Merson Opublikowano 18 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2014 Witam,Nie wiem czy to dobry dział, w razie potrzeby proszę o przeniesienie.9 wrześnie zamówiłem na morele.net zestaw komputerowy, paczka doszła już następnego dnia i tutaj zaczęły się kłopoty.W paczce były wszystkie części poza procesorem. Zgodnie z regulaminem morele.net nie mam obowiązku sprawdzania zawartości paczki w obecności kuriera gdy paczka posiada wszystkie taśmy znakujące oraz nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych. Więc tego samego dnia zadzwoniłem do obsługi klienta i zgłosiłem brak, na moim profilu pojawiło się zgłoszenie ze statusem "[1_L1] Oczekuje na nagranie od Logistyki" i do dzisiaj status ten się nie zmienił. Dwa dni po zgłoszeniu otrzymałem komentarz "Witam serdecznie, dziękuję za wiadomość, brak został zgłoszony do magazynu. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć brakujący towar jak najszybciej. Dalsze informacje powinny zostać Panu przekazane w poniedziałek. Przepraszamy za powstałe niedogodności." Jest już czwartek i żadnej informacji w tej sprawie nie otrzymałem. Kolejno wysłałem zapytanie do działu reklamacyjnego i otrzymałem odpowiedź "Witam serdecznie, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację." W tym momencie zaczynam się poważnie martwić czy w ogóle otrzymam procesor... 900zł w plecy to nie mało. Jak uważacie, otrzymam w końcu mój sprzęt? Co mam robić w tej sytuacji? Pozdrawiam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBX Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2014 Nic. Czekać na odpowiedź. Możliwe, że sklep nie ma w tej chwili na stanie tego procesora i czeka na dostawę, stąd całe opóźnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2014 Morele ostatnio coś nie trzyma jakości usług... Od kilku osób już słyszałem ze jest problem z zamówieniami i reklamacjami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi89 Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2014 No niestety, miałem problem z powodu braku kodów promocyjnych Amd never settle. Potem info że zawiesili całkiem promocje. Po kilku dniach telefon, że w ramach rekompensaty dostanę jakieś inne gry, przystałem na ofertę i cisza już 2 miesiąc. Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) U mnie było to samo z kodami do AMD never settle w morele ;) Edytowane 19 Września 2014 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 20 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2014 Morele ostatnio coś nie trzyma jakości usług... Od kilku osób już słyszałem ze jest problem z zamówieniami i reklamacjami. Ja takie głosy słyszę od dość dawna z różnych stron internetów. Ostatnio postanowiłem, że nic już u nich nie zamawiam. Raz, że realizacja zamówienia trwa długo. Dwa - też miałem drobne (na szczęście) problemy z niezgodnością zamówionjego przedmiotu z otrzymanym. Trzy - coraz więcej głosów, jak to mają gdzieś klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Zakończyła się jakoś ta sprawa ? Mam teraz składać komputer za około 3k i nie wiem czy u nich zamawiać części.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 IMHO zamów gdzie indziej :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Inna sprawa, że morele to bardzo popularny sklep, a jak wiadomo, zadowoleni z usług nie chodzą po forach i nie wypisują, że wszystko cacy. Ja u nich kupuje od lat i nic złego mi się nie przydarzyło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Ja też sporo u niech kupiłem - nigdy problemu nie było. Ale ostatnio właśnie sporo negatywnych opinii o tym sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Inna sprawa, że morele to bardzo popularny sklep, a jak wiadomo, zadowoleni z usług nie chodzą po forach i nie wypisują, że wszystko cacy. Ja u nich kupuje od lat i nic złego mi się nie przydarzyło... A ja kupiłem u nich dwa razy i dwa razy był problem. Po tym jak mnie chcieli wydymać na kodach dodawanych do karty graficznej, już nikomu nie polecę tego sklepu. Ich obsługa potrafi kłamać w żywe oczy, a zwroty gotówki to czysta abstrakcja. Nie wnikam czemu sklep z tak tragiczną opinią jest polecany na stronie głównej, zresztą na pclolu też. A kiedy nie wiadomo o co chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Kupowałem u nich raz. Najpierw przez 3 tyg. nie potrafili skompletować zestawu - co 4-5 dni brak innego zamówionego przedmiotu, chyba przelecieli całą listę tak nie mogąc rezerwować poszczególnych sztuk na dane zamówienie. Po telefonie i opierniczu jaki zebrali, na drugi dzień mail z przeprosinami i pytanie czy chce skorzystać z promocji (nie pamiętam co to było dokładnie, ale jakiś upust na zakupiony towar). Odpisałem że tak (po za tym skąd takie debilne pytanie?), ale oczywiście w magiczny sposób towar nagle został wysłany i skorzystać z promocji mogłem, ale dopiero przy kolejnym zakupie u nich o,O Ktoś ładnie sobie u nich w kulki leci i jakby nie był towar opłacony z góry to po prostu bym go nie odebrał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi89 Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 No niestety, miałem problem z powodu braku kodów promocyjnych Amd never settle. Potem info że zawiesili całkiem promocje. Po kilku dniach telefon, że w ramach rekompensaty dostanę jakieś inne gry, przystałem na ofertę i cisza już 2 miesiąc. Tapatalk Trochę cierpliwości i dostałem swój kod. Nowy alien i star citizen <3 Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 jest polecany na stronie głównej, zresztą na pclolu też. A kiedy nie wiadomo o co chodzi... Gdzie na głównej jest polecany sklep morele.net? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Gdzie na głównej jest polecany sklep morele.net? No "Zestawy" przecież :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 No ja tam nie widzę, żeby sklep był polecany. Każdy jednak czyta, co chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 A guziczek "Gotowy koszyk"? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2014 Dobra panowie, jaki inny sklep polecacie :) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endymion Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Kupuję w morelach od blisko 2 lat, i do tej pory nie miałem żadnego problemu z żadnym zamówieniem i sprzętem który kupiłem. Za towar płaciłem różnie, przy odbiorze w punkcie, przelewem, nigdy też nie było problemu ze skompletowaniem zamówienia. Raz przy zamówieniu drukarki, okazało się że nie mają na stanie danego modelu, otrzymałem zaraz telefon że aktualnie sprzętu nie ma i mam dwa wyjścia albo rezygnuję z zamówienia, albo proszę poczekać dwa dni dłużej aż go sprowadzą. Prawda jest taka, że ludzie dopiero napiszą coś o sklepie jak coś pójdzie nie tak, to tak samo jak z pójściem dajmy na to do urzędu. Jak zostaniesz zajebiście obsłużony przez panią w okienku to jest spoko, ale jakoś się tym nie chwalisz i nie piszesz że oooo zajebisty urząd i obsługa, ale nie daj boże jak pani będzie opryskliwa, zgubi ci papiery, albo spędzisz tam cały dzień to zaraz zaczniesz gadać jaki to urząd jest fe i be. Jeśli mam komuś polecić dobry sklep internetowy to morele jest właśnie jednym z tych sklepów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Dobra panowie, jaki inny sklep polecacie :) ? Jeśli o mnie chodzi - agito, x-kom, Komputronik, net-s. Nie zamierzam nikomu na siłę odradzać morele, lub robić im czarny PR. A już na pewno nie w działach typu "Co kupić?". Ale zakupów już u nich nie zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrazzyIwan Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Serwis gwarancyjny morele trwa 30 dni roboczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Serio? Mój trwał 2 miesiące ... 2 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shinek Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Edit: Po kolejnym telefonie nagle karta znalazla sie w zagranicznej hurtowni. do odebrania w poniedzialek. Zobaczymy co z tego wyjdzie Witam wszystkich potencjalnych zakupowiczow. stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! Bujam sie z nimi od 3 tygodni, 3 razy anulowali realizacje zamowienia. Dzis juz pala sie przegiela, kilka dni temu po raz kolejny zamowilem zestaw z karta msi 970. godzinke temu dostalem emaila o braku towaru na magazynie i niemoznosci zrealizowania zamowienia. Mimo to karta dalej jest dostepna na stronie sklepu (od 3dni) Ten sklep to istna kpina z klientow, zero kompetencji, ile kroc dzwonilem to juz tak jutro, jutro max po jutrze bedzie wszystko. Z tego co czytam, to nie jest tylko moja opinia na temat tego sklepu. Pozdrawiam Edytowane 15 Października 2014 przez shinek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Tak działa znaczna większość sklepów internetowych i nic na to nie poradzisz. Chcesz tanio, kupujesz przez internet i liczysz się z ewentualnymi komplikacjami. Chcesz mieć pewne kupno i dobrą obsługę gwarancyjną, kupujesz w salonie komputerowym, ale i płacisz wtedy więcej (utrzymanie punktu handlowego w końcu kosztuje). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shinek Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) msi kosztuje u nich 1550zł wiec nie jest to raczej najtansza ofarta w internecie Edytowane 15 Października 2014 przez shinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycone Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Kolejny temat o morele. Sam miałem z nimi problem i ten sklep jest u mnie skreślony. Czasami warto dodać kilka zł niż kupić u nich... Wysłane z mojego Galaxy Tab S 8.4 LTE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrazzyIwan Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Kolejna reklamacja, i znów k.graficzna. kolejny miesiąc czekania. Zawsze można wysłać im pismo o niezgodności towaru z umową i morele musi się ustosunkować na pismo w ciągu 14 dni. Potrafi to przyśpieszyć naprawę/wymianę na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmorelenet Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam,Szukam osób poszkodowanych w relacjach ze sklepem internetowym morele.netSam próbuję od nich odzyskać moje pieniądze, a przy okazji może spróbuję pomóc innym poszkodowanym.Zbieram informacje na temat reklamacji i problemów pod mailem:stopmorelenet@interia.plPonadto przygotowuję pozew zbiorowy przeciwko tej firmie, zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) lol ;)Ile bierzecie % za wygrana? 50%?PS. Jakby ktos nie czail, perfidna reklama kancelarii ktore nie moga sie reklamowac.Mam moze zglosic do palestry panowie? Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...