Skocz do zawartości
Gość kev

Quake IV

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce Ciebie obrazac ale jakbys mial odpowiedni sprzet to bys inaczej tutaj pisal albo zachowal te dziwne uwagi na inne czasy bo w akcji takie fajerwerki i oswietlenie dajace wlasnie te odbicia robia niesamowite wrazenie. I mowie to z calym podziwem dla Carmacka bo aby takie cudo wyrzezbic zeby dzialalo na srednim kompie to juz szok.

Oczywiscie moze Ciebie to denerwowac, ze bump mapping daje po oczach.

Mnie i jak widac calej rzeczy ludzi sie to podoba.

 

Nie mow, ze to nie jest piekne.

Dlaczego akurat Ciebie taka grafika denerwuje ?

 

1722188[/snapback]

Tu jak najbardziej nie chodzi o sprzęt. Ja jestem po prostu graczem, który wychował się na Duke, Jedi Knight, Quake 2, Unreal (ach te piksele) i reszcie starych shooterów, a takie świecenie zaprezentowane na screenie, po prostu mnie denerwuje. Czy tylko ja tak czuje? Nie wiem. Wiem natomiast, że jeśli wychodzi nowa gra to zawsze się tak świeci (to chyba przez te Shadery?). Ja na swoim sprzęcie moge spokojnie grać w Q4, ponieważ gdy nie ma akcji mam ok 40FPS, a dopiero podczas walki (ostrej) spada mi do 17FPS. No ale to nie znaczy, że narzekam, bo mi się tnie. Te same głupawe jak dla mnie efekty są w FEAR, AOE3 i paru innych nowych grach (teraz trudno mi je tu podać, bo ostatnio nie śledzę co się dzieje na rynku gier), ale wiem, że np. w UT2004, GTA: SA nie było to aż tak widoczne i grało się przyzwoicie.

 

No i jeszcze ta ciemność - moim zdaniem popsuła typowy, Quake'owy klimat...teraz nawet nie uruchamiam Q4, ponieważ jakoś mnie to nie kręci, i moim zdaniem sknocili trochę multiplayer, a w singlu ta cała "współpraca", AI i parę innych rzeczy po prostu wkurza.

 

:) Takie jest moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem ta gre.

Gre roku jak dla mnie.

Na poziomie General ostatnie misje sa naprawde ciezkie i gdyby tak nie quick save to ja nie wiem czy jest jakis zeznik, ktory by przeszedl je tylko na autosavach.

Gra zostanie u mnie w pamieci jak hit, jako legenda osmiele sie powiedziec.

Kilka nawiazan do poprzednich czesci.

W kwestii fabuly to wiadomo ale takie akcje jak "linia produkcyjna" stroggow to z q2, pod koniec platforma ktora powoli zjezdza a pokazuja sie nonstop Stroggi to z jedynki.

Kilka jeszcze takich smaczkow bylo ale teraz nie pomne bo jeszcze sie trzese po rozwaleniu Core :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to to raczej sie wyklucza, w Ultra to tekstury sa niekompresowane, wiec robisz sobie tym detale 'High'

Faktycznie, wzorując się na profesjonalnie zrobionym configu na wygląd, trochę pogrzebałem w swoim i gra wygląda już lepiej niż doorn3, szkoda tylko że przy AAx2 potrafi mi miejscami zejść do 20FPS co już zbyt płynnie nie jest :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do Mess'a, co to za odznaczenie dostales w tym filmiku?? (5:09min)

1724204[/snapback]

jak strzal z rakiery w ciagu 3 sekund poprawisz railem i zabijesz

 

Jak sie nagrywa demka w Q4 tak, żeby ważyły odpowiednią ilość miejsca a nie tak jak te ostatnie 49 MB ? Jest jakaś opcja żeby nagwywać coś a`la Q3, gdzie demo zajmowało nie więcej jak 3MB ?

1724449[/snapback]

recordnetdemo nazwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość christie_zabanowany

o zesz w morde, ale ja sie umeczylem z ta finalna mapa.. :D tluklem to teraz z poltorej godziny! :D nie bede spojlerowal wiec powiem tylko ze gdybym wiedzial ze to tak.. ;)

 

solucji czytac nie lubie - sam lubie rozkminiac, kodow nie wpisuje, wiec sie zeszlo troche hehe, ale za to jaka satysfakcja teraz :D

 

no coz, gierka wy-**-ba-na, nie ma co pieprzyc glupot :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszlem grę juz jakis czas temu (jak dla mnie swietny gameplay i godziwa kontynuacja dwójki) i mam małe pytanie do tych co tez juz przeszli:

 

w grze jest mozliwosci upgrejdowania broni , kazda bron moze uzyskać dodatkowy atut (np nail gun dostaje małego zooma połączonego z naprowadzaniem pocisków na cel) ...i teraz własciwe pytanie , czy ktos z was zdobył upgrejdy do wszystkich broni(czy też moze w grze jest tak zrobione ze chcąc nie chcąc dostaje sie upgrejdy do wszystkich broni)..nie jestem pewien ale zdobyłem upgrejdy chyba tylko do częsci broni nie do wszystkich. nie przypominam sobie by jak grałem by upgrejdowany był pistolet, granatnik, ati-matter gun i podstawowy karabin mający standartowo celownik.

 

jesli ktos wie cos więcej na ten temat to niech coś skrobnie. B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim poscie napisałem czego nie miałem zupgrejdowane a nie co miałem(nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy) ...podsumowując:

 

na pewno miałem zupgrejdowane:

 

-railguna(wieksza moc o ile pamietam) ale roznic wizualnych w wyglądzie broni chyba nie było

 

-rakietnicę(mozna było kilka pociksów szybko wystrzelic serią jeden po drugim)

 

-nail guna (dodanie zooma i naprowadzania pocisków na cel)

 

-strzelbę (dodanie magazynka na naboje)

 

...co do reszty to albo nie była zupgrejdowana albo w taki sposób ze to przeoczyłem w ferworze walki (jesli np w hyperblasterze zwiększono moc ale nie zmieniono wyglądu to mozna w czasie gry tego nei zauwazyc)

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Upgrady:

 

1. Karabinek - z 40 na 80 naboi

2. nailgun - najpierw dodatkowy magazynek, a pozniej zoom z nakierowaniem pociskow

3. rail - zwielokrotniona moc (jezeli dobrze pamietam to 300% )

4. shotgun - magazynek na 10 naboi i repetowanie calego

5. rakieta - namierzanie na altfire

6. plasmagun - odbijajace sie kulki

 

Nie bylo upgradow pislotecika, BFG (ta nazwa mi sie przyjela jakos :P ) i lighting guna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość christie_zabanowany

Upgrady:

 

1. Karabinek - z 40 na 80 naboi

2. nailgun - najpierw dodatkowy magazynek, a pozniej zoom z nakierowaniem pociskow

3. rail - zwielokrotniona moc (jezeli dobrze pamietam to 300% )

4. shotgun - magazynek na 10 naboi i repetowanie calego

5. rakieta - namierzanie na altfire

6. plasmagun - odbijajace sie kulki

 

Nie bylo upgradow pislotecika, BFG (ta nazwa mi sie przyjela jakos :P ) i lighting guna.

1725196[/snapback]

lightning gun - razenie kilku przeciwnikow naraz jesli stoja kolo siebie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mess - czy s1l to ten sam co wystepował w Infinite Trajectory 2 ?

 

BTW. odpaliłem quaka na tym co mam w podpisie :lol:

SP - od 1 do 30 FPS - przy czym przeciętnie jest 5-10 :lol: jak jest ciemno to 18-30 :D

nie liczyłem na nic wiecej, z ciekawosci chciałem odpalić, na przekór oficjalnym wymaganiom - karta z pixel shaderami 1.0 i procek 2000 MHz + 512 ramu

okazuje sie że gamespy śmierdzi :lol:

Edytowane przez pain.exe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość christie_zabanowany

Wiesz, ze zauwazylem takie dziwne dzialanie LG, a nie pamietam w ktorym momencie mi go zupgradowali ? :)

1725284[/snapback]

pamietam jak go technik upgrade'owal, ale nie pamietam kiedy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włąśnie sobie Q4 zapuściłem... Ustawiłem na high i jazda! Intro do bani :P Te z Q2 było duuuużo lepsze ! Sama gra... Hmm.. No nie wiem... O ile Q2 wciągnął mnie juz od pierwszych chwil to Q4 już mnei tak nie przekonuje... Niektórzy strogosi wyglądają wręcz śmiesznie :D Dzwięki broni i strogów też jakies takie kiczowate... Pogram jeszcze chwilę, ale coś mi się zdaje że Q4 do FEAR nie ma co podskakiwać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh z configami chyba nigdy nie skończe eksperymentować :D. Okazuje się że silnik Q4 (D3) posiada bardzo duże możliwości ustawiania wszystkiego. Właśnie uskrobałem config9 po zmianach różnych parametrów timingowych i casche'owania i innych, który w stosunku do mojego ostatniego config5 oferuje grafikę w tej samej jakości z wszystkimi efektami a chodzi płynniej i wydajniej o ~10 fps na kompie z podpisu. Wynik w timedemo - 46.7 fps (1024x768 4xAF, 2xAA, UltraHigh). Na moim kompie gra się odczuwalnie płynniej.

 

Dołączam config9 dla zainteresowanych.

 

 

Pozdrawiam,

Quake4Config9.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skończyłem jest super, w ostatnich levelach nieźle na[ciach!]owałem, poziomy niezłe dobrze wyważony stopień trudności, jedynie szkoda że boty nie zachowują sie jak w fear, ale ich liczba, siła i różnorodność rekompensują brak zaawansowanej inteligencji, generalnie ciekawa gra, godna następczyni q2, doskonale sie bawiłem szczerze mówiąc lepiej niż przy fear (horror niezły ale do silent hila musie się skryć, nawet klimatem do residenta nie dorasta choć to głupia bajka o zombi)

Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...