Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

To jest Beta Multiplayer

 

dla wybrańców :[

 

Niestety nie można włączyć AA i paru innych rzeczy w ustawieniach zaawansowanych :/

Na A64 2540MHz 1GB Ramu X1950Pro oc 700/1600 w 1280x1024 bez AA

od 40 do 60 fps czasami nawet sie pokaże 70 fps :)

 

Pewniakiem w finalnej wersji wszystko na maxa z AAx4

bez 8800GTX nie podchodzić :[

 

Ogólnie miłe wrażenie robi oświetlenie w grze , latarka , błyskawice i cienie są naprawde ładne .

 

 

Tu mnie dorwała anomalia typu "wir powietrzny"

Dołączona grafika

 

zawirowało i zrobiło ze mnie mięso mielone

Dołączona grafika

 

A tu 2 widoczki :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

F5 i wybieramy pogodę jasno ciemno deszcz do wyboru co kto lubi

 

Czasami framerate spada nie wiadomo dlaczego :/

Dołączona grafika

 

p.s

Dlaczego nie robicie screenów Frapsem z licznikiem fps ????

Tajemnica jakaś ,ile komu sprzęt wyciska ???? :)

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tu sa efekty dx 8.1 albo 9.0 ? Jedyne co widzialem, to efekt ognia wydobywajacego sie z beczki, 100x gorszy niz ten z hl2... Mi sie caly czas wydaje, ze odpalilem stara alphe tej gry. O_o

 

Nie da sie ustawic innego celownika, bo ten jest tragiczny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

 

Najbardziej rzucającym się w oczy efektem DX9 jest : Paralax Maping

najlepiej go widać jak oświetlisz latarką cegły /ceglany mur .

 

Ogień w beczce może ..... jest ciut nie udany male ten w HL2 też nie był perfekcyjny .

 

Ogólnie

to teraz trzeba czekać na Singla czyli finalną wersję

tam pewnie będzie więcej fx'ów z DX9 i pewnie będzie z 30% większe obciążenie sprzęta

 

na wagonach widać chyba efekt wypukłości : paralax maping ...chyba

Dołączona grafika

 

i tu na murze

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tu sa efekty dx 8.1 albo 9.0 ? Jedyne co widzialem, to efekt ognia wydobywajacego sie z beczki, 100x gorszy niz ten z hl2... Mi sie caly czas wydaje, ze odpalilem stara alphe tej gry. O_o

 

Nie da sie ustawic innego celownika, bo ten jest tragiczny ?

parallax mapping. powtórze ten render jest sprzed 1.5 roku [ półtora roku] !!! date można nawet znaleść prawdopodobnie w którymś pliku 'xrCore'.

Ten w pełnej wersji bedzie wyglądał zupełnie inaczej i bedzie miał większe wymagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

No faktycznie ,gra miała chodzić płynnie na 6800GT ,chyba kiedyś tak pisali

Na bank do full detali z AAx4 1280x1024 bez 8800GTX nie ruszać

 

jak zwykle to bywa

tylu było optymistów ,jak dzieci po 12 lat z kręconymi blond włosami ,będzie cacy miodzio na sprzecie klasy

7600gt ,i co z tego wyszło

 

Widać teraz będzie gożki płacz :/

 

Jak by tak ktoś zapodał screeny z max ustawieniami 1280x1024

z ostatniej Alphy to byśmy porównali .co ulepszono przez ponad 3 lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak, gramy? kto ma w miarę łącze żeby postawić serwer? Moje neo 512/128 raczej odpada.

Pogralem z jakims gosciem z forum stalker.pl i jedno co powiem to - wstydzil bym sie wydac taka bete. :huh:

Tragedia pod kazdym wzgledem. Kod sieciowy to abstrakcja. ustawione wszystko na low, wyglada slabiej niz alpha a chodzi kilka razy wolniej. Ester egg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

No faktycznie ,gra miała chodzić płynnie na 6800GT ,chyba kiedyś tak pisali

Na bank do full detali z AAx4 1280x1024 bez 8800GTX nie ruszać

 

jak zwykle to bywa

tylu było optymistów ,jak dzieci po 12 lat z kręconymi blond włosami ,będzie cacy miodzio na sprzecie klasy

7600gt ,i co z tego wyszło

 

Widać teraz będzie gożki płacz :/

 

Jak by tak ktoś zapodał screeny z max ustawieniami 1280x1024

z ostatniej Alphy to byśmy porównali .co ulepszono przez ponad 3 lata

głupoty, głupoty i jeszcze raz głupoty

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

nie miałem czasu za dużo się bawić wiec coś ok godzinki pograłem i mam już jakieś zdanie na ten tamet. Po pierwsze TEn silnik (ten jaki jest w tej becie) jest bardzo skalarny czyli idzie albo sprzęt zakatować na śmierć albo ustawić tak, że śmiga aż miło. Ja osobiście grałem na 2 poziomie oświetlenia (tylko obiekty, nie całość) detale na średnie i mam 25 fps. Gra wygląda wtedy dobrze.

Ciężko mi wypowiadać się na ten temat przez pryzmat bety, ponieważ nie ma ona wszystkich efektów z singla. Co więcej nie mam pojęcia jak ona powstawała, w jakim tempie. Kilka elementów różniących sp od tego multi widać od razu np textury. Jest ich sporo w słabej jakości, a z kolei trafiają sie perełki jak skrzynka, która wraz z parallaxem wygląda masakrycznie. O tej becie można by wiele pisać. Jak będę miał czas to pogram dłużej i coś skrobnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ath, że kicha z optymalizacją to się zgodzę, ze wszystkim na low@1024 (btw nie widzę różnicy między low a high) i włączonym full dynamic lights mam średnio 23-24 fps. Nie mogłem zmniejszyć opcji odpowiedzialnej za oświetlenie, co bym nie ustawił gra i tak odpalała z opcją na full, a to prawdopodobnie żre fps najbardziej)

 

Screeny MAX/1024/AFx4/AAx0(niby włączony x4 ale widziałem ząbki)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPKorn3324

 

Skoro w chwili obecnej framerate to jeden wielki zal, to co bedzie jak dodadza te mega efekty graficzne i fizyke ?

Powoli rozjasnia sie obraz, dlaczego ta gra do tej pory nie zostaal wydana.

Jest niegrywalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPKorn3324

 

Skoro w chwili obecnej framerate to jeden wielki zal, to co bedzie jak dodadza te mega efekty graficzne i fizyke ?

Powoli rozjasnia sie obraz, dlaczego ta gra do tej pory nie zostaal wydana.

Jest niegrywalna.

hmm nie wiem czy u kogoś nei szwankuje czytanie ze zrozumieniem ale JA napisalem, że do fps'a jakos specjalnei się czepiać nie można. Możesz ustawic max detale i masz 0 fps (na moim kompie) a ustawisz odp niżej i jest płynność- proste chyba?

 

Ponadto w MOJEJ opinii ta beta to rzeczywiście BETA. mam na mysli fakt, iż gsc w pośpiechu wyciełą z silnika kilka opcji, wrzuciła słabsze textury, a chyba przede wszystkim NIE użyła ostatniej wersji silnika co zaaowocowało niższą optymalizacją. Myślę, że w full będzie to dużo lepiej rozwiązane a patrząc na screeny jestem tego pewien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPKorn3324

 

Ty to głupoty dopiero pociskasz , wiadomo że bronisz swojego zdania

że Stalker będzie super dopracowany i w ogóle będzie śmigał na 7600GT i podobnym .

 

Skalarność

to żeś pomylił chyba pojęcia

co jeszcze wymyślisz ??

 

że wszystko jest Git OK

zawsze można suwakami poobniżać detale efekty

ble ble

chłopie przejrzyj na oczy

i 25 fps suwaki w dół a grafika dalej będzie super piękna

no przegiecie istne

czarne jest białe , tak ??

 

Prawda jest taka że ludzie oczekiwali lepszej optymizacji ,

po tylu latach to chyba nie wygórowane oczekiwania .

 

Na miesiąc przed premierą ty oczekujesz usprawnienia kodu , że niby będzie szybciej ??

ile ty masz lat ???

 

>>W pośpiechu wycieli pare efektów i zrobili demo MP<<

skąd masz takie informacje ??? może masz wtyki w GSC ? :)

 

Na lepsze textury bym już raczej nie liczył , co najwyzej na pare efektów DX9

a do max detali i płynnej gry 1280x1024 z AAx4 tylko 8800GTS/GTX

zresztą Ja zdania nie zmieniłem

i z przewidywanymi wymaganiami sprzętowymi wyjdzie raczej na moje .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screeny DX 8.1 W tym trybie działa AA, no i co oczywiste- gra śmiga o wiele szybciej. Średnio 50 fps ze wszystkim max, z AAx4, AFx4 bez dynamic lights, a bez dodatków typu AA nawet 120fps.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

i anomalia

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

W moim przypadku będzie to chyba najrozsądniejsza alternatywa na płynne granie, tym bardziej że nie wygląda to źle, a klimat jest zachowany jak najbardziej.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem czy u kogoś nei szwankuje czytanie ze zrozumieniem ale JA napisalem, że do fps'a jakos specjalnei się czepiać nie można. Możesz ustawic max detale i masz 0 fps (na moim kompie) a ustawisz odp niżej i jest płynność- proste chyba?

 

Ponadto w MOJEJ opinii ta beta to rzeczywiście BETA. mam na mysli fakt, iż gsc w pośpiechu wyciełą z silnika kilka opcji, wrzuciła słabsze textury, a chyba przede wszystkim NIE użyła ostatniej wersji silnika co zaaowocowało niższą optymalizacją. Myślę, że w full będzie to dużo lepiej rozwiązane a patrząc na screeny jestem tego pewien.

Skoro ja na mp i takich ustawieniach jak napisalem mam maly framerate to ogolnia gra taka mija sie z celem, bo do mp trzeba miec tak z 50 fps, myslalem, ze jak oszpece ta gre na max to tyle bedzie a tu zonk.

 

Dla mnie beta to praktycznie finalna wersja, w ktorej poprawiaaj jeszcze drobne niedociagniecia. W tej wersji wszystko szwankuje, czuje jakby to byla pre-alpha conajmniej, chyba nie tylko ja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno słowo: BETA ...

 

skoro tak twierdzisz ok twoje zdanie. Jeżeli wszystko szwankuje ok nie ma sprawy.

 

Skoro po zmianie detali chodzi tak samo to problem leży po twojej stronie. Ja wpierw miałem oświetlenie max; wszystko max i miałem ... 1fps. zmieniłem oświetlenie na średnie, detale na średnie i mam te 25 stałe no czasami skoczy na 30. Jestem pewien, że gdybym dał oświetlenie niskie i reszta low to fps też byłby wyższy.

 

Z nikim nie zamierzam się kłócić każdy ma swoje zdanie ja trzymam się zdania, iż BETA to BETA i czekam na full ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ath

 

Zgadzam się z tobą w 99%

 

 

Nie ma szans żeby coś w kodzie poprawili w ciągu 1-2 miesięcy

no może drobne kosmetyczne poprawki które mogą przynieś maximum +3-4% wydajności .

 

Jeśli dodadzą efektów DX9 i może tak jak ktoś tu napisał trochę lepszych textur

to gra będzie miała ogromne wymagania ,pozostaje dodać A.I postaci i fizykę

które to obciążą proce znacznie bardziej niż ta beta MP

 

 

FanEk

 

życzę Ci i sobie rónież żebyś miał rację z tym renderem :)

żeby było ładniej i szybciej :)

 

tylko jakoś nie mogę w to uwierzyć

 

Ogólnie nie jest źle ,ale miało być znacznie lepiej :/

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mario2k ja także bronie tytułu tej gry, chyba napisałem dziś ze 2 czy 3 razy już, że render z tej bety jest z 2005 roku. W pełnej wersji bedzie render 2007, bo w styczniu trwały jeszcze końcowe prace nad nim, nawet w pliku xrcore można znaleść info. Myśle że wiem wiecej na temat tej gry niż Ty. Co do bety, to w sumie nie jest tak bardzo tragicznie, nie licząc tego że chodzi średnio, fps powinien być dwa razy wiekszy jeśli nie trzy, wiesza sie przy łączeniu z serwerem lub rozłaczaniem, to takto jest extra :lol: co chcieć to tylko beta, a ja tak sie jarałem.

Czekam na pełną wersje, która bankowo bedzie lepiej zoptymalizowana, a historie że bez 8800GTX nie podchodz do pełnej gry są extra... :P francuzi kilka dni temu grali na 7900gs w pełną wersje i tam śmigało, tyle ;)

 

Aha, ta beta z ustawieniami na full, wcale nie jest w dx9.0, to zwyczajny dx8.1 . A parallax maping, to nie parallax, tylko bump mapping, jak mi LpKorn przypomniał, zerknijcie na ściane z cegłami, gdyby to był parallax z byle jakiego kąta widać byłoby wypukłości, a tu gdy podejdzie sie dościany, widać w sumie tlyko płaską texture.

 

Niektórzy chyba nie czytają ze zrozumieniem, podkreśle więc :)

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest renderowanie DX9 czy nie ? Co do tych spadków FPS w tej becie MP to OBY TO POPRAWILI. Mam nadzieję że wystarczy taki 7900/x1900 do sensownej gry. Do tego jeszcze w MP ,gdzie na pewno nie styknie mi 30 FPS :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FanEK dobrze prawi, i prosiłbym ath i Mario2k o powstrzymanie sie od siania niepotrzebnego zamętu i wypisywania bzdur.

"francuzi kilka dni temu grali na 7900gs w pełną wersje i tam śmigało, tyle" - to chyba niepodważalny dowód na to że ktoś tu nie ma racji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...