w takim miejscu w wątku, że nie mogę wrócić z KM.

Misja to: Umarli się nie bronią.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hę? To mam mały zonk z tm zadaniem. Bo skrzynia jest, ale nie da się jej otworzyć (zabiłem całą bandę w tym obozie i jarze oraz zabrałem z nich wszystko). Żeby było jeszcze ciekawiej to wyświetla mi dziwne namiary w katakumbach gdzie się łaziło z Triss. 

Coś mi się wydaje, że się zadanie skopało po tych patchach? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic, zacząłem tę NG+, zobaczymy jak to będzie.

 

Karty do gwinta nie przetrwały, natomiast przetrwały wszystkie eliksiry, wywary oraz oleje, a także ekwipunek zarówno ten przy sobie, jak i w schowku, w tym wiedźmiński ekwipunek, tak więc tracą sens questy z ich zdobywaniem, jak również ze zdobywaniem receptur. Sam nie wiem czy ma to większy sens niż po prostu rozpoczęcie gry na nowo.

 

Wilki są na poziomie 37. "Bez i agrest" da zero punktów doświadczenia bo jest wypozycjonowany na 31 poziom, podobnie Bestia z Białego Sadu, bo jest na poziomie 33. Tak czułem, że mi to nie podejdzie. Miejsca Mocy dają kolejne punkty, wiedźmiński rynsztunek straci szybko sens, bo jest mnóstwo broni o lepszych parametrach.

Edited by adashi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz mieć patch 1.08.2

 

Chyba żeby nie stać się kandydatem do tytułu Gra Z Setką Paczuf, zaczęli tym patchom nadawać te podrzędne numerki. Tak więc mamy 1.08, następnie 1.08.1, a żeby zadziałała NG+ trzeba zainstalować 1.08.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra działa, ale nie mogę  zacząć gry  nowej +  nie rozumiem mam save po skończeniu gry  i nie działa nic o co tu chodzi.  Chyba ze tylko jak grę przeszedłem na krew i pot to nie moge zaczac gry na droga ku zagładzie??

Zwróć uwagę, czy NG+ się zainstalowało i jest aktywne na liście dlc. Samo pobranie patcha 1.08.2 to za mało, należy jeszcze na liście dlc, zahaczyć NG+, żeby się ściągnął i zainstalował.

Dopiero wtedy wchodzisz do gry, robisz zapis w wolnym slocie. Wychodzisz do menu, dajesz nową grę, ustalasz poziom trudności i pojawi się opcja z NG+ do wybrania.

Edited by Stanko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio się troszeczkę wciągnąłem w przygodę, po prawie 30 godzinach gry mam chyba 13 poziom, troszeczkę zepsułem sobie build głupimy posunięciami z 1szych lvlów, ale to można naprawić potką.
Szybki atak/quen + aksji no i alchemia 2 skille (mój build). Krytyki bardzo fajnie wchodzą ale zauważyłem jednego buga (?) albo i nie. Mam broń z 10% szansą na oszołomienie i potrafi mi wrzucić 10 razy pod rząd stuna. Normalne ?

Jakie kamyczki najlepiej według was wyjadaczy wrzucać?

Edited by Makduf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie masz w rozwoju postaci wymaksowanej opcji z krwawiącym cięciem, to takie kamyki są fajne:

 

- krwawienie

 

- zatrucie

 

- zamrożenie

 

- oszołomienie

 

- podpalenie

 

Kup sobie shcematy do tych kamyczków i je sobie powiększaj do dużych 5%.

Edited by leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że to krwawienie zrobię tylko jeszcze mam czas. Krytyki to podstawa (w niejednego rpg się grało). A co do schematów to gdzie takowe mogę nabyć? Bo na mutageny mam a na kamyczki niestety albo miałem pecha w znalezieniu albo jestem ślepy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...