Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

Ludwiczek skąd ty bierzesz te screeny ? :D

Co do grafiki, to jest MULTI, jest ona w dx 9.0 ale nie ma tam wszystkich efektów które beda w pełnej wersji gry !! z założenia twórcy zrobili tak by po necie były mniejsze pingi podczas gry online.

BETA = BUGI , tak zawsze było, to jedynie próbka możliwości, nie ma tam prawdopodobnie zaimplementowanego IA.

btw. co do screenów, niektóre pochodza napewno od mprox z OL, a on grał na 800x600 z ustawieniami nie na full, sam mi to potwierdził, wiec nie skreślajcie grafiki na miejscu :)

Aha Trawienny, piszesz o 1.58 a o tej godzinie już powinno wszystko działać, sprawdz PM.

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe właśnie znalazłem screeny ze starej bety... jest lepiej i to nawet o wiele ;]

Troche jest ale nie wiele poruwnując z tymi screenami od Ludwiczka [niektóre mproxa, ale nie wiem czy wszystkie]. Zaczekajmy aż poda ktoś z naprawde mocnym sprzetem, jak to wygląda :D

 

Jak ktoś chce to pisać do mnie na PM, mikołaj przyjechał :D

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kolejny raz mam zgoła odmienne zdanie. Ostatnie filmiki tylko bardziej zachęciły mnie do tej gry. Co do animacji postaci podczas padania... jaka animacja? Tam jest ragdoll... no chyba, że się mylę w co wątpię. W zamian za jeden dziwny upadek widziałem dziesięć, które wyglądały bardzo dobrze. Zresztą... macie prawo do własnego zdania tylko do czego to już dąży? Krzywo upadł, jak kłoda, łolaboga ale kicha będziemy psy wieszać na gsc.

qqrydza (dobrze napisalem Twoj nick :) ) nie masz odmiennego zdania, ja nadal chce bardzo zagrac w ta gre i to zrobie. Nie wiem co by musialo sie "wydarzyc w stalkerze" zeby mnie od siebie odepchnela ta gra. Po prostu doczepilem sie do paru spraw ktore wg mnie mogly by byc lepiej dopracowane, zwazywszy na to ze gra powstaje dobre 5 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje, że jeszcze nikt z Was w nią nie grał.

Brak słów.

 

no tak mialo byc. a jest inaczej?

To jest włączonymi wszystkimi opcja na maxa? Przecież to wygląda jak stara beta pod dx8.

No spodziewacie się po mp nie wiadomo czego od strony graficznej.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale bez przesady qq :) Robią tą grę 5 LAT, więc chyba mamy prawo wymagać, bo multi wygląda gorzej niż half life 2 deathmatch a miał być pogromcą. Jeśli coś jest pogromcą, to w każdym calu. Poczkajemy az ktos odpali na full detalach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się coś wydaje, że jednak grę wypuszczą później niż za miesiąc.

Trochę za dużo tych niedociągnięć.

:(

Że jeste dużo niedociągnięć to nic nie znaczy, to w końcu tylko beta, mi sie zawiesiła 2 razy.

Odpaliłem gre na full detali ze wszystkim co sie da, AA i AZ także na max, komp taki jak w sigu, jeszcze bez oc, bo złożyłem tydzień temu.

Co do grafiki, przyznam że spodziewałem sie więcej, to jest niby dx9.0 tyle że ma powycinanych sporo efektów graficznych. Jak dla mnie wygląda lepiej od bety 2215, ale niespecjalnie dużo lepiej. W opcjach graficznych są 2 buttony których nie można włączyć, cienie traw i cienie słońca, w pełnej wersji na MULTI podejrzewam że bedzie można to włączyć. Wogle wedłóg mnie opcje graficzne zawierają może połowe ustawień jakie bedą, miał być do wyboru render dx8.1 i dx.9.0 , nigdzie nie wdize żeby można to było zmienić. Brakuje DeF, HDR/Bloom, SS, PM i na pewnoe innych [mowie tutaj do wyboru w opcjach].

Aha na razie grałem tylko w nocy, ide sprawdze jak wygląda gra w dzień, defender shading miał podobno czynić cuda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej poprawiam sie, grałem teraz z deszczem, kupiłem latarke, efekty świetlne są bombowe, extra to wyglądam, biorąc pod uwage jeszcze to że nie ma wszystkioch efektów zaimplementowanych :)

Troche screenów

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez nie

---------------

Wlasnie "oblukalem" swiezutka bete. Grafika ustawiona na maksa, 1024x768 i momentami jest kiepsko. Cienie i "cieniowanie chropowatosci" wyglada oblednie, to po prostu trzeba zobaczyc w akcji. Blyskawice noca.....opad szczeny....blyski powoduja ze wszystko przez moment rzuca cien. Zblizenie latara do sciany ukazuje wszystkie nierownosci na scianach, betonie itp. HDR chyba w mp jest nie dostepny, jedynie bloom ktory tez wyglada super. spojrzcie na screena gdzie swiatlo wpada do pomieszczenia przez szklane kafelki, miod. Screeny nie oddaja w pelni tego jak to wyglada. Latarka nie jest sztywno zamocowana do postaci przez co jak biegniemy noca z wlaczona latarka widac gre cieni, bujaja sie we wszystkie strony, cos pieknego. Dzwieki sa raczej te same co w poprzedniej becie. Jedyne co mi sie nie podoba to to ze fpsy leca w dol jak sie zblizamy do drzewa (pewnie ten paralax mapping jest za to odpowiedzialny).

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jin* nie zdaje Ci sie, jest tlumik ;) sorry za pomylke, to nie bylo max tylko high. obiekty oswietlone latarka wygladaja zaje...cie, jeszcze dwa screeny:

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

szkoda ze sa tylko dwie mapki.

 

Mario2k juz piszesz to trzeci raz z bledem, nie ma czegos takiego jak paralaxbumpmaping :lol: jest parallax mapping i jest bump mapping, parallax mapping to bardziej rozwinieta i zaawansowana wersja bump mappingu wiec nie rob miksow z dwoch nazw ;)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CarsonPoland

:)

Postaram się zapamiętać , ale i tak wiadomo o co chodzi

paralax maping to chyba najlepsza z wersji mapowania wypukłości/wklęsłości ?

 

zaraz zresztą sam wsio przetestuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gib bez przesady.

 

hmm ale z czym ? moze faktycznie 'praktycznie do kazdego' to za duze slowo ale jednak da rade pobawic sie w małego tuner'a wpnz ;)

 

btw. dla mnie np. deagle + tlumik = delikatna przesada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smiesznie wygladajacy dym (granat dymny), rozchodzace/rozciagajace sie tekstury we wszystkie strony: Dołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

na kilku screenach uchwycilem moment blysku (troche sie naklepalem w klawiature). pierwszy screen jak podpisalem to dym po granacie dymnym, jak to zobaczylem to moja mina wygladala mniej-wiecej tak :huh: efekt jak z hl1. ale musze przyznac ze parallax mapping wgniata w fotel (zwlaszcza kiedy chodzimy z latarka)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...