bryce Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) No tak jak już wpadłem na ten temat to dołącze coś od siebie. Prosze uważać na Jakuba Kosteckiego który mieszka w Piasecznie oszust który zawinał mi 820zł za laptopa ;) ofc nie chce oddać kasy a psy umozyły śledztwo bo powiedział im że mi odda a [ciach!] z tym było. Jak ktoś byłby w stanie mi pomódź w odzyskaniu kasy to bardzo prosze....... Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 No tak jak już wpadłem na ten temat to dołącze coś od siebie. Prosze uważać na Jakuba Kosteckiego który mieszka w Piasecznie oszust który zawinał mi 820zł za laptopa ;) ofc nie chce oddać kasy a psy umozyły śledztwo bo powiedział im że mi odda a [ciach!] z tym było. Jak ktoś byłby w stanie mi pomódź w odzyskaniu kasy to bardzo prosze....... skoro dla psow dajesz sprawy policji to sie nie dziwie :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) skoro dla psow dajesz sprawy policji to sie nie dziwie :evil: Ja uznaje psy i policje, w tym przypadku to były psy bo uzasadnienie było napisane tak jak by nigdy nie czytał materiałów dołączonych do sprawy(Piaseczno), policja była u mnie w mieście zostałem dokładnie o wszystkim poinformowany i poinstruowany sami zreszta stwierdzili że to bzdura te uzasadnienie ;) . Dziwnym trafem zadzwoniłem od razu po tym jak dostałem to uzasadnienie a okazało się że Pan prowadzący sprawe jest na urlopie, no to wysłałem zazalenie no ale poczta ukradła list polecony, ha ha ha śmiech na sali ... Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) szanowny Pan Scythe aka wodnik wielki cwaniak sprzedał mi miecha temu sqd do tej pory nie mam pisałem wiele razy zero odp dzwonilem nikt nie odbiera bo ponoć gdzieś na wsi siedzi i nie ma internetu ogólnie leci sobie mocno. Z tydzien temu wyslałem pm do niego i o dziwo odpisał "ja ciebie tez ;*;*;*" zachowuje się jak [ciach!]iarz bo i userowi rafwlkp wisi mobo msi oczywiście też jeszcze nie wyslał. Nie za bardzo wiem jak z takimi ciotami postępować. Iść do niebieskich? Bo mam dość tego szczyla Pozdrawiam edit dodam że mam jego nr gg kupiłem sqd jak był ponoć w swoim mieście Zabrzu jak wyjechał na tą niby wieś zero kontaktu ale miał na opisie że sprzeda jakiś tam teleofon więc z innego nr gg napisałem do niego że chce kupić i oczywiście odpisał. Jak już rozmowa się ciagneła to przedstawiłem sytuacje a on twierdzi ze nie jest Adam tylko jakiś Kamil i nie z zabrza tylko z Zawiercie a sprawdzam nr w katalogu publicznym i są dane naszego kochanego wodnika oszusta. Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez grzeesiek07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskarro Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Też miałem z nim do czynienia. Swego czasu chciał ode mnie coś kupić (chyba chłodnice do wc). Mocno prosił, to dałem mu nawet wysyłkę gratis, za co mnie nazwymyślał, powyzywał, że jeleni szukam (?). Na szczęście to transakcji nie doszło.... Dziwny człowiek, ale z gadki z tego co pamiętam, to dzieciak jakiś, tak kojarzę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 A jak myslicie za co wyrwal juz kilka banow?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaan Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mam pewien dylemat zwiazany z serwisem. Otóż.. Jakies 3 tyg temu wyslalem dysk do serwisu. Po 1,5 tygodnia sledzenia przebiegu serwisowania dysku dowiedzialem sie iz dysk naprawiono. Dwa dni pozniej otrzymalem dysk, tylko... Okazalo sie ze to nie moj dysk tylko wymienino go na nowy. Przyznam, ze nie mam powodow do narzekania(chociaz zawsze sie cos znajdzie ;) ). Pytanie co z gwarancja? Czy przysluguje mi nowa czy nadal wszystko dziala pod szyldem starej gwarancji? Jeszczez jedno... po zlozeniu reklamacji otrzymalem na maila potwierdzenie zlecenia gdzie jest zawarty numer seryjny wlacznie z data produkcji. Wszystko bylo ok, poki nie dostalem dysk z powrotem. Okazalo sie ze po "zwrocie" dysku, numer seryjny rozni sie od tego podanego przezemnie w zleceniu(czyli ten sam w potwierdzeniu zlecenia na skrzynce mailowej!!!) a na koncie sklepie jest ten nowy.. I co tu zrobic??!! Sam juz nie wiem.. Pomocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeNZuO Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Silent-pc.pl z całą stanowczością przestrzegam przed tymi oszustami firma która zwodzi, jest nierzetelna, skontaktować się z nimi to cud (siedzibe mają chyba na Kamczatce) a przy tym wszystkim jest bezczelna, wciskajac kit ze wszystko bedzie dobrze, a nie bedzie Zamowilem towar który rzekomo mieli, jak sie okazalo - nie mieli, ale moga sprowadzic za tydzien. Za tydzien oczywiscie nic, zwalanie winy na dostawców, mowia ze jeszcze tydzien, no to czekam i znowu nic, o problemach z kontaktem juz nawet nie bede mowił. W koncu jakims cudem po mailach i wydzwanianiu zazadalem anulowania zamowienia i zwrotu wplaconych pieniedzy.Tak minął około miesiąc. No oczywiscie zwrot nie jest taki prosty, bo niby pracownik z ktorym rozmawialem nie moze tego zrobic, a jedynie szefostwo które jest na urlopie, ale za tydzien wraca, to mi pieniadze zwroca. No dobra poczekam, ale jak sie pewnie idzie latwo domyslic, po tygodniu ani zlotowki zwrotu na moim koncie. Mialem juz tej sytuacji troche dosc, zblizal sie urlop, odstawilem ja na razie na bok. Dwa tygodnie pozniej sprawdzam konto i oczywiscie zero, w tej sytuacji opinia o tej firmie jej szefostwie i pracownikach jest tylko jedna - totalna porażka i kompletne nieporozumienie, niech sie lepiej wezma za handel ogórkami. Prawdopodobnie moich pieniedzy juz nie odzyskam, chociaz byloby milo gdyby mieli choc odrobine przyzwoitosci i honoru, w ten sposob przynajmniej by nieco odzyskali w moich oczach, niestety na dzien dzisiejszy ta firma jest dla mnie skreslona. Poza tym strona ich nie dziala, pewnie firma upadla, a szefostwo z kasa ucieklo za granice. Coz, widac ze wciaz w Polsce znajduja sie pseudobiznesmeni, przez ktorych ludzie czesto traca zaufanie do firm, a najbardziej traca na tym firmy, które nie są niczemu winne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Rozumiem, że sprawę zgłosiłeś na Policję ? Przecież to jest zwykła kradzież. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Jezeli chodzi o Silen-PC to Sklep internetowy, działający pod adresem hardtech.pl, jest własnością firmy Connect, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Torunia z numerem ewid 39464, z siedzibą w Toruniu przy ul. Szarych Szeregów 5/67. Adres wykonywania działalości to ul. Wapienna 10/211, 87-100 Toruń Jak widac wlascicielem jest zapewne Blacky z ktorym o ile pamietam byly juz klopoty tego typu Szkoda tylko ze z tym sklepem zapewne dalej jest wiazany stary wlasciciel (_VIP_) ktory to stworzyl, rozwijal i pracowal nad renoma Silent-PC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Skontaktuj się z tym panem: http://forum.purepc.pl/uzytkownik/33// Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blacky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Jezeli chodzi o Silen-PC to Sklep internetowy, działający pod adresem hardtech.pl, jest własnością firmy Connect, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Torunia z numerem ewid 39464, z siedzibą w Toruniu przy ul. Szarych Szeregów 5/67. Adres wykonywania działalości to ul. Wapienna 10/211, 87-100 Toruń Jak widac wlascicielem jest zapewne Blacky z ktorym o ile pamietam byly juz klopoty tego typu Szkoda tylko ze z tym sklepem zapewne dalej jest wiazany stary wlasciciel (_VIP_) ktory to stworzyl, rozwijal i pracowal nad renoma Silent-PC Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski, przyjacielu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Skontaktuj się z tym panem: 3082796[/snapback] Szkoda tylko ze z tym sklepem zapewne dalej jest wiazany stary wlasciciel (_VIP_) ktory to stworzyl, rozwijal i pracowal nad renoma Silent-PC Szkoda tylko ze _Vip_ nie potrafił zrobic niczego jak nalezy i w zasadzie przez niego jestem bez sprzetu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) Zeby się nie skontaktował. _Vip_ zniknął w maju.... Ja mam problem z reklamacją w hardtechu, ale najprawdopodobniej pozwe firmę której własnoscia jest sklep do sadu i się nie będe dłuzej z nimi bawił... Przy okazji zrobie to samo z Angelą... Szkoda tylko ze _Vip_ nie potrafił zrobic niczego jak nalezy i w zasadzie przez niego jestem bez sprzetu... odebrales przesylke (lub Twoi rodzice) ktora zostala uszkodzona przez kuriera.. sorry ale w tej kwestii pretensje mozesz miec tylko do siebie. O przebiegu rozmów z kurierem byles informowany, rowniez o tym ze reklamacja nie zostala uznana (wlasnie przez to ze paczka zostala przyjeta od kuriera, a reklamacja zgloszona dopiero kilka dni po odebraniu) tyle wiem ja i dokladnie to samo wiedziales Ty serwisem zasilacza (spalony topower) zajmuje sie firma Angela o czym tez wiedziales i dostales stosowne namiary Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez _Vip_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Sorry, ale jesli firma kurierska nie chce wziąć na siebie odpowiedzialnosci za uszkodzenie przesyłki to odpowiedzialnosc spada na sklep za sprzedanie towaru niezgodnego z umową(dokładnie znaczy to ze taka wyszłą ze sklepu). O tym jaki był stan obudowy wiedziales jeszcze tego samego dnia. Ja tego tak nie zostawie, a zebrana cała korespondencja z tobą i tym pseudosklepem w zupełnosci wystarczy mi w sądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Sorry, ale jesli firma kurierska nie chce wziąć na siebie odpowiedzialnosci za uszkodzenie przesyłki to odpowiedzialnosc spada na sklep za sprzedanie towaru niezgodnego z umową o czym wiedziałes w dniu odbioru przesyłki. pokarz mi gdzie jest cos takiego napisane zostala wyslana obudowa prosto z angeli, oczywiscie nowa, calkowicie sprawna i pozbawiona wad. W drodze zniszczyl ja kurier, a Ty (czy tam Twoi rodzice) taka przesylke odebrales (a masz pelne prawo i obowiazek sprawdzenia przesylki przy odbiorze czy wszystko jest OK...doskonale o tym wiesz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Naprawdę myslisz ze cos takiego przejdzie? Tymbardziej ze ja nawet tej obudowy nie mam... Akurat pracuje w handlu i wiem jakie mam prawa. Kwestia kuriera nie ma tu zadnego znaczenia(pomijam juz fakt ze dodadkowe opózniejie wynikło z winy firmy kurierskiej...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 SGJ , a mozesz napisac cos o Angeli? Pamietam , ze kiedys chcialem tam kupic to i owo , na www towar jest dostepny od reki wiec pofatygowalem sie osobiscie do nich i...towaru w ogole nie mieli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zasilacz z reklamacji(z hardtech...) wysyłają mi od kilku miesięcy. Po ostatniej interwencji, w poniedziałek dostałem info ze juz go powinienem miec tylko cos nie bardzo go widze... Oba "sklepy" są siebie warte... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Chciałbym zgłosić się do zrobienia czegoś w rodzaju listy. Tzn. jest sklep x i za udaną transakcję : +1 punkt. Za nieudaną -1 punkt. I takim sposobem zrobimy bilans. Oczywiście wpisywane sklepy będą te bardziej znane. Co Wy na to ? Bilans by był brany z tego tematu. Zielone logo z adresem sklepu - jako pozytyw, czerwone jako negatyw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja jestem za. Można by jeszcze zrobić taki dla użytkowników forum ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Również mogę to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Trzeba by uwzględnić reklamacje i serwis - transakcje to często akurat najlepsza strona sklepów online. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 No to problemy z serwisem i reklamacją też by były liczone jako -1 punkt do ogólnej klasyfikacji. Jak sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goru Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Pomysł jest OK :) Jestem jak najbardziej za Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 No to jestem w trakcie. Na razie będą to same sklepy i na razie wszystkie oceny na -, ale później jak pozytywne opinie też by były wpisywane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Chciałbym zgłosić się do zrobienia czegoś w rodzaju listy. Tzn. jest sklep x i za udaną transakcję : +1 punkt. Za nieudaną -1 punkt. I takim sposobem zrobimy bilans. Oczywiście wpisywane sklepy będą te bardziej znane. Co Wy na to ? Bilans by był brany z tego tematu. Zielone logo z adresem sklepu - jako pozytyw, czerwone jako negatyw. Wedlug mnie to nietrafiony pomysl , a Borsuczy Krol wspomnial juz czemu. Wiekszosc klientow , kupujacych (popatrzcie na zamowienia w Morele) wystawia komentarz pozytywny w momencie , gdy dojdzie do nich towar , a tymczasem sklep powinno oceniac sie tylko po serwisie , tym jak rozwiazuja problemy. Za udane transakcje bedzie z 1000 komentarzy , ale niech tylko 3% z nich ma problem z serisem , nadazacie? To tak jak na Allegro , 5000 komentarzy i powiedzmy 100 rzeczowych negow. Kto uwierzy w to , ze ten sklep olewa gwary skoro wiekszosc nie oddala sprzetu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) Już za późno :D http://forum.purepc.pl/temat/osla-laczka/7...erowych/274322/ Ew. mogę zmienić formułę tematu opierając ranking o średnie ocen np. z opineo, czy ceneo... Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez Miguel707 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To raz, a jest jeszcze druga strona medalu - sklep dostaje minusy za niekorzystnie rozpatrzone reklamacje, choc klient ewidentnie probuje wala zrobic (np. sam cos zepsul i liczy, ze sklep nie zauwazy), ew. domaga sie duzo wiecej, niz wymaga z obowiazujacego prawa. W obu przypadkach serwis moze byc jak najbardziej ok, tylko klient ma za wysokie mniemanie o sobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) No to zmieniam formułę na średnią z Opineo. PS. Teraz lepiej ? Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez Miguel707 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...