Marcin_gps Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 The Host - ten film rozwalil mnie praktycznie pod kazdym wzgledem! Ciekawa fabula, swietne zdjecia i efekty! Do kilku rzeczy moglbym sie przyczepic, dlatego 9/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 (edytowane) Miasto Boga - potwierdzam ochy i achy. Za 6 dni w koncu bedzie w moim miescie kino! Na pewno pojde na "300". Plaza bedzie rzadzic ROW. Jak sobie przypomne smierdzacy teatr to mi sie odechciewa ogladania filmow :P Jakie w Plazie bedzie kino ? (Multi czy Imax - a moze oba ?) Edytowane 10 Marca 2007 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S_Works Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 W Plazie bedzie Cinema City, Multikino za jakies 3-4 miesiace w Focus Park. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jesus79 Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 (edytowane) The Host - ten film rozwalil mnie praktycznie pod kazdym wzgledem! Ciekawa fabula, swietne zdjecia i efekty! Do kilku rzeczy moglbym sie przyczepic, dlatego 9/10Potwierdzam w całej rozciągłości, btw: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...p;#entry2506627 Po znudzeniu się kiczowatymi zachodnimi filmami polecam zapoznanie sie z innymi tworami płd. koreńskiej kinematografii, np: Hwal Failan ( brat powiedział że chciałby mieć taką żonę:)) Palwolui Christmas Welcome to Dongmakgol wyżej wspomniana trylogia Chan-wook Park'a i wiele wiele innych Edytowane 10 Marca 2007 przez jesus79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toolboy Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 @jesus79 - taa, bo Host kiczowaty nie jest :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Linoge Napisano 10 Marca 2007 Zgłoś Napisano 10 Marca 2007 W koncu zdobylem sie na nowego hannibala ;) poza ta ciotka to film spoko ;] szkoda ze sie nie dal delektowac krojeniem tylko tak jakos szybko to zrobil pozostaje niedosyt ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 11 Marca 2007 Zgłoś Napisano 11 Marca 2007 The History Boys - kawał angielskiej mega-nudy; po obejrzeniu nie wiem wogóle jaki był zamysł reżysera, o co tak na prawdę mu chodziło. 1/5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poca Napisano 11 Marca 2007 Zgłoś Napisano 11 Marca 2007 Klątwa 2 (The Grudge 2) - w niektórych momentach film potrafi wystraszyć, powtarzam, wystraszyć, bo o klimacie grozy tu nie może być mowy. Pokręcone zakończenie, nie połapałem sie o co biega. Ogólnie film dobry żeby sie poprzytulać z dziewczyną, moja tak reagowała że łapała mnie za ręke lub sie przytulała. Odemnie 6+/10 To ścier... straszy w takich momentach w jakich nie powinno ;] Oczywiście jedynki nie oglądałem... I co chwile myślałem że ktoś beeeeka [; - Po pierwsze, te dzieciaki, duchy czy co to innego było. To smerfy! - Co to za matka która daje dziecku zło? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_gringo_dado Napisano 11 Marca 2007 Zgłoś Napisano 11 Marca 2007 - Po pierwsze, te dzieciaki, duchy czy co to innego było. To smerfy! - Co to za matka która daje dziecku zło? ;] E tam, czepiasz sie. grunt ze dziewczyny reagują we właściwy sposób ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 12 Marca 2007 Zgłoś Napisano 12 Marca 2007 Letters from Iwo Jima (Listy z Iwo Jimy) - Genialnie ukazane wydarzenia od strony Japończyków; to jak obrona wyspy wpłyneła na każdego żołnierza; ich strach oraz obawy. Świetne zdjęcia i wogóle cała produkcja. Co do długości to nie ma co oczekiwać że takie produkcje będą trwać 1,5h. Ode mnie +4/5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 13 Marca 2007 Zgłoś Napisano 13 Marca 2007 The Queen - nie wiem co sadzic o filmie. ogladalem go tylko dla oscarowej roli Hellen Mirram. Mysle, ze zasluzyla sobie na oscara bo normalnie widzialem jakby Ela grala. Nie wiem czy to film propagandowy bo nigdy nie interesowalem sie rodzina krolewska w UK ale jakos tak mi sie wydawalo, ze na zlecenie ten film zostal zrobiony. W sumie nic ciekawego ale poogladajcie sobie dla glownej roli kobiecej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eQ. Napisano 13 Marca 2007 Zgłoś Napisano 13 Marca 2007 Czemu nie ma w tym temacie linku do 300 spartan ?? :blink: http://www.youtube.com/watch?v=uhi5x7V3WXE awesome !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
studenc1k Napisano 13 Marca 2007 Zgłoś Napisano 13 Marca 2007 Czemu nie ma w tym temacie linku do 300 spartan ?? :blink: http://www.youtube.com/watch?v=uhi5x7V3WXE awesome !! Był podawany.. Ja tam wolę w HD trailera obejrzeć. ;) http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 14 Marca 2007 Zgłoś Napisano 14 Marca 2007 Transporter 2 - hahah, jakie dno. Wiem, ze lekki film akcji ale bez jaj. Plusy za samochod (ale nie akcje z nim bo to byla najwieksza beka) + akcja z wezem strazackim - 3/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymoon Napisano 14 Marca 2007 Zgłoś Napisano 14 Marca 2007 the history boys - potwierdzam to co wyzej. Nie wiem jakim cudem ten film na imdb ma ocene 7.0.... W kazdym razie nudny, plytki i tak na prawde to o niczym - bo troche jest o nauczycielu-pedofilu, calkiem sporo o gejach i cale multum "niczego". Ani to komedia, ani dramat... Porownywanie tego filmu do stowarzyszenia umarlych poetow jest ogromne naduzycie(a czytalem takie opinie...). Moja ocena 3/10 Flags of our fathers - kolejny film nie wiadomo o czym. Jako obraz wojenny - nijaki. Czlowiek nie utozsamia sie ani z grupa zolnierzy, ani z jakims konkretnym czlowiekiem. Historia opowiedziana w sposob chaotyczny, okrecona wokol jednego zdjecia. Ciagle mieszanie terazniejszosci z przeszloscia wcale nie jest ciekawe, nie trzyma tez w napieciu. Sceny "batalistyczne" rowniez nie powalaja na kolana, zdjecia wybitne nie sa. Po prostu nudy, mozna obejrzec dla formalnosci, ale z filmow wojennych w ostatnim czasie 9-ya rota bije sztandary chwaly na glowe. Jak bedzie jakas ciekawa wersja to zobacze czy letters from iwo jima jest choc troche lepszy, chociaz nie spodziewam sie... Ocena 6/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 14 Marca 2007 Zgłoś Napisano 14 Marca 2007 I jak tu się nie zdenerwować, kiedy ktoś ogląda najbardziej wyczekiwany film roku 2 tygodnie przed tobą :angry: Zazdroszczę niemiłosiernie. Polowa marca ledwo, nie za wczesnie z tym "najbardziej oczekiwanym filmem roku"? ;) Obejrzalem sobie ostatnio Children Of Men - klimat dosc dolujacy (co nie musi byc wada), zmarnowana IMHO interesujaca wizja przyszlosci, film tak na dobra sprawe kompletnie o niczym - ani nie ma zadnej mysli przewodniej, ani porzadnego zakonczenia (w ogole nie ma zakonczenia, wyglada, jakby w polowie zabraklo budzetu i ucieto go na przypadkowej scenie). Ocena koncowa to 5/10, plusy za klimat, pomysl i role Michaela Caina jako Jaspera. EDIT: BTW, a propos 300: :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alCatraz Napisano 14 Marca 2007 Zgłoś Napisano 14 Marca 2007 (edytowane) Ostatnio obejrzane (nadrabiam starocie): 12 Angry Men 9/10 (mistrzostwo w kreacji postaci), Once Upon a Time in the West 7.5/10 (IMO Dobry Zły i Brzydki jednak lepszy), Rear Window 8/10, North by Northwest 8/10 The Maltese Falcon 8/10 (świetny Humphrey Bogart). i poza stawką Blood Diamond 7/10 Edytowane 15 Marca 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 16 Marca 2007 Zgłoś Napisano 16 Marca 2007 Twelve Monkeys - sięgnąłem po ten tytuł gdyż jakoś nie miałem okazji wcześniej go widzieć... wersja 720p.HD ;] Ciekawy klimat; trochę chory ale dobry! I ta końcówka.... dam +3/5 a wracając do "300" to mam już zarezerwowany przedpremierowy pokaz w najbliższą środę :D can't wait zwłaszcza że posiadam kinówkę a jutro mają ukazać się pl napisy, ale tyle czekałem więc dotrwam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yearman Napisano 16 Marca 2007 Zgłoś Napisano 16 Marca 2007 Dzisiaj telewizja szaleje: TVP1: K2 Antitrust Polsat Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły TVN Troja Wszystko fajnie tylko te reklamy Good Shepherd - film jest za długi, rozlazły i nie trzyma w napieciu-nie mam pojecia jak go ocenic. 6,5/10 bo nie zaluje ze go obejrzałem, duzo gwiazd i pewne smaczki ale rozczarowałem sie troche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Twelve Monkeys - sięgnąłem po ten tytuł gdyż jakoś nie miałem okazji wcześniej go widzieć... wersja 720p.HD ;] Ciekawy klimat; trochę chory ale dobry! I ta końcówka.... dam +3/5 12 Monkeys to legenda juz i genialny film ! Ja rozumiem, ze istnieja gusta ale chyba musisz go jeszcze z 3x poogladac zeby docenic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpektor Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Troja Bardzo slabutki filmik, nudny i ślamazarny. Walki przedstawione bez emocji, bez agresywnosci i woli zwyciestwa. Pojedynki 1vs1 przypominajace bardziej Virtual Fighta niz walke na smierc i zycie. Samotny rajd Achillesa do swiatyni, zabijajac kilkunastu przeciwkow przy czym krew pojawila sie na ostatnim wyglada bardzo smieszne. To chyba normalne ze w czsie pojedynkow krew powinan sie pojawiac. Wyglada na to ze tworcy chcieli byc grzeczni i zrobili film edukacyjny, choc to rowniez im nie wyszlo. Dialogi aktorow sa zalosne "wracaj do meza, on cie dzis w nocy potrzebuje". Rola Achillesa to chyba najgorsza jaka widzialem w wykonaniu Brada Pita, mimo ze tego aktora szanuje. Do tego wszystkiego reklamy na tvn... 4/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pioorek Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Troja 4/10? ;o Dla mnie film porządny, nie genialny, ale dobry, wiec nie wiem skad ta ocena... Wczoraj wdziailem kawałek K2 - zapowiadal sie super, ale zasnalem... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Troja, Gladiator, Krolestwo Niebieskie to tego typu filmy, ze mimo slabizn jakimi one sa to po prostu bardzo lubie je ogladac. Pewnie 300 bedzie takim samym gniotem, ktorego obejrze w kinie, i w Divx z 3x, a pozniej w TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_gps Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 stwierdzenie, ze Gladiator jest slabizna imho mocno przesadzone.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 No z pewnoscia nie lepszy od tych dwoch pozostalych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpektor Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Dla mnie Krolestwo Niebieskie to bardzo dobry film, a w porownaniu z Troja jest swietny. Gladiatora mam, ale nie widzialem, choc strach sie przyznac... i jakos nie ciagnie mnie zeby to nadrobic. Poprostu takie klimaty troszke mi nie odpowiadaja, chyba ze sa ciekawie zrealizowane. Na 300 z wielkim utesknieniem nie oczekuje, choc pewnie obejrze, ze wzgledu na zapowiadany rozmach filmu i ciekawe walki. 4/10 na tyle sobie zasluzyl... gdyby nie znane nazwiska, pewnie szybko bysmy o nim zapomnieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilo23 Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Pewnie 300 bedzie takim samym gniotem, ktorego obejrze w kinie, i w Divx z 3x, a pozniej w TV. Zastanów się co piszerz, jak ty 300 porównujesz do Troi czy Gladiatora to no comment. :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eQ. Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 Nie rozumiem jak można pisać ze film będzie do [gluteus maximus] jak się go nie widziało Ja swoje opinie bazuje na recenzjach, a te jak są bardzo przychylne. http://imdb.com/title/tt0416449/ 8.3 i top250 na imdb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jin* Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 kamilo23, eQ.: mi sie wydaje, ze wy potraficie pisac, ale z czytaniem to juz nie za bardzo... Running With Scissors - Dziwna historyjka, ale podobno prawdziwa wiec sadze, ze warto zobaczyc :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
und3r Napisano 17 Marca 2007 Zgłoś Napisano 17 Marca 2007 (edytowane) Troja, Gladiator, Krolestwo Niebieskie to tego typu filmy, ze mimo slabizn jakimi one sa to po prostu bardzo lubie je ogladac.Nie no bez przesady - zaden z tych filmow nie był słabizną (słabizna w moim rozumieniu: od 5/10 w dol), chyba ze dzielisz filmy na: 1) ambitne (+ te z wszelkiego rodzaju "przesłaniem") 2) dokumentalne 3) kultowe serie (Bond, SW) 4) słabizny ;) Jeśli ogądasz film 5 razy to siłą rzeczy nie moze on być słaby (przy załozeniu, ze nie jesteś masochistą i masz w miare "sensowny" gust, a wiem, ze masz :P ), a te filmy co wymieniłes swietnie sie sprawdzają w swojej kategorii (czysto rozrywkowej). No z pewnoscia nie lepszy od tych dwoch pozostalych.Trochę jednak lepszy ;) . Kingdom of Heaven (nawet mimo swietnej jak zwykle roli Nortona)<Troy<<Gladiator (przy czym roznica punktowa pomiedzy KoH i G to jakies 2/10) Co do 300 to też nie spodziewam się rewelacji. Nie podniecajcie sie tak trailerem, bo on nie swiadczy o niczym (no moze poza efektami). Poza tym ten trailer ma wiele wspolnego z trailerem DOA :lol: Pułapka aka Hard Candy - nie lubie oceniac takich filmow. W gruncie rzeczy kompletnie nic nie wnoszących, a jednak mających sporo cech "punktujących", ze tak powiem. Tak z 7,7/10 dam, ale jak nie obejrzycie to nic nie stracicie:> Edytowane 17 Marca 2007 przez und3r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...