Skocz do zawartości
cavarr

Earth 2160

Rekomendowane odpowiedzi

No hej kupilem gre (2 sztuki jak obiecalem (jedna dalem bratu) - bo tak mnie zjechaliscie ;) ) zainstalowalem i pogralem chwilke. Gra jest nawet miodna, jak za taka cene - nie jest to moze mistrzostwo swiata ale gra sie przyjemnie. Strasznie sie obawialem tych wymagan bo tak straszyliscie a jak narazie jest wrecz przeciwnie :

 

zainstalowalem catalysty 5.7, gram caly czas z wszystkimi detalami w grze na max w rozdzielczosci 1600x1200 z 4xAA i 16xAnizo narazie skonczylem cala pierwsza misje (ta startowa) i grajac caly czas z wlaczonym frapsem nie widzialem nigdy ponizej 30fps, w bazie mialem pod koniec misji ok 20 budynkow i liczba jednostek max do wyprodukowania 120, przeprowadzalem ataki calymi stadami popjazdow i piechoty, i nie mialem zadnych zwolnien, robilem zoomy i na max oddalalem i tez nie mam zadnych problemow, min FPS to 30. Nie wiem moze jeszcze mialem za mala baze i za malo wojska zeby zwalnialo jak pisaliscie. Teraz zaczynam 2 misje ta gdzie jest skazenie terenu wiec zobaczymy jak bedzie z wydajnoscia. Narazie I mapa bez danych zwolnien gra sie idealnie i to jak pisalem w superch detalach 1600x1200 4xAA 16xanizo detale na max. Moze to te nowe cat 5.7, no chyba ze u was w 1 misji tez tak ladnie lata dopiero pozniej sa te spadki fps

 

pozdro

 

P.S. Aha zrobilem tez test sredniego FPS za pomoca frapsa to wyszlo mi w tych ustawieniach co pisalem 42,238 fps

Edytowane przez Jordi23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość watow

jak odpalic ten benchmark kupilem to cudeniko wczoraj i nocke zarwalem szczerze mowiac to nie wyobrazam sobie earth 2170 bo to jest full wypas :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wieczorem zapodam testy na sterach 5.6 - 5.7, na kompie z podpisu.

 

watow--> na ikonce skrótu w elemencie docelowym na końcu wpisujesz: -benchmarkconfig

Edytowane przez Zelek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci chodzi gra ? Napisz ile masz w benchmarku w 1024 i detale niskie oraz srednie.

1552792[/snapback]

Wszystkie testy robiłem z wyłączonym antialiasingiem

1024x768 detale wysokie- 15,6 fps

1024x768 detale średnie- 20,2 fps

1024x768 detale niskie- 30,7 fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz mi pomóc, chwalisz się że skończyłeś kampanię ED.

Nie widzisz, że mam problem?  :wink:

1552157[/snapback]

Zara zobaczę.....

 

EDIT:

 

Wysłałem. Mam nadzieję że będzie działać.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra testy przeporowadziłem a wyniki prezentują sie następująco:

 

stery 5.6.

 

1024x768 det. wysokie / AAX2 / --> 17.3 FPS

 

1280x1024 det. wysokie / AAX2 / --> 16.1 FPS

---------------------------------------------------

1024x768 det. średnie / brak / --> 20.9 FPS

 

1280x1024 det. średnie / brak / --> 19.7 FPS

 

 

stery 5.7.

 

1024x768 det. wysokie / AAX2 / --> 19.2 FPS

 

1280x1024 det. wysokie / AAX2 / --> 17.1 FPS

---------------------------------------------------

1024x768 det. średnie / brak / --> 23.6 FPS

 

1280x1024 det. średnie / brak / --> 22.1 FPS

 

 

Jak widać warto zainstalowac nowe stery od ati bo wzrost może nie kolosalny ale jednak te kilka klatek więcej zawsze coś daje. :)

Edytowane przez Zelek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie? jak uzyc reloader-a(pojazd z amunicja) bo jak ide na walke to mi amunicji brakuje

 

jednostka ucs

1554219[/snapback]

Reloader powinien poruszac sie razem z jednostkami w pewnym oddaleniu. Jak na niego klikniesz powinnie pokazac sie zasieg jego działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulaco prosiles o wyniki za benchmark 1 oto one :

 

1280x1024 4xAA 16xAnizo max detale : 36,7fps

1280x1024 6xAA 16xAnizo max detale : 34,9fps

 

1600x1200 4xAA 16xAnizo max detale : 31,5fps

1600x1200 6xAA 16xAnizo max detale : 30,5fps

 

1734x1344 4xAA 16xAnizo max detale : 28,4fps

1734x1344 6xAA 16xAnizo max detale : 25,1fps

 

w 1280 i 1600 cale benchmark 1 przechodzi idealnie plynnie zadnych zwolnien

w 1734 tez mozna tozaliczyc do plynnego jednak sa malutkie zwolnienia, ale nie widze zadnych spadkow jak pisaliscie wczesniej ze widac jakies 12 fps

a jakosc obrazu jak widzicie masakrycznie wysoka, tryby 4xAA i 6xAA 16xAnizo

roznice sa minimalne w spadku wydajnosci jak widac w sredniej fps tylko 1-3 klatki

miedzy 4 a 6 AA, generalnie gra smiga super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcecie się pośmiać? :).

 

Moje wyniki w benchmarku:

 

Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Benchmark 1Rozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakPoziom szczegółów: WysokiŚrednia ilość klatek na sekundę: 2.5----------------------------------------------------------------------Tue Jul 19 11:56:47 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Benchmark 1Rozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakPoziom szczegółów: ŚredniŚrednia ilość klatek na sekundę: 3.4----------------------------------------------------------------------Tue Jul 19 11:58:38 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Benchmark 1Rozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakPoziom szczegółów: NiskiŚrednia ilość klatek na sekundę: 7.8----------------------------------------------------------------------

Ale benchmark mógłby mieć więcej opcji. Na Wysokim wiadomo że wszystko jest na maxa (chyba). Na Średnim i na Niskim odejmuje opcje (na Niskim korzysta z renderera miskiej jakości). Ja gram na moich własnych ustawieniach (zbliżone do Niskiego ale mam włączone odbicia w wodzie i wymuszony PS1.3 a dzieki niemu zyskuje jeszcze trochę klatek). Tak wygląda sytuacja...Ale giera i tak jest bardzo dobra :). Pozdrawiam.

 

BTW. Coś tu się mówi o patchu 1.30 (czy jakoś tak). Wiadomo coś o nim i co ma poprawiać?

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TrueVanDal--> ty na tym FX 5600 masz takie wyniki :blink:  :blink:

1555165[/snapback]

Nie na innym :lol:. Jasne że na tym. Taki urok FX szmelców. Jedyne co z tego się nadaje (seri FX) to FX5900 i nic niżej. Widać jak bardzo PS2.0 kuleje na tych kartach. Gdyby w Benchmarku można było wymusić PS1.3 jak w grze to byłoby więcej klatek (niewiele ale zawsze ;) ). I pomyśleć że dałem za to "coś" 670 zeta :angry: :mur:...Jedyne co mnie pociesza to to że wtedy Radki 9550 nie istniały ;)...istniały za to radki 9600...mogłem wziaść "zwykłego" za 600 zeta ale byłem wtedy głupi. Nie interesowałem się tak "tymi" sprawami jak teraz. Porównując karty "na sucho" doszedłem do wnisku że skoro r9600 ma pamiątki taktowane na poziomie 400MHz a ten FX 550MHz (rdzenie szły tak samo...325MHz) to FX będzie lepszy....Wiem MEGA LOL dla mnie. Mam nauczkę. Wyniosłem z tego kilka lekcji. 1) nigdy nie kupię karty za TYLE kasy 2) sprawdzę WSZYSTKIE możliwe opcje zakupu i porównania kart a także zaczerpnę opini Tweakowców ;) 3) chyba zrezygnuję z kompów i przejdę na konsole....

Gdyby mnie ktoś zapytał czy mam żal do nVidii za to że dałem się "wkręcić" to powiem że tak, ale gdy ktoś mnie zapyta czy nienawidzę ich i już nidgy nie kupię ich produktu to powiem żeby puknął się w łeb. Czemu? Przy zakupie powinno się sprawdzić co w danej cenie daje max zadowolenia (czytaj: wydajności w tym wypadku) i wybrać produkt na dany moment najlepszy (czyli coś czego ja nie zrobiłem). To że nVidia dała ciała z serią FX nie znaczy że zawsze coś zrypią. Seria GF6 to chyba dobry przykład może nie idealnych ale b.dobrych kart...

 

Dobra koniec mojej histori. Napisałem to żeby nikt z was czasami nie popełnił wałka jak ja i nie wybrał "lepszego, gorszego" sprzętu czy czegoś tam jeszcze. A karty chyba nie zmienię. Dokładanie do kompa mnie osłabia a tak przynajmniej będę miał namacalne świadectwo swojej głupoty. Pieniądze łatwo jest wydać....ale o wiele trudniej zdobyć...Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie sie wzialem za ta gierke i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :)

 

1280x1024, max detale, bez AA, i wszystko smiga malinowo, nie widac zadnych przyciec (ilosci fps nie badalem, mowie o subiektywnym odczuciu).

 

Gra sie bardzo miodnie, moge sie przyczepic tylko do 3 rzeczy:

1: glosy i dialogi to tragedia... grafomania i zero wczucia sie w role... jak uslyszalem "mayday, mayday, oberwalem i spadam" w pierwszej misji ED to malo nie spadlem z krzesla ze smiechu... chleb kupuje z wiekszym entuzjazmem :?

2: pojazdy maja tendencje do klinowania sie w wiekszej grupie. Zwezenie drogi jest dla nich czesto przeszkoda nie do pokonania i trzeba recznie odkorkowywac zator, co nie jest takie wesole jak do nas akurat strzelaja. Dobrze przynajmniej, ze sie zatrzymuja, a nie jezdza nie wiadomo ktoredy po calej mapie.

3: to juz detal, ale uwazam, ze mozna bylo o to zadbac - dlaczego w instrukcji nie ma opisu klawiszologii? Szczegolnie, ze o niektorych mozliwosciach, jak przeskok czasu czy obracanie budyknow przed ich postawieniem, instrukcja nawet slowem nie wspomina (pisze o wersji pudelkowej za 30zl).

 

Swietnym pomyslem sa za to "pakiety produkcyjne" - mozemy sobie pod jednym przyciskiem w oknie produkcji ustalic zestaw jednostek, automatycznie przypisac je do wybranej grupy (1-10) i zdecydowac, czy maja wychodzic do punktu zbiorczego czy tez dolaczac do reszty jednostek danej grupy. Znakomicie ulatwie to budowe armii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość watow

hmm kupilem w niedziele tylko kampania obcych mi zostala za krutkie to :) ja mialem super buga w ost misji ucs moje kilku nozna pojazdy kroczace uzbrojone w rakiety nie strzelaly (pomimo fulla amunicji) do wroga kiedy szturmowalem ostatni bastion z flota gdybym nie wyprodukowal uzbrojonych w plazme to byl by zonk LOL, a w misji gdzie laska ma sie bronic bo winda sie zacielo to z kolei klatkowaly mi na plazy i w lasku hmmm chyba patch by sie przydal co? :P

 

ale i tka gierka wypas dobrze ze poprawili reakcje na rozkazy w stosunku 2150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam małe pytanie. Na początek zaczne od mojego pr0 sprzętu d;. A więc tak:

Cpu= AMD athlon xp 2400+ (2,0 Ghz)

Gpu= Gainward geforce fx 5900xt 128 ddr ram (256 bit ofc :D)

Ram= noname (;o) 640 SDR (nie smiac sie ;d).

A teraz moje pytanie. Czym dokładnie się różni grafika z wymuszonymi "szraderami" d; 1.3 a bez nich. Pytam bo:

1. Po pierwsze, ja gołym okiem nie widze żadnej roznicy pomiedzy grafa z wymuszonymi 1.3 a nie wymuszonymi.

2. Po, drugie zauważylem ogromyny przyrost fpsow d; jak gram z wymuszonymi szraderami 1.3 (jakies 20 fps ;d).

 

Wczesniej mialem w rozdzialce 1024X768 wszystko na full (wysokie :D) tylko bez AA i mialem okolo 20 fps a czasami nawet spadalo do 15 :(. Jak ustawiłem na wymuszanie szraderów 1.3 to mam teraz na tych ustawieniach prawie zawsze powyżej 30 fps i nigdy nie spada poniżej 24.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam małe pytanie. Na początek zaczne od mojego pr0 sprzętu d;. A więc tak:

    Cpu= AMD athlon xp 2400+ (2,0 Ghz)

    Gpu= Gainward geforce 5900xt 128 ddr ram (256 bit ofc :D)

    Ram= noname (;o) 640 SDR (nie smiac sie ;d).

A teraz moje pytanie. Czym dokładnie się różni grafika z wymuszonymi "szraderami" d; 1.3 a bez nich. Pytam bo:

1. Po pierwsze, ja gołym okiem nie widze żadnej roznicy pomiedzy grafa z wymuszonymi 1.3 a nie wymuszonymi.

2. Po, drugie zauważylem ogromyny przyrost fpsow d; jak gram z wymuszonymi szraderami 1.3 (jakies 20 fps ;d).

 

Wczesniej mialem w rozdzialce 1024X768 wszystko na full (wysokie :D) tylko bez AA i mialem okolo 20 fps a czasami nawet spadalo do 15 :(. Jak ustawiłem na wymuszanie szraderów 1.3 to mam teraz na tych ustawieniach prawie zawsze powyżej 30 fps i nigdy nie spada poniżej 24.

1557047[/snapback]

No bo różnica jet niewielka. Owszem czymś tam się różni ale jak sam napisałeś jej nie zauważasz, ja też nie. Nie wiem jak inni ale ja gram a nie patrzę na teksturki i nie szukam dziury w całym po to tylko by pokazać wyższość PS2.0 nad PS1.3 (albo 1.1). Pamietam jak grałem w Riddicka. Oczywiście na PS1.1 (na 2.0 za bardzo cieło ;) ) i różnica choć wyraźna to i tak na dłuższą metę mało ważna (znowu - grać to grać a nie przyglądać się np. że kafelki się lepiej "świecą" ;) ). Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość watow

tak ale morphy maja opcje utrudniona bo blokuja sie wszedzie i trzeba recznie ich prowadzic z lini produkcyjnej ale zmasowany atak floty lekki+ciezkie krazowniki nic tego nie powstrzyma :D

(szczegolnie w ostatniej misij opcja 15+15 ed wytrzymalo 5 sec tyle co przelot nad baz :D, a baza vona 1min bo trzeba bylo zrobic rundke do okola hehehe )

 

 

Benchmark-wynik:

 

Benchmark - rodzaj: Benchmark 1

Rozdzielczość 1280x1024 Pełny ekran

Wygładzanie krawędzi: 2

Poziom szczegółów: Wysoki

 

Średnia ilość klatek na sekundę: 21.7

----------------------------------------------------------------------Benchmark-wynik:

 

Benchmark - rodzaj: Benchmark 1

Rozdzielczość 1600x1200

Wygładzanie krawędzi: 4

Poziom szczegółów: Wysoki

 

Średnia ilość klatek na sekundę: 17.6

----------------------------------------------------------------------

Edytowane przez watow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo różnica jet niewielka. Owszem czymś tam się różni ale jak sam napisałeś jej nie zauważasz, ja też nie. Nie wiem jak inni ale ja gram a nie patrzę na teksturki i nie szukam dziury w całym po to tylko by pokazać wyższość PS2.0 nad PS1.3 (albo 1.1). Pamietam jak grałem w Riddicka. Oczywiście na PS1.1 (na 2.0 za bardzo cieło ;) ) i różnica choć wyraźna to i tak na dłuższą metę mało ważna (znowu - grać to grać a nie przyglądać się np. że kafelki się lepiej "świecą" ;) ). Nara.

1557058[/snapback]

Otóż różnica między shaderami 2.0 i 1.3 jest bardzo duża. Wieczorem wrzucę jakieś screeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie, ze roznica miedzy shaderami 2.0, a 1.3 (w Earthu) nie jest az tak duza...

patrzac na wode, pojazdy, cienie, wybuchy nie widac prawie zadnej roznicy, wiec jak ktos gra w rts'a i kamere ma ustawiona wysoko nad ziemia (tak jak w kazdym rts'ie) to juz w ogole nic sie nie rzuca w oczy. Najwieksza roznica w Earthu pomiedzy ps 1.3, a ps 2.0 to jakosc podloza... na ps 2.0 jest bardziej dokladne na (na ps 1.3 wyglada tak samo, ale na maksymalnym odaleniu kamery)

 

btw chyba nikt nie gra z kamera przy ziemi i patrzy tylko na duperelki, a gra normalnie, czyli robi misje itp. :)

 

oto dowod

 

PS 1.3

 

Dołączona grafika

 

PS 2.0

 

Dołączona grafika

 

Gdyby podloze lepiej nie wygladalo na ps 2.0 to powiedzialbym, ze grafa na ps 1.3 jest ladniejsza (nie jest tak plastikowa jak na ps 2.0).

Edytowane przez DarkArrow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie. Co z tego że różnica jest jak się porównuje screeny , skoro przy "normalnej" grze tego się po prostu nie zauważa. Pozatym przynajmniej u mnie na moim magic FX szrocie wybór pomiędzy PS1.3 a 2.0 jest oczywisty...A nawet gdybym miał powiedzmy 25 FPS na PS2.0 a stabilny 30 FPS na PS1.3 to pewnie wolałbym grać na stabilnym PS1.3. Ja oczywiście nie chcę sie tu kłócic o takie bzdety. Powiem tak - róźnica jest ALE na tyle mała (przy maksymalnym oddaleniu kamery czyli tak jak się gra a nie szurając kamerą o glebę ;) ), że można sobie ją olać, jeżeli chce się mieć większy framerate a RACZEJ NIC się ważnego dla oka nie straci. Takie jest tylko moje zdanie. Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...