Sandman Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 (edytowane) Jestem w 3 akcie i mam quest: "Enter the Morden city of Darthrul" tyle ze stoje przy dzwiach i nie chca sie otworzyc. Pisze ze trzeba poszukac czegos gdzies w okolicy ale ja nic nie moge znalezc, jesli ktos wie czego i gdzie szukac to prosze o pomoc. Edytowane 1 Września 2005 przez Sandman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dEt0x Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 witam, jestem swoja ekipa w 2 akcie, zasavowalem gierke i jeszcze bedac w grze zresetowalem kompa...kiedy pozniej wchodze do gierki patrze ze niema mojego posta :unsure: jednak w moich dokumentach w folderze gdzie znajduja sie savy ds2 wszystko jest, probowalem wycinac i wklejac jednak dalej niema mojego savu...da sie cos z tym zrobic bo od nowa niechce mi sie grac :cry: 1627149[/snapback] Wie ktos co mozna zrobic ludzie? Pomozcie !! :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 We wczesniejszym poscie Silver pytał sie do czego jest ten mur : Mur. Wiec w II akcie dolaczyc do naszego teamu moze Finala. Idziemy z nią do Kithraya Valey--> The Upper Kithraya Caverns--> Naprawiamy winde i znajdujemy mape. Potem kaza nam zniszczyc 4 wieze. 3 z nich znajduja sie wlasnie za tamtym murem. Mur automatycznie otwiera sie gdy tylko do niego podejdziemy. Niszczymy 3 wieze w North Jungle. Ostatnia wieza znajduje sie w South Jungle.. i tutaj zaczynaja sie dla mnie problemy.. niewiem jak dojsc do tej wiezy chodz ja widze jak widac na dolaczonych zdjeciach .. : 1 FOTKA 2 FOTKA zrobil z Was ktos tego questa, jak tam dojsc , pomocy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior_clone Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 jak zainstalowac patcha? zassalem v 2.1 ze stronki microsoftu ale jak go odpalam to niby sie uruchamia setup ale za chwile wlacza sie giera i jak byk jest napisane ver. 2.0. o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 zrobil z Was ktos tego questa, jak tam dojsc , pomocy :D 1627571[/snapback] to czesc questu Finali (postac ktora mozna przylaczyc do druzyny w 2gim akcie) bez zaczetego questu nie da sie tam wejsc, quest zaczynasz kiedy znajdziesz zepsuta winde winde przy ktorej pisze ze Finala moze ja naprawic (jak naprawisz i zjedziesz na dol zaczyna sie quest) kalafior_clone nie mam pojecia bo nie instalowalem dEt0x obawiam sie ze z tym problemem nikt ci nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 pszczesny ---> musisz zejść do podziemi , tam pojawia sie rozwalona ściana , (to zejście znajduje niedaleko, po schodkach w dół, to nie jest jaskinia tylko piwnica) , zresztą u mnie było podobnie bo też sie nadenerwowałem , ale jak szłem glówną drogą to sama Finala oznajmia w krótkim dialogu (przed tym zejściem) że gdzieś tu znajduje się dojście do wież wartowniczych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 pszczesny ---> na fotografi nr 2 to te zejście po prawej( tam toche dalej) od teleportu .......no i dałem ciała z tym medalionem, do areny podchodzilem 3 razy , oczywiście nie od razu , po prostu barman po "sprzedaniu" zmyślonych histori jest pod wrażeniem i podaje chasło do areny, później te chasło trzeba podać w rozmowie kolesiowi w piwnicy , on otwiera dzwi, no i jazda , przed każdą walką musimy kupić coś w rodzaju przepustki na arene , cena rośnie wraz z kolejnymi walkami , jest ich 8 , po każdej walce otrzymujemy klucz do pomieszczenia w którym znajduje sie skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior_clone Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 juz sobie poradzilem. LouisCiffer - dzieki za odp ale ja po prostu jestem glupi i slepy i rozwalilem 3 z 4 wiez :). natomiast patcha nie udalo mi sie zainstalowac ale poki co daje sobie spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 pszczesny ---> na fotografi nr 2 to te zejście po prawej( tam toche dalej) od teleportu .......no i dałem ciała z tym medalionem, do areny podchodzilem 3 razy , oczywiście nie od razu , po prostu barman po "sprzedaniu" zmyślonych histori jest pod wrażeniem i podaje chasło do areny, później te chasło trzeba podać w rozmowie kolesiowi w piwnicy , on otwiera dzwi, no i jazda , przed każdą walką musimy kupić coś w rodzaju przepustki na arene , cena rośnie wraz z kolejnymi walkami , jest ich 8 , po każdej walce otrzymujemy klucz do pomieszczenia w którym znajduje sie skrzynia 1627786[/snapback] walk jest 10:) wlasnie skonczylem, mozna sie tam niezle oblowic ale troche tluką no to teraz szukamy 3ciej czesci mysterius seta ktos ma jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 dzieki LINKIN za pomoc. ps. czy moglibyscie wrzucic troszke info o tym nowym pecie ktorego dostaje sie po przejsciu areny.. fotka milo widziana :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 ten pet to taka latajaca hmm wrozka :mur: mala zielona ale faktycznie jest niezla bo dobrze leczy i wskrzesza niewiem na jakim poziomie ma maxa bo u mnie startowala na 60lvl i zrobilem jej matura od razu (wiec na 60lvl) kosztowalo mnie to fortune ale chyba sie oplacilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 buuu, cos jest nie tak, ta wrozka- NAJAD ? jest dostepna od razu jak sie tylko wejdzie do miasta amanlu. Z nowych petow sa jeszcze Fire elementars oraz Necrolithid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 wrocilem do 1 aktu , mam do zrobienia zadanie w crypcie i tam trza podac jakiemus "guardianowi" kolejnosc jakis ludzi(czy tam czegos) , wiecie co trza zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZielony Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 podam ci pierwsze litery nazwisk A,X,E,Z, a ty moze pomozesz mi w znalezieniu questa, jak wejde do "quest Log" i tam w secondary braknie mi cos miedzy Dire Wolf a Feldwyr the blacksmith! gdzie moge znalezc tego kogos od zadanka???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 Info w sprawie mysterious set, z zagranicznego forum : " there are 3 items , well 4 actually. bucket, book and token , and a mysterious stone that drops from the level 100 ??? guy. you need them to access a secret area. the bucket you find in arinth the mad/mage prison. the book you get for completing the arannas books quest (act 3 town) the token you get for completing the aman lu arena quest. once you have all 4 items , you can go to any chant shrine , using a chant (written on the mysterious stone , but backwards) and it teleports you to the mysterious cave. be prepared , its a though fight (first some 36ish dogs (easy) and then level 40 humanoids (actually the "evil" version of the guys you can hire)and then you find a secret chamber with lots of godly loot , aswell as some wicked items (check thread with rare set items , i have a link there). those items are sure used to some other weird places , yet to be found :P " oraz troche informacji z pliczu txt ktory zostal zalaczony przez "Lynella" II. The Mysterious Items ------------------------------------------------------------------------------ This section lists the four mysterious items. The three set pieces used as keys and the mysterious stone which is used as a key to access the secret area. ----------------------- A. The Mysterious Stone ----------------------- This stone is inscribed with a chant needed to access one of Dungeon Siege 2's greatest secrets. It is inscribed with the words 'surotces suiranmuloc'. These words are used to decipher the chant needed to access the secret area. However, the chant is not enough to access the secret area, you must have this stone for it to work properly. a. Acquiring the Stone --------------------- The Mysterious Stone is an item dropped when you slay an enemy named ???. It is a level 99 creature that will spawn randomly on any act. He will not attack you, only run around randomly for approximately 10 seconds. During this time when hit he will drop a rare item. A total of 3 rares is most often dropped before he vanishes. When he appears you must be fast and alert as well as having the ability to deal damage very quickly. If you have any damage powers it is recommended you use them. Once he dies you will receive the Mysterious Stone and be able to access the secret area. ------------------------ B. The Mysterious Bucket ------------------------ The Mysterious Bucket is the key to unlock the first of three gates within the secret area. a. Bucket Stats --------------- Mysterious Bucket (Bucket from Mysterious Set) The owner of this bucket has an uncanny knack for finding that which is hidden. Armor: 18 Requires Character Level 30 VEX QUIT FROM 40% Belligerence +10% Looking Like a Fool +20% Chance To Find Magic Items Set Bonuses (for 1/3 items equipped) 5 2 6 4 3 9 2 8 Set Bonuses (for 2/3 items equipped) 3 11 7 Set Bonuses (for 3/3 items equipped) 6 10 1 2 7 b. Trial of Perception ---------------------- A keen eye is needed to find the Mysterious Bucket. To get to the underground ruins where this Trial takes place take the teleporter to the Lost Valley of the Azunites in Act I. Then head east till you find the entrance to 'Some Lost Elven Ruins', it is an elevator powered by a button on a nearby wall. In the ruins you will have to search for a hidden button, lamp switch, as well as other triggers to get through a series of rooms. Eventually you will get to a long staircase that will lead to an Elven Prison. In the middle of the long staircase on a even landing is the final secret trigger for this trial. When used it will open up a secret area and in it is a chest which gives you the Mysterious Bucket. ---------------------- C. The Mysterious Book ---------------------- The Mysterious Book is the key to unlock the second of three gates within the secret area. a. Book Stats ------------- Mysterious Book (Book from Mysterious Set) The Owner of this book has an extremely meticulous personality FROM VEX QUIT Set Bonuses (for 1/3 items equipped) 5 2 6 4 3 9 2 8 Set Bonuses (for 2/3 items equipped) 3 11 7 Set Bonuses (for 3/3 items equipped) 6 10 1 2 7 b. Trial of Perception ---------------------- This Trial masquerades under a secondary quest named 'The Lore of Aranna' in Act III. To receive this quest go to Telgrey the Scholar in the north east corner of Kalrathia. Talk to him and accept the drink he offers you. He will give you the quest, which is to collect all 20 books in the Lore of Aranna collection. The Lore of Aranna books you have can be viewed under the Lore/Books tab in your journal. All the books in the collection have a Vol. # above their title. Below are the areas where you can find the books. As this FAQ evolves I will state their location more precisely. Upon completing the quest you will not receive a reward. Talk to him a second time after turning in the quest and you will receive a generous reward as well as the Mysterious Book. The books are located in the following areas: Vol. 1 - Snowbrook Haven Living Quarters Vol. 2 - Vai'Kesh Sanctuary, a short way from its southern exit. Vol. 3 - In Aman'lu from Alar'ithil Vol. 4 - In Aman'lu at Altorn Hall Vol. 5 - In Aman'lu at Twylis's House Vol. 6 - Eastern Greilyn Jungle, where you meet Vix Vol. 7 - Windstone fortress, in the Western Gatehouse Vol. 8 - Temple of Xeria Vol. 9 - Temple of Xeria Vol. 10 - In Aman'lu from Eolanda Vol. 11 - In Aman'lu next to Eolanda Vol. 12 - In Aman'lu Magic Shop Vol. 13 - In Aman'lu Inn Vol. 14 - In Aman'lu near Eolanda Vol. 15 - In Aman'lu Magic Shop Vol. 16 - In Kalrathia at north east side of town Vol. 17 - *Ruins beneath Mushroom Circle in East Greilyn Jungle Vol. 18 - *Ruins beneath Mushroom Circle in South Vai'lutra Forest Vol. 19 - *Ruins beneath Mushroom Circle in South Garden of Ancients Vol. 20 - *Ruins beneath Mushroom Circle in Ruins of okaym *Books 17-20 Require Amren in your Party ----------------------- D. The Mysterious Token ----------------------- The Mysterious Token and the other two pieces are the keys to unlock the last of the three gates within the secret area. a. Token Stats --------------- Mysterious Token (Token from Mysterious Set) The owner of this token chose not to pass up a rare and brief opportunity QUIT FROM VEX Set Bonuses (for 1/3 items equipped) 5 2 6 4 3 9 2 8 Set Bonuses (for 2/3 items equipped) 3 11 7 Set Bonuses (for 3/3 items equipped) 6 10 1 2 7 b. Trial of Power ----------------- This Trial also masquerades as a secondary quest, this time as the 'Aman'lu Arena'. To receive this quest talk to Barkeeper Drudwyn at the Inn in Aman'lu. Deny all the fanciful stories he puts upon you and he will give you a password to give to his assistant Tristeth. Go into the room behind the bar and use the elevator. Go to the end of the room and talk to Tristeth. Now go down the stairs that have opened up till you enter the Arena. Talk to Daesthai and tell him when you are ready to try your skill at the arena. Purchase an arena token and then go into the center of the Arena. Cast your pets and any spells you want upon yourself and then click on the pedestal. The arena will move down and monsters will spawn. Defeat them and you can then purchase a token for a higher level of the arena. You can not repeat levels you have completed. There are 10 total ranks for the arena, the first rank has enemies that are around level 26 while the last rank has level 40 enemies. Most ranks will be one mini-boss creature and 4-8 minions. The 10th round is against two level 40 mini-bosses and 8 rust guards. Each rank you complete gives you a key to one of the 9 rooms in the arena. Each room has a big chest with goodies inside for you. The room with the 10th chest is behind the 9th room and will be accessible once you finish the 10th rank battle. In this chest is a bounty of items as well as the Mysterious Token. As an added bonus you can now purchase a pet Light Naiad from Daesthai once you finished the 10th rank. There are no battles after the 10th rank and you can not repeat it. --------------------------- IV. The Secret Area --------------------------- ---------------- A. Getting There ---------------- To enter the secret area you must possess the Mysterious Stone. A chant is also used but without the stone it is useless. The chant used is 'columnarius sectorus' which is the reverse of 'surotces suiranmuloc' which is engraved on the Mysterious Stone. Use 'columnarius sectorus' at any Chant Shrine when you have received the stone to be teleported to the secret area. ------------------ B. Getting Through ------------------ Getting to the Secret Area is only the first step in the mystery. You must get to and pass through three sealed doors to claim your prize. a. Prairie Dog Room ------------------- This is the first room you come to. You need the Mysterious Bucket to unseal the and access the room. Within you will find many aggressive level 40 prairie dogs. Do your best to slay them and get to the next door. b. Challenge Room ----------------- The second door is unlocked by the Mysterious Book. This room is far more of a challenge than the Prairie Dog Room. Within it are a large number of level 40 humanoids that have 20-30k health each and hit very hard. If you can make it past them then you are almost to the reward you seek. c. Treasure Room ---------------- This is the final room and the most difficult to enter. You need all three of the Mysterious Items as well as a secret chant. The most difficult of this stage has been deciphered by ebator and tested by dknyc. Under each of the 'stats' for the set items in this FAQ there are a series of numbers. They change depending on how many items of the set you have equipped. Seeing that the words vex, from, and quit all add up to 11 characters and that 11 is the highest number listed in the set description it was decided that each number must represent a number. By trial and error QUIT FROM VEX proved to be the combination needed to produce the correct chant. To open the third and final door to the Treasure room, stand before it garbed in all three items of the Mysterious set and utter 'requo furtivum ixo' and the door will open. Within the room was found a great deal of treasure including a Pumpkin Helm and a Stein of Beer. However neither of them had any remarkable stats. As soon as the room was opened a Goblin Inventor vanished from the room. The meaning of his presence there and what other secrets he may lead to will be followed by this FAQ as research continues. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 podam ci pierwsze litery nazwisk A,X,E,Z, a ty moze pomozesz mi w znalezieniu questa, jak wejde do "quest Log" i tam w secondary braknie mi cos miedzy Dire Wolf a Feldwyr the blacksmith! gdzie moge znalezc tego kogos od zadanka???? 1628841[/snapback] dzieki , ale ja tobie niestety nie pomoge bo tez mi tam brakuje :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 MaZielony----> ten quest ma nazwe Taar's Invetigation , daje go (Arianne) babka w chałupie na prawo od Great Hall: 1. Znależć sztylet Haku potrzebny do zabicia pewnej bestii w jaskini za miastem , ktorej normalną bronią nie można zranić , ten sztylet znajduje sie w obozie w Norhern Greilyn Jungle (to drugi teleport jaki napotykamy w grze, nazwy nie pamietam) 2.Znaleźć tą bestię - Southern Greilyn Jungle 3. Zabić ją sztyletem 4. Zanieść głowe (jako dowód zabicia) do Eirulan dla Arianne _________Oddałem już dawno książki kolesiowi (dziadkowi) i fakt dał mi książke ale nic nie pisze że jest częścią zestawu :blink: he he he swoja drogą bardzo ciekawa ,ale nie zdradze wam o czym opowiada :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 hehehehe ---pszczesny--- mam pytanie , może znajdziesz taki opis qustu Lelani Sorrow ? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 niewiem czy dokladnie oto chodzi ale znalazlem cos takiego : This is a long quest. I think I've traded like 7 items now and I'm at the beginning of Act 3. Last exchange was a morden head on a pike for elven water in aman'lu. "Act 1" LeLani: Near Pet shop in Eirulan "Childs doll" "Act 1" Fenella: Use eastern most lift from Inn in Eriulan there you'll find a small house "Elven Ale" "Act 1" Soldier Balamar: inside House at start of Azunite Desert "Fresh Skath Cat Ribs" "Act 1"Soldier Jordhan: Inside Inn in Eriulan "Statue of Xeria" "Act 2" Soldier Kiernan: Inside house directly under the commander of SnowBrook Castle when you first meat her "Morden Head on a stick" "Act 2" Alar'Ithil: Inside Left house past south gate in Aman'lu "Flask of Elven Water" "Act 3" Prospector Gareth: A tower in North Plains of Tears just before first Teleporter go down in the tower using the lever and open one of the 2 doors to meet him "Agallan Relic" That is what i have found so far i will update if i progress in the quest hope you find it usefule Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczesny Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Jesli kogos interesuje to opis całej gry (wer. ang) Dungeon Siege 2 do sciagniecia Tutaj. --> opis questów + dodatkowe informacje o setach etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konartis Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 A ja mam juz full ver.(nie beta) Musze powiedziec ze gra jest mega! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Może ktoś mi pomóc bo sie troche pogubiłem :mur: , chodzi o ten quest : #18: Evangeline's Folly ----------------------- * Intended level: 28 * Seek Jessic and the soldiers in the Vai'kesh stronghold * Seek Jessic in the second Vai'kesh stronghold * Seek Jessic in the third Vai'kesh stronghold Add Princess Evangeline (Eva) to your party. Teleport to the Western End of Arinth's Ravine. Go west, south, west and north to reach a bridge. Before the bridge, turn left (west) and go along the edge of the ravine to reach a small cave. You may remember the password-protected door from Chapter 5. O jaki pasword tu chodzi u licha :blink: bo jestem niemile zaskoczony , może o czymś zapomiałem albo przeoczyłem <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dEt0x Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Moglby mi ktos powiedziec jak wyzucic z druzyny peta/postac i czy wogole jest to mozliwe? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 dEt0x ---> jeżeli otworzysz "character window" w lewym górnym rogu masz takie małe kółeczą z postacią i czerwoną strzałką "disband this character" , klikasz i postać odchodzi z drużyny , jeżeli jednak chciałbyś aby z powrotem wróciła znajdziesz ją w Inn . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Linkin PL chodzi chyba o to ze musisz wziac Eve ( ta laska ktora podrywaklli cichociemni czarodzieje)... i jak przez ten las sie idzie (biegnie za tym dzikusem na wilku) sa jaskinie, w ktorcyh sa drzwi i w ktorych pytaja o haslo... Juz wczesniej pytalem o jaskinie... tym mi z Evcią pomogles ;) Musez tam podskoczyc pozniej ;] Dzieki za ten poradnik, szkoda ze jeszcze III akt nie jest opracowany. Dzis rozwalilem sobie wygralem na arenie w amanlu. Najgorszy byl ten diobllik ktory ogniem ział. Prze koles z niego byl. Reszta to jakies pionki byly. Tak sibie ogladam moich źą`muf i najlepsze obraenia zadaje Pan od Duala. Moj koles z tarcza zawsze dluzej zyje, jednak obrazen takich nie zadaje fajnych. Next tiime chyba swojego zrobie na duala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 xpektor --> ale chodzi o to że byłem już w tej pierwszej jaskini , mam Eve w swojej bandzie , ale dalej dzieje sie to samo, nie chcą mi otworzyć dzwi , ta maszkara za dzwiami gada dalej to samo i nie chce otworzyć dzwi :huh: i tu właśnie mam małe problemo bo nie mam pojecia o jakie haslo ona sie czepia :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 Witajcie mam takie pytanko do was troche głupie musze przyznać ale mimo tego spróbuje. Przeszedłem już poziom Mercenary i jestem na Weteranie - zacząłem dopiero co II akt a poziom mojej postaci to 50 lvl. Mam teraz pytanko do tych co grają już nawet na Elite a poziom Weteran maja już za sobą. Czy grając na Weteranie bedzie możliwość znalezienia takich zbroji jak ta którą nosi gostek z nibieskim mieczem na tym screenie ? SCREEN Wiem ze pytanie głupie ale jak ktos zna odpowiedź to bardzo bym prosił o udzielenie mi jej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konartis Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 Ej ziomy pomocy! Nie wiem czy zrobilem zle ale chcialem sobie troche porzucać czarow troche postrzelac z lukow i powalczyc mieczem.... Gram elfem i mam 12 level w 1 akcie. Mam 10 level combat magic , 7 ranged i 4 melee czy zrobilem cos z moja postacia zle?? Kolega mowil ze lepiej by bylo sie cwiczyc w jednym ale ja wolalemdo wszystkiego po trochu a najwiecej w combat magic. Czy mam zaczac grac od poczatku i pakowac do jednego skilla czy bede mial jakies problemy z moja postacia w dalszym etapie gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 odpowiem tak: ważne jest aby ciągnąc postać tak by kluczowa profesja czyli walka zwarciu, na dystans czy jakaś magia była na tym samym poziomie co twój lvl czyli jak np masz 12lvl i kuczowa jest dla ciebie magia walki to powinienes zrobić ją na 12 lvl kumasz? Mozesz bawić sie ze wszytsko po trochu ale bedą momenty w grze gdzie jest na prawde cieżko a przykladowo jak jestes taki sobie z wlaki w zwarciu i na dystans i nawet niezly w uzyciu combat magic to niestety za mało aby twoja postac wchodziła we wrogów jak w masło ;) Ja np zrobilem sobie wojownika 50 lvl aktualnie i 50 lvl walki w zwarciu. Dodatkowo do tego co jakis czas uzywam sobie troche najprostszego leczenia z nature magic ktorą mam bodajże na 6 czy 7 lvl. I w moim przypadku "nie tracilem jej na wrogów" znaczy sie wrogów kładłem w zwarciu a nature magic używalem zeby podleczyć się po walce. Totez bez problemu trzymam lvl walki w zwarciu na tym samym poziomie co lvl postaci. I jeszcze dam ci radę ze jak awansujesz skup się w drzewku umiejetności na jednej gałezi. Dla przykladu moj wojownik walczy dwiema brońmi i w takie umiejetnosci tez pakowałem. Zreszta potem dochodza fajne itemki ktore podwyzszaja rożne umiejętności itp :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LINKIN_PL Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 Dobrze by było pokierować swoją postać na jedną profesje i wyćwiczyć sie w jednym kierunku , bo jak tak bedziesz pakowal wszystkiego po trochu to w sumie nie bedzie z ciebie ani dobry łucznik ani dobry mag. Na razie może to i nie ma wiekszego znaczenia ale póżniej bedzie ,bo np. nie bedziesz mógl zakladać dobrych zbroi ani używać mocniejszych czarów . Po drodze jednak można spotkać i dołączyć do naszej drużyny osoby o innych profesjach np. nature maga albo dobrego wojownika ... no ale to wolna kraina i każdy może robić co mu sie podoba : ja np. podpakowalem swojemu wojownikowi troche nature magic , bo czasem bywało (raczej czesto) że zostawał sam na placu boju , bo reszta drużyny już dawno wyciągnela nogi ,a teraz moge ich wzkrzeszać do woli (czarem nie zwojami) :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...