harryt Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Poradnik Wstawcie ten link do FAQ Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez harryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Jednak lipa. Nie ma szans grac plynnie na 6600 w ta gre z wlaczonym NG. FPS oscyluje w okolicach 10 wiec nie wiem jak to uczyniles Roger ale ja nie moge grac. Ja gram na moim 6600 z podpisu bez AA i shadows. Gra się płynnie tylko czasem doczytuje z dysku bo mam tylko 512mb ramu więc wtedy haczy ;) Aha nie graj z Frapsem bo wtedy gra się zwalnia i przyciski same się naciskają :blink: Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:RoGeR:. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Jednak lipa. Nie ma szans grac plynnie na 6600 w ta gre z wlaczonym NG. FPS oscyluje w okolicach 10 wiec nie wiem jak to uczyniles Roger ale ja nie moge grac. Nie powiedzialem ze sie gra plynnie :)) Tylko ze jest roznica pomiedzy poprzednimi sterami, gdzie w zadnym miejscu nie bylo plynnoisci. Na tych sa juz miejsca. Poza tym tak OT na tych sterach moge zagrac w Fable w rozdzialce 1280x768 full detail. Na poprzednich sie to nie dalo, max co mialem to 800x600 ze sciagnietymi shadow do polowy. Ja tylko chcialem zeby posiadacze mocniejszych maszyn sprawdzili czy jest wzrost FPS. :)) Ponoc w FarCry te stery daja wzrost 20-30 FPS a w Oblivion ok. 15 FPS. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) VanDalu :D W pełnej wersji jest to samo. To jest jakby efekt zmoczonej lary. Wydaję mi się, że chcieli tym sposobem uzyskać spływającą wodę z lary. ;) Mi jakoś to nie przeszkadza. :) (...) Dobra to inaczej napiszę ;). Wyobraźcie sobie że widzicie Larę w wodzie unoszącą się na powierzchni. Kiedy patrzycie na jej "ciało" przez lustro wody widzicie że wygląd jej modelu (jak i wszystkiego co pod wodą jest) jest załamywany przez "fale" na powierzchni (fajny efekt). I tu jest problem bo ja NIE WCHODZĄC DO WODY a stojąc NAD WODĄ widzę Larę tak jakby była zanurzona!!!! Ale tylko ta czesć która na obrazie przesłania wodę (np. stopy które widać na tle podłoża nie są "deformowane"). I dlatego uważam to za bug! To nie jest ŻADEN efekt "spływajacej wody" i nie jest to "lustrzane odbicie" tylko głupio wygladajacy błąd w renderingu!. Najlepiej niech ktoś zarzuci screena z tego miejsca (to demko wiec zakłądam że pierwszy level), przeskakuję przez kładkę skalną i podchodzę do wody (tu jest screen robiony...sam początek levelu). Jak zobaczę to samo u was to uznam to za bug ale jeżeli nie to znaczy że coś mam nie tak (oczywiście u was to bedzie bez NG). Nara. Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danywatt Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) CYTAT CYTAT CYTAT http://www.tweaksrus.com sterowniki o symbolu 84.37 v2. Zainstalowalem je i ..... jesli mnie oczy nie myla (frap'sa nie uzywam) to Lara chyba dostala lekkiego kopa. :)) Jesli komus sie chce to prosze o sprawdzenie tego. :)) Czytalem tez na boardzie tejze strony ze wiekszosc gier na tych sterach dostaje kopa po 10-15 FPS. :)) CYTAT CYTAT CYTAT Na pewno chodzi ci o te sterowniki 84.37 XP v2 XTreme-G ? Posiadam GF 6600GT. Używałem ostatnio 84.21 whql i gdy wgrałem te o numerze 84.37 Nvidia Beta to w grze Condemned Criminal Origins liczba klatek spadła o 3 fps i wróciłem do tych moich poprzednich 84.21 whql. Te Twoje są w wersji modyfikowanej Xtreme-G Zanim je zainstaluję to jednak wolę, aby ktoś przedemną je zainstalował i spradził jak chodzą takie gry jak Condemned Criminal Origins, Far Cry, F.E.A.R. i NFS MW. Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez danywatt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Dobra to inaczej napiszę ;). Wyobraźcie sobie że widzicie Larę w wodzie unoszącą się na powierzchni. Kiedy patrzycie na jej "ciało" przez lustro wody widzicie że wygląd jej modelu (jak i wszystkiego co pod wodą jest) jest załamywany przez "fale" na powierzchni (fajny efekt). I tu jest problem bo ja NIE WCHODZĄC DO WODY a stojąc NAD WODĄ widzę Larę tak jakby była zanurzona!!!! Ale tylko ta czesć która na obrazie przesłania wodę (np. stopy które widać na tle podłoża nie są "deformowane"). I dlatego uważam to za bug! To nie jest ŻADEN efekt "spływajacej wody" i nie jest to "lustrzane odbicie" tylko głupio wygladajacy błąd w renderingu!. Najlepiej niech ktoś zarzuci screena z tego miejsca (to demko wiec zakłądam że pierwszy level), przeskakuję przez kładkę skalną i podchodzę do wody (tu jest screen robiony...sam początek levelu). Jak zobaczę to samo u was to uznam to za bug ale jeżeli nie to znaczy że coś mam nie tak (oczywiście u was to bedzie bez NG). Nara.Sprawdzilem to i nie mam takiej sytuacji,czyli albo zle patrze,albo tak jest tylko na kartach NV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Legenda nie jest wcale taka krótka :lol2: Rekord w Tomb Raider I to 2:39:30 ;) Tomb Raider II można przejść w 2:44:02, a Tomb Raider III w 2:28:20 :unsure: Więc nie można powiedzieć, że Tomb Raider Legenda jest najkrótszym Tombem :D A co do tych sterowników XG to nic nie są lepsze od 84.43 bynajmniej w Legendzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Sprawdzilem to i nie mam takiej sytuacji,czyli albo zle patrze,albo tak jest tylko na kartach NVAlbo coś od NV albo po prostu ja mam coś zrypane :?...no i nie zapominajmy że ja mam demo tylko i "stare" stery (81.98...nie chce mi się zmieniać na 84.21 a bety do mnie nie przemawiają jakoś ;) ). Ale jak już wcześniej napisałem nie widziałem tego błędu zaraz jak grałem po zainstalowaniu dema a dopiero po modyfikacjach w rejestrze (tylko że ustawienia mam teraz defaultowe wiec powinno być ok a nie jest :/ ). No nic. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Za łatwa i za krótka. Grafa też nie poraża. Choć i tak uważam, że to jedna z bardziej udanych części cyklu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Co ty sie wypowiadasz o grafie jak grasz na Radku 9700 gdzie tnie nawet na high :angry: A tak w ogole to kiedy beda oficjalne nowe stery pod Legend a nie bety ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Co ty gadasz ? Na radku 9700 tnie na high ? Rozumiem ze moze przyciac ale napewno nie tak by nie dalo sie grac... Ten twoj 6600 to tez nie jakis demon predkosci ;) Co do sterow to niech tez ATI cos zrobi. Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Testowalismy dzisiaj ze znajomym na X1800 Sapphire 512GDDR3 AMD 64 3ooo@4ooo tego nieszczesnego TR:L... Na 1024/768 wszystko ON oprucz AA w JAPAN odrazu po filmiku bylo na wprost jak sie patrzylo Larą bylo okolo 30-40FPS... Jak sie obracalo kamera bylo z 80-90 oczywiscie mowa tutaj o patchu 1.1... Wlaczylem taki sam tescik u mnie i tam gdzie bylo 30-40 u mnie bylo 34 okolo a tam gdzie on mial 80-90 to mialem od 90 do ponad 100... On ma 2GB ram a ja mam 1GB... Procka oczywicie podkrecilem do jego ustawien zeby bylo podobnie... Jego karta pracuje na standardowych i moja wiec sami ocencie czy te 512GDDR3 pomaga... Nie wiem moze zle miesjce do testowania wybralem no ale mowie co bylo...Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Co ty sie wypowiadasz o grafie jak grasz na Radku 9700 gdzie tnie nawet na high :angry: A tak w ogole to kiedy beda oficjalne nowe stery pod Legend a nie bety ?Nie masz pojęcia na jakim sprzęcie grałem w tą gre wiec nie pierdziel głupot człowieku. Pozatym na radku też było testowane i śmiga bezproblemowo. Juz pomijam fakt ze ciągle goni Cie w grze banda klonów. Może to tylko ja miałem takie szczęście ale motyw w knajpie z tokomonto (czy jak on tam miał) i objazd kamery przez jego ochroniarzy mnie prawie z krzesła zwalił, każdy wyglądał identycznie, a było ich chyba z 4 :D Gierka jest ładna ale nie jest to nic wielkiego tak naprawde. Najbardziej mi sie nie podoba to, że jest banalna (a autoaim jak na jakieś konsoli) i króciutka. Na serio sie zastanwiam co tyle miejsca tam zajmuje (instalka ponad 7GB).Duża różnica jest też w detalach między kluczowymi postaciami, a pobocznymi. Wystarczy popatrzeć na Lare i na żołnierzy w Kazahstanie. Wyglądali obok siebie jak postacie z różńych gier o dużej przepaści między sobą w sferze graficznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Co ty gadasz ? Na radku 9700 tnie na high ? Rozumiem ze moze przyciac ale napewno nie tak by nie dalo sie grac... U mnie na radosławie 9700 gierka pocina jak szalona w 1280x1024 bez efektu głębi obrazu i AA ... Z AA potrafi zjechać do 18 FPS przy jakichś skomplikowanych miejscach - choćby wejśćie na basen w domu Croftów. Aż sam się dziwię ile jeszcze powera ma staruszek :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ta gra targa wyśmienicie nawet na Medionie 9600TX(9500Pro). Karty ATI jeszcze długo będą służyć. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 U mnie na radosławie 9700 gierka pocina jak szalona w 1280x1024 bez efektu głębi obrazu i AA ... Z AA potrafi zjechać do 18 FPS przy jakichś skomplikowanych miejscach - choćby wejśćie na basen w domu Croftów. Aż sam się dziwię ile jeszcze powera ma staruszek :PTo dojdz do Japoni :) Do Japonii smiga nawet na radq 9550 a potem nawet u siebie musze spuscic aa do x2 (oczywiscie daltego tak dobrze,bo bez NG) Tomb Raider II można przejść w 2:44:02,To ciency sa,ja przeszedlem w 2 i pol oczywiscie bez sekretow :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 no ja nie marudziłem. 1024x768 na max bez AA i minimum 25-30fps przez całą gre było więc o so chosi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Nasza "kochana" Cenega Poland znow cichutko zmienila date wydania Legendy na czerwiec :mur: Przeciez to jest zenujace. Tam nie ma tyle textow zeby tlumaczyc 2 miesiace !!!! Czy oni sa normalni ? A tutaj jest opis jak włączyć rozszerzoną możliwość wyboru efektów graficznych. Gre mozna tak dostosowac, ze na moim 6600 nextgen dziala SUPER !!!! Daje wam screena z jakimi ustawieniami gram :D W Boliwii doszedlem do zagadek ze skrzynkami i narazie zero zaciec :lol2: No raz sie przycielo bo dysk cos meczyl <_< Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Haha - to dziala !! Oto dowod pierwszy i drugi.Co prawda musze teraz grac w 1024 bez AA ale mam NG na X800 haha :D Zastanawiam sie czy aby napewno bede zmienial mobo i grafe na 7800gt :D Co prawda przytnie troszq rzeczywiscie,ale panowie,mam next gena na karcie,ktora go nie obsluguje :) Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Daj jeszcze jakieś screen'y bo dziwnie to wygląda. I te cienie jakieś kiepskie no ale radki tak mają. Hehe. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Daj jeszcze jakieś screen'y bo dziwnie to wygląda. I te cienie jakieś kiepskie no ale radki tak mają. Hehe. ;) Wybierz mi miejsce gdzie mam zrobic tego screena.Japonia i Ghana. Przy okazji cos odkrylem.Jesli na zintegrowanych kartach pierdzi Wam dzwiek tak jak u mnie to wystarczy wejsc do rejestru i w reverb ustawic 0 :) Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) OMG! Jak tylko znajde chwile czasu to wyprobuje to na moim radku i porobie testy :) Aha jeszcze jedna sprawa. Ktos moze wie czy da sie tak uaktywnic dzwiek na 4 glosniki w grze? Co prawda mam dzwiek w 4 ale jest to stereo.. nie ma dzwieku przestrzennego :-| Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Tak myslalem ze predzejc czy pozniej ktoś uparty odpali NG na starszych kartach. Trzeba bedzie faka zaktualizowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 OMG! Jak tylko znajde chwile czasu to wyprobuje to na moim radku i porobie testy :) Niestety ostrzegam.W ghanie przy wodospadzie to nie tnie u mnie dopiero przy wylaczonych cieniach z patchem 1.1 !! Z cieniami spada nawet do 10fpsow !! Ale tylko przy wodospadzie tak tnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wybierz mi miejsce gdzie mam zrobic tego screena.Japonia. Przy okazji cos odkrylem.Jesli na zintegrowanych kartach pierdzi Wam dzwiek tak jak u mnie to wystarczy wejsc do rejestru i w reverb ustawic 0 :) Sorki hydro, poprzedni post to była taka mała podpucha :wink: ale Twoje zdjęcia i tak odbiegają od tego co widać na screen'ach poniżej. Możesz robić takie jak te byle nie było widać tylko głowy Lary. Daj całe sceny i z fraps'em może? Może jeszcze ktoś wyrazi swą opinie, by nie było, że stronniczy jestem czy cuś. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) No wiesz ja mam nextgen normalny bo mam ps 3.0 i powiem ze jak sie je wylaczy to roznice zauwazylem tylko w wydajnosci ;) Grafika jest naprawdę taka sama !! Japonia Ghana Wiecej screenow dam pozniej :D EDIT: Sorry zauwazylem ze HDR brakuje tak jakby albo jest slabszy :angry: Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wreszcie ktoś sie za to zabrał :) Ide potestować, ale jak narazie już wiem że nie pogram na takich ustawieniach jak poprzednia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 u mnie cos to wszystko takie ciemnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Pluskwa -> A masz patcha ? Zrobiłem dla was porównanie B) Jak widać z ps3.0 woda wygląda precyzyjniej i textury skały są bardziej wypukłe :blink: No ale niestety z ps3.0 troszq tnie <_< Różnica w grafice nie jest wielka, a wydajność dużo wzrasta na ps2.0 :) High: NextGen ps2.0 NextGen ps3.0 Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 mam, juz jest ok, ale tylko wtedy jak wlacze AA, bez niego wszystko jest ciemne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...